• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 18:14 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [wat ik weet s dat Toby weg is en Niall verdrietig is.. Hij speelt nu op de piano in de woonkamer. En luke is bij Li]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mickey Smith
    Ik grijnsde toen hij me naar zich toe trok. Ik kuste hem zacht terug voor ik mijn lippen weer van de zijnen haalde. "En wat wil meneer dan wel?" Ik kon het wel raden, maar ik wilde het uit zijn mond horen komen. Ik knikte en gaf hem een knipoog. "Prima keuze." Ik begon weer rond te stuiteren en te dansen voor nog een kom en een glas. Daarna maakte ik de cornflakes met melk en de glazen sinasappelsap. Ik bracht hem zijn kom en drinken en pakte daarna de mijne. Ik zette ze naast hem neer en ging op een kruk bij zijn benen zitten, die ik op mijn schoot hees. Ik kwam er nu pas achter dat ik de lepels was vergeten. Ik schoot weer omhoog en haalde snel twee lepels uit de enige la die nog dicht was, nu dus niet meer. Ik liep terug met de twee lepels en gaf er een van aan hem. "Asjeblieft" Ik ging weer zitten en hees zijn benen weer op mijn schoot voor ik die als tafeltje gebruikte om mijn cornflakeskom op te zetten, waaruit ik rustig begon te eten. Vreemd genoeg was ik altijd rustig zodra je me eten gaf. Voor de rest was ik een grote stuiterbal. Halverwege mijn kom cornflakes nam ik mijn pillen in met een slok sinasappelsap, niet dat ze veel hielpen, amar zo bleef ik een hyperactieve kleuter en werd ik geen hyperactieve kleuter op speed. daarna ging ik weer rustig en stil verder met eten.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Met een simpel iets kon deze jongen al een grijns op mijn gezicht toveren. Mijn lippen bewogen soepel over de zijne voor ik op mijn lip beet en Mickey aankeek. 'Meneer wilt gewoon dichtbij jou in de buurt zijn en dit kunnen doen.' Zei ik en drukte nog een kusje op zijn lippen. 'Of hadden we het over iets anders?' Een zachte grinnik verliet mijn mond en knikte. 'Altijd toch? Anders had ik jou ook nooit gehad. ' Het was leuk om eens iemand anders rond te zien dansen en stuiteren en kon dan ook rustig naar Mickey blijven kijken. Ook al kon dat zonder dat alles ook. 'Dankjewel.' Zei ik nadat ik de kom en drinken had aangepakt en keek toe wat hij allemaal van plan. Mijn benen lagen al snel op zijn schoot tot het moment dat hij erachter kwam dat er nog geen lepels waren. 'Nogmaals bedankt.' Zei ik toen ik deze niet veel later had aangepakt. Toch zou ik me normaal afvragen of deze jongen nooit rustig was, maar aangezien ikzelf ook zo'n figuur was, had ik al lang een antwoord. Bij Mickey was het zo te zien bij het eten en bij mij lag het echt bij muziek en de momenten dat ik net wakker was. Uitzonderingen daar gelaten. Rustig keek ik toe hoe hij aan het eten was terwijl ik zelf ook rustig door at. Ik had ergens best wel medelijden met de mensen aangezien er straks nog een stuiterbal hier was. En de meeste werden al gek bij een iemand. De stilte die er hing was niet ongemakkelijk, maar toch verbrak ik deze uiteindelijk. 'Maar vertel. Wat zou je vandaag willen doen? Wat vind je nu van dit alles? Hoe zie je alles voor je?Hoe vond je het net gaan?' Ratelde ik en keek even van hem naar mijn kom en terug. 'Volgens mij begint de suiker te werken.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik reageer na school, goed?]


