• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ophelia Annabelle Payne
    Er rolde een opgeluchte zucht over mijn lippen toen één van de bewakers moeite had genomen om me uit de gekte te loodsen en me bij de juiste deur af te leveren. Ik schonk de man een dankbare glimlach terwijl ik Amy en Chayenne probeerde bij te benen.
    Mijn tanden zonken voorzichtig weg in mijn onderlip terwijl ik mijn mouwen iets verder over mijn handen stroopte, om er zeker van te zijn dat Liam deze eerste dag niet met zorgen over zijn geschade zusje hoefde te spenderen. Ik had hem gemist. Zo veel. Hij was mijn broer, en de jongen die er altijd voor me was geweest toen ik jonger was. Soms wilde ik dat het gewoon wij tweetjes was. Zoals vroeger. Voor alle roem en gillende fans.
    Ik slikte terwijl ik een verdwaalde pluk achter mijn oor drong. Ik voelde de emoties nu al komen, en durfde niet te denken aan wat ik zou doen als ik ze eindelijk weer zou zien. Ik staarde een tijd lang naar mijn schoenen terwijl we de gang doorkruisten en het geroep van de fans steeds verder weg leek te klinken.
    Daar stonden ze dan. Mijn broer, mijn vriendje. Voor het grijpen terwijl ik enkel een tikje verdoofd naar hun gezichten kon staren. Ik wilde geen klein kind zijn, maar kon niet weerhouden dat mijn prikkende ogen uiteindelijk geen stand meer hielden en de eerste tranen over mijn wangen liepen. Ze waren thuis.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis Tomlinson:

    Ik voel dat het vliegtuig is geland. Niet veel later hoor ik de stem van de stewardess weer. Ik weet dat we nu naar buiten kunnen, maar ik check eerst mijn mobiel. Die mocht ik niet aan tijdens de vlucht. Ik zie een berichtje van Amy. Ze vraagt of we al geland zijn. Ik stuur haar terug: 'We zijn net geland, zie je zo sistah!' Niet mijn beste tekst maar ik kan mezelf niet goed concentreren. Nu ben ik er aan gewent, maar de fans kunne echt hard schreeuwen.
    Daarna sms ik naar Ophelia: 'Ik ben net geland, ik kan niet wachten om je te zien!' Ik denk er nog even aan om haar over de verrassing te vertellen, maar dat komt dan wel.
    Ik sta op, rek me even uit, en pak mijn spullen. Ik maak mezelf even klaar om al die gillende fans te zien. Ik stap het vliegtuig uit en ik zie allemaal fans, net als gewoonlijk. Ik glimlach en zwaai, mijn ogen schuiven langzaam heen en weer. Het blijft mooi om te zien, en dat er ook meisjes zijn die borden omhoog houden met mijn naam erop. Ik ben tenslotte het minst populaire lid van de band. Maar wel elke keer dat ik zo'n bord zie, moet ik aan Ophelia denken...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    | Phee kinda react already. ^-^ |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    { Is het de bedoeling dat hij jou dan al ziet?? :$)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Megan Horan
    Overal om me heen worden namen geroepen. Nu ze de moed hadden gevonden om niet alleen uit enthousiasme te schreeuwen maar ook naar ons toe te gaan is het tijd om naar binnen te gaan. Phee lijkt wat hulp nodig te hebben, ze probeert zich zonder veel resultaat uit de grijpende armen van de meisjes te wurmen. 'Zou ik er even langs mogen?' vraag ik beleefd. 'Sorry,' zeg ik tegen een ander meisje. 'Mag ik passeren?' vraag ik na een paar stappen weer. Bij elke blijf ik vriendelijk lachen. Op deze manier kom ik bij Phee terecht. 'We kunnen beter gaan,' schreeuw ik naar haar. Normaal praten was niet meer verstaan door al het gegil. Door steeds beleefd te vragen of ik er langs mag komen we steeds verder. Binnen zouden bodyguards zijn die ons kunnen helpen, daar zijn we veiliger dan hier. Nu Phee en ik eindelijk binnen zijn volgen we Chay, die ze al gevonden heeft. Harry is nergens te bekennen, terwijl ik zo graag zou willen dat ik hem als eerste een knuffel kon geven. Dan zie ik Niall en Liam staan. Een grote lach verschijnt op mijn lippen. "Niall!' blijf ik een paar keer roepen met de hoop dat hij me boven het gegil uit hoort. Door de dranghekken kan ik niet naar hem toe lopen en door al het geduw heb ik geen kans om eroverheen te klimmen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    | Euh, I don't know. :') Misschien, gezien ze sortoff staat te huilen. :c En misschien ook niet omdat Louis als laatste uit het vliegtuig komt. I don't know. :c |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Muh, klopt nu niet helemaal meer. Vergeet het eerste deel dus maar. ^^]

