• Ik zoek leuke stories waar elke week wel een paar hoofdstukjes worden geplaatst. Het liefst lees ik over fanfiction (1D, JB, TW etc.) maar onbekende personen lees ik ook graag.

    Misschien zouden jullie ook naar mijn story kunnen kijken?

    Alvast bedankt!

    xo


    “So many books, so little time.”

    Assassins Creed ~ The Rise Of The Assassin ~


    http://www.quizlet.nl/stories/115870/assassins-creed---the-assassin-rises-/

    Wanneer de wereld dreigt ten onder te gaan, zijn zij degene die opstaan.
    Een credo wordt gevormd en een legende gaat de geschiedenis in….


    Ezio Auditore Da Firenze - Nothing is True, Everything is permitted

    soundtrack



    gemaakt door : WhiteTigerproductions
    gestart : 18.05.2013
    genere : historie, avontuur,
    muziek : bevat echte soundtrack van de populaire game Assassins Creed die te horen zijn bij elk hoofdstuk.
    waarschuwing : nee, neem een abo.
    taal : Nederlands kan soms Engelse of Italiaanse woorden bevatten
    leeftijd : vanaf 12 +


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Risks || ft. Harry E. Styles

    A school trip where something unexpected happened
    One house full of suspects




    trust nobody.


    ~Nederlands geschreven
    ~Engels gesproken
    ~One Direction bestaat niet


    Risks gaat over April die wordt gepest. Ze gaat met haar klas op een werkweek. Daar gebeurt iets onverwachts. Haar enige vriendin wordt bijna vermoord, en komt in een coma te liggen. April is hier kapot van. Harry leert April kennen, en ziet hoe ze echt is. Samen gaan ze op onderzoek uit.


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.




    Het is het jaar 2022, het jaar waar alle ellende uitgebroken is. Terwijl de landen onder elkaar oorlog voerden, begonnen de mensen te strijden voor hun eigen vrijheid. Revoluties hebben de gouvernementen verjaagd, bankdirecteuren zijn op de wreedste manieren vermoord, presidenten zijn als heksen verbrand en zij die meer geld hebben, zijn uit hun huizen gejaagd. De wereld heeft als het ware een derde wereldoorlog achter de rug.
    Eden hoorde bij de arme mensen die voor haar vrijheid had gestreden en geleden. Nu ze werkten aan de wederopbouw van deze nieuwe wereld, had ze ondertussen een eigen houten huisje kunnen bouwen in het bos terwijl ze in een nieuwe bloemist werkte die weinig succes had, maar voldoende opleverde voor haar eigen overleving.
    De strijd is nog maar pas voorbij wanneer voor Eden een nieuwe strijd begint, namelijk het leven redden van een arrogante, eigenwijze rijke bankdirecteur en zijn twee wilde, ongehoorzame dochtertjes van 5 en 7 jaar.




    Three golden rings,
    Two broken familie's,
    One helpful girl,
    And a new future..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Slenderman | Larry Stylinson


    Don't run, or it takes you.


    Slenderman, slenderman, all the people try to run
    Slenderman, slenderman, to him it's a part of the fun.

    Slenderman, slenderman, dressed in darkest suit and tie
    Slenderman, slenderman, you most certainly will die.




    I'm not who you think I am


    De Engelse boyband One Direction gaat op vakantie. Om even los te komen van alle gillende fans, gaan ze naar een plek waar niemand ze kent. Maar dat is niet zo makkelijk als je eenmaal internationaal bent. Uiteindelijk vinden ze een klein houten huisje, in het bos. De jongens hebben het er prima naar hun zin, zeker de jongens Louis en Harry, tussen wie een mooie liefde opbloeit. Maar waar komen die geluiden vandaan? Zijn ze alleen in het bos, of is er nog iemand anders aanwezig? Kunnen ze elkaar nog vertrouwen, of is er iemand die minder zegt dan hij weet?


    - One direction bestaat
    - Nederlands geschreven
    - Romantiek, Komedie, Horror
    - 16+ stukjes

    SOUNDTRACK

    Ikzelf schrijf sa's ik ben op ipad.
    E ik vind Rated H for Horan een erg goede verhaal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Half past dead || Link






    If we could only have this life for one more day
    If we could only turn back time

    You know I'll be your life
    Your voice
    Your reason to be
    My love, my heart
    Is breathing for this
    Moment in time
    I'll find the words to say
    Before you leave me today









    Het leven lijkt zo gemakkelijk, maar niets is minder waar. Het is een strijd waar je niet zelf voor hebt gekozen en toch zul je moeten vechten tot het einde. Er is geen optie om te stoppen of voor iets anders te kiezen. Je word geboren en zult de dood ingaan met deze strijd. Je toekomst staat al vast, alleen kan je deze naar eigen keuze invullen.
    Bij de een zal dat makkelijker gaan dan bij de ander. De een heeft het leven waar de ander van droomt, maar nooit zult krijgen.Tenminste niet met de instelling die ze hebben. Niet door zichzelf, maar door de mensen om zich heen.


    Nederlands geschreven en gesproken.
    Gebaseerd op eigen ervaringen,
    Andere gebeurtenissen om het verhaal compleet te maken.
    Geschreven door: WishingLarry
    16+, zelfbeschadiging, depressie, eetproblemen, pesten, drugs, alcohol en alles wat erbij hoort zal erin voorkomen.
    Lezen op eigen risico, want ik ben nergens verantwoordelijk voor.
    Het kan altijd nog een bromance verhaal worden. Dat ligt aan de verdere verhaallijn,
    maar wees erop voorbereid.
    Neem abo, want ik waarschuw niet.
    One Direction bestaat niet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Allemaal ALL leeftijden, fantasy en onbekende personen (jup, ik voel me origineel ;) )


    In a network of power
    Four people collide
    All bound by the past
    They'll have to fight

    In secret.

