• De Quileute stam, verdwenen. De Cullens, verdwenen. Vrienden, verdwenen. Een aantal jaar later, leidde de Volturi een aanval op heel La Push en Forks. Iedereen die ook maar iets van de Cullens, de Quileute wist of ook maar had gezien is vermoord. Helaas waren de wolven en vampiers in Forks en La Push niet genoeg, en werden vermoord. Het besluit kwam ineens, en te snel om ook maar klaar te zijn. Waarom weet niemand. Vanwege dat Aro Edward, Bella en Alice niet kreeg? Hebben ze iets ergs gedaan? De wolven roedels, wat hadden die uitgespookt? Niemand weet het. Maar het gekke is dat er nu een nieuwe wolvenroedel woont. Allemaal tienerjongens, en geen enkel meisje in de roedel. Leah was dus echt speciaal. Maar er is ook een nieuwe vampierfamilie komen wonen, in La Push. De Jamysons. Heel familie Jamyson zit vol met tieners, enkel twee volwassenen. Maar die zijn niet ouder dan vijfentwintig. Allemaal hebben ze gave's, wat zelden bij een familie voorkomt. De familie Jamyson waren eerst gewone mensen. Maar een onbekende vampier heeft ze allemaal veranderd. En de familie heeft een groot geheim. In totaal hebben ze zeven leden. Het laatste lid, ook wel bekend als het jongste uiterlijk, is een onsterfelijk kind. Zouden ze dit achter kunnen houden voor de Volturi? Ook wonen in La Push drie hybrides. Ze hebben niks met mekaar te maken, maar het is gewoon toeval. De wolven, vampiers en hybrides kennen elkaar nog niet maar ze sluiten vrede. Geen regels, maar ze mogen elkaar niet vermoorden.


    Familie Jamyson

    - Rosemary Abelle Jamyson - Dochter - Pebble
    - Lucy Alli Jamyson - Dochter - Bieberen
    - Emily Jamyson - Dochter - Jolene
    - Merlin Charles Jamyson - Zoon - Silas
    - Ryan Nathaniel Jamyson - Zoon - Somesley
    - Jocelyn Evelyn Jamyson - Moeder - Somesley
    - James Jamyson - Vader - ZiamStorason


    Wolvenroedel

    - Cameron Jase - Alfa - ZiamStorason
    - Matthew Andy Dalmer - Nieuwe wolf - Jolene
    - Thom Mason Daro - Derde wolf - Winterwolves
    - Matt Heath Dyro - Beta - Winterwolves
    - Jason Woods - Nieuwe wolf - eva2002

    Hybrides

    - Eva-Ly Alyona Ivanov - Sidestap
    - Catherine Lilia Minski - Lavigna
    - Micah Christian Dare - Eierdoos

    Overige La Push/Forks inwoners [Hoeft niet perse]

    - Mya Catherina Wayland - Silas
    -
    -

    Regels

    'Minimaal vier regels, makkelijk te halen. Als jij een groot stuk hebt, kunnen anderen dat ook hebben.
    'Ontmoet het liefst zo veel mogelijk personages zodat je altijd wat te doen hebt.
    'Je bent geen superheld. Vampiers hebben geen supergave's, wolven kunnen geen vampiers in één klap doden.
    'Het liefst niet binnen één dag wel op tig verschillende plekken zijn geweest. Zo kunnen mensen in de war raken.
    'Géén personages die perfect zijn. Mary-Sue's en Gary-Stu's zijn verboden.
    'Alsjeblieft, geen ruzie. Houd het lekker gezellig voor iedereen. IC mag natuurlijk wel.
    'Tijdsprongen moet je vragen, anders kunnen sommigen in de war raken of zijn ze nog in een gesprek.
    'Er mogen niet alleen maar meisjes worden aangemaakt. Bij de hybrides het liefst één jongen, en bij de familie sowieso drie jongens.
    'Een volmaakt personage aanmaken. Niet alleen maar naam, leeftijd, foto, klaar.
    'Je mag maximaal twee rollen. Als je -je tweede rol gaat verwaarlozen haal ik je van je tweede rol af.
    'Na vijf dagen niet reageren zonder te melden waar je bent/waarom je niet reageert lig je eruit
    'Alleen ik maak de nieuwe topics aan. Ik doe niet mee omdat ik het druk heb, maar zo kunnen er meer mensen meedoen!
    'Leef je uit!