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 21:19 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Liam James Payne
    Ik zie Louis langs lopen en trek zacht aan Niall's shirt. "Laten wij ook maar gaan." Ik zie er eerlijk gezegt niet uit in mijn joggingbroek en sweater, maar wat gaf het. Ik was dood op en wilde alleen mijn dierbaren weer in mijn armen houden. Het gegil overdondert me. Ik glimlach en zwaai wat, maar mijn gedachten heb ik er niet bij. Opeens zie ik vanuit een ooghoek de meiden staal. Ik zet een sprintje in, laat mijn koffer net voor ze vallen en trek Phee in een dikke knuffel. "Ik heb je gemist. We gaan snel die filmnacht doen die je nog van me te goed hebt." fluister ik in haar oor, zo hard dat alleen zij het kan horen. Daarna volgen onze ouders. Ik krijg van hen allebei een dikke knuffel en van mijn moeder een kus op mijn voorhoofd. "Ik kom snel langs." zeg ik over de gillende fans heen. Dan draai ik me toch naar Marie-Anne. Zayn was laat. Ik wilde hem niet zijn zusje ontnemen, maar ik had haar ook al die tijd niet gezien en ze was mijn vriendinnetje. Ik liep naar haar toe en tilde haar zo in mijn armen, waarna ik haar in een soort onhandig zwiertje een kus gaf. Man, wat had ik die lippen gemist zeg. Het voelde gewoon allemaal zo veilig en vertrouwt. Ik had het gevoel dat ik eindelijk thuis was nu ik haar zo in mijn armen had.


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan

    Na zijn woorden knik ik. ' Ik snap je ik ben ook het liefst bij Amy en Megan, hoe lief ik de fans ook vindt' zeg ik met een glimlach. Ik zou het liefst een keer die fans overslaan maar dat kan natuurlijk ook weer niet. Niet veel later wordt ik zacht aan mijn shirt getrokken door Liam en ik knik. 'Ja graag' zeg ik met een glimlach. Ik liep hier dan wel in makkelijke kleding maar de fans maakte dat sowieso niet uit die waren allang blij als ze me zagen. Mijn haar zat ook helemaal door de war maar ja dat kwam later wel. Ik kijk naar Liam als we het harde gegil horen wat me eerlijk gezegd weer een beetje bang maakt. Als Liam begint te rennen kijk ik verbaast zijn kant op maar al snel zie ik het. Daar staan ze! Met een grote glimlach achtervolg ik Liam en vlieg mijn tweelingzus om der hals. 'Eindelijk' zeg ik zachtjes en trek er dicht tegen me aan. Ik druk een kus op der wang en kijk daarna om me heen. Ik zie Amy staan en laat Megan weer los. Even twijfel ik of ik gelijk naar Amy ga, Lou vindt het al niks dat ik met der heb, kan ik er dan wel nu gelijk knuffelen. Ik wil niet dat Lou gelijk boos wordt. Ik kijk naar Amy en glimlach naar haar nog steeds twijfelend over wat ik moet doen.

