• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chayenne Rose Styles

    Opeens zag ik Zayn en een glimlach ontstaat automatisch rond mijn lippen. Hoe graag ik het ook zou willen, ik kon hem niet gaan zoenen zoals de anderen wel met hun vriendje kunnen. Ik zie dat hij eerst Marie-Anne knuffelt en ik blijf maar glimlachen. Het leek wel alsof ik niet kon stoppen. Hij gaf de andere meiden ook een knuffel en kwam toen bij mij aan. Met een glimlach sluit ik mijn armen ook om hem heen en laat hem op hetzelfde moment los. 'Missed you.' fluistert hij nog net en mijn glimlach word iets breder. 'Missed you to.' fluister ik en kijk hem nog even glimlachend aan... 'Dus...' zeg ik maar en kijk Zayn weer even aan..


    El Diablo.

    Marie-Anne Malik

    Ik grinnikte en gaf een kus op Zayn's wang, waarna hij zelf naar de anderen ging. "Jij bent gewoon lang." Grijnsde ik toen ik weer naar boven keek. Liam tilde me op en kuste me op mijn mond. Zulke intense momenten had ik gewoon erg gemist. Waarom was ik ook zo klein? Anders konden we namelijk gewoon normaal zoenen, in plaats van dat Liam me iedere keer moest optillen. Het was aan de ene kant ook best grappig, maar aan de ene kant nogal vaag en raar. "Ik heb jullie ook gemist. Jij en Zayn het meest." Fluisterde ik. Ik keek glimlachend naar Liam. Hij liep naar zijn ouders en ik keek toe hoe Chayenne en Zayn elkaar nogal oncomfortabel een begroeting gaven. Ik wist wel dat ze een relatie hadden, maar alleen Harry niet. Arme Harry. Hij verbood ook maar één jongen om bij Chayenne in de buurt te komen, dus ik begreep hun geheime relatie wel. Ik haalde een hand door mijn haar en keek rond. Alle fans die wanhopig schreeuwde in de hoop een volg op Twitter of ook maar een glimp van ze op te vangen.

    (Someone for Marie?^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson:

    Ik zie dat Megen aankomt. Ik sta meteen op scherp om te kijken of Ophelia al komt. Dan zie ik haar beeldschone gezicht verschijnen. De wereld om me heen valt weg, net als mijn koffers die ik zonder er erg in te hebben op de grond laat vallen. Ophelia ziet me, en ik zie haar. Na een momentje oogcontact sprint ik naar haar toe. Ik geef haar een stevige knuffel, ik kan haar wel doodknuffelen. Mijn ogen worden waterig en ik fluister in haar oor: 'Phee, ik heb je zó gemist!' Ik voel een traan over mijn wang rollen. Nadat ik mijn ogen heb dichtgeknepen om een traan te laten rollen, open ik ze. Ik zie dat Amy ook aankomt. Ik heb even geen tijd om te kijken wat zij en Niall doen, Ophelia is het belangrijkste op dit moment.
    Langzaam stop ik met knuffelen om Ophelia aan te kijken, maar ik houd haar handen wel vast. 'Phee, wat zie je er weer geweldig mooi uit!' Ik kijk haar recht in de ogen en druk mijn lippen langzaam en zacht op die van haar. Als ik weer klaar ben, geef ik haar weer een knuffel. Ik zie mijn ouders ook aankomen. Ik laat Ophelia weer los en zeg: 'Ik ga even naar mijn ouders, maar straks als we alleen zijn ben ik helemaal van jou.'
    Als ik naar mijn ouders toeloop zie ik in mijn ooghoek dat Niall bij Amy staat. 'Mam, pap, ik heb jullie gemist!' zeg ik en ik geef ze een dikke knuffel, en een kus op hun wangen. Tijdens de knuffels houd ik Amy en Niall in de gaten. Het zijn beide superleuke mensen, maar samen... Ik weet het niet hoor. Na mijn ouders loop Ik naar Amy. Zo kan ik hun samen ook even in de gaten houden.'Yo sistah, brothah is home!' zeg ik. Alweer niet mijn beste tekst, maar ik ben nog een beetje "overwhelmed".Ik geef haar een knuffel en een kus op haar wang.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn Malik
    'Missed you too.' fluistert ze en ze kijkt me glimlachend aan. 'Dus...' zegt ze als ze me aan blijft staren. Ik zet mijn zonnebril af en schuif hem in mijn zwarte v-hals shirt. Ik moest mezelf zo inhouden om niet naar haar toe te lopen, haar vast te pakken, haar haren te strelen, haar lippen te voelen en gewoon mijn liefde voor haar te laten zien. Ik haatte het, iedereen wist het, behalve Harry. Gewoon omdat we bang waren, bang voor wat hij zou denken, bang voor de ergste gevolgen die we niet onder ogen wouden zien. Iedereen, behalve Harry en de fans. Ik vond het zo erg, niet alleen voor mezelf, maar ook voor Chayenne, ze verdiende iemand die overal en altijd liet zien hoeveel hij van haar hield, en hoe geweldig ze was. Ik haalde zuchtend een hand door mijn haren en beet op mijn lip. Mijn god, wat hield ik van haar.. Harry was nog niet in de buurt dus ik zette één stapje dichter naar haar toe.
    'Kom je vanavond naar mij?' vroeg ik zachtjes. Ik moest gewoon met haar zijn..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam James Payne
    Opeens begonnen mijn ouders over dat ze Marie-Anne, Louis, Phee en mij uit wilden nodigen voor het avondeten vanavond. Ik was overweldicht, maar vond het opzich een leuk idee. Ik keek om naar Marie-Anne. Ze stond alleen, dus ik wenkte haar met een grote glimlach op mijn gizicht. Als ze het ook zou willen zou dat echt super zijn, al snapte ik het ook als ze bij haar familie en Zayn wilde zijn. Het was dan jammer van onze samen-zijn-avond, maar pech dan. Zonder haar zou ik ook bij mijn ouders gaan eten en daar blijven slapen en vast een was draaien. In mijn appartement kon dat ook, maar daar was ik geheel alleen. Mijn hond was namelijk ook bij mijn ouders. Tja, die kon nou eenmaal niet mee op tour, hoe graag ik het ook zou willen.


