• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 18:14 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Javadd Malik

    'Tuurlijk' knikte ik naar Mackenzie. Ik voelde dat Perrie mijn hand pakte, en glimlachte even naar haar. Liefdevol drukte ik zachtjes mijn lippen voor enkele seconden op de hare, en richtte me weer op Chiara en Mackenzie, terwijl ik zachtjes met mijn duim over Perrie's hand streelde. Even trok ik één wenkbrauw op toen Chiara naar voren boog en Perrie's haar aanraakte. 'Sorry' mompelde ze, waarbij haar wangen rood kleurden en ze zich terugtrok. 'Ik bent gewoon geïnteresseerd in haarkleuren' verontschuldigde ze zich, waarbij ik even moest lachen. 'Waarover hadden we het ook al weer' zei ze. 'Hm. Geen idee, volgens mij over welk liedje je ging doen' grinnikte ik. 'Eigenlijk hadden we het best gister gelijk kunnen beginnen, we hebben nog maar even tot de liveshow' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kyra Luca Graig

    Weggaan? Waarom zou ik. Dat zou ik echt voor duizend euro nog niet doen. Heel even kijk ik Harry met een opgetrokken wenkbrauw aan die al snel weer naar beneden gaat. Ik knik en glimlach. 'Bij allemaal best.' zeg ik. 'Maar wat wou je dan nog over het liedje doornemen?' Ik kijk even naar mijn nagels waar nu bijna alle lak van af was en hier en daar nog een klein spikkeltje zat. Ik kijk even rond waar iedereen was, of mee bezig was. Na een paar seconden had ik dat ook wel weer gezien en kijk Harry weer met een vriendelijke glimlach aan.


    Do what people say you can't.

    [Ik ga het nu alvast melden voor ik het vergeet. In de maand april zal ik in de weekenden er niet veel zijn. Donderdag en vrijdag volgende week ook niet omdat ik jarig ben en een vriendin blijft logeren en die weken daarna ga ik een weekend weg en heb ik verjaardagen van vriendinnen. Ik probeer van te voren veel te reageren maarja.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Vanaf volgende week donderdag/vrijdag zal ik denk ik niet veel op Q zijn, als mijn ouders mijn rapport hebben gezien :'D]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik zal er volgende week donderdag ook niet veel zijn, oom en tante uit Canada komen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MissStoran -> IrishNialler


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte even en keek geïnteresseerd naar Chiara, zingen kon ze wel, maar of het nou goed tussen ons beiden ging, was nog de vraag. Snel pakte ik mijn telefoon en keek of ik wat binnen had, maar niets. Het was geen verrassing voor me, ik had eenmaal niet zoveel vrienden als de anderen. Maar ik was apart en een echte buitenstaander was ik niet. Toen iedereen verspreidde dat ik aan X-Factor meedeed, begonnen mensen zich in mij te interesseren. Ik niet in hun, dat was ik nog nooit geweest. Het was maar beter ook, anders had ik allemaal vrienden die alleen iets van me wilden, in plaats van echte vrienden met me zijn. En nu, nu was ik vrij van school. Ik was mezelf daar dankbaar voor. Geen mensen die me pestten, geen mensen die me buitensloten, maar de coaches en het vrije leven. ''Wat gaan we nu doen?'' vroeg ik en keek naar onze coaches. Ze waren beiden erg aardig, dat was niet gelogen. Perrie en Zayn waren dan wereldberoemd, maar ze gedroegen zich niet echt verwaand. Ik hield van zulke mensen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ll Ik ga dus ook op vakantie en had er niet echt rekening mee gehouden....... Ik ga van de 20e van april tot de 12e van mei ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ma topucs. Iemand voor El of Daan?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Smith
    Mijn hand deed best veel pijn. ik nam dus maar twee asperines in en liep daarna met mijn board naar de gang. Naar het skatepark had ik nu nog maar weinig zin in, maar sprongen oefenen kon hier ook. Zeker de trap op en af en over het zwembad heen. Ik legde mijn board neer en sprong erop. Ik draaide wat simpele rondjes en sprong een paar keer om nieuwe balans te vinden zo zonder 1 hand. Daarna begon ik was kleine sprongen op en af traptreden te maken en ook wat flips erin te stoppen. Saltos enzo konden pas echt met grote sprongen. Met dit soort kleine kutsprongetjes was dat gewoon te risicovol. Ik reed dus gewoon verder en deed wat meer sprongen voor ik toch maar eens richting het zwembad vertrok om daar de grote sprongen te oefenen.