    Marie-Anne Malik

    Ik werd overdonderd door Liam en kuste hem nog snel op zijn wang. "Ik heb je zo gemist, weet je waar Zayn is?" Vroeg ik hem. Dit was zo veel beter dan thuis wachten en te niksen. Alleen nog maar op Zayn wachten, dan was mijn wereldje compleet. Het was nou eenmaal zo dat ik nogal gehecht was aan Zayn, maar dat was ook bij de andere jongens. Zeker als Liam mijn vriend was. Ik glimlachte even om de gedachte en keek nog rond voor Zayn. Waar bleef die idioot nou. "Blij om thuis te zijn?" Vroeg ik aan Liam en keek naar boven om hem nog aan te kunnen kijken. Ik was nou eenmaal klein en daar kon ik niks aan doen. Ja, hoge stiletto hakken dragen, maar zo'n iemand was ik niet. Ik hield van mijn Vans en Converse schoenen. Stiletto hakken deed ik alleen aan voor speciale evenementen, maar dan moest het wel heel speciaal zijn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ophelia Annabelle Payne
    De vertrouwd armen van Liam zorgden ervoor dat er een waterige glimlach rond mijn lippen verscheen. Uiteraard zocht hij niet lang daarna zijn vriendin op, en leunde ik een tikje onwennig tegen de glazen wanden die ons van de fans leken te scheidden. Louis.. Mijn ogen gleden langzaam langs alle gezichten.
    Zayn. Liam, Niall, de meiden. Ik slikte toen ik ontdekte dat hij als laatste uit het vliegtuig was gestapt en beet op mijn onderlip om te voorkomen dat ik temidden van al deze mensen een emotioneel wrak zou spelen. Voor de fans was het misschien niet erg leuk als ze weg waren, maar voor ons - die het dichtst bij hen stonden - was het helemaal een ramp. Uiteindelijk besloot ik dat het me helemaal niets uitmaakte of de vrouwelijke helft van Londen toe stond te kijken: mijn Louis stond daar. Ik was dan ook verbaasd vanwege de snelheid die ik had gevonden om op hem af te rennen en mijn armen om zijn lichaam te slaan terwijl ik mijn hoofd automatisch tegen zijn borst drukte. Louis' vertrouwde geur en de subtiele warmte van zijn huid zorgde ervoor dat er een beverige zucht aan mijn lippen ontsnapte. 'Ik heb je gemist, Lou,' murmelde ik zachtjes tegen zijn shirt terwijl ik mijn ogen voor enkele seconden sloot om het enorme gegil te kunnen negeren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Amy Celine Tomlinson
    Ik kijk even snel het vliegveld rond en zie dan Niall en Louis staan, ik twijfel even naar wie ik moet gaan, maar zie dan al snel dat Louis' aandacht alweer gericht is op Ophelia. Ik wacht geen seconde en loop naar Niall toe. 'Nialler, ik heb je zo gemist!' zeg ik tegen hem en ik omhels hem. 'Fijne reis gehad?' vraag ik tijdens de omhelzing, ik kijk ondertussen ook of Louis niet opkijkt, hij vindt het namelijk niks dat we iets hebben, maar zelf heeft ie wel iets met Liams zusje, dus eigelijk mag hij niet zeuren. Ik snap eigelijk ook niet wat zijn probleem is, ja oké, ik date met een van zijn beste vrienden, met wie hij in een band zit, wat dan nog, alle zusjes hebben met iemand uit deze band, wat eigelijk best grappig is, hij zelf dus ook, en ik doe daar toch ook niet moeilijk over? Dan richt ik me weer op Niall, 'Waren de fans aardig voor jullie?' vraag ik aan hem en ik lach even.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 21:41 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Zayn Malik
    Nadat ik het smsje van Chayenne gelezen heb loop ik het vliegtuig uit, waar ik meteen de fans hoor schreeuwen. Ik glimlach vriendelijk terwijl ik mijn zonnebril op mijn neus schuif tegen de flitsen van de camera. Mijn koffers werden vanzelf wel geregeld, dus daar hoefde ik me niet druk om te maken. Ik kijk niet echt om me heen, behalve als Liam en Niall beginnen te rennen. Ik was altijd bang dat er gestoorde fans achter ons aan zaten, maar al snel zag ik waar ze naartoe rende. Onze zusjes. Ik ren naar ze toe en hoe graag ik ook meteen Chayenne om haar hals zou vliegen, doe ik het niet en pak ik Marie-Anne als eerste vast.
    'Zusje! Ik heb je gemist!' zei ik glimlachend toen ik haar weer losliet. Daarna gaf ik alle andere meiden een knuffel en een kus op hun wang, en als laatste kom ik bij Chayenne. Ik knuffel haar net zoals de andere meiden, zodat Harry niks zou gaan denken. 'Missed you.' fluister ik zacht in haar oor voordat ik haar weer loslaat.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam James Payne
    Ik glimlachte. Ik was verrast door haar kus op mijn wang, want ik had echt erge stoppels. "Ik heb jou ook zo erg gemist." Ik keek even rond, maar zag Zayn nergens. "Geen idee, maar hij zal zo wel komen." Ik keek wat naar beneden. Dat moest altijd, of ik moest haar op het aanrecht zetten of tillen. Ik vond het wel iets heel liefs hebben dat ze zo klein was. "Zeker. Touren was leuk, maar ik ben doodop en verlang gewoon naar wat rust." Ik tilde haar op zodat ze nu op mijn ooghoogte was. Normaal was ik niet zo klef met haar, maar ik had haar net maanden niet gezien. Ik kuste haar weer. Dit was misschien niet comfortabel, maar dat gaf voor mij niet zo erg.Haar voeten bungelden nu echt halverwege mijn onderbenen, maar zo lang ze me niet schopte had ik nergens problemen mee. "Heb je ons ook een beetje gemist?' vroeg ik zacht na de kus. Vanuit mijn ooghoek zag ik mijn zusje Louis min of meer bespringen. Dat ik het leuk vond om te zien was zeker niet zo, maar ik kon er niks aan doen zolang ze zich aan mijn voorwaarde hielden. Anders zou ik wel heel hypocriet zijn, aangezien ik zelf nu met het zusje van een van mijn bandleden stond te zoenen. Toen ik Zayn aan zag komen lopen liet ik haar op de grond zakken. Ik liet haar los en liep even terug naar mijn ouders voor nog een knuffel en mijn koffer en gitaar. Ik wilde Zayn's zusje echt niet van hem afpakken, hoe graag ik haar nu ook in mijn armen zou hebben.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 21:47 ]


