• Wetenschappers zijn op zoek naar een grote schat in de diepe wateren van de Atlantische Oceaan. Ze zijn hier jaren naar opzoek geweest en hebben eindelijk duidelijke locaties waar het kan liggen. Maar in plaats van dat ze een deel van de schat vinden, hebben ze een kist gevonden waar ze een eeuwenoud boek vinden. De locaties van Atlantis en hoe je deze verzonken stad weer leven in kunt blazen staan erin. Ze hebben een kristal nodig die het tevoorschijn haalt. Het probleem is dat het kristal daar ergens op de zeebodem ook moet liggen, maar de wetenschappers kunnen niets vinden.
    De wetenschappers hebben het besluit genomen dat ze dit even geheim zouden houden, waarna het na enkele maanden verteld is aan de meermensen. Die dag krijgen ze ruzie en veroorzaakt een oorlog tussen de mensen en meermensen, omdat de meermensen vinden dat Atlantis in hun gebied is. Dit behoort simpelweg niet tot de mensen toe.
    Maar de mensen zijn koppig en besluiten toch op zoek te gaan naar de Verzonken Stad – zonder toestemming van de meermensen. Komt de band tussen hun nog goed? En kan de mensheid dit geheim eigenlijk wel aan? Ze moeten naar het kristal zoeken om de Verzonken Stad, Atlantis tevoorschijn te halen.


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil minstens dat je post 10 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen Mary Sue's in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Sweetiepie/Nebthet]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.

    Wetenschappers:
    Rosalynn Maria Winchester; BloodyFace. Leider.
    James Ryan Mirano; Winterwolves.
    Jack Smith; Puritatem. Bijwerken.
    Arizona Muse Brownley; Bran.
    Aeryn Doireann Falon; Nerys.

    Meermensen:
    Ansem; Tortura.
    Grimm Lonehunter; Sixer.
    Iris Lymphadeae; mismi.
    - Sereia Ianthe Cyfill; Tyrell.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [Het zijn wat oudere mensen van rond de 20 jr en ouder, dus wees realistisch met je rol.]
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving.]
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 23:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Guys, SmallDetails doet niet meer mee, vanwege dat ze de hele tijd niet reageert op de RPG en op mijn berichtjes. Vandaar dat ik haar uit de lijst haal. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oeeh, dit klinkt echt super leuk! Mag ik de laatste rol dan?
    Ik zal haar dan vanavond maken C:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Tyrell schreef:
    Oeeh, dit klinkt echt super leuk! Mag ik de laatste rol dan?
    Ik zal haar dan vanavond maken C:

    Over welke rol heb je het precies? :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Puritatem schreef:
    (...)
    Over welke rol heb je het precies? :].


    De laatste meermin, de vrouwelijke. Het is de enige die open is C:
    En bovendien is dat precies degene die ik wil hebben, hahaha.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Tyrell schreef:
    (...)

    De laatste meermin, de vrouwelijke. Het is de enige die open is C:
    En bovendien is dat precies degene die ik wil hebben, hahaha.

    Hehe, oke, er zijn wel meerdere open hoor. Maar oké, is goed. Ik zal op je rol wachten. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Puritatem schreef:
    (...)
    Hehe, oke, er zijn wel meerdere open hoor. Maar oké, is goed. Ik zal op je rol wachten. c:


    Hmm, ik zag geen streepjes meer staan dus ik nam direct aan dat het bijna vol zat hahaha.
    Oké, ik ben er al aan begonnen!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Tyrell schreef:
    (...)

    Hmm, ik zag geen streepjes meer staan dus ik nam direct aan dat het bijna vol zat hahaha.
    Oké, ik ben er al aan begonnen!

    Oh nee, hehe. Je mag ook nog gewoon een wetenschapper kiezen als je dat wilt! :3. Maar goed, dan zie ik 'm vanzelf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Rol: Meermin.
    Naam: Sereia Ianthe Cyfill.
    Leeftijd: Net eenentwintig geworden, ze is geboren op twee mei.
    Geslacht: Vrouwelijk.

    Innerlijk: Sereia ziet er heel onschuldig en liefelijk uit, maar dat is allemaal schijn. Tegen haar soortgenoten is ze over het algemeen zeer vriendelijk, maar als ze je niet mag dan mag je wel opassen. Mensen vertrouwen haar snel, omdat ze er zo vredig en rustig uitziet. Ze heeft een grondige hekel aan mensen, dus de onderzoekers moeten maar beter niet in haar buurt komen. Sereia heeft een sadistisch randje, en houdt ook wel van mensen bespelen met haar uiterlijk en zangstem. Alhoewel ze erg rustig en op zich zelf is, kan ze ontzettend goed opschieten met de andere meerminnen, behalve sommige dan. Sereia komt vaak nogal dominant en ongeduldig over. Ze raakt vaak geirriteerd en maakt daardoor vaak snauwende, harde, sarcastische opmerkingen. Dat meent ze negen van de tien keer niet echt zo. Verder is ze eerlijk en realistisch, maar wel heer erg koppig. Als ze een idee heeft komt dat ook echt niet meer uit haar hoofd. Ook is ze erg nieuwschierig naar de buitenwereld, al weet ze dat ze echt nooit gaat uithouden daar. Sereia is nogal mysterieus, daar houdt ze wel van. Mensen moeten een beetje moeite doen om haar te leren kennen. Ze is best ijdel, en ze weet dat ze mooi is. Daardoor komt ze vaak heel erg onbescheiden en zelfverzekerd over. Of dat een goede, of slechte eigenschap is moeten mensen self maar uit maken.

    Uiterlijk: Haar bruine, golvende lokken vangen gelijk je aandacht. Sereia besteed veel tijd aan haar haren, en vind het dan ook een van de mooiste dingen aan haar uiterlijk. Haar rechter oog is zeegroen en de andere licht blauw, omringd door donkerbruine, lange wimpers. Sereia heeft een smalle mond, die ze vaak een beetje pruilt om hem wat dikker te maken. Ze heeft een goddelijk lichaam, vele vrouwelijke rondingen. Alhoewel ze vrij klein is, is ze toch blij met haar lengte.

    Extra: Sereia zingt graag, dit kan ze dan ook goed.

    || Ik ga haar nog wat uit bereiden! ||

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 23:12 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Cool, ik zet je erbij! :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Puritatem schreef:
    Cool, ik zet je erbij! :].


    Dankjewel! Als ik in mijn rol kom verzin ik er meestal nog veel meer bij, dus dat wordt nog wel aangevuld hoor C:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Tyrell schreef:
    (...)

    Dankjewel! Als ik in mijn rol kom verzin ik er meestal nog veel meer bij, dus dat wordt nog wel aangevuld hoor C:

    Dat is goed hoor. Doe maar rustig aan! Je hebt tenminste een stukkie. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.