    Begin

    De familie Jamyson leeft al langer in La Push, en heeft afgesproken met de wolven dat ze geen mensen mogen doden. Ook mogen de wolven niemand van hun aanvallen. De Hybrides daarin tegen zijn nieuw, en komen op dit moment aan bij hun nieuwe huis. Ook kennen de wolven, de Hybrides en de familie Jamyson elkaar niet. Je mag ontmoeten wie je wilt, maar overleg wel even of je met iemand gaan imprinten. Alle imprints zet ik hieronder. Je mag alleen met mensen, of Hybrides. Good luck!


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Oh shit ja, dat moest Rose zijn. even aanpassen! Sorry!]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 14:49 ]


    To love is to destroy.

    Jocelyn Evelyn Jamyson
    ''Dat is zo cool! Dan ben ik een echte spion en dan is het ons geheimpje!'' klonk Emily, terwijl ze ons hoopvol aankeek. Ik glimlachte tevreden, ik had het goed gezegd toch? Ze trappelde kort met haar benen op de grond, waarschijnlijk door het enthousiasme dat door haar lijf gierde. ''Maar mogen Lucy, Rosemary en Ryan het wel weten?'' opnieuw schonk ze ons een blik die niet meer dan hoop uitstraalde. ''Dan zijn we net zo'n tv familie en dan gaan we vechten met gemene mensen en worden we net superhelden!'' Emily die het waarschijnlijk al helemaal voor zich zag giechelde. ''Ja natuurlijk!'' glimlachte ik. ''En Merlin, die mag het natuurlijk ook weten.'' Tevreden keek ik het kleine meisje aan, haar ogen glommen enthousiast. ''En denk er aan, zo min mogelijk opvallen in de buurt van anderen. En je mag ze nooit vertellen dat je op dieren jaagt.'' Emily was al erg slim voor haar leeftijd, waardoor ik bijna zeker wist dat ze me begreep.


    To love is to destroy.

    Sorry dat ik niet heb gereageerd, maar aangezien Lucy met Merlin was, en Silas niets meer heeft gepost via Merlin na mijn laatste post, kan ik dus niet verder..

    [Het spijt mij ook heel erg dat ik niet gereageerd heb. Druk, Ierse Dans, andere RPG's, maar dat is geen excuus. Hopelijk kan ik vandaag nog reageren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blog schreef:
    [Het spijt mij ook heel erg dat ik niet gereageerd heb. Druk, Ierse Dans, andere RPG's, maar dat is geen excuus. Hopelijk kan ik vandaag nog reageren]

    [Ach, we vergeven je wel :3 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Somesley = Host]


    To love is to destroy.

    Rosemary Abelle Jamyson.
    Enthousiast porde Ryan zachtjes in mijn zij. Een kort gegiechel gleed over mijn lichtroze lippen terwijl ik naar hem omhoog keek. Ondanks dat hij niet mijn echte broer was, voelde het wel zo. Hoewel we totaal niet op elkaar leken, geloofden de mensen wel dat we familie waren. Vaak om de reden dat we beiden geadopteerd waren. Dan kon ook niet anders, aangezien Joselyn en James beiden nog maar begin twintig waren. 'Late we naar binnen gaan, ik kan niet wachten om de rest te zien!' Ik grijnsde en knikte, voor ik hem aan zijn hand naar binnen trok. Daar zag ik James en Joselyn weer staan, maar ook Emily. 'Emmieeee,' zong ik vrolijk en huppelde op haar af, voor ik mijn handen door haar haar haalde en een kusje op haar wang drukte.

