• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Marie-Anne Malik

    ''Zijn ze geland?'' vroeg ik, ietsje verbaasd, maar ook enthousiast tegelijkertijd. ''Waar wachten we op?'' glimlachte ik en sprong van de bank af. Ik keek Ophelia aan en zuchtte. ''Phee, je weet hoe ze zijn. Ze zijn ons sowieso al voor.'' zei ik en haalde mijn schouders op. Het was gewoon zo, dat de fans eerder zijn, daar kon ik eenmaal niks aan doen. Tenminste, dan Twitter en Facebook uitschakelen was een optie, maar ik was niet zo slim in hacken en zeker niet in zulke grote bedrijven.
    ''Kom op, ik wil Zayn en Liam zien'' pruilde ik en grinnikte even. Ik haalde een hand door mijn haar en rook er even aan. Tropische vruchten. Ik grijnsde even om de gedachte en keek naar mijn schoenen. Mijn vertrouwbare Vans. Het was een goed gevoel, dat iedereen weer naar huis kwam. Het maakte iedereen weer gelukkig en vrij. Niet meer in Amerika, maar gewoon in Engeland. Eindelijk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    X

    Sorry

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 19:04 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    X

    Sorry

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 19:05 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    X

    Sorry

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 19:06 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (We zijn er nog geen eens..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ophelia Annabelle Payne
    'Dat weet ik, maar toch.' Murmelde ik zachtjes terwijl ik zachtjes grinnikte om haar enthousiasme. 'Liam weer kunnen plagen zal fijn zijn,' grijnsde ik tevreden terwijl ik haar vrolijkheid probeerde te evenaren en haar daarnaast vastpakte om te gaan. Ik wist dat, als we nu niet gingen, we ze absoluut niet meer konden bereiken door al die fans en daarnaast gierde de adrenaline door mijn lichaam: ik zou na al die tijd eindelijk weer mijn favoriete jongens terug zien. Mijn broer, mijn vriendje en mijn ongerelateerde broers. Claire had mijn enthousiasme niet meer kunnen verdragen de afgelopen dagen, en ik was blij om ze eindelijk te kunnen ophalen. Ik wist namelijk niet hoe lang ze dit maal zouden blijven. Ergens diep van binnen wist ik niet hoe lang ik deze afstanden vol zou kunnen houden: ik had er uiteraard nooit problemen mee gehad dat ze het zo naar hun zin hadden.. Maar aan het eind van de dag, was ik wel degene die de belangrijkste personen uit haar leven moest missen. Ik schudde mijn hoofd kort terwijl ik in mijn zakken naar mijn telefoon zocht: ik vergat hem nog wel eens en dat wilde ik deze keer zeker niet meemaken. 'Kom op Marie! Ik wil ze niet nog langer missen.' Er verscheen een lichte frons boven mijn ogen toen ik besloot dat ik haar net zo goed met me mee kon trekken. 'Amy, Chay, Meg! We hebben een taxi nodig!' Het maakte me niet uit dat de meesten uit de zaak me vervreemd aan keken: ik wilde hier zo snel mogelijk weg.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 15:52 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ll Heb net alles gelezen waar ka


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ll Heb net alles gelezen waar kan Harry inspringen?? ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ll Heb net alles gelezen waar kan Harry inspringen?? ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ll Heb net alles gelezen waar kan Harry inspringen?? ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ll Heb net alles gelezen waar kan Harry inspringen?? ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [De jongens zijn net geland, dus je kan daar een stukje over schrijven. Hij kan wel iets tegen Zayn zeggen als je wilt.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Sorry, ik heb maar 1 keer gedrukt maar dat ding komt er 6 keer te staan)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chayenne Rose Styles

    'Amy, Chay, Meg! We hebben een taxi nodig!' roept Ophelia en ik knik instemmend. 'Let's go.' grijns ik en trek ze mee. Ik open de deur van de taxi, en wacht tot iedereen binnen is. 'Waarheen?' vraagt de taxichauffeur. 'Het Vliegveld.' glimlach ik. Hij begint al snel met rijden en ik kijk grijnzend naar de anderen. 'Nog 10 minuten voor we ze weer zien.' grijns ik....

    [Ik zit even op mobiel, ik zie dus niet goed hoe lang het is.]


    El Diablo.