    [Luke wel]

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 20:21 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles

    ''Maar je hebt nog geen song'' brom ik boos. ''Hou je mond en ga aan het werk boven in de studio'' verward kijk ik haar aan. Waar kwam dat nou weer vandaan dadelijk gaat zij ook nog weg. Ik weet zelf nog niet wat er aan de hand is met me. eerst Eleanor en nu dit!! ''Sorry'' glimlach ik. ''We gaan naar boven'' ik kijk haar kwaad aan. Bitch. Ik wacht niet op een antwoord en trek haar na boven en duw haar de deur in van de studio. ''Doe je koptelefoon goed aan en zing een liedje'' ik pak haar hardhandig bij haar arm en duw haar het pashokje in. ''Veel succes'' glimlach ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis Tomlinson
    Ik beet op mijn lip en wachtte geduldig af terwijl ik genoot van de aanrakingen van Mickey. Vreemd genoeg was ik nu wel rustig. Maar misschien kwam het, omdat ik vandaag nog geen suiker had gezien of geproefd. Daarna zou hier niets meer van terug te zien. Natuurlijk wel van de serieuze kant en de hulp om ervaring hier op te doen, en zo ook de kans groter maken om te winnen. Ik keek naar Holly en knikte bij haar woorden. 'Als dat je leuk lijkt dan kijken we daar toch eens naar.' Zei ik en niet veel later draaide ik me om naar Mickey. 'Een duet klinkt zeker ook niet slecht. Dat is iets waar de rest ook niet aan gedacht heeft. De keuze ligt bij jullie, want van mij krijgen jullie de vrijheid om zelf te bepalen. Aanpassingen en commentaar daar moet je wel bij mij voor zijn.' Mijn blik wisselde vragend tussen Holly en Mickey, maar de grijns op mijn gezicht was niet te missen. Alleen verdween deze en maakte plaats oor lichte angst toen erop de deur werd geklopt en niet veel later Eleanor verscheen. De situaties waren toch niet helemaal goed als je mij was. Haar woorden drongen wel to me door, maar aangezien ze niet voor mij waren bedoeld, gaf ik er ook geen antwoord op. Haar laatste woorden zorgde wel voor verbazing en de twijfel dat ik straks toch eens met haar moest praten. 'Geen sorry nodig.' Zei ik zacht na de woorden van Mickey en had eigenlijk geen idee waar het overging. Dat had ik wel eens vaker bij momenten dat de angst toch naar voren kwam. Dan kreeg ik niets meer mee. Ik schudde mijn hoofd en keek de twee met een glimlach.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Louis Tomlinson
    Ik beet op mijn lip en wachtte geduldig af terwijl ik genoot van de aanrakingen van Mickey. Vreemd genoeg was ik nu wel rustig. Maar misschien kwam het, omdat ik vandaag nog geen suiker had gezien of geproefd. Daarna zou hier niets meer van terug te zien. Natuurlijk wel van de serieuze kant en de hulp om ervaring hier op te doen, en zo ook de kans groter maken om te winnen. Ik keek naar Holly en knikte bij haar woorden. 'Als dat je leuk lijkt dan kijken we daar toch eens naar.' Zei ik en niet veel later draaide ik me om naar Mickey. 'Een duet klinkt zeker ook niet slecht. Dat is iets waar de rest ook niet aan gedacht heeft. De keuze ligt bij jullie, want van mij krijgen jullie de vrijheid om zelf te bepalen. Aanpassingen en commentaar daar moet je wel bij mij voor zijn.' Mijn blik wisselde vragend tussen Holly en Mickey, maar de grijns op mijn gezicht was niet te missen. Alleen verdween deze en maakte plaats oor lichte angst toen erop de deur werd geklopt en niet veel later Eleanor verscheen. De situaties waren toch niet helemaal goed als je mij was. Haar woorden drongen wel to me door, maar aangezien ze niet voor mij waren bedoeld, gaf ik er ook geen antwoord op. Haar laatste woorden zorgde wel voor verbazing en de twijfel dat ik straks toch eens met haar moest praten. 'Geen sorry nodig.' Zei ik zacht na de woorden van Mickey en had eigenlijk geen idee waar het overging. Dat had ik wel eens vaker bij momenten dat de angst toch naar voren kwam. Dan kreeg ik niets meer mee. Ik schudde mijn hoofd en keek de twee met een glimlach.
    ??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    MT (iets voor rose en zayn?)


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    MT (iets voor rose en zayn?)
    (Jij hebt Zayn toch niet? En ook geen Rose?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,