• Ik zoek leuke stories waar elke week wel een paar hoofdstukjes worden geplaatst. Het liefst lees ik over fanfiction (1D, JB, TW etc.) maar onbekende personen lees ik ook graag.

    Misschien zouden jullie ook naar mijn story kunnen kijken?

    Alvast bedankt!

    xo


    “So many books, so little time.”

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 13:46 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Settle down with me.
    Cover me up.
    Cuddle me in.
    Lie down with me.
    And hold me
    in your arms.
    Because that is all I need
    right now.

    That day, the worst day of my life.
    Questions spinning in my had.
    Am I able to ever walk again?
    Can I live the life I had before?
    I don't know, and it's killing me inside.
    The Worst Night Of My Life.
    Hoop dat je het wat vind!

    Ik weet niet of je bromance leest? (:

    ''Throw it away. Forget how they said..
    It could've been a happy ending.''



    ''What's that thing you admire about him?''
    ''The way he just walks straight through hell with a smile on his face.''



    I don't love you, but I always will.
    I can still taste the poison of every thought, every breath I wasted here.

    Poison & Wine ~ Ziall


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”

    Ik heb twee verhalen, kijk gerust ; )

    And then I met you
    Dit is een OP met fantasy, drama en romantiek. Ik begin donderdag en probeer in mijn vakantie zoveel mogelijk te posten.
    Proloog

    Het zachte gras kietelde onder mijn voeten en de opkomende zon wierp schaduwen op het pad waarop ik liep. Het dauw dat zich net als elke ochtend weer overal had geplaatst, gaf een sprookjesachtig gevoel . De mist trok langzaam op en het bos begon weer te leven. Het getjirp van de vogels werd steeds duidelijker te horen. Zachtjes sloot ik mijn ogen en genoot van de geluiden en de geur van het bos. Mijn bos. Mijn huis. Voorzichtig opende ik mijn ogen en voelde hoe de zon mijn huid zachtjes verwarmde. Ik liep weer verder en nam alles in me op. Er was iets anders dan normaal. Ik wist nog niet wat het was, maar ik kon het voelen. Het was een bepaald soort energie. Zo zacht mogelijk liep ik naar de plaats waar ik voelde dat de energie het sterkst was . Voorzichtig gluurde ik tussen de bladeren door. Er stond iets of iemand. Ik had het nog nooit eerder gezien. Ik probeerde te voelen of de energie positief of negatief was, maar ik kon er geen grip op krijgen. Dat gevoel zou me eigenlijk moeten beangstigen, maar zo dapper als ik was stopte ik uit de schaduw van de bomen. Nieuwsgierig kantelde ik mijn hoofd een beetje om het verschijnsel beter te kunnen bekijken. Ik zag hoe het een stap naar voren deed. Dat was voor mij een teken om te gaan. Verandering is niet goed. Nooit goed. Ik draaide me snel om en ging er zo snel mogelijk van door. Het bos was mijn huis en ik kende het dan ook uit mijn hoofd. Ik liet mijn benen onder me nog sneller gaan, zodat ik het gevoel kreeg dat ik zweefde. Weg van het onbekende, ver weg van het verschijnsel
    .


    En dit is de hoofdpersoon:



    My mind is a fucking mess || One Direction
    Dit verhaal is alleen al een stuk gevorderd, maar ik zal er tijdens mijn vakantie helaas niet aan kunnen schrijven



    proloog
    Evi Franklins

    De brok in mijn keel werd steeds groter en ik kreeg langzaamaan het gevoel dat ik stikte. Ik schraapte mijn keel en probeerde mijn rug te rechten. De koude wind blies door mijn haren en zorgde voor een paar onaangename rillingen door mijn lichaam. Opeens voelde ik hoe een klein warm handje de mijne vast pakte waardoor ik naast me keek. Yuna keek me met haar grote grijze oogjes aan, waarna ze haar blik naar de gat in de grond wendde. Flitsen van de beelden van een paar dagen geleden schoten door mijn hoofd.

    De ruzies, het geschreeuw, en gesmijt met deuren. Yuna en Auden lagen boven allebei te slapen en ik hoopte dat ze niet wakker zouden worden. De zoveelste ruzie tussen mij en mijn ouders had daarnet plaatsgevonden. Ik had afgesproken dat ik zou oppassen op mijn zusje en broertje, maar ik had eigenlijk al andere plannen. Ik zou mijn beste vriendin Lynn helpen met haar outfit voor haar eerste date en nu moest ik haar dus laten stikken. In een opwelling schreeuwde ik dingen naar mijn ouders die ik nu het liefste terug zou willen nemen. Helaas kan ik het nu nooit meer goedmaken...

