• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    (We zijn er nog geen eens..)

    Ohja, sorry. Nou, ik dacht ik maak maar vast want ik moest weg. Jullie waren er bijna...En ik kan hier toevallig wel even.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    xMerlex schreef:
    (...)
    Ohja, sorry. Nou, ik dacht ik maak maar vast want ik moest weg. Jullie waren er bijna...En ik kan hier toevallig wel even.
    l Wat kan je toevallig wel even? l


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Sorry mensen, ik ben veel te irri. Ik probeer om nu minder te zijn. Ik weet niet hoe ik dat moet formuleren...)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 19:03 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    DamnBieber schreef:
    (...)l Wat kan je toevallig wel even? l

    [Er was toevallig een laptop waar ik toevallig op kon...]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Sorry, maar dat kan 'even' niet)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik zat zenuwachtig in het vliegtuig. Ik wilde zo graag mijn ouders, Phee en natuurlijk Marie-Anne weer zien. Ik was wel bij dat Zayn geen moeite ermee had dat ik zijn zusje datete. Anders zou het zo veel lastiger zijn geweest. Ik keek even naar de andere jongens, die ook volgens mij het liefst weer in London zouden zijn. Ik voelde het vliegtuig landen en niet veel later stonden we aan de gate en klonk er een applaus. "Dames en Heren. London Heathrow." Ik stond op en haalde mijn handbagage uit het bovenvak. Ik was wel blij dat we even geen shows hadden. Ik was dood op na deze tour en wilde ook wel eens gewoon thuis op de bank kunnen zitten voor een bank-hang-dag met Marrie-Anne. Ik liep rustig van het vliegtuig naar de bagageband. Toen ik mijn koffer had wachtte ik bij de deur op de rest van de jongens. Daarbij was het vliegtuig iets sneller geweest dan gedacht, dus ze zouden er misschien nog niet zijn.


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan

    Ik zit in het vliegtuig en kan eigenlijk niet wachten tot we geland zijn, dan ben ik eindelijk weer thuis. Dan kan ik zo eindelijk Amy weer zien, haar omhelzen en kussen al zou Louis dat niet leuk vinden. Natuurlijk heb ik mijn Megan ook echt heel erg gemist, ik miste haar echt enorm en kan niet wachten tot ik haar weer kan omhelzen.Ook net zo gek dat ik deze twee zo gemist heb, de ene is me vriendin waar ik echt heel veel van hou en de ander is mijn tweelingzus die eigenlijk ook gelijk mijn beste vriendin is, daar heb ik gewoon een speciale band mee die vele niet zullen begrijpen. Na een tijdje zijn we eindelijk geland en ik sa enthousiast op. Eerst zouden we nog langs onze fans moeten maar dat vindt ik ook niet zo erg, die zijn toch hartstikke lief. Ik pak mijn bagage en loop het vliegtuig uit. Ik hoop dat we hier een tijd kunnen blijven maar dat zal waarschijnlijk weer niet jammer genoeg. Ik haal rustig mijn koffer van de bagageband en kijk daarna om me heen. Ik zie Liam bij de deur staan en loop naar hem toe. 'Klaar voor het geschreeuw' vraag ik hem lachend omdat we zo de fans zouden zien.

    Liam James Payne
    Ik zag Niall aan komen lopen en zwaaide even om hem te laten weten dat ik hier stond. Hij liep naar me toe en vroeg of ik klaar was voor geschreeuw. Ow ja, de fans. Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Ik was te erg bezig geweest met mijn familie en vriendin... Oops. "Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Het zal wel leuk zijn om de fans even te zien, maar het liefst heb ik toch snel weer Marie-Anne in mijn armen en Phee en mijn ouders aan mijn zij. Ik heb ze echt gemist." Ik wist zeker dat hij Megan en Amy ook had gemist. Hij was hier altijd onafscheidelijk van zijn tweelingzus en ik durfde er mijn hand voor in het vuur te steken dat hij nog voor we het vliegveld af waren met Amy zou staan kleffen. Louis vond het dan maar niks, ze trokken zich er nooit wat van aan. Daarbij zou ik Phee snel kwijt zijn aan hem, dus hij mocht niet zeuren. Nu ik erover dacht was ik toch wat bezorgt over Phee en Louis samen. Ze werden nu wel erg close. Ze wisten allebij mijn voorwaarde waaronder ik er niks tegen zou doen, maar toch kreeg ik het gevoel alsof die regel gebroken was.


