• Ik zoek leuke stories waar elke week wel een paar hoofdstukjes worden geplaatst. Het liefst lees ik over fanfiction (1D, JB, TW etc.) maar onbekende personen lees ik ook graag.

    Misschien zouden jullie ook naar mijn story kunnen kijken?

    Alvast bedankt!

    xo


    “So many books, so little time.”

    story


    "I think you draw to much attention, mr. Underhill."

    The Summerbreak - One Direction


    How do you cope when
    the one you love is with someone else,
    and there’s nothing you could do about it?
    How do you deal with
    the fact that if you had tried he could have been yours?


    How do you cope when
    you have to watch them being happy and in love?
    How long can you go on like that,
    until you rightly explode?

    Bromance.
    One Direction bestaat.
    CURLYMONSTER en CLIFFORD


    Pretty is just a pretty word.

    -nevermind

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 13:46 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Danielle, Danielle Peazer || Liam Payne


    Am I punk rock already?







    You're like a storm against the window
    Follow me around just like a shadow
    I'll swim a never ending ocean
    Until you bring back your devotion




    I think a gentleman is someone who holds
    the comfort of other people above their own.
    The instinct to do that is inside every good man,
    I believe.
    The rules about opening doors
    and buying dinner
    and all of that a gentleman stuff is a chess game,
    especially these days.


    A gentleman is simply just a patient wolf.
    But they forget there's also two sides to every girl.















    One Direction bestaat.
    Harry Edward Styles.
    Louise Rose Lockwood.
    Bevat 16+
    Nederlands geschreven & gesproken. (ABN)
    Ik waarschuw niet, neem abo.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer





    "Now I'm a warrior
    Now I've got thicker skin
    I'm a warrior
    I'm stronger than I've ever been
    And my armor, is made of steel, you cant get in
    I'm a warrior
    And you can never hurt me again"


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ----> I'm a killer. Malik
    Alvast bedankt :)


    Live is what you make, so make it beautiful

    http://www.quizlet.nl/stories/117385/gevallen-lichten-doven-niet/

    Gevechten die onbegonnen lijken brengen onheil van de aarde tot aan de hemel, pijnlijke verliezen worden geleden wanneer genootschappen vormen.
    Eer en loyaliteit zijn een vereiste om het te bereiken en offers worden gebracht.

    - [16+] delen komen pas later in het verhaal voor en ik zorg dat ik dit vermeld achter het hoofdstuk nummer en dat je deze stukjes niet hoeft te lezen als je dit niet wilt.
    - het is een onbekende personen story
    - het streven is om elke dag een nieuw hoofdstuk te activeren
    - hoofdstuk lengtes variëren tussen de 250 tot 750 woorden
    - plotselinge plot twisten zullen voorkomen en houden de cliché's zo veel mogelijk uit het verhaal.

    Telt op dit moment 3 hoofdstukken inclusief proloog.

    Genre:
    - Drama
    - Romantiek
    - horror


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben nog bezig met schrijven maar ik probeer elke dag 1 hoofdstuk te schrijven! (Dit houdt alleen in als ze gelezen worden,,.)
    Het gaat over A Game Of Thrones, het Noordelijke Continent.


    Het gaat over Shae.
    .
    (Fanfiction dat deeltelijk gebasseerd is op het echte verhaal. Veel spoilers zullen er niet in voorkomen.)
    Shae A Game Of Thrones


    Whut

    woops

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 16:11 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Drie stories waar ik momenteel aan bezig ben.

    Het was half acht 's avonds en alle kindertjes waren naar bed gebracht. Niemand merkte wat er gebeurde in het huis van de zestienjarige Lotte, die zelfmoord probeerde te plegen vanwege alle dingen die haar in haar leven waren overkomen.
    Op school had ze altijd lage cijfers en ze had bijna nooit iemand om mee te praten. Iemand aan wie ze alles wat ze kwijt wilde kon vertellen - maar nee, iedereen haatte haar. Het ergst was nog wel Lola, zeventien jaar oud, die Lotte altijd irriteerde - niet eens irriteerde, veel erger. Lola had een vriendje, Olivier. Als een paar liepen ze altijd als gekken op school rond en deden alsof ze populair waren, maar het enige wat ze konden was roddelen en klef doen. Het was ooit rondgegaan door de school dat ze één avondje seks hadden. Lotte had het verteld.
    Sindsdien haatten ze elkaar al en niemand was meer bevriend met Lotte. De laatste dagen na de kerstvakantie was ze nogal een chagrijn. Slechte cijfers, niet opletten in de klas en tenslotte had iedereen een hekel aan Lotte. Zelfs de docenten, de mentor, niemand mocht haar. Haar ouders ook niet, die Lieke en Harry heetten. Haar zusje, Linda, die op haar kamer altijd muziek zat te luisteren, boeide haar ook geen reet.
    Lotte was het zat. Op een zaterdagavond pleegde ze zelfmoord.

