• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Haar hand streelt ook zacht over de mijne en opeens stopte ze de kus weer en kijkt ze me met een glimlach aan. Deze keer meende ze de glimlach wel, ik zag het aan haar. Ik liet haar hand weer los en zocht Marie-Anne met mijn ogen. Mijn ogen schoten automatisch naar Liam, daar was ze altijd. Ik had er niks tegen hoor, begrijp me niet verkeerd. Liam was mijn beste vriend en ik wist zeker dat hij goed voor Marie-Anne zou zorgen. Maar als hij haar iets aan zou doen, kon hij het schudden. Mijn zusje, en daar zou hij goed voor moeten blijven zorgen, en geen pijn moeten doen. Ik zag hoe ze stonden te praten met Liam's ouders en keek er even tevreden naar. Toen pas drong het tot me door dat mijn ouders hier ook nog ergens waren. Zoekend keek ik om me heen en ik zag ze een stukje verderop staan zwaaien. Net toen ik Chayenne mee naar ze toe wou nemen stond Harry ineens naast ons. Hij werd boos, hij had de kus gezien. 'Ach, dat kusje? Dat was voor een weddenschap.' zuchtte ik geirriteerd. Telkens die smoesjes weer, ik werd er gek van om het geheim te houden voor Harry, maar ik wist wel dat het beter was.. 'Kom, mijn ouders willen je zien.' zei ik tegen Chayenne en ik trok haar en Katara mee naar mijn ouders die me grijnzend aan stonden te kijken. Ach, ze wisten het van mij en Chayenne, en ze snapte waarom we het geheim hielden. 'Wat heb ik jou weer gemist!' roept mijn moeder voordat ze mij om mijn hals vliegt. Ik zie hoe mijn vader Chayenne groet, en glimlachend kijk ik ernaar. Waarom moesten we het geheim houden.. Dit was perfect, en van mij mocht heel de wereld het weten.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 23:30 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Kan je de reactie van Harry aanpassen? Ze hadden elkaar alweer losgelaten haha.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Marie-Anne Malik

    Ik knikte blij en grinnikte. "Natuurlijk! Ik zit de volgende dag waarschijnlijk met Zayn opgescheept of hij is ervandoor met.. Je weet wel." Ik zei haar naam maar niet, ik was gewoonweg bang dat een fan het hoorde en zo ook Harry. Ik vond namelijk dat Chayenne en Zayn het zelf mochten weten of ze het liever openbaar of juist privé wilden houden. Het was dan ook wel raar dat dan iedereen een vriendin had behalve Zayn. Ik grinnikte even. Het was een goede dag. "Het ergste was dan ook nog dat ik niet naar een concert kon. Stomme school" Een kleine puf verliet mijn mond. Ik zuchtte even en legde mijn hoofd op Liam's borst.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 22:56 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ophelia Annabelle Payne
    'Wat? Nee.. Ik heb je gewoon gemist. Dat is alles,' probeerde ik met een lichte glimlach terwijl ik kort volgde hoe hij naar Niall en Amy keek. Ik begreep het wel, het was immers zijn zusje dat samen was met één van zijn beste vrienden. En ik wilde hem niet laten kiezen tussen mij en zijn zusje.
    'Kom Phee, laten we iedereen even bij elkaar roepen, en terug gaan. Dan kunnen wij even alleen zijn. Alleen jij en ik.' Ik voelde hoe mijn mondhoeken automatisch iets omhoog krulden.
    'Dat klinkt geweldig.' Prevelde ik bevestigend terwijl ik één van zijn handen vast pakte om vervolgens mijn vingers door de zijne te vlechten. Zo'n bekend gevoel dat ik zo lang had moeten missen. Het voelde dan ook onecht dat dit niet de laatste keer was geweest dat ze goodbye hadden moeten zeggen. Over een maand, misschien zelfs minder zouden we hier opnieuw kunnen staan om elkaar een laatste maal te zoenen voor ik hem wederom zou moeten missen. Dat idee zorgde er iedere keer opnieuw voor dat er een ongelukkige frons boven mijn ogen verscheen, hoewel ik het ha leren verbergen om Louis en Liam niet ook ongelukkig te maken. Ik wist dat mijn ouders heel graag wilden praten met Louis - vooral mijn vader, gezien ik minderjarig bleef en Louis de oudste van de groep - maar voornamelijk omdat ik zijn enige dochter was en daarnaast al op mezelf woonde. Natuurlijk miste ik mijn kamer in ons ouderlijk huis wel eens, maar ik had ruimte nodig met Louis. Ruimte die mijn ouders me daar gewoon niet wilden geven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chayenne Rose Styles

