• Alle kudo's gaan naar Gipsy, zij bedacht dit idee. Ik neem enkel het topic over.



    Cover made by Mousider


    Het jaar 2100 v. Chr, terwijl alle rijke families van Egypte uitkijken naar de bouw van een nieuwe tempel voor de goden, sterft het aantal slaven sneller dan verwacht.
    Het gaat er zelfs zo erg aan toe, dat de goden tot het besef komen dat het uitbundige gedrag van het rijke volk uit de hand loopt en beslissen daarom om de slaven een handje toe te steken.
    In een menselijke gedaante dwalen ze naar de aarde af en proberen bij de slaven een opstand tot stand te brengen, misschien iets wat makkelijker gezegd is dan gedaan.
    De slaven zijn bang om hun meesters en meesteressen te verraden waardoor de slaven zicht opsplitsen in twee groepen, namelijk de rebellen en de aanhangers.
    De aanhangers blijven trouw aan hun meerderen terwijl de rebellen er alles aan doen om een oorlog te laten ontketenen die de slaven voorgoed het recht geeft op vrijheid.
    Samen met behulp van de goden, zullen ze er alles aan doen om de rijke familie uit te roeien zodat ze niet langer geketend door het leven moeten gaan.



    Regels;

    • Er is een minimum van 250 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 2 Personages per persoon (Man en vrouw)
    • Alleen Gipsy of Mavis maken de topics aan.

    Meedoen kan altijd, gewoon even het volgende invullen.

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Functie: (Slaaf, Farao, Gezinslid Farao, Gewone burger, God(in)..)
    God(in) van de: (Alleen voor goden)
    Beroep:
    Aanhanger of Rebel: (Alleen voor de slaven)
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra
    :



    Rollen;

    De rijke mensen:

    Mannen:
    SunnySpring - Chad Anan Badrun - Farao
    - Reservatie BloodyFace
    -

    Vrouwen:
    - Amethyste Neiriva Farizci - Phrases
    - noelle1111 Femi Ife Kesi - Dochter van de Farao
    -
    -


    De Goden:
    fireflower - Neiht - Godin van de jacht en de oorlog
    Gehenna - Ra - God van de middagzon
    Ewijn - Seth - God van chaos


    De Slaven:

    Thatlastkiss - Masika Fadile - Rebel
    Kwijt - Chavi Anippe Mariasha - Rebel
    - Vegangirl
    -
    -
    -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 21:54 ]


    26 - 02 - '16

    Naam: Farai El Bondi
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Functie: Slaaf
    Aanhanger of Rebel: Rebel
    Uiterlijk mét foto:


    Innerlijk: Farai is altijd al tegendraads geweest. Ze deed wat ze moest doen, maar zeker niet meer dan dat en accepteerde haar leven als slaaf nooit echt. Ze heeft altijd al iets willen doen, en ziet de opstand als haar kans.
    Geschiedenis: Farai is een slaaf sinds haar geboorte, haar moeder was namelijk ook een slaaf. Haar moeder is nu als een jaar dood. Farai heeft een keer geprobeerd te ontsnappen, maar ze is niet ver gekomen en gestraft met zweep slagen. Ze heeft daardoor nog steeds littekens: 5 striemen op haar onderrug.
    Extra:

    Misschien komt er later nog wat bij.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Sorry voor de dubbel post, er is denk ik iets mis gegaan...

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 12:38 ]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Er mochten toch geen vrouwelijke rebellen meer?

    Dat was in het andere topic zo, omdat de verdeling anders verkeerd zou uitlopen

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 11:51 ]


    Tijd voor koffie.

    Is nou aanhanger bij de slaven dat ze nog steeds hun meesters/meesteressen gehoorzamen of is dat rebel? #spoiler


    I will keep watch.

    Ik zal me er thuis even in verdiepen. Ik was het even vergeten sorry


    26 - 02 - '16

    [WindySky ---> SunnySpring]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Sorry voor het lange wachten, het is heel druk geweest rond Pasen, dus ik heb pas nu echt tijd om een kwaliteitsvolle rol neer te zetten. Ik ga haar vast nog wel wat veranderen en uitbreiden, vertel het me maar als er iets onjuist is. :] x