    De eenentwintig-jaar oude Eve Smith had, toen ze ongeveer tien jaar was, een moeilijk leven. Zonder vriendinnen moest ze elke dag tonnen boeken sjouwen naar school, met haar o zo zware rugtas. Ook werd haar moeder vermoord, deze dader was opgepakt en toen Eve achttien was werd de dader vrijgelaten uit de cel. Eve vond dit onzin; dit was veel te kort. Moeilijke nachten sliep Eve de hele nacht door, met haar vader, die ze niet eens echt mocht. Haar vader en Eve waren allebei geschrokken van de dood van Eve's moeder, en dat de dader zo snel al werd vrijgelaten. Toen Eve eenentwintig was, nam ze wraak. De dader, wat overigens een vrouw was van vijfentwintig, was spoorloos en na de vrijlating meteen verhuisd naar het buitenland. Eve wou wraak nemen. Ze wou íets doen, want ze vond het niet eerlijk dat haar moeder was gedood terwijl de andere moeders gewoon een fijn leventje hadden. Ook vond Eve het niet eerlijk dat de dader juist háár moeder moest uitkiezen, de moeder van het meisje die nooit iets leuks meemaakte in haar leven, enkel ruzie's thuis. In een nacht kwam ze haar bed uit en ze sprong uit het raam, terwijl ze een mes meenam. Wat was ze hiermee van plan? Ging dit lukken? En het belangrijkste, werd ze ook nog eens betrapt?


    Shaylon, een vijftien-jarig verdrietig meisje, kwam op haar vijftiende achter dat ze lesbisch was. Hoe overleefde ze dat in een buurt VOL kakkers?
    Ze wist het niet. Shaylon werd zelfs uit huis gestuurd omdat haar ouders geen lesbie's in hun huis wouden. Uitslovers.
    Maar Shaylon kon prima zonder haar ouders leven. Ze bracht haar leven door bij Kimley's huis. Maar was dat wel een goed idee om te doen?


    Some people are art and do art at the same time

    Heey!
    Momenteel ben ik bezig met een story: I forgive you || Niall Horan
    Ik wil niet teveel gaan verklappen, daarom heb ik onder de spoiler knop de proloog gezet.
    De hoofdpersonages;
    Elise Ella Hensson:


    Niall James Horan:



    I've hurt you.
    I make you cry.
    I know.
    I'm sorry, really.
    If I could turn back time,
    I had never done it.
    But it is too late.
    It happened.
    I am sorry.
    With all my heart

    every day the same pain,
    every day the same regret,
    every day the same to explain,
    every day the same to forget,
    every day the same tears,
    every day the same way,
    every day the same fears.

    I can see my whole world changing,
    There’s no need to live if I cant be with you.
    What I did was wrong I'm sorry,
    Didn’t know how much I really missed you.

    I know I've ruined everything.
    I also know that I've lost.
    But one thing I would like to say,
    forgive me I love you.


    xx


    Cute as a button, every single one of you !





    Alice was achttien toen ze te horen kreeg dat ze een ernstige ziekte had. Elke dag gingen er wel vriendinnen bij haar op bezoek in het ziekenhuis, maar ze verveelde zich er dood.

    Maar wat als ze een jongen ontmoette?
    Wat als die jongen de kans kreeg besmet te raken?


    > Dying
    > Liam Payne
    > © Scorpia


    Some people are art and do art at the same time

    I've missed you is mijn nieuwe storie, en ik ben al een tijdje bezig met Tattoo Buddy. Mijn andere stories (de meeste 1D) zijn allemaal afgelopen. Het zou superleuk zijn als je een kijkje neemt en abo (?) x