• De Quileute stam, verdwenen. De Cullens, verdwenen. Vrienden, verdwenen. Een aantal jaar later, leidde de Volturi een aanval op heel La Push en Forks. Iedereen die ook maar iets van de Cullens, de Quileute wist of ook maar had gezien is vermoord. Helaas waren de wolven en vampiers in Forks en La Push niet genoeg, en werden vermoord. Het besluit kwam ineens, en te snel om ook maar klaar te zijn. Waarom weet niemand. Vanwege dat Aro Edward, Bella en Alice niet kreeg? Hebben ze iets ergs gedaan? De wolven roedels, wat hadden die uitgespookt? Niemand weet het. Maar het gekke is dat er nu een nieuwe wolvenroedel woont. Allemaal tienerjongens, en geen enkel meisje in de roedel. Leah was dus echt speciaal. Maar er is ook een nieuwe vampierfamilie komen wonen, in La Push. De Jamysons. Heel familie Jamyson zit vol met tieners, enkel twee volwassenen. Maar die zijn niet ouder dan vijfentwintig. Allemaal hebben ze gave's, wat zelden bij een familie voorkomt. De familie Jamyson waren eerst gewone mensen. Maar een onbekende vampier heeft ze allemaal veranderd. En de familie heeft een groot geheim. In totaal hebben ze zeven leden. Het laatste lid, ook wel bekend als het jongste uiterlijk, is een onsterfelijk kind. Zouden ze dit achter kunnen houden voor de Volturi? Ook wonen in La Push drie hybrides. Ze hebben niks met mekaar te maken, maar het is gewoon toeval. De wolven, vampiers en hybrides kennen elkaar nog niet maar ze sluiten vrede. Geen regels, maar ze mogen elkaar niet vermoorden.


    Familie Jamyson

    - Rosemary Abelle Jamyson - Dochter - Pebble
    - Lucy Alli Jamyson - Dochter - Bieberen
    - Emily Jamyson - Dochter - Jolene
    - Merlin Charles Jamyson - Zoon - Silas
    - Ryan Nathaniel Jamyson - Zoon - Somesley
    - Jocelyn Evelyn Jamyson - Moeder - Somesley
    - James Jamyson - Vader - ZiamStorason


    Wolvenroedel

    - Cameron Jase - Alfa - ZiamStorason
    - Matthew Andy Dalmer - Nieuwe wolf - Jolene
    - Thom Mason Daro - Derde wolf - Winterwolves
    - Matt Heath Dyro - Beta - Winterwolves
    - Jason Woods - Nieuwe wolf - eva2002

    Hybrides

    - Eva-Ly Alyona Ivanov - Sidestap
    - Catherine Lilia Minski - Lavigna
    - Micah Christian Dare - Eierdoos

    Overige La Push/Forks inwoners [Hoeft niet perse]

    - Mya Catherina Wayland - Silas
    -
    -

    Regels

    'Minimaal vier regels, makkelijk te halen. Als jij een groot stuk hebt, kunnen anderen dat ook hebben.
    'Ontmoet het liefst zo veel mogelijk personages zodat je altijd wat te doen hebt.
    'Je bent geen superheld. Vampiers hebben geen supergave's, wolven kunnen geen vampiers in één klap doden.
    'Het liefst niet binnen één dag wel op tig verschillende plekken zijn geweest. Zo kunnen mensen in de war raken.
    'Géén personages die perfect zijn. Mary-Sue's en Gary-Stu's zijn verboden.
    'Alsjeblieft, geen ruzie. Houd het lekker gezellig voor iedereen. IC mag natuurlijk wel.
    'Tijdsprongen moet je vragen, anders kunnen sommigen in de war raken of zijn ze nog in een gesprek.
    'Er mogen niet alleen maar meisjes worden aangemaakt. Bij de hybrides het liefst één jongen, en bij de familie sowieso drie jongens.
    'Een volmaakt personage aanmaken. Niet alleen maar naam, leeftijd, foto, klaar.
    'Je mag maximaal twee rollen. Als je -je tweede rol gaat verwaarlozen haal ik je van je tweede rol af.
    'Na vijf dagen niet reageren zonder te melden waar je bent/waarom je niet reageert lig je eruit
    'Alleen ik maak de nieuwe topics aan. Ik doe niet mee omdat ik het druk heb, maar zo kunnen er meer mensen meedoen!
    'Leef je uit!

    Begin

    De familie Jamyson leeft al langer in La Push, en heeft afgesproken met de wolven dat ze geen mensen mogen doden. Ook mogen de wolven niemand van hun aanvallen. De Hybrides daarin tegen zijn nieuw, en komen op dit moment aan bij hun nieuwe huis. Ook kennen de wolven, de Hybrides en de familie Jamyson elkaar niet. Je mag ontmoeten wie je wilt, maar overleg wel even of je met iemand gaan imprinten. Alle imprints zet ik hieronder. Je mag alleen met mensen, of Hybrides. Good luck!