    Bowties were never Cooler

    Megan Horan
    Ik word meegetrokken door Chayenne en ga in de taxi zitten. Dat ik niets van mijn drinken heb kunnen drinken maakt me niet zo heel veel uit, ik kan nog wel vaker naar de Starbucks gaan. Als we uiteindelijk met z'n allen in de taxi zitten geeft Chayenne al aan waar we heen willen. 'Nog tien minuten voor we ze weer zien,' grijnst ze. 'Ik zie je zo op het vliegveld xx' stuur ik naar Harry zodat hij weet dat ik daar op hem zal wachten. De tien minuten in de taxi lijken wel uren te duren. Ik ben blij en zenuwachtig tegelijk. Uiteindelijk komen we aan op het vliegveld dat veel drukker is dan op andere dagen. Je hoeft niet lang na te denken om te weten wat de reden daarvan is. Ik betaal de taxichauffeur en kijk de rest aan. 'Zullen we?' vraag ik met een grote lach. Wetende dat ze ja gaan zeggen begin ik alvast naar de ingang te lopen.Overal om ons heen zie je meisjes met elkaar fluisteren, ze weten vast wie we zijn. Het is best wel vaak voorgekomen dat iemand met mij op de foto wilde. Nog steeds moet ik daar aan wennen. Ik vind het moeilijk om nee te zeggen maar het idee om met een wildvreemde op de foto te gaan blijft raar. Ik ben niet het beroemde persoon.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 20:00 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ophelia Annabelle Payne
    Ik voelde mijn handen trillen toen we in de taxi waren gestapt. De jongens waren zo dicht bij, en het vliegveld leek veel te snel in zicht te komen. Ik slikte toen ik het gejoel en gekrijs buiten al kon horen. Al die gierende fans, en hun stampende bewegingen. Het voelde nog altijd raar dat iedereen mijn naam leek te kennen terwijl ik niet eens deel van de band vormde. Ik had volgens mij niet eens een degelijke handtekening om te geven. Jammer genoeg werd er iets te vaak om gevraagd en kon het excuus dat ik geen handtekening bezat - nooit lang uit blijven.
    Toen de taxi dan ook stopte lette ik niet op de anderen en maakte ik me zo snel mogelijk uit de voeten: naar de juiste gate waar zich op z'n zachts gezegd enorme aantallen fans hadden gesetteld. 'Oh my god! Dat is Liams zusje!' - krijste een meisje bijna in mijn oor gilde. Niet lang daarna werd ik pijnlijk door een enorme sleur meisjes getrokken, terwijl ik me probeerde te bevrijden en naar voren probeerde te wurmen. 'LeeLee!' Probeerde ik terwijl ik mijn kleding probeerde glad te strijken. Het was uit automatisme zijn bijnaam geweest die ik had geroepen, nu iedereen druk aan het gillen was. Ik hoopte dat ik dit overleefde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Marie-Anne Malik

    Ik stapte een taxi neer, omdat de anderen al in een andere taxi zaten. Nerveus trippelde ik met mijn voeten en zuchtte zacht. Dit was nog erger dan al die maanden wachten, hier kon ik degelijk mijn eigen adrenaline voelen, gieriend door mijn lijf. De chauffeur meldde dat we bij Heathrow waren aangekomen en dankbaar gaf ik zijn geld en rende haast de taxi uit. De fans waren er al en ik zag hoe mensen mijn naam fluisterde. Het kon me even niets meer schelen en zocht naar een grote groep meisjes. Dat was dan het makkelijkste, ik hoefde niet naar de jongens te zoeken, alleen een grote groep meiden. Ik wurmde me door de mensenmassa heen en zocht om me heen. Waar was Zayn? Ik zag alleen maar Liam. Mijn mondhoeken krulden omhoog en keek de grote bodyguards aan.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 20:43 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ze staan nog aan de andere kant van de deur XD]


    Bowties were never Cooler

    Chayenne Rose Styles

    Ik kon het gegil van de meiden al horen, ookal zaten we nog in de taxi. Ik grinnik zacht en schud mijn hoofd. 'Was te verwachten.' mompel ik tegen mezelf. Ik stap als een van de laatste uit de taxi en zie dat er echt tientallen, misschien honderden meiden staan. Oh god, dit word nog wat.. ´OH MY GOD! Dat is Chayenne!´ roept iemand en ik moet automatisch lachen. Het lijkt wel alsof wij degenen zijn die beroemd zijn... ´Chayenne! Kan je zorgen dat Harry me followt?!" schreeuwt iemand en ik knik maar. 'Sure!' lach ik en loop snel verder. Mijn hakken tikken op de vloer en ik zie ze dan staan. Helemaal achter. 'Girls!' grijns ik en loop alvast naar de jongens...


    El Diablo.

    Amy Celine Tomlinson
    We stappen met z'en alle uit de taxi en ik hoor de fans van onze vriendjes/broers al gillen. Ik glimlach even snel en hoor al snel een aantal meiden 'AMY! AMY!' roepen, ik zwaai even snel naar me en loop dan door. Iets verder op zie ik Chayenne lopen en ik loop naar haar toe, maar zij is al binnen als ik naast haar loop, 'Hoe zullen ze reageren als One Direction de deur uitkomt?' vraag ik lachend aan haar. In de verte zie ik de jongens al staan, en ik krijg nu al zin om Niall hevig te omhelzen, Louis ook natuurlijk, maar Niall is nu eenmaal mijn vriend. Ik hoor de fans nog steeds onze namen roepen, maar omdat ik nu al binnen ben, besteed ik er niet zo veel aandacht aan.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 20:42 ]


    That is a perfect copy of reality.

    (Aangepast^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.