    Bowties were never Cooler

    Megan Rhine
    Meteen krijg ik een knuffel van Niall, de knuffel die ik zolang heb moeten missen. Het voelt gelijk weer aan als vroeger, toen hij altijd een knuffel kon geven op de momenten dat ik er een nodig had. 'Ik heb je gemist,' fluister ik, net hard genoeg zodat hij het hoort. Ik krijg een kus op mijn wang van hem waarna hij me loslaat. Twijfelend kijkt hij naar Amy. Ze zijn samen maar Louis vindt het niet een prettig idee. Aan de ene kant kan Louis zijn reactie me bijna boos maken. Niall zou Amy nooit pijn doen, zo is hij niet. Ik weet hoe hij met haar omgaat en hoeveel hij van haar houdt. Louis zou dat als vriend van Niall ook moeten weten en toch is hij er op tegen. 'Ga nou maar,' moedig ik Niall aan. Op dit moment moet hij even alleen aan Amy denken. Louis zal ooit aan het idee wennen. 'Ik weet dat je naar haar toe wilt gaan,' grinnik ik. Gelukkig neemt Amy de eerste stap en loopt naar hem toe. Ik besluit ze even alleen te laten en blijf wat ongemakkelijk om me heen kijken. Iedereen was nu met zijn of haar vriendje, maar die van mij was er nog niet. 'Waar blijft Harry nou?' vraag ik aan niemand in het bijzonder. Alle jongens waren nu al aanwezig, behalve Harry, terwijl ik hem het liefst wil zien. De teleurstelling op mijn gezicht is moeilijk te verbergen. Ik pak mijn mobiel uit de tas en verzend een bericht naar Harry. 'Verdwaald? x' stuur ik hem als grapje.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 21:50 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”