• Wetenschappers zijn op zoek naar een grote schat in de diepe wateren van de Atlantische Oceaan. Ze zijn hier jaren naar opzoek geweest en hebben eindelijk duidelijke locaties waar het kan liggen. Maar in plaats van dat ze een deel van de schat vinden, hebben ze een kist gevonden waar ze een eeuwenoud boek vinden. De locaties van Atlantis en hoe je deze verzonken stad weer leven in kunt blazen staan erin. Ze hebben een kristal nodig die het tevoorschijn haalt. Het probleem is dat het kristal daar ergens op de zeebodem ook moet liggen, maar de wetenschappers kunnen niets vinden.
    De wetenschappers hebben het besluit genomen dat ze dit even geheim zouden houden, waarna het na enkele maanden verteld is aan de meermensen. Die dag krijgen ze ruzie en veroorzaakt een oorlog tussen de mensen en meermensen, omdat de meermensen vinden dat Atlantis in hun gebied is. Dit behoort simpelweg niet tot de mensen toe.
    Maar de mensen zijn koppig en besluiten toch op zoek te gaan naar de Verzonken Stad – zonder toestemming van de meermensen. Komt de band tussen hun nog goed? En kan de mensheid dit geheim eigenlijk wel aan? Ze moeten naar het kristal zoeken om de Verzonken Stad, Atlantis tevoorschijn te halen.


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil minstens dat je post 10 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen Mary Sue's in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Sweetiepie/Nebthet]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.

    Wetenschappers:
    Rosalynn Maria Winchester; BloodyFace. Leider.
    James Ryan Mirano; Winterwolves.
    Jack Smith; Puritatem. Bijwerken.
    Arizona Muse Brownley; Bran.
    Aeryn Doireann Falon; Nerys.

    Meermensen:
    Ansem; Tortura.
    Grimm Lonehunter; Sixer.
    Iris Lymphadeae; mismi.
    - Sereia Ianthe Cyfill; Tyrell.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [Het zijn wat oudere mensen van rond de 20 jr en ouder, dus wees realistisch met je rol.]
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving.]
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 23:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan ik een vrouwelijke wetenschapper reserveren?

    [Ik ben nieuw hier dus ik weet nog niet hoe alles werkt, haha ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    BloodyFace schreef:
    Kan ik een vrouwelijke wetenschapper reserveren?

    [Ik ben nieuw hier dus ik weet nog niet hoe alles werkt, haha ]

    Ja hoor, ik zet je erbij. Maar heb je al wel eerder ge'rpgt? :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja zeker
    ik kom van een andere site waar ik.rpg'de tot ik erbij neer viel (:
    ben er meer dan bekend mee!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    BloodyFace schreef:
    Ja zeker
    ik kom van een andere site waar ik.rpg'de tot ik erbij neer viel (:
    ben er meer dan bekend mee!

    Oké, dat is mooi. Dus je haalt minstens de 10 zinnen wel? :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol: Meerman.
    Naam: Ansem
    Leeftijd: 25 jaar, verjaart op de zeventiende van juli.
    Geslacht: Male.
    Innerlijk: Hij houdt van zwemmen, avontuur, wat hij zo nu en dan mee maakt. Ansem is het soort dat doet wat hij wil, zonder naar iemand anders te luisteren. Hij kan echter wel erg zorgzaam zijn, al lijkt hij in eerste instantie gewoonweg hardvochtig jegens anderen. Wel vindt hij het erg aangenaam als hij in controle is over iemand, waar hij regelmatig over nadenkt, want wat hij er ook tegen probeert te doen; het helpt niet. Wanneer hij het niet doet, begint hij zich hieraan te ergeren. Een vrouwenjager is hij niet, desondanks dat hij een knap uiterlijk heeft. Van liefde snapt hij niets, waardoor hij zo nu en dan nog een brok in zijn keel krijgt als een vrouwelijke meermens hem complimenteert. Niet dat hij er iets van zegt.
    Maar hij is ook het soort dat netjes zijn afspraak nakomt, aangezien hij een grondige hekel heeft aan personen die dat niet doen. Ansem mag dan niet veel zeggen, hij weet hoe hij plezier moet maken en kan relaxed over komen. Dit gedeelte laat hij aan de meermensen zien die dierbaar voor hem zijn, zoals zijn vader. Zover hij weet heeft hij geen broers of zussen en verder ook niemand belangrijk voor hem. Hij woont niet meer in bij zijn ouwe man, maar heeft een eigen plaats niet ver bij hem vandaan. Voor zijn vader moet hij steeds vaker zorgen namelijk.
    Uiterlijk: Hij heeft een litteken die over bijna zijn hele linkerkant van zijn gezicht gaat, doordat hij een vervaarlijk gevecht had gehad met iemand. Je kunt het al raden; hij keek even niet uit en een mes zorgde ervoor dat hij nu met dit litteken moet leven. De man heeft tatoeages over zijn beide gespierde armen. Gespierd moet je sowieso wel zijn als je bewaker wilt worden / zijn. De kleur van zijn tail is donker, zwart met lichte zeegroene kleur erover heen. De kleur van zijn haar is donkerbruin, tegen het zwarte aan het wanneer het droog is, lijkt het altijd warrig te zitten. De kleur van zijn lichaam heeft een lichtbruine kleur, en hij is ongeveer 1,93cm lang. Ansem heeft groenbruine ogen.
    Extra: - Hij is uitgehuwelijkt aan Iris Lymphadeae, vanwege het feit dat hij uitstekend 'materiaal' is voor haar; goed en het leven toch voort gebracht moet worden. Het is eveneens een oude traditie uit hun familie.
    - Hij is bewaker voor hun stad, hierdoor zwemt hij vaak met zijn Trident.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 21:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Puritatem schreef:
    (...)
    Ik vind het goed dat je meedoet met deze rpg, maar kun je minstens een post maken van 10 zinnen lang? En kun je misschien ook je personage wat uitgebreider beschrijven? :].


    Ja, is goed, ik kijk wanneer ik tijd heb


    It just takes one negative comment to kill a dream

    @puritatem, op die site was twintig voor mij een "kleine" post. Dus dat komt zeker goed (=


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Mag ik Een vrouwelijke wetenschapper?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rol: Wetenschapper
    Naam: Rosalynn Maria Winchester
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Vrouw
    Innerlijk: Rosalynn is een aardig opgewekt persoon. Als er iets is wat ze probeert, dan is het - het positieve inzien van alles. Ze kan er niet goed tegen als mensen bij de pakken neer gaan zitten zodra er iets fout gaan. Wat je ook doet, kijk eerst wat je opties zijn, daarna mag je pas oordelen. Als het op mensen aan komt is ze iets meer gesloten, ze wil eerst de kat uit de boom kijken om in te zien wat voor vlees ze in de kuip heeft. Over het algemeen is ze een vriendelijk en lief persoon, niet iemand die je snel kwaad krijgt.
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving.]
    http://data.whicdn.com/images/57778703/tumblr_mkvslqbUJP1s6p05ro5_500_large.jpg
    Rosalynn heeft haar goudblonde haren over het algemeen in een staart, wat makkelijker is met het werken. Ze heeft grote, blauwe ogen met violetachtige stipjes erin. Rosalynn heeft een goudeerlijke blik, die mensen al snel een warm gevoel geeft. Haar postuur is nogal rank, door haar Franse afkomst. Ze heeft kleine handjes en voetjes en een smal gezicht. En daarnaast ook nog een tatoeage op haar voet.
    Extra: -

    Ik hoop dat het zo ongeveer goed is (=
    Mocht er een tekort aan mannen zijn dan wil ik eventueel ook nog wel een man aanmaken, just say so.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    SmallDetails schreef:
    Rol: Meermin
    Naam: Elyon Ivoury
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Vrouw
    Innerlijk: Elyon is altijd al om haar uiterlijk geprezen, maar vond dit zelf niet zo belangrijk. Ze vond het altijd leuker om met jongens om te gaan dan meisjes, en gedraagt zich nog steeds jongensachtig. Ook is ze nogal sarcastisch en kan goed van zich afbijten, maar ze heeft haar hart op de goede plek. Ze heeft altijd honger en raakt niet vol, hoe veel zo ook eet. Elyon is altijd nieuwsgierig en ziet overal wel iets goeds in. Wel is ze snel bang, maar ze vind het een uitdaging om over haar angsten heen te komen en zal ze ook altijd aangaan. Ze kan geen onafgemaakt werk laten liggen en wil altijd alles gelijk afmaken. Je zal haar niet zo snel zien opgeven, maar dat kan ook irritant zijn. Ze heeft een erg druk maar vrolijk karakter, kort gezegd.
    Uiterlijk:




    Elyon heeft witblonde haren waarin vaak vlechtjes zitten. Vaak zit het wat warrig. Haar ogen zijn heel licht groen/blauw. Haar huid is vrij licht, maar steekt donkerder af bij haar haar dan het eigenlijk is. Ze is eigenlijk best knap, en is zich daar ook van bewust. Ze kan dit tegen mensen gebruiken, maar doet dit niet graag. Ze heeft een donkergroene staart. Met staart is ze ongeveer 1.95 meter lang. Haar haar komt tot net onderaan haar onderrug. In haar menselijke vorm is ze 1.77. Haar lengte ligt vooral aan haar benen en staart die beide nogal lang zijn.
    Extra:Ze heeft het nooit met haar ouders kunnen vinden en is daarom zo snel als ze kon bij ze weggegaan. Ze heeft nu ook geen contact meer met ze.

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 17:41 ]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Je rol is nog steeds nou niet bepaald uitgebreid :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nerys schreef:
    Mag ik Een vrouwelijke wetenschapper?

    Ja hoor, is goed. Ik zal je erbij zetten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ BloodyFace: Ik vind je rol wel zo goed, maar zou je het karakter van je personage wat langer willen maken? :].
    @ SmallDetails: Ik wil niet zeuren, maar zou je je karakterbeschrijving iets langer willen maken? Dan haal ik 't 'bijwerken' achter je naam weg en keur ik 'm goed. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, dat viel mezelf dus ook al op (=
    het is wel een beetje kort dus ik zal er nog even aan werken


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Rol: Wetenschapper
    Naam: Rosalynn Maria Winchester
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Vrouw
    Innerlijk: Rosalynn is een aardig opgewekt persoon. Als er iets is wat ze probeert, dan is het - het positieve inzien van alles. Ze kan er niet goed tegen als mensen bij de pakken neer gaan zitten zodra er iets fout gaan. Wat je ook doet, kijk eerst wat je opties zijn, daarna mag je pas oordelen. Als het op mensen aan komt is ze iets meer gesloten, ze wil eerst de kat uit de boom kijken om in te zien wat voor vlees ze in de kuip heeft. Over het algemeen is ze een vriendelijk en lief persoon, niet iemand die je snel kwaad krijgt. Ze heeft een wijze kijk op de zaak en weet dondersgoed waar ze mee bezig is, mits ze achter iets aan gaat. Als er iets is wat ze niet kan verdragen dan is het leugens. Daarom zal je van haar nooit een leugen te horen krijgen. Ze houdt van werken. Ze heeft hart voor elke zaak waar ze mee bezig gaat en zet ook haar zinnen op iets zodra het haar interesseert. Met andere mensen kan ze ook wel goed samen werken al is ze wel een leiderstype. Ze heeft een goed gevoel voor humor waar andere mensen haar goed voor kunnen waarderen. Ze heeft ook wel goed vertrouwen in de mens maar als iemand het bij haar verpest, dan is het ook helemaal over.

    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving.]
    http://data.whicdn.com/images/57778703/tumblr_mkvslqbUJP1s6p05ro5_500_large.jpg
    Rosalynn heeft haar goudblonde haren over het algemeen in een staart, wat makkelijker is met het werken. Ze heeft grote, blauwe ogen met violetachtige stipjes erin. Rosalynn heeft een goudeerlijke blik, die mensen al snel een warm gevoel geeft. Haar postuur is nogal rank, door haar Franse afkomst. Ze heeft kleine handjes en voetjes en een smal gezicht. En daarnaast ook nog een tatoeage op haar voet.
    Extra: -

    Is dit wat je ongeveer zoekt ?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.