    Ik zag dat Zayn even naar Liam keek en ik glimlach weer. Toen zag ik dat Zayn naar zijn ouders keek, maar al snel stond een boze Harry voor ons. 'Ach, dat kusje? Dat was voor een weddenschap.' zucht Zayn geïrriteerd. Ik kijk geïrriteerd naar Harry, waar bemoeit die zich mee? Ik was verdomme al bijna 18! Ik kon heus wel bepalen wat goed voor mij is.. 'Kom, mijn ouders willen je zien.' zegt Zayn en hij trok mij mee. Katara rende snel met me mee, wat er heel schattig uit ziet. Het is een druk beestje, meestal dan. Echt een schatje hoor. 'Wat heb ik jou weer gemist!' roept Zayn's moeder die hem bijna gelijk om zijn hals vliegt. Ik grinnik zachtjes. Ik kijk naar Zayn's vader die me groet, en ik groet beleefd terug. Katara springt weer tegen mijn benen, dat doet ze altijd als ze opgetild wilt worden. Grijnzend pak ik haar op en al snel ligt ze in mijn armen terwijl een pootje uitsteekt..

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 23:33 ]


    El Diablo.

    (Jullie moeten het nu ook aanpassen)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Harry Edward Styles

    Glimlachend loop ik van het vliegveld af. Eindenlijk de tour is afgelopen en ik zie mijn vriendin weer terug. Hoewel ik het ook wel leuk vond dat mijn zusje en Megan me samen kwamen ophalen. Ik was dan ook erg blij dat ze samen konden opschieten. Ik vond het dan toch wel weer zielig voor Zayn iedereen heeft een vriendin en hij niet. Ik was dan ook wat langer gebleven omdat er iets mis was met mijn koffer maar later bleek dat toch niet zo te zijn. ''Megan'' roep ik als ik haar van veraf al zie. Mijn blik glijd over de mensen. Met grote ogen kijk ik naar Zayn die mijn zusje een kus op haar mond geeft. Mijn blik verstard even ook al hadden ze elkaar al los gelatten. Het was te intiem. Hij wist het. Hij wist dat ik als een beschermengel over mijn zusje was. Haar vriendjes moesten de goedkeuring van mij krijgen en Zayn heeft deze stempel niet verdiend. Zayn is een rustige jongen maar als het om meisjes gaat moet hij maar een prostituee gaan zoeken. Met gebalde vuisten loop ik richting Zayn en Chayenne. Ruw duw ik Zayn van haar af. ''Je wist het Zayn. Je wist het. Het vertrouwen is geschaad'' sis ik. Geiriteerd trek ik mijn zusje mee naar Megan. ''Waarom heb je het me niet verteld'' brom ik.
    ll Aangepast ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Amy Celine Tomlinson
    Als Niall mij kust begin ik te blozen, normaal doe ik dat nooit, maar omdat ik hem zolang niet heb gezien, begin ik nu toch wel te blozen. Ik geef Niall ook een kus op zijn mond en ik weet gewoon dat Louis boos is, en dat het straks thuis wel is een leuk gesprek kon worden. 'Louis is nu vast boos' zeg ik na de kus. Ik lach even en leg mijn hoofd in zijn schouder. 'Nooit zou het Louis lukken om mij bij jou weg te krijgen, want als ie dat doet, ga ik er ook voor zorgen dat hij Ophelia niet meer heeft' fluister ik in zijn oor. Ik druk een kusje in zijn nek en ik zou willen dat ik zo nog heel lang kon blijven staan, maar helaas moeten we zo naar buiten toe, naar alle fans, en dan hebben de jongens alleen nog maar aandacht voor de fans, althans, dat denk ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Niall James Horan

