• Wetenschappers zijn op zoek naar een grote schat in de diepe wateren van de Atlantische Oceaan. Ze zijn hier jaren naar opzoek geweest en hebben eindelijk duidelijke locaties waar het kan liggen. Maar in plaats van dat ze een deel van de schat vinden, hebben ze een kist gevonden waar ze een eeuwenoud boek vinden. De locaties van Atlantis en hoe je deze verzonken stad weer leven in kunt blazen staan erin. Ze hebben een kristal nodig die het tevoorschijn haalt. Het probleem is dat het kristal daar ergens op de zeebodem ook moet liggen, maar de wetenschappers kunnen niets vinden.
    De wetenschappers hebben het besluit genomen dat ze dit even geheim zouden houden, waarna het na enkele maanden verteld is aan de meermensen. Die dag krijgen ze ruzie en veroorzaakt een oorlog tussen de mensen en meermensen, omdat de meermensen vinden dat Atlantis in hun gebied is. Dit behoort simpelweg niet tot de mensen toe.
    Maar de mensen zijn koppig en besluiten toch op zoek te gaan naar de Verzonken Stad – zonder toestemming van de meermensen. Komt de band tussen hun nog goed? En kan de mensheid dit geheim eigenlijk wel aan? Ze moeten naar het kristal zoeken om de Verzonken Stad, Atlantis tevoorschijn te halen.


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil minstens dat je post 10 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen Mary Sue's in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Sweetiepie/Nebthet]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.

    Wetenschappers:
    Rosalynn Maria Winchester; BloodyFace. Leider.
    James Ryan Mirano; Winterwolves.
    Jack Smith; Puritatem. Bijwerken.
    Arizona Muse Brownley; Bran.
    Aeryn Doireann Falon; Nerys.

    Meermensen:
    Ansem; Tortura.
    Grimm Lonehunter; Sixer.
    Iris Lymphadeae; mismi.
    - Sereia Ianthe Cyfill; Tyrell.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [Het zijn wat oudere mensen van rond de 20 jr en ouder, dus wees realistisch met je rol.]
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving.]
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 23:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alyssum schreef:
    Je rol is nog steeds nou niet bepaald uitgebreid :x

    Denk je dat jij voor het weekend je rol afhebt? Ik wil er niet al te lang over doen, want straks wilt niemand meer en gaat 'ie never meer van start.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ BloodyFace: Ja, ik vind het goed zo hoor. De rest zien we waarschijnlijk toch wel in de RPG. Maar ik merk wel dat je nog niet weet hoe alles werkt haha. Niet lullig bedoeld though. Als je een foto wilt laten zien, net zoals de anderen in dit topic, dan moet je op dat icoontje van een camera klikken en daartussen de link plaatsen. (;

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 20:03 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja I know, zo werkte dat ook op die andere site maar ik vergeet het steeds s;


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Puritatem schreef:
    (...)
    Denk je dat jij voor het weekend je rol afhebt? Ik wil er niet al te lang over doen, want straks wilt niemand meer en gaat 'ie never meer van start.


    Jua, morgen ben ik op tijd vrij, dus als ik niet te veel huiswerk heb, dan kan ik het morgen wel afkrijgen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Puritatem schreef:
    (...)
    Ja hoor, is goed. Ik zal je erbij zetten.


    Dankje. Is t goed als ik de rol morgen inlever? Probeer vanavond maar moet nog wat dingen doen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @ Alyssum en Nerys: Ik vind het goed hoor. Het hoeft niet perse vandaag of morgen, maar ik wil wel dat het deze week af is.

    Dan zal ik zo ook maar mijn rol alvast insturen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol: Wetenschapper
    Naam: Aeryn Doireann Falon
    Leeftijd: 22 jaar
    Geslacht: Vrouw
    Innerlijk: Aeryn is een vast en zeker persoon van zichzelf. Ze weet wat ze wil en is daar dan ook niet gemakkelijk vanaf te brengen. Kosten wat het kost moet en zal ze haar doel bereiken, als daar een eventuele omweg voor nodig is neemt ze er dat zonder problemen bij. Haar gedrevenheid daarin brengt haar dan ook regelmatig in vervelende situaties, maar ergens geeft dat haar ook weer een enorme kick. Wel in de positieve manier, ze zal nooit over lijken gaan. Dat beetje begrip heeft ze nog wel.
    Hoewel ze naar haar vrienden en familieleden erg open is, is ze dat naar vreemde en nieuwe mensen niet. Daar tegenover houd ze zich in het begin erg gesloten en zal ze weinig spreken over haar gevoelens of gedachten. Vertrouwen is voor haar iets wat je moet verdienen en nooit zomaar cadeau zal krijgen. Ze denkt zo over andere, maar ook over zichzelf.
    Aeryn heeft geen kort lontje van haarzelf, je kan bij haar heel ver gaan wil je haar uiteindelijk echt boos krijgen. Maar wanneer een woordenwisseling, of ruzie, haar hoogtepunt heeft bereikt kan ze finaal uit haar plaat gaan. In het uiterste geval deinst ze er dan niet voor terug om de nodige tikken uit te delen.
    Uiterlijk:


    Aeryn heeft een flinke bos licht bruine lokken, waar een lichte slag in lijkt te zitten. Meestal heeft ze haar haren los hangen, maar ze wil ze ook nog weleens op een slappe knot doen, of er een losse vlecht inmaken. Met ogen die groen bruine gekleurd zijn, en omringt zijn door een paar dikke volle wimpers, lijken deze soms recht door je heen te kijken. Haar gezicht spreekt boekdelen en haar ogen zeggen vaak alles. Ongegeneerd kan ze je van top tot teen opnemen en laten blijken wat haar eerste indruk van iemand is.
    Hoewel Aeryn qua make-up het liefst all naturel is, draagt ze het wel. Een mascara, eyeliner en wat lipgloss is dan ook het enige wat ze op doet. Wel lichtjes, en subtiel. Haar kledingstijl wisselt, maar voornamelijk draagt ze een strakke skinny, met daarop een hempje of een shirt. Waar vaak een vestje overheen zit.
    Met haar 1.69 is ze van een normaal en slank postuur, en jogt ze elke ochtend voor ze naar haar werk gaat.

    Extra: komt nog.

    Ik ben nog niet helemaal klaar, wil extra´s nog invullen, maar lever hem wel alvast in. Hopelijk is hij tot nu toe al goed ingevuld.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Helemaal perfect, Nerys! Ik zet je personage erbij.


    † Love? I want to sleep.

    Ik ben bezig met mijn rol en heb een idee in mijn hoofd, ik moet het alleen nog even goed op papier zien te krijgen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Alyssum: Oké! Ik ben nu ook bezig met mijn rol. Dus ik zie je rol vanzelf wel verschijnen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol: Wetenschapper.
    Naam: Jack Smith.
    Leeftijd: 22 jaar.
    Geslacht: Mannelijk.
    Innerlijk: Jack is een onafhankelijk, introvert persoon. Hij ziet alles nogal negatief, maakt graag sarcastische opmerkingen en is voor zo goed als alles wat met autoriteit te maken heeft nogal ongeïnteresseerd en onontvankelijk. Hij is niet vergevingsgezind, maar stelt wel duidelijke eisen aan mensen. Hij vergeet ook niets: niet waar hij zijn sleutels heeft laten slingeren, niet wie wie wat heeft aangedaan. Hij kan zichzelf erg goed in de hand houden, maar laat niet over zich heen lopen. Hij laat niemand dicht bij hem in de buurt komt, waarvan hij merkt dat diegene wel eens dierbaar voor hem zou kunnen worden. Straks gebeurt er wat met hem/haar, en dan heeft hij diezelfde routine weer - met de ergste gevoelens/ emoties ooit, die hij heeft gevoeld. Dat gevoel wilt hij nooit meer tegenkomen, dat is hij ook niet van plan en gaat hij ook niet accepteren.
    Jack gelooft niet in een hemel, noch in een hel. 'Als je sterft, zie je je hele leven aan je voorbij gaan. Nu snap ik waarom mensen niet dood willen gaan', is zijn mening. Hij is gevoeliger dan je zou denken, hij heeft alleen de juiste persoon nog niet gevonden om dat aan te tonen. Al heeft Jack wel zo'n hard, wild karakter van zichzelf - hij kan goed naar mensen luisteren. Al laat hij niet zijn lieve, zorgzame kant zien. Hij is niet geïnteresseerd in leiding geven, maar gooit af en toe wel eens een idee in de groep, als hij het echt goed vind. Verder is Jack een echte doorzetter, niemand zegt wat hij moet doen - hij heeft zijn eigen regels.
    Uiterlijk:

    Jack heeft donkerbruin, halflang haar en heeft bruine ogen. Hij kijkt recht door je ziel, en gedachten heen met zijn ogen. Dat maakt hem juist ook mysterieuzer dan ooit. Zijn lichaam is niet erg gespierd, maar hij is ook niet slap. Onderschat zijn kracht niet.
    Extra: -

    Ik bewerk 'm zo.

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 22:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarsus => Sixer


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    I like Jack :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyssum schreef:
    I like Jack :Y)



    This ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is er trouwens ook al een speeltopic? Of moet die nog komen s;
    God ik voel me zo noobie als ik dat moet vragen -_-


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.