    Clam.




    Er zijn er acht, zoals jij
    Acht vertegenwoordigers
    Acht kinderen
    Vechtend over Lotis
    Ieder zijn eigen element

    De jouwe, is Clava: Het vuur, het licht en de warmte van deze wereld.



    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.

    Één was een marteling, maar drie... En dan nog te bedenken dat ze overal konden zijn, onbewust afwachtend tot het lot hen bij elkaar zou brengen.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Hey, ik heb hier 2 stories, misschien zit er wel wat voor je tussen!



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Start bij 5 abo's
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    Het zou super zijn als je het zou lezen en miss zelfs een abo zou nemen!
    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!



    KissNJHoranx & hiscurls ||
    One Direction bestaat niet ||
    Nederlands geschreven ||
    Nederlands gesproken ||
    Soundtrack ||


    night thinking, day dreaming

    Lees je ook Disney stories?


    26 - 02 - '16

    I'll be ok... just not todday [16+]

    Sophie is net 17 als haar hart gebroken wordt.
    Om het te verwerken kust ze voor het eerst een jongen waarvoor ze geen gevoelens heeft.
    En dan nog één, en nog één...
    Maar is dat wel wat haar gelukkig maakt?



    Een ontroerend verhaal over een jong meisje dat haar weg zoekt in een wereld waar iedereen vanalles van je verwacht.
    Bekijk het zeker eens!
    Dankje :3


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy



    Trailer

    When they meet, Sophie has no interest in a longterm relationship. Neither does Harry.
    But do they both mean it?



    Written by Arachme.
    Starting Summer 2013.
    If you want to read it in English: click


    Lis.

    Ik heb hier twee verhalen, misschien interresseert het is wel.:)


    http://www.quizlet.nl/stories/116593/stand-alones/]

    Drama
    Historisch
    Fantasy
    Romantiek
    Onbekende personen
    Harry Potter
    Real life
    +12, soms kan er ook een +16 komen alleen dat wordt wel aangegeven.


    - Geschreven bij Candira
    - Start vanaf vandaag; 29/05/13
    - Eindigt; ooit
    - Ik waarschuw niet
    - Ik ga niet vragen of je wilt kudo'en, als je het verhaal goed vindt, graag, maar je bent nergens toe verplicht
    - Reacties zijn zeer welkom; kritiek, verbeterpunten of dingen die je leuk vindt haat reacties zijn niet gewaardeerd!!

    http://www.quizlet.nl/stories/116662/the-marauders-my-twin-sister-is-going-to-hogwarts/
    Als je van HP houd is dit wel een mooi verhaal, ik ben nu al druk bezig om het volgende hoofdstuk te maken

    In dit verhaal komen bestaande en zelfverzonnen personages. Dit is de lijst met namen die mee gaan doen!
    Hebben jullie suggesties voor andere personages, mail me dan gewoon onder de naam "The Marauders, Liza Potter''

    Bestaande
    James
    Sirius
    Remus
    Peter
    Lily
    Severus
    Lucius
    Bellatrix

    Zelfverzonnen:
    Liza (twin sister James)
    Alyssa Silver (Is a mermaid)
    Elizabeth (niece Remus)

    - Geschreven bij Candira
    - Start vanaf vandaag; 30/05/13
    - Eindigt; ooit
    - Ik waarschuw niet
    - Ik ga niet vragen of je wilt kudo'en, als je het verhaal goed vindt, graag, maar je bent nergens toe verplicht
    - Reacties zijn zeer welkom; kritiek, verbeterpunten of dingen die je leuk vindt haat reacties zijn niet gewaardeerd!!


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.





    Every breath you take
    Every move you make
    Every bond you brake
    Every step you take
    I'll be watching you


    © Payneless
    Harry Styles & Avery Woodson
    One Direction bestaat
    neem abo, geen waarschuwing


    Bekijk de spoiler voor proloog:
    Zijn handen gleden over haar prachtige lichaam, alsof ze de enige waren. Meteen drukte ik Enkele keren op het knopje van mijn Nikon. Ze bewogen zachtjes op de muziek, steeds dichter naar elkaar toe. Een grijns ontstond op mijn gezicht bij het gedacht dat ik sappige foto’s had bemachtigd. Wanneer hun lippen elkaar raakten, duwde ik het knopje in voor een laatste keer. Ik besloot dat het genoeg was voor vandaag, morgen zou ik weer pracht exemplaren vastleggen. Meneer Styles verdiende wat privacy. Dat laatste deed me lachen, dé Harry Styles kreeg nooit privacy dat wist zelfs het kleinste kind. Trok ik geen foto’s dan was het wel iemand anders. Ik borg mijn Nikon veilig weg en trok mijn jas aan, rustig verliet ik het danscafeetje.

    Eenmaal bij de voordeur gekomen, draaide ik deze voorzichtig van het slot. Het was al laat dus wilde ik mijn moeder niet wekken. Ze zou zot worden als ze wist dat ik er weer opuit was getrokken, volgens haar verdienden beroemdheden rust en vrijheid. Zeker als ze rond de twintig jaar waren, ze hoorden op die leeftijd te genieten en te proeven van het leven. Ik herinner het me nog hoe ze zei: ‘Het is schandalig hoe paparazzi die jongens achterna zit. Waag het niet hoor, Avery Woodson, als ik weet dat je je vrije tijd aan hen besteed zal het je beste dag niet zijn.’ Jammer voor haar droomde ik van een succesvolle paparazzicarrière en was One Direction nu eenmaal de ideale prooi. Eigenlijk konden ze me niet veel schelen, ze waren de vijf Justin Biebers van het moment die vroeg of laat vervangen zouden worden.