    Ik grinnik even als ze bloos, ze is zo schattig als ze dat doet. Ik laat mijn hand even zachtjes over haal wang glijden en glimlach naar haar. Ze geeft me een kus waardoor ik even glimlach maar in mijn ooghoek zie ik dat Louis heel boos naar ons kijkt. Waarom mocht het niet gewoon? Ik hou hartstikke veel van Amy waarom wou hij dat afnemen? 'Dat weet ik wel zeker' mompel ik en zucht zachtjes. Zelf lacht ze maar ik vindt het gewoon niet leuk. Door haar volgende woorden krijg ik wel een lichte glimlach op mijn gezicht. 'Dat gaat het ook niet lukken en dat laatste moet je nou ook weer niet doen' zeg ik zachtjes en voel hoe ze een kusje ik mijn nek geeft. Ik druk een kus op haar wang en laat er dan voorzichtig los. 'Straks ben ik helemaal van jou en gaan we doen wat jij wilt goed?' zeg ik met een glimlach.

    [Aangepast.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    ll Ik had haar al meegetrokken ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Amy Celine Tomlinson
    Als Niall zegt dat hij zeker weet dat Louis ons niet uit elkaar kan halen, begin ik weer te blozen. 'Dat gaat ook niet lukken, en dat laatste moet je nou ook weer niet doen' zegt hij dan op mijn tweede opmerking. Ik haal mijn hoofd van zijn schouder en kijk met een pruillipje naar hem. 'Waarom niet?' vraag ik aan hem, nog steeds heb ik mijn pruillipje op. Ik doe alsof ik nep boos ben en loop bij hem weg, als ik de andere kant op kijk, komt er al snel een glimlach op mijn gezicht. Ik tel af wanneer Niall op me afkomt, wanneer hij weer bij mij is, ga ik weer mijn pruillipje laten zien.


    That is a perfect copy of reality.

    Niall James Horan

    Als ze met een pruillipje kijkt weet ik even niet zoveel meer te zeggen, hier kon ik dus echt niet goed tegen. Het zag er gewoon zielig uit. Ik trek minn wenkbrauw op als ze ineens wegloopt. Is zze nu boos? Ik loop rustig achter haar aan en sla van achter mijn armen om haar heen. ' ik wil niet dat je het doet omdat ik niet hun geluk wil afpakken, hoe rot imk het ook vindt dat Lou ins niet accepteert' zeg ik zachtjes en druk een kusje op det wang. Ik hoop dat ze niet evht boos is want dan is het niet echt leuk aankomen.al was dat van net wel heel leuk.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 23:53 ]

    Amy Celine Tomlinson
    Ik schrik lichtjes als ik twee armen om mijn lichaam voel, en al snel daarna een kusje op mijn wang. 'Ik wil niet dat je het doet, omdat ik hun geluk niet wil afpakken' zegt Niall van achter tegen me. 'Oké Amy, laat je pruillipje weer zien' denk ik, ik draai me om met weer mijn pruillipje. Ik zeg 'Ik vind, dat, wanneer Louis ons geluk afpakt, ik ook zijn geluk mag afpakken, anders is het gewoon harstikke oneerlijk' zeg ik met nog steeds mijn pruillipje op. Kijken hoelang ik het volhou en hoelang Niall erin blijft trappen. Ik werp even een snelle blik op Louis en ik zie dat zijn aandacht weer op Ophelia is gericht, des te beter, dan kan hij het ook niet verpesten voor ons. Ik weet gewoon dat hij boos is, maar zoals altijd boeit mij dat niks.


    That is a perfect copy of reality.

    Niall James Horan

    Als ik nog steeds een pruillipje zie zucht ik zachtjes. 'please smile' zeg ik met een glimlach en kijk der aan. 'je bent zo niet Amy, jij wilt je broer zijn geluk niet afpakken en bovendien denk ik dat Louis niet echt beseft dat ddie ons geluk afpakt' dat laatste mompelde ik. Ik vindt het allemaal nogal moeilijk. Ik begrijp ook nooit waarom dit niet mag van Lou, ik deed toch niks verkeerd? Ach hier moest ik nu niet aandenken. Ik kijk Amy aan, 'wat wil zo doen eigenlijk?' vraag ik met een glimlach. Ik had wel zin eindelijk weer is wat leuks doen met haar. Al ging het alleen maar om het bij haar zijn al zij ze nu dat ze de hele dag op de bank wou zitten vindt ik het prima. Zolang ik maar bij der kon zijn, met het liefst Louis uit de buurt. Ech waar het was een hele goede vriend maar als ik met Amy was deed die moeilijk en dat vindt ik echt niet leuk

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 0:13 ]