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Mijn topics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Leven de hybrides in één huis samen?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    [Mijn topics.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nope]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eva-Ly Alyona Ivanov

    Glimlachend streelde ik over het briefje in mijn hand. Mis me, zusje. Hou van je, succes! Stond erop. Natuurlijk wel in het Russisch. Het was van mijn zus, Zhenya. Ze had het in mijn koffer gestopt toen ik naar Anastasia was om haar gedag te zeggen. Zuchtend liep ik door het bos, en kwam bij een rijtje met kleine huisjes aan. Die van mij was de één na laatste. Even stilstaand, bekeek ik het. Het was zeer klein, maar goed genoeg voor mij. Ik liep er heen en pakte de sleutel uit mijn broekzak. Zhenya had het voor elkaar gekregen met iemand om dit voor mij te huren. Eigenlijk was ik pas tien, maar wat moet je anders als je op reis bent en voor een jaar in Washington blijft? Binnen was het helemaal leeg. Er kwamen zo hier en daar stralen zonnelicht tussendoor via de ramen. Oké, de meubels moest ik dus zelf kopen. Ach, met de erfenis van mijn ouders kon ik zo een landhuis kopen. Maar ik hield het bij meubels, kleren, schoenen, eten en Zhenya had in Forks een cafeetje gekocht. Ze had me de sleutel in mijn handen geduwd en had me gezegd dat ik het maar moest onderhouden. Grijnzend had ik geknikt en haar een knuffel gegeven. Er werkten nu ook mensen, en natuurlijk was er ook iemand die het nu nog onderhield maar Zhenya was officieel de eigenaresse. Mijn koffers parkeerde ik midden in de woonkamer, en ik liep het huisje weer uit om vervolgens als eerst te gaan jagen. Honger had ik niet, dorst wel. En ik had best wel zin in een groot edelhert. Zhenya dronk mensenbloed, maar ik moest reizen en je wist maar nooit of er wolven waren. Shapeshifters, weerwolven, hoe je ze wilt noemen. De enigen waar ík bang voor was waren Kinderen Van De Maan. Die waren pas freaky. Glimlachend begon ik te rennen. Niet zo snel als vampiers, maar vele malen sneller dan mensen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 16:07 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics.(:]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Mijn topics.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    [Mijn topics.]


    To love is to destroy.

    Wat is dat [mijn topic] overal?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    [Wil je alsjeblieft niet reageren als jij niet meedoet? Dankjewel]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Ryan Nathaniel Jamyson
    Nog breed grijnzend veegde ik met de rug van mijn hand mijn mond af om de kleine restjes bloed weg te vegen. Het nu slap geworden lichaam van een poema liet ik met een doffe klap op de met mos begroeide ondergrond vallen. Het gevoel wanneer je gejaagd had was onbeschrijfelijk, het liet je goed voelen. Je jagers instinct kwam naar boven, iets wat je zoveel mogelijk probeerde te vergeten als je in de buurt van mensen was. Het bleef namelijk moeilijk om me te beheersen, mensen roken zo lekker.. Hun bloed was velen malen beter dan dat van dieren, dat wist ik, omdat ik er meerdere malen van gedronken had. Totdat ik weer terug naar mijn ''familie'' kwam, wetend dat ik bij hun thuis hoorde. Inmiddels was ik bij de veranda van ons huis aangekomen waar ik met een soepele sprong op neerkwam. Het hout kraakte even protesterend onder mijn voeten. Nieuwsgierig liet ik mijn goudkleurige ogen de omgeving afspeuren, benieuwd of één van mijn familieleden thuis was. Het waren dan niet biologisch gezien mijn familieleden, maar het voelde wel zo. Ze waren er namelijk altijd als ik ze nodig had.


    [Wie voor Ryan?]


    To love is to destroy.

    Cameron Jase

    Ik loop door de straten van La Push naar First Beach. Grijnzend laat ik mezelf vallen op een van de boomstammen om te denken. Ik pak een steentje en gooi die ver het water in. Een klein meisje kijkt toe me grote ogen. Ik glimlach. "Hoi," Zeg ik. Ze rent gierend van het lachen weg. Ik zucht. Was ik maar geen weerwolf. Sinds ik dat ben kan ik nooit meer gewoon een weekje zonder wolf te zijn. Aangezien ik de alfa ben heb ik geen keuze. Ik denk aan de 'legendes'. Die over de geestenkrijgers, de derde vrouw, en mijn favoriete, de Cullens. Het is niet lang geleden. Toch hoop ik later zo te worden. Ik denk aan toen. Inprintingen kwamen vaak voor. Nu is niemand van de roedel ingeprint. Hoe zo dat zijn? Ik ren het bos in en verander. Niemand van de pack is wolf, dus ga ik lekker rondjes rennen en jagen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lucy Alli Jamyson
    Breed grijnzend keek ik over de vlakte een waar enkele dieren zich heen en weer bewogen. Na enkele secondes wachten viel ik aan op een klein, bruin hertje en zoog gemakkelijk het bloed eruit. Het dier liet ik liggen, en verliet zo snel mogelijk de vlakte. Dierenbloed was toch wel mijn favoriet, mensenbloed was lang niet zo lekker. Al heb ik wel eens mensenbloed op, smakelijk was het niet bepaald. Ik besloot terug te gaan naar ons huis, aangezien ik het toch wel koud kreeg.
    Ik liep terug op mensen tempo, en zag na enkele minuten dan ook het huis in beeld komen. Een jongen stond op de veranda, waarschijnlijk Ryan of Merlin. Hoe dichterbij ik kwam, hoe beter ik zag wie het was. Ik liep het trappetje op en glimlachte breed, "Ryan!" riep ik enthousiast.

    moi topics ^^

    [Mijn topics. De crematie van mijn opa is vandaag, dus ik kan pas morgen reageren.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Iemand voor Eva-Ly?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."