• Ik zoek leuke stories waar elke week wel een paar hoofdstukjes worden geplaatst. Het liefst lees ik over fanfiction (1D, JB, TW etc.) maar onbekende personen lees ik ook graag.

    Misschien zouden jullie ook naar mijn story kunnen kijken?

    Alvast bedankt!

    xo


    “So many books, so little time.”


    I'm not helpless! You're not sorry! It's not your fault i'm blind! But it hurts....
    Meeting you felt like is saw something for the first time. But you think i don't exist........ See me! Because i can't see you!





    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16

    Do you really love me? Niall Horan




    Het gaat over een meisje Laura. Het nieuwe schooljaar begint en er komt een nieuwe jongen op school. Daardoor verandert heel haar leven. In haar liefdesleven komen heel wat spannende gebeurtenissen. Klik op de foto die verwijst naar de storie en heb heel veel leesplezier.


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you



    Het was nog vroeg toen ik wakker werd. Zo vroeg, dat de zon nog niet eens de moeite had genomen op te komen. Het zou nog een aantal uur duren voor de wekker af zou gaan, en Skye, die nu nog haar hoofd liet rusten op mijn ontblootte borstkas, bruut zou worden gewekt. In mijn armen, wel te verstaan.
    Skye was werkelijk het beste wat mij ooit was overkomen. Ik had voor haar moeten vechten, letterlijk, maar het was alles waard geweest. Iedere traan, iedere bloeddruppel, iedere ruzie, iedere dag dat ik moest wachten… Het was geweldig nu de persoon die haar de zijne gemaakt had.


    - One Direction fanfiction
    - Net begonnen, maar wel actief aan bezig
    - Hope you like it.


    We need a bigger boat.



    Het is het begin van de 16e eeuw. De donkere winterdagen zuigen alle energie weg uit d bewoners van Europa. Op één dorpje na. Mir. Graaf Radziwil laat met de modernste installaties uit die tijd een kasteel bouwen. Geld is geen probleem. Stenen vormen vijf grote torens, die verbonden zijn door een meters hoge muur. Maar het is niet veilig in Mir, de stad word aangevallen en de graaf beid zijn burgers onderdak in zijn kasteel, dat inmiddels is omgetoverd tot een niet in te nemen vesting. Duizenden ridders te paard worden eropuit gestuurd om het vijandige leger te verslaan. Dit gebeurt dan ook, en vol trots keren de ridders van graaf Radziwil terug naar het kasteel. Het kasteel staat er nog, in zijn volle glorie. Maar de graaf en d burgers van Mir zijn verdwenen.

    Honderden jaren gaan voorbij en de streek blijft al die honderden jaren verlaten. Toch, de schuurtjes, boerderijen en ook het kasteel verouderen niet. Ze staan te schitteren in de zon en schreeuwen om gebruikt te worden. Onwetend van de geschiedenis van de streek word deze langzamerhand weer bevolkt. De wees Ayn en haar pleegouders komen in het prachtige kasteel Mir te wonen. Maar Ayn voelt dat er iets niet klopt.

    Geschiedenis herhaalt zich, zei historicus Philip Guedalla ooit. Er is maar één redding, en Ayn lijkt de uitverkorene. Kan zei zichzelf en de inwoners van Mir redden van een tweede ondergang?


    Ik begin morgen met publiceren!


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Rising up slowly, I'm getting higher.
    I've been living with a hole in my heart.
    Weighing down on me, but I'm a fighter.
    I know I've still got a shot in the dark.



    Arachme.
    Started writing December 26th 2011.
    Started rewriting March 2013

    Link
    One Direction fanfic over Harry. De twee verhaallijnen lopen samen op het einde. Ik herschrijf het, dus er wordt regelmatig gepost :)


    Lis.

    Mad Man. • One Direction.

    "If a random Mad Man stole all our fans, how would we get them back?"



    "I would probably... become Vas Happenin' Man and save 'em all!" -Zayn
    "Throw Sherbert on him." -Louis
    "Make him watch Peppa Pig!" -Niall




    But, what if a random Mad Man really kidnapped their fans?
    What would they do?






    | One Direction bestaat. | "Time is Running Out." |
    | Nederlands geschreven. | Nederlands gesproken. |


    You are what you love, not who loves you.

