• Alle kudo's gaan naar Gipsy, zij bedacht dit idee. Ik neem enkel het topic over.



    Cover made by Mousider


    Het jaar 2100 v. Chr, terwijl alle rijke families van Egypte uitkijken naar de bouw van een nieuwe tempel voor de goden, sterft het aantal slaven sneller dan verwacht.
    Het gaat er zelfs zo erg aan toe, dat de goden tot het besef komen dat het uitbundige gedrag van het rijke volk uit de hand loopt en beslissen daarom om de slaven een handje toe te steken.
    In een menselijke gedaante dwalen ze naar de aarde af en proberen bij de slaven een opstand tot stand te brengen, misschien iets wat makkelijker gezegd is dan gedaan.
    De slaven zijn bang om hun meesters en meesteressen te verraden waardoor de slaven zicht opsplitsen in twee groepen, namelijk de rebellen en de aanhangers.
    De aanhangers blijven trouw aan hun meerderen terwijl de rebellen er alles aan doen om een oorlog te laten ontketenen die de slaven voorgoed het recht geeft op vrijheid.
    Samen met behulp van de goden, zullen ze er alles aan doen om de rijke familie uit te roeien zodat ze niet langer geketend door het leven moeten gaan.



    Regels;

    • Er is een minimum van 250 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 2 Personages per persoon (Man en vrouw)
    • Alleen Gipsy of Mavis maken de topics aan.

    Meedoen kan altijd, gewoon even het volgende invullen.

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Functie: (Slaaf, Farao, Gezinslid Farao, Gewone burger, God(in)..)
    God(in) van de: (Alleen voor goden)
    Beroep:
    Aanhanger of Rebel: (Alleen voor de slaven)
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra
    :



    Rollen;

    De rijke mensen:

    Mannen:
    SunnySpring - Chad Anan Badrun - Farao
    - Reservatie BloodyFace
    -

    Vrouwen:
    - Amethyste Neiriva Farizci - Phrases
    - noelle1111 Femi Ife Kesi - Dochter van de Farao
    -
    -


    De Goden:
    fireflower - Neiht - Godin van de jacht en de oorlog
    Gehenna - Ra - God van de middagzon
    Ewijn - Seth - God van chaos


    De Slaven:

    Thatlastkiss - Masika Fadile - Rebel
    Kwijt - Chavi Anippe Mariasha - Rebel
    - Vegangirl
    -
    -
    -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 21:54 ]


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    (...)

    Oke, dan zal ik je er even bij zetten.


    Yea bedankt en ik weet behoorlijk wat af an de Egyptische cultuur dus dat komt ook helemaal goed :)


    "Rebellion's are build on hope"

    het is trouwens de 1e keer dat ik mee doe in zo'n groeps rp kan iemand mij de basis kneepjes een beetje uitleggen?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Yes, dat kan ik wel ja.
    Zoals je misschien al wel weet staat RPG voor Role Playing Game. Dit houdt in dat je een rol schrijft en die bestuurd door middel van het typen van posts. Jouw personage kan heel erg veel. Je kan je personage met anderen laten praten, lachen, huilen alles wat je maar wilt zolang het bij de betreffende RPG past.

    Ik moet nu even eten, maar ik hoop dat je hier iets aan hebt.


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    Yes, dat kan ik wel ja.
    Zoals je misschien al wel weet staat RPG voor Role Playing Game. Dit houdt in dat je een rol schrijft en die bestuurd door middel van het typen van posts. Jouw personage kan heel erg veel. Je kan je personage met anderen laten praten, lachen, huilen alles wat je maar wilt zolang het bij de betreffende RPG past.

    Ik moet nu even eten, maar ik hoop dat je hier iets aan hebt.
    dat bedoelde ik niet hihi ik schrijf zelf al langer rpg's maar dan met 1 persoon op de chat =) dit is met meerdere mensen ik bedoelde meer van wanneer moet ik schrijven, enz.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)dat bedoelde ik niet hihi ik schrijf zelf al langer rpg's maar dan met 1 persoon op de chat =) dit is met meerdere mensen ik bedoelde meer van wanneer moet ik schrijven, enz.


    Niet steeds gelijk. Stel je voor je schrijft een post. Dan reageer ik daarop en dan reagee jij er gelijk weer op. Dan kunnen de andere moeilijk reageren als je er telkens tussen komt =)


    "Rebellion's are build on hope"

    noelle1111 schreef:
    (...)

    Yea bedankt en ik weet behoorlijk wat af an de Egyptische cultuur dus dat komt ook helemaal goed :)


    Een dingetje.. Egyptenaren droegen helemaal geen toga's. Dat deden de Romeinen, niet de Egyptenaren


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Een dingetje.. Egyptenaren droegen helemaal geen toga's. Dat deden de Romeinen, niet de Egyptenaren


    Oh... En dan zeg ik dat ik zoveel van de cultuur af weet haha lekker slim ben ik


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik doe ook gewoon weer mee ;')

    Naam: Chad Anan Badrun
    Leeftijd: 26 jaar
    Geslacht: Man
    Functie: Farao
    Uiterlijk mét foto:


    Innerlijk: Doordat Chad altijd heeft geweten dat hij de nieuwe Farao zou worden van Egypte, is hij best verwend geworden. Hij weet dat hij alles krijgen kan en zorgt er ook voor dat dit gebeurt. Hij geeft niet veel om zijn personeel, maar wel zijn dierbaren. Soms laat hij het niet helemaal blijken, maar hij houd zielsveel van hen. Ook is hij zeer losbandig en geeft hij er niks om, om met verschillende vrouwen te scharrelen. Toch zal hij altijd trouw blijven aan zijn eerste vrouw. (wie dat is ligt eraan of er nog een farao's vrouw komt)
    Chad houd van het leven en probeert er zoveel mogelijk van te genieten, probeert altijd en overal plezier te maken. Met vrienden is hij altijd heel gezellig en aardig. Maar bij onbekenden is hij afwachtend en vijandig. Ook is hij niet erg open over zijn gevoelens, tegen niemand.
    Als het op gevechten aankomt weet hij hoe hij een leger moet aansturen en zelf kan hij ook aardig wat vechten met verschillende wapens.
    Geschiedenis: Chad is geboren met de gedachte dat hij later zijn vader zou opvolgen, als oudste zoon van de Farao en zijn Eerste vrouw, de koningin. Op zijn 20ste trouwde hij met zijn koningin. Op het moment is zij nog het enigste lid van zijn harem, maar wat niet is kan nog komen. Toen hij 23 werd overleed zijn vader en werd hij Farao.
    Extra: De enige die meestal wat gedaan kunnen krijgen van hem zijn, zijn moeder en dochter.


    Ik heb btw de rol even aangepast, aangezien hij op dit moment geen vrouw heeft... Ook wijs ik er even op dat hij dan 14 was toen hij een kind kreeg, terwijl hij pas trouwde op 20jarige leeftijd ... Dat lijkt me vrij jong, zelfs voor een Farao.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ja dat dacht ik ook al dus heb het even aangepast. Kind is nu 8 is dat goed??


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik zou graag een slavin willen reserveren. Morgen heb ik alle tijd om het personage aan te maken, in tegenstelling tot nu.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 18:42 ]


    I will keep watch.

    Dat mag


    26 - 02 - '16

    Mag ik een rebel ik probeer hem later vanavond in te vullen, anders morgen


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Weet je zeker dat je de 250 woorden haalt? - I just want to be sure -


    26 - 02 - '16

    Ik kan posts van meer dan 500 woorden schrijven. Maar vaak is vijf regels de norm hier en ik ben lui haha ;)

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:57 ]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Oke, dat is goed. Ik zal je erbij zetten


    26 - 02 - '16