    Voor de laatste keer liet ik mijn ogen over de twee kisten glijden. Yuna, Auden en ik gooiden nog een witte roos in het grote zwarte gat, waarna we gezamenlijk wegliepen. Het grind knerpte onder onze voeten en de grijze dreigende lucht maakte het er ook niet beter op. Het besef van plaats en tijd had ik niet meer. De aanwezigheid van de familie, vrienden en kennissen van mijn ouders voelde ik niet meer. Hoe verder ik van mijn ouders wegliep, hoe meer ik het gevoel kreeg dat ik ze daar niet achter wilde laten. Beter gezegd wilde ik eigenlijk niet dat ze mij zouden achterlaten. Ik was 18 jaar dus kreeg ik automatisch de voogdij over mijn zusje en broertje Yuna en Auden. Maar kon ik dat wel aan? Wilde ik dat wel? Ik zou wel moeten. Ik zou ze nooit van mijn leven aan iemand anders toe vertrouwen. Het grote verantwoordelijkheidsgevoel drukte zwaar op mijn schouders en eindelijk, na dagen lang, ontsnapte de opgesloten tranen uit mijn ogen. Ik voelde hoe de warme tranen over mijn wangen gleden. Steeds meer en steeds sneller. Ze smaakten zout op mijn lippen. Ik proefde mijn verdriet. Maar ik mocht niet huilen. Ik moest sterk zijn. Voor Yuna en Auden, maar hoe hoelang zou ik dat volhouden?


    ~You don't need someone to complete you. You only need someone to accept you completely...

    http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=119263
    Het is een story over Twilight. 2 meisjes Summer (6) Aimee (10) ontsnappen uit hun pleeggezin. Dan vinden de Cullens hun...


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Love is blind. • Wolfpack

    ' I would rather be blind in sight • Like I am right now.
    Than I would ever belong to the people who are blind in their mind and understanding. '


    Raelin Scott Sadler


    –––––––––––––––––––––––––
    Fanfiction • Twilight
    Nederlands gesproken • geschreven
    Embry Call • Paul Lahote • Raelin Scott Sadler

    © Infano • Mirte


    I'm a killer. Malik

    WANTED





    "Don't judge my choices if you don't understand my reasons"


    "I want to spent every socond with you"



    Records:
    Abo: 63
    Kudo: 200
    Bladwijze: 20


    *Ned full
    *Zayn Malik
    *Scarlett Khatrine
    *Murderer boy
    *Rich girl
    *Love
    *Drama
    *beginnen bij 10 abo's
    *Neem abo We waarschuwen niet


    Live is what you make, so make it beautiful



    The Revenge Of The Hand.
    Farin de dwerg, en kampioen van Erebor. Andriel de elf en Kennis bewandelaar van Rivendell. Eradan de Dúnedain jager.
    Met zijn drieën vormden zij het genootschap dat de rechterhand van Sauron hemzelf verslagen had.
    Doordat Frodo de ring vernietigd heeft, dachten de mensen dat alle orks en dienaren van de duisternis uitgeroeid waren. Maar schijn bedriegt. Na 16 jaar word Agandaûr's lijk vermist en handelsroutes worden overvallen door Orken en Uruk hais. Onrust vormt zich in dorpen en in staten. Gezinnen worden vermoord in hun eigen huizen, offers zullen gemaakt worden. De drie bondgenoten krijgen per raaf brief dat er een nieuwe kwaad groeit in de donkere grotten rond het koude Carn Dûm. Op een koude winteravond wordt een leger van Agandaûr gespot. Zo'n 50 duizend orken trekken op naar het zuiden.
    The War In The North, Has just begon.


    Whut

    Heey! Ik ben een nieuw Stylinson story begonnen, miss een kijkje?

    Fly away || Larry Stylinson

    Het gaat over Louis Tomlinson, hij komt op een nieuwe school, waar iedereen bang is voor Styles en zijn groepje, behalve als ze er zelf bij horen. Louis is vaak gepest, een van de redenen waardoor hij van school is veranderd. Hij hoopt dat hij op deze school niet gepest wordt, of in elkaar geslagen wordt, zoals op zijn vorige school. Maar of dat allemaal goed gaat?

    ×


    Smile :)