    [Even kort, was het helemaal vergeten!]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Emily Jamyson

    ''Ja natuurlijk! Merlin, die mag het natuurlijk ook weten en denk er aan, zo min mogelijk opvallen in de buurt van anderen. En je mag ze nooit vertellen dat je op dieren jaagt.'' Ik knik braaf maar kijk weer op als ik Rosemary hoor. 'Emmieeee,' Ik kijk op en voel hoe haar handen door mijn haar woelen. Ze drukt een kusje op mijn wang en ik giechel zacht. 'Rose!' Gil ik en pak haar handen. 'We zijn een tv familie! We zijn geheim agenten papa vertelde net dat ik speciaal ben!' Ratel ik aan een stuk door en kijk haar opgewonden aan. 'Dat is echt super cool toch?!' Dan valt mijn ook op Ryan. 'Ryan!' Ik ren op hem af en bespring hem half om vervolgens precies hetzelfde verhaal af te draaien maar dit keer wat duidelijker. 'Dat is leuk toch?!' Ik kijk hem lachend aan, wachtend op een reactie die misschien niet komt.

    Ryan Nathaniel Jamyson
    Rose grijnsde en knikte bevestigend toen ik voorstelde om naar binnen te gaan, om de rest van onze ''familieleden'' te zien. Ze pakte m'n hand vast en trok me razendsnel mee naar binnen, waardoor ik zachtjes lachte. Binnen zag ik vrijwel meteen James, Jocelyn en Emily.
    ''Emmieeee,'' zong Rose vrolijk, terwijl ze op het kleine meisje af huppelde. ''James, Jocelyn,'' ik knikte grijnzend naar ze, waarna ik James kort omhelsde en ook Jocelyn in mijn armen sloot.
    ''Rose!'' hoorde ik Emily terug gillen. ''We zijn een tv familie! We zijn geheime agenten, papa vertelde net dat ik speciaal ben!'' ratelde Emily aan één stuk door, maar door mijn goede gehoor kon ik het toch makkelijk volgen. Ik snapte alleen niet helemaal wat Emily er mee bedoelde. ''Dat is super cool toch!?'' riep ze opnieuw uit, enthousiast. Daarna keek ze mij aan. ''Ryan!'' ze rende op me af en besprong me half, om vervolgens precies hetzelfde verhaal te vertellen wat ze net aan Rose vertelde. Ik rees mijn wenkbrauwen op en keek James en Jocelyn vragend aan. ''Dat is leuk toch!?'' ze keek me lachend aan, wachtend op een reactie. Snel wendde ik mijn hoofd van James en Jocelyn af en richtte me weer tot Emily. ''Dat is zeker leuk Em, maar je bent ook heel speciaal. Dat wist je toch al!'' glimlachte ik, terwijl ik mijn hand door haar blonde haren haalde en er een zachte kus opdrukte.


    To love is to destroy.

    [Woah, i feel sorry. Maar doordat Silas nog niet heeft gepost, kan ik dus niet verder ._.]

    Bieberen schreef:
    [Woah, i feel sorry. Maar doordat Silas nog niet heeft gepost, kan ik dus niet verder ._.]

    Anders dan doe je dat Lucy bij Merlin wegloopt omdat hij ging jagen of zo..? Heb je Silas al een gb-bericht gestuurd?


    To love is to destroy.

    Host schreef:
    (...)
    Anders dan doe je dat Lucy bij Merlin wegloopt omdat hij ging jagen of zo..? Heb je Silas al een gb-bericht gestuurd?

    Ik heb dat nog niet gedaan, maar dat heeft niet veel zin denk ik aangezien ze het laatst online 3/4 dagen 8 uur geleden is.. Maar raar dat ze dan niet post ofzo (cat)

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 16:20 ]

    [Lavigna --> Infelia]


    I don't want you to die, I want you to suffer.