• Wetenschappers zijn op zoek naar een grote schat in de diepe wateren van de Atlantische Oceaan. Ze zijn hier jaren naar opzoek geweest en hebben eindelijk duidelijke locaties waar het kan liggen. Maar in plaats van dat ze een deel van de schat vinden, hebben ze een kist gevonden waar ze een eeuwenoud boek vinden. De locaties van Atlantis en hoe je deze verzonken stad weer leven in kunt blazen staan erin. Ze hebben een kristal nodig die het tevoorschijn haalt. Het probleem is dat het kristal daar ergens op de zeebodem ook moet liggen, maar de wetenschappers kunnen niets vinden.
    De wetenschappers hebben het besluit genomen dat ze dit even geheim zouden houden, waarna het na enkele maanden verteld is aan de meermensen. Die dag krijgen ze ruzie en veroorzaakt een oorlog tussen de mensen en meermensen, omdat de meermensen vinden dat Atlantis in hun gebied is. Dit behoort simpelweg niet tot de mensen toe.
    Maar de mensen zijn koppig en besluiten toch op zoek te gaan naar de Verzonken Stad – zonder toestemming van de meermensen. Komt de band tussen hun nog goed? En kan de mensheid dit geheim eigenlijk wel aan? Ze moeten naar het kristal zoeken om de Verzonken Stad, Atlantis tevoorschijn te halen.


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil minstens dat je post 10 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen Mary Sue's in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Sweetiepie/Nebthet]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.

    Wetenschappers:
    – Rosalynn Maria Winchester; BloodyFace. Leider.
    – James Ryan Mirano; Winterwolves.
    – Jack Smith; Puritatem. Bijwerken.
    – Arizona Muse Brownley; Bran.
    – Aeryn Doireann Falon; Nerys.

    Meermensen:
    – Ansem; Tortura.
    – Grimm Lonehunter; Sixer.
    – Iris Lymphadeae; mismi.
    - Sereia Ianthe Cyfill; Tyrell.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [Het zijn wat oudere mensen van rond de 20 jr en ouder, dus wees realistisch met je rol.]
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving.]
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 23:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    BloodyFace schreef:
    Is er trouwens ook al een speeltopic? Of moet die nog komen s;
    God ik voel me zo noobie als ik dat moet vragen -_-

    Er is nog geen speeltopic, doll. Er moeten eerst nog rollen ingevuld worden - eveneens die van mij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    BloodyFace schreef:
    Is er trouwens ook al een speeltopic? Of moet die nog komen s;
    God ik voel me zo noobie als ik dat moet vragen -_-

    Er is geen speeltopic. Ik wacht hiermee totdat alle rollen die bijgewerkt moeten worden dit ook zijn en de reserveringen ingevuld zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aah mooizo, was alweer bang dat ik iets gemist had.
    Pff t'is nog best lastig als je nieuw bent x3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    BloodyFace schreef:
    Aah mooizo, was alweer bang dat ik iets gemist had.
    Pff t'is nog best lastig als je nieuw bent x3

    Haha, nee hoor. Je mist helemaal niks. Ik zal gewoon het speeltopic hier dumpen als ik er eentje aanmaak. En ach joh, je gaat er met de tijd wel aan wennen en dan weet je precies van hoe en wat. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb Arizona's extra ingevuld en het innerlijk gedeeltelijk. Ik moet nu slapen, maar morgen maak ik het innerlijk verder in en zal in de beschrijving van het uiterlijk toevoegen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyssum schreef:
    Rol: Wetenschapper
    Naam: Arizona Muse Brownley
    Mensen noemen haar meestal Ari, afgekort van Arizona, of in enkele gevalen Muse, haar tweede naam.
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk:  Ari is erg veranderd sinds Adam haar heeft verlaten. Hoewel ze het niet laat merken, is ze er een stuk onzekerder door geworden, maar ook wantrouwiger. Vroeger vertrouwde ze mensen erg snel. In dat opzicht is het goed dat Adam weg is gegaan, ze is er een stuk minder naïef door geworden. Het duurt nu echter erg lang voordat ze iemand écht vertrouwt. Momenteel zijn de enige mensen die ze vertrouwt: haar moeder -haar vader is al overleden-, haar beste vriendin Katie, haar zus Hazel en haar broer Zane. Doordat haar broer een echte schat is, is Ari gelukkig niet van mening dat alle mannen klootzakken zijn.
    De dingen die Ari doet, die niet met haar werk te maken hebben, doet ze op gevoel. Woorden kwetsen haar nog redelijk snel, maar dat laat ze niet merken, vooral niet omdat ze mensen niet binnen wilt laten.
    Ari kan niet tegen mensen die alles altijd maar uitstellen. Zelf doet ze dingen gelijk wanneer ze er tijd voor heeft, des te eerder ze er vanaf is. Ze houdt dan ook vaak 'to do-lists' bij. Het geeft haar een goed gevoel wanneer ze dingen op die lijst kan wegstrepen. Ari vindt het ook fijn om zulk soort lijstjes te maken, omdat ze dan het gevoel heeft dat ze nog controle heeft. Ze vindt het echt verschrikkelijk wanneer ze ergens geen controle over heeft en wanneer ze geen controle meer heeft, dan raakt ze snel in paniek, waardoor ze juist nóg meer de controle verliest.
    Ondanks dat ze graag zelf de controle over iets heeft en mensen snel wantrouwt, werkt ze liever samen met mensen dan dat ze in haar eentje iets moet doen, onder het motto "Vele handen maken licht werk".
    Voor de rest is Ari er goed in zich te focussen op dingen, al zorgt dat er soms wel voor dat ze de omgeving om haar compleet vergeet. Ook vindt ze het leuk om nieuwe dingen te ontdekken en ziet ze het als een uitdaging om mysteries en geheimen te ontrafelen.
    Uiterlijk:



    Arizone is een goed uitziende jonge vrouw, met een lengte van 171 centimeter en een slank figuur. Haar ogen hebben een reebruine kleur, die omlijst zijn door van nature lange, zwarte wimpers. Ari gebruikt wel mascara, zodat haar wimpers nog wat voller worden. Voor de rest gebruikt ze nauwelijks make-up, enkel lipbalsem zodat haar lippen haar volle lippen zacht blijven. Haar lange, steile lokken zijn kastanjebruin en rond haar kruin iets donkerder dan bij de puntjes. Haar rechte tanden heeft ze te danken aan dat ze vroeger 2 jaar lang een beugel heeft gedragen.
    Extra: Arizona heeft een zoontje, Hunter, die nu bijna twee jaar oud is. De vader van haar zoontje is Adam, hij is alleen niet meer in beeld. Hij vertrok zodra hij er achterkwam dat Ari in verwachting was met de reden dat “hij nog niet toe was aan kinderen”. Ari had zelfs nog gezegd dat ze de baby wel weg zou kunnen laten halen, maar Adam vertrok alsnog. Ari besloot de baby toch te houden, iets waar ze nu ontzettend blij mee is, aangezien Hunter zowat het enige lichtpuntje in haar leven is.
    Wanneer Ari moet werken past haar zus op Hunter.
    Ari en Hunter hebben ook een klein katje, Mr Wobbles. Mr Wobbles is vernoemd naar Hunter's lievelingschips: Wokkels, het is echter Wobbles geworden doordat het Hunter niet goed lukte om Wokkels goed uit te spreken en het er uit kwam als Wobbles.


    Is ze zo goed?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Perfect. Ik haal 't 'bijwerken' effe achter je naam vandaan.
    En ik heb de rest van de rollen die ook bijgewerkt moesten worden ook een berichtje gestuurd. Hopelijk veranderen ze deze snel. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry guys, ik heb pas net bedacht dat er ook een leider bij moet komen van de wetenschappers! Ik wil niet dat iedereen maar wat gaat doen enzo, vandaar de leider; die beslist van hoe of wat. Dus, aan jullie de vraag; wie wil de leider zijn? :].

    Andere dingen die ik ben vergeten of suggesties van jullie kant sta ik ook altijd voor open hé! Dus kom maar op met de ideeën en suggesties. Dan denk ik er effe over na. :]

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 23:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik denk dat ik me ga uitschrijven, ik doe aan te veel forums mee voor nu. Sorry


    It just takes one negative comment to kill a dream

    @puritatem, eventueel zou Rosalynn wel als leider kunnen. In haar krakter wordt toch al beschreven dat ze een leiderstype is. Maar als iemand anders liever wil heb ik daar geen problemen mee (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    @ amy66: Oké, jammer, maar begrijpelijk. Ik haal je uit de lijst.
    @ BloodyFace: Rosalynn zou inderdaad een goede kandidaat zijn om leider te 'spelen'. Ik wacht nog eventjes af om te kijken of er nog andere mensen zich aanmelden en anders word Rosalynn de leider. Mijn eigen personage zie ik namelijk niet echt aan voor een leider. Of jullie moeten zin hebben in een boel droge, lullige grapjes? :'].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Puritatem : dan wachten we lekker af ^-^ en ik weet niet of men daar zo vrolijk van wordt


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Verandert de staart van een meermens in benen als ze uit het water gaan, of kunnen ze echt alleen maar in het water?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyssum schreef:
    Verandert de staart van een meermens in benen als ze uit het water gaan, of kunnen ze echt alleen maar in het water?

    Hm, daar twijfel ik dus eigenlijk nog aan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien moeten ze eerst wat eten o.i.d. voordat het gebeurd. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.