    Bowties were never Cooler

    Mickey Smith
    Ik moest me echt concentreren op het eten, anders ging het mis, dus toen hij begon te ratelen hield ik mijn kom met twee handen vast om niet te knoeien. Ik grijnsde even. "Dat meen je niet." zei ik sarcastisch met een klein grijnsje. "En om op je vragen terug te komen. Ik vind alles best zo lang ik maar bij jou ben. Ik vind tot nu toe alles hier geweldig, en sorry lief maar dat komt niet alleen door jou. Het is hier ook zo luxe en het weer is heerlijk. Dat ben ik thuis echt niet gewend. Hoe ik het voor me zie weet ik niet. Iedereen is zo extreem getalenteerd hier, dus zeg jij het maar. En ik vind je een heel goede coach en Holly een extreem goede zangeres. Over mijn eigen zangkunsten kan ik niet veel zeggen, maar ze kunnen door de beugel. Ik ben al veels te blij om hier te zijn." ratelde ik vrolijk terug. Ook bij mij begon de suiker te werken. Ik zag toen dat mijn kom nog niet leeg was. Ik pakte mijn lepel weer en stopte al kijkend naar Louis de lepel in mijn mond. Dat ging natuurlijk faliekant mis omdat ik niet op het eten lette. Ik kieperde zo de lepel met inhoud mijn shirt in. Ik keek naar beneden en probeerde zo nonchalant mogelijk mijn lepel weer te pakken en verder te gaan met eten, nu wel oplettend wat ik deed. Ondertussen werden mijn shirt en broek doorweekt door de melk en mijn hoofd werd knalrood. Man, wat was dat een domme actie. Ik at snel mijn kom helemaal leeg en dronk daarna in stilte met een rood hoofd van schaamte mijn sinaasappelsap.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Ik stopte de lepel in mijn mond terwijl mijn blik mond altijd op Mickey gericht was. Zachtjes begon ik heen en weer te wiebelen en zette voor de zekerheid de kom naast me neer. 'Nee, misschien niet. Maar ik meen het wel als je alles hebt veranderd en dat natuurlijk positief.' zei ik met een engelenglimlach waarna ik naar zijn woorden luisterde. 'Ik ben heel erg blij om dat te horen, want van mij kom je ook niet zo snel meer af. Maar dat is goed om te horen, en dat snap ik. Vind het al goed om te weten dat het wel een rol speelt. Je reactie op die alles vind ik ook meer dan logisch, aangezien hier ook iemand dit die er heel erg van moest wennen. Het is ineens een aardige verandering en met het weer hebben we geluk. Het zeggen word voor mij ook moeilijk, want zou het ook niet weten. Dat komt later pas, dus het antwoord houden we nog van elkaar tegoed. En ben het helemaal met je eens en dankjewel. Maar over jou zangkunsten kan ik wel wat zeggen, want die zijn echt, maar ook echt geweldig. Je gaat het ver schoppen. Daar valt niet over te twijfelen.' ratelde ik op mijn beurt op. Het was echt geweldig twee van die stuiterballen die niet tegen suiker konden. Mijn lepel deed ik weer in mijn kom en pakte mijn glas. 'Ik heb zeker ook geen spijt dat ik hier ben.' zei ik voor een slok van mijn sinaasappelsap nam. Een zachte grinnik verliet mijn mond toen Mickey zo de lepel met inhoud in zijn shirt kieperde. Maar mijn gegrinnik was ook snel weer gestopt en at rustig verder zonder er iets over te zeggen. Uiteindelijk sprong ik van het aanrecht toen zijn hoofd knalrood werd. Bijna gelijk nam ik weer plaats op zijn schoot, om hem makkelijker aan te kunnen kijken en omdat het kon mijn lippen tegen zijn wang te drukken. 'Maak je niet druk. Normaal ben ik degene met die acties en daarbij kan je alles hebben, want je blijft toch net zo leuk.' zei ik met een glimlach.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danielle Peazer

    Ik kijk de jongens aan. Voor ik het door heb is Niall weggelopen, net zoals Luke. Hij deelt nog even mee dat hij naar Liam is. Ik zucht even en staar naar het zwembad. Arme Niall... Ik moest hem opvrolijke, maar hoe...? Ik sta langzaam op. Niall zit achter de piano. Moest ik hem misschien even alleen laten? Ik loop de kamer weer uit, naar de keuken. Ik trek de koelkast open en glimlach tevreden. Vlug pak ik alle taart ingredienten en begin te bakken. 'Niall,' schreeuw ik. Ik kijk over mjn schouder en wacht tot hij komt. 'Kom is,' vervolg ik. Ik grijns even en bijt op mijn lip. Zacht neuriend en een beetje dansend ga ik verder met bakken. Dit wordt mijn beste taart en de beste XFactor taart. Hoop ik.... Ik grinnik zachtjes en kijk ongeduldig of Niall eraan komt.

    [Iemand voor El? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Louis en Mickey zitten druk, dom en klef te doen in de keuken]


    Bowties were never Cooler

    Magicales schreef:
    Louis Tomlinson
    Ik stopte de lepel in mijn mond terwijl mijn blik mond altijd op