    Risks || ft. Harry E. Styles

    A school trip where something unexpected happened
    One house full of suspects



    trust nobody.


    ~Nederlands geschreven
    ~Engels gesproken
    ~One Direction bestaat niet


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.





    Laura's familie bestaat uit Heksen. Om de generatie zijn er mensen met krachten die geactiveerd moeten worden door een krachtige Heks. Laura's broer Bram weigerde om zijn krachten te laten activeren en Laura is vastberaden om net als hem en haar moeder een normaal leven te leiden. Door een list worden haar krachten toch geactiveerd en haar leven overhoop gegooid. Haar normale leven wordt opeens gecombineerd met het leren beheersen van haar krachten.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Op mijn profiel heb je genoeg te lezen. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    The war against our death


    Cover: coming soon
    Soundtrack: one & two
    Start: 10-05-2013
    Language: Dutch
    Unkown characters
    Inspired by the terminator

    Written by IanOshea


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat als je niet van One Directions bestaan weet,
    en je vijf beste vrienden een geheim met zich mee dragen?




    •Why did not you tell me?
    I don't know
    •Fuck you
    Kiss me



    • One Direction bestaat
    • Nederlands geschreven
    • Origineel van OneDreamx
    • Begint 09/05/13
    • Stopt xx/xx/xx
    [/face]

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 13:46 ]


    Simple, but effective.



    Together?
    - Forever.



    Forget the risk, and take the fall.
    If it's meant to be, it's worth it all.




    | © BlackMoonx and Peorgie
    | Imagines - lang en kort -
    | One Direction
    | Union J
    | Justin Bieber
    | We doen ook een bromance
    | Nederlands geschreven, en gesproken


    Dream higher than the sky and deeper than the ocean.

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/103325/my-beautiful-princess--niall-horan/[url/]



    Een vieze stalker achter je aan. Dat zijn van die dingen die wel eens gebeuren, maar meestel gewoon in zo'n oude soap ziet. Of als het in het echt gebeurt dat het wel mee valt. Maar nee, ik heb er echt een achter me aan. Een vieze toerist die ons eiland eenmaal komt bezoeken. Iedereen weet het hier, als je iets met een toerist krijgt ben je een hoer. Ze willen toch alleen maar seks, en daar lijkt heel hun leven om te draaien. En als ze het dan een keer wel uit liefde doen, heeft het nog geen zin. Na een zomer zijn ze weg. Na een zomer zie je ze nooit meer, en flikfloien ze wel weer met een ander aan. Ik moet er niet aan denken dat ik ook maar een moment verliefd word op een toerist. Dat is dan ook vaak de reden dat ik iemand negeer als die met mijn flirt. Maar heel soms gebeurt het gewoon plots. Dan kan je er niks aan doen en maakt het niet uit dat je word beschoud en uit geschoolden word door heel het eiland als hoer. Maar dan komt de verdriet. Dan zie je plots in dat het niet kan. En dan, dan is je hart gebroken, en kan het niet meer gemaakt worden!

    Ruby is een meisje van 17 jaar, en woont op het eiland mooie eiland Bora Bora. ze komt eigenlijk uit Nederland maar is hier heen verhuist van wegen de gezondheid van haar moeder. Die zegt altijd dat dit de mooiste tijd is van je leven, en dat je er voor moet gaan. En ja, je bent 17, en je pubert, daar horen liefdes bij, ruzie en moeilijke beslissingen bij. Maar het moeilijkste is nog, wanneer weet je nou dat je het juiste doet!?

    Hoofdpersoon: Ruby bakker
    Speelt zich af in: Bora Bora
    Genre's: Drama, fanfiction, romantiek


    * One direction bestaat *WEL*.
    * Nederlands geschreven en gesproken!!
    * Geen 16+ anders waarschuw ik wel even.


    * Geschreven door justforfun1D oftewel: Iris
    * Begint 9 December 2012
    * Ik ben dyslectisch dus sorry voor de fouten als die er in

    [/url]


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!