    Bowties were never Cooler

    Chayenne Rose Styles

    Ik volg met mijn ogen al zijn beweging, hoe hij zijn zonnebril in zijn shirt schuift, hoe hij een stap naar mij zet. Ik haat het echt dat Harry geen enkele jongen in mijn buurt vertrouwt, zelfs met Jamie heeft hij moeite en Jamie is 100% gay! Ik zucht zacht, het leven is soms zo oneerlijk.. 'Kom je vanavond naar mij?' hoor ik opeens en ik kijk op. Recht in Zayn's prachtige ogen. 'Ofcourse.' fluister ik en glimlach licht. Ik zeg wel tegen Harry dat ik bij Jamie ben, om de series af te kijken. Dat gelooft hij altijd. Jamie liegt gelukkig ook altijd voor me als Harry zou bellen. Opeens springt Katara tegen Zayn's benen en ik lach even terwijl ik haar riempje iets strakker vast houd. Ik had haar maar even op de grond gezet, dat was makkelijker...


    El Diablo.

    Amy Celine Tomlinson
    Ik omhels Niall nog steeds als ik oppeens een bekende stem achter me hoor, 'Yo sistah, brohtah is home!' Ik stop even snel met Niall omhelzen en ik krijg al snel een knuffel van Louis en een kus op mijn wang, ik glimlach even snel. Ergens denk ik dat hij hier alleen is om mij in de gaten te houden, en dat hij Ophelia belangrijker vindt dan mij, maar dat zeg ik niet. 'Louis, ik heb je zo gemist!' roep ik tegen hem en ik knuffel hem ook. Dan kijk ik weer naar Niall en zeg ik tegen Louis, 'Als je het niet erg vindt' en ik lach er even snel tussen door 'ga ik weer verder met Niall doodknuffelen, en misschien wel kussen'. Natuulijk ga ik Niall ook kussen, maar ik weet dat Louis dat niet wil, daarom zeg ik het er juist bij. Ik draai me weer om naar Niall, en ik knuffel hem weer.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 0:03 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Marie-Anne Malik

    Ik zuchtte en pakte mijn telefoon on Katie te sms'en. Ze was zelf niet een fan van One Direction, maar ze haatte hen niet. Toen ik weer opkeek, zag ik dat Liam naar me wenkte. Ik liep er met een glimlach naartoe en keek ze vragend aan. "Ja, wat is er Lee?" Vroeg ik hem. Ik begroette de ouders van Liam en glimlachte nog even breed. Mijn glimlach kon er niet af voor de rest van de dag. Mijn mobiel begon te trillen door een sms en zag dat die van Katie was. Ze meldde me alleen dat ze me succes wenste voor alles. Ik sms'te haar dan ook met een grote glimlach terug.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ophelia Annabelle Payne
    Louis' lippen voelden letterlijk als thuiskomen na zo'n lange tijd van elkaar af te zijn geweest. Ik veegde zachtjes langs zijn wangen terwijl ik een waterige glimlach rond mijn lippen toverde en toezag hoe hij zijn ouders en zusje begroette. Begrijpelijk, uiteraard. Ik streek een lok achter mijn oor terwijl mijn ogen over de hordes fans verderop gleden. Ik voelde me een tikje opgelaten bij zoveel interesse voor ons privé leven, en hoopte dan ook snel in mijn eigen appartement te staan, samen met Louis en zonder camera's. Ik wist best dat Louis niet al te blij was met Amy die met Niall date: Liam dacht ook zo over mij en Louis, maar het was nu eenmaal niet anders. En daarnaast was Louis helemaal van mij voor zo lang ze in Londen waren.
    Bij het idee dat ze volgende week alweer weg konden gaan, betrok mijn enthousiasme echter iets. Er rolde een lichte zucht over mijn lippen toen mijn ogen over mijn eigen ouders gleden: zo ontroerd nu hun zoon in een wereldberoemde boyband zat en hun dochter op zich zelf wilde blijven wonen. Ik schudde mijn hoofd een tikje verdoofd terwijl ik mijn handen half onder de mouwen van mijn sweater bedekte. Ik had ook een jas mee moeten nemen, maar die had ik geloof ik in de taxi achter gelaten en ik was er nu niet helemaal bij met mijn gedachten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Malino schreef:
    Chayenne Rose Styles

    Ik volg met mijn ogen al zijn beweging, hoe hij zijn zonnebril in zijn shirt schuift, hoe hij een stap naar mij zet. Ik haat het echt dat Harry geen enkele jongen in mijn buurt vertrouwt, zelfs met Jamie heeft hij moeite en Jamie is 100% gay! Ik zucht zacht, het leven is soms zo oneerlijk.. 'Kom je vanavond naar mij?' hoor ik opeens en ik kijk op. Recht in Zayn's prachtige ogen. 'Ofcourse.' fluister ik en glimlach licht. Ik zeg wel tegen Harry dat ik bij Jamie ben, om de series af te kijken. Dat gelooft hij altijd. Jamie liegt gelukkig ook altijd voor me als Harry zou bellen. Opeens springt Katara tegen Zayn's benen en ik lach even terwijl ik haar riempje iets strakker vast houd. Ik had haar maar even op de grond gezet, dat was makkelijker...


    Zayn Malik
    'Ofcourse.' zegt ze zachtjes en ik zie hoe een zwak glimlachje op haar gezicht siert. Ik kijk haar vragend aan, waarom deed ze zo afwezig? Mijn gedachten worden doorbroken door Katara die tegen mijn benen aanspringt. Grinnikend kijk ik naar het kleine beestje op de witte vloer van het vliegveld en zak ik door mijn knieën om het even zachtjes te aaien. 'Heb jij mij ook gemist kleine?' vroeg ik grijnzend voor ik weer omhoog kwam en weer recht tegenover Chayenne stond. Ik keek om me heen, nog steeds geen Harry te bekennen. Twijfel, zou ik het doen, het risico nemen? Mijn hand reek naar Chayenne's hand en zacht streek ik met mijn duim over de bovenkant van haar hand heen. Voorzichtig kwam ik dichterbij en drukte ik zachtjes een kusje op haar zachte lippen. Ik kon me niet inhouden, het verlangen naar haar was te sterk..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Niall James Horan

    'Ik ben je ook gemist'zeg ik tegen Megan en glimlach naar haar. Ik had er echt heel erg veel gemist. Megan spoort me aan naar Amy te gaan en ik bijt op mijn lip, ze heeft ook wel gelijk.' Tuurlijk wil ik naar haar toe' zeg ik met een glimlach en kijk op als ik Amy al mijn kant op zie komen. Ik kan nu niks anders doen dan breed glimlachen, wat ha ik haar gemist. 'Ik jou ook Amy' zeg ik met een glimlach en trek der dicht tegen me aan. 'Ja hoor alleen het was lang, en al helemaal als je weet dat je je geweldige vriendin daarna kunt zien' zeg ik met een glimlach en druk even een kus op mijn lippen, dit moest nu gewoon even. Lou had maar even pech, ik had haar veel te lang moeten missen. Ik glimlach en knik, 'Tuurlijk zoals altijd' zeg ik met een glimlach. Louis roept iets naar Amy wat dit alles verstoort en daarom laat ik maar los. Hij geeft Amy een knuffel en ik kijk een beetje om me heen. Ik hoor de woorden van Amy en bijt op mijn lip, nu daagt ze hem gewoon uit. Als ze me weer omhelst glimlach ik en sla mijn armen om haar heen.

    Louis Tomlinson:

    'Ik heb jou ook erg gemist!' zeg ik tegen Amy. Als ze me verteld dat ze Niall gaat doodknuffelen wordt ik boos. Dan denk ik dat ze een grapje maakt, maar dan knuffelt ze Niall echt. Ik sta met mijn open ogen naar ze te kijken. Ik zou actie ondernemen maar ik hoor een lieve zucht. Ik kijk om en het is Ophelia. Zonder nog op Amy en Niall te letten. 'Wat is er?' Vraag ik aan Ophelia. Ik kijk oprecht bezorgd, nu ik terug ben mag ze niet meer zo verdrietig zijn. Welke reden dat ook mag zijn. Ik wou dat ik iets kon doen om haar op te vrolijken. Oja, de verassing. Als we thuis zijn kan ik daar wel iets mee regelen maar nu even Ophelia.
    En ik kan het natuurlijk niet laten om naar Amy en Niall te kijken. Ik heb niks tegen ze, ik heb alleen het idee dat die twee samen niet helemaal kloppen. Ze vullen elkaar wel mooi aan, maar ik heb het idee dat vroeg of laat een grote ruzie komt met...gevolgen... Wat? KUST HIJ HAAR?! Ik voel mezelf van binnen koken. Ik houd me nog net in.
    Ik ben zo'n sukkel. Ik geef Ophelia te weinig aandacht. Als ik bij haar ben, moet ik natuurlijk weer aan Amy en Niall denken. Ik voel me zo schuldig maar ik kan er niks tegen doen... 'Kom Phee, laten we iedereen even bij elkaar roepen, en terug gaan. Dan kunnen wij even alleen zijn. Alleen jij en ik.' En ik kijk naar de glinster inj haar ogen en strijk met mijn hand door mijn haar.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 22:41 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne
    Ik sloeg een arm om haar heen toen ze eenmaal weer naast me stond. "Mijn ouders stelden net voor of jij en Louis bij ons thuis wilden komen eten vanavond." Ik trok haar nog wat dichter tegen me aan. Mijn ouders waren weg van Marie-Anne, en Louis was een van mijn beste vrienden, dus vreemd was dit niet, zeker nu Phee wat met hem had. "Dus, heb je daar zin in, of ga je zelf wat met de familie doen nu Zayn thuis is?" Ik wist het niet. Ik wilde haar niet dwingen en zeker niet laten kiezen tussen Zayn en mij en als ze al moest kiezen wilde ik, hoe pijnlijk het ook voor mij zou zijn, dat ze voor hem en haar familie zou kiezen. Liefde kon hervonden worden. Misschien niet zo sterk, maar het was pijnlijk genoeg mogelijk, familie daarintegen niet.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 22:40 ]


    Bowties were never Cooler

    Chayenne Rose Styles

    Hij keek me vragend aan, en ik had geen idee waarom.. Hij kijkt vervolgens grinnikend naar Katara en zakt even door zijn knieën om haar zacht te aaien. 'Heb jij mij ook gemist kleine?' vraagt hij grijnzend en Katara houd haar kop even schuin. Ik glimlach even en ik zie dat hij om zich heen kijkt. Opeens pakt hij mijn hand en hij strijkt zacht over de bovenkant. Hmh, geen Harry dus... Ik zag hem voorzichtig dichterbij komen en een glimlach siert mijn lippen. Ik voel hoe hij me zacht kust en ik kus automatisch terug. Ik streel zachtjes over zijn hand en stop dan de kus even terwijl een gelukkige glimlach op mijn lippen staat...


    El Diablo.

    Harry Edward Styles

    Glimlachend loop ik van het vliegveld af. Eindenlijk de tour is afgelopen en ik zie mijn vriendin weer terug. Hoewel ik het ook wel leuk vond dat mijn zusje en Megan me samen kwamen ophalen. Ik was dan ook erg blij dat ze samen konden opschieten. Ik vond het dan toch wel weer zielig voor Zayn iedereen heeft een vriendin en hij niet. Ik was dan ook wat langer gebleven omdat er iets mis was met mijn koffer maar later bleek dat toch niet zo te zijn. ''Megan'' roep ik als ik haar van veraf al zie. Mijn blik glijd over de mensen. Met grote ogen kijk ik naar Zayn die mijn zusje een kus op haar mond geeft. Mijn blik verstard even ook al hadden ze elkaar al los gelatten. Het was te intiem. Hij wist het. Hij wist dat ik als een beschermengel over mijn zusje was. Haar vriendjes moesten de goedkeuring van mij krijgen en Zayn heeft deze stempel niet verdiend. Zayn is een rustige jongen maar als het om meisjes gaat moet hij maar een prostituee gaan zoeken. Met gebalde vuisten loop ik richting Zayn en Chayenne. Ruw duw ik Zayn van haar af. ''Je wist het Zayn. Je wist het. Het vertrouwen is geschaad'' sis ik. Geiriteerd trek ik mijn zusje mee naar Megan. ''Waarom heb je het me niet verteld'' brom ik.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 23:12 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,