    Naam: Amethyste Neiriva Farizci
    Leeftijd: Negentien
    Geslacht: Vrouwelijk
    Functie: Amethyste is de dochter van een raadslid van de farao. Nadat haar moeder overleed, trouwde hij zeven maal. Hij heeft diverse bastaardskinderen, en Amethyste is één van de weinige nakomelingen met volledig erkend bloed.
    Beroep: Gezien Amethyste een vrouw is van prima afkomst, is het voor haar niet gewenst een beroep uit te oefenen. Wat zij wel doet, is het bespelen van enkele instrumenten.
    Uiterlijk: Voor een Egyptenaar, heeft Amethyste een vrij lichte huid. Daarvoor in de plaats heeft zij echter wel diepzwarte lokken die in ronde slagen tot een stuk onder haar borsten reiken. Hetgeen dat haar op het eerste gezicht vooral kenmerkt, zijn haar bijna doorzichtig blauwe ogen. Deze worden vaak nog eens extra geaccentueerd door vloeiende lijnen van köhl. Haar gezicht heeft van zichzelf iets onschuldig, iets jongs en kwetsbaars. Maar haar ogen zijn absoluut het tegenovergestelde. Deze staan vaak ondoordringbaar en speels, zoals haar lippen zich vaak als vanzelf uitdagend krullen. Ze weet absoluut hoe ze mensen moet bespelen, en voornamelijk mannen zullen erg op hun hoede moeten zijn met Amethyste om hen heen. Ze heeft een gemiddelde lengte van 162 centimeter, en aardig aanzienlijke rondingen die haar geen slechte winst zouden maken. Ze verhuld deze dan ook maar al te graag in subtiele stoffen, die net genoeg weggeven om naar meer te willen hunkeren. Voor een jonge vrouw, is Amethyste zeer gecontroleerd in haar bewegingen en dat maakt haar anders.





    Innerlijk: Amethyste is vanaf haar geboorte gekneed en gevormd om ooit de lasten van haar familie weg te kunnen werken. Van buitenaf is zij perfect geschoold, met uitmuntende manieren en zeer veel interesse tegenover de medemens. In het bijzijn van anderen, is haar geleerd te zwijgen. Ze zal enkel antwoorden voor haar meerdere, en haar is vrij hard geleerd wie dat zijn. Amethyste vormt prima en betrouwbaar gezelschap, en is daarnaast ook charmant genoeg om de slechte naam die haar vader haar familie heeft gegeven, weg te werken. Het enige waar hij om heeft gegeven in de voorbije jaren, is een huwelijk voor zijn dochter. Geld en hoeren zijn het enige waar hij zich interesseert. Amethyste zou haar vele, niet erkende broers en zussen graag leren kennen, maar heeft enkel contact kunnen leggen met één van haar oudere broers. Deze werkt eveneens voor de farao, en lijkt in vele opzichten enorm op Amethyste. Ze is charmant intelligent als het aankomt op mannen, maar heeft daarnaast een onprettig pittig randje als het aankomt op de interesse in hen. Ze is immers al negentien jaar en een huwelijk zal niet lang meer op zich laten wachten. Ze heeft nooit vrijheid genoten, en staat zo vaak als mogelijk is onder bewaking, maar dat betekend niet dat ze braaf is tegenover de mensen die haar beter leren kennen. De kalme laag die zich met de jaren om haar heen heeft gevormd, heeft helaas niets kunnen doen aan de speels uitdagende blik in haar ogen.
    Geschiedenis: Vlak na Amethyste's geboorte overleed haar moeder. Ze kreeg nooit veel mee van de buitenwereld, gezien ze altijd binnen de veilige muren van haar vaders huis spendeerde om te leren hoe ze een acceptabele echtgenote zou worden. Die opvoeding was niet bepaald soepel, en mede daardoor kost het haar lang om mensen dichterbij te laten. Ze heeft haar vader nooit veel gezien, enkel op dagen dat hij met haar leraren besprak hoe ze vorderde. Hij leek in niets op haar, of haar moeder. Hij trouwde meerdere malen, kreeg meerdere kinderen maar erkende op drie na, geen enkele als de zijne. Achteraf weet Amethyste wel beter, maar dat betekend niet dat het - het verraad wegneemt. De enige familieleden die officieel zijn aangeschreven, zijn haar oudere broer Amon en de dochter van haar vaders laatste vrouw - Kebi. Zelfs nu Amethyste's negentiende verjaardag is verstreken, heeft haar vader nog altijd geen interesse in haar. Niet op de manier waarop ze zou willen. Hij bemoeit zich enkel met het geld dat hij op haar kan verdienen. Het maakte hem nooit uit hoe intelligent of getalenteerd Amethyste is: voor hem is ze slechts een verzekering. Een verzekering op een welvarende toekomst.
    Extra: Amethyste woont pas sinds kort in hetzelfde huis als haar vader, in het huis van de farao. Het was op uitnodiging, gezien ze normaliter aan de andere kant van de Neil woonde.

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 16:38 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wanneer word het topic geopend???


    "Rebellion's are build on hope"

    noelle1111 --> VladiFerr


    "Rebellion's are build on hope"

    Kan ik nog een rijke man reserveren (= ?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Sorry, maar ik schrijf me uit.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Ik wil binnenkort wel het topic openen.

    @BloodyFace, dat kan als je bereid bent je te houden aan het minimum van 250 woorden.

    @SmallDetails, jammer maar ik snap het (; Ik zal je van de lijst halen


    26 - 02 - '16

    @Gehenna , daar kom ik makkelijk over heen dus dat is geen punt (=


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Oké, ik zal je erbij zetten *O*


    26 - 02 - '16

    Oke dankjewel !
    Ik vul mijn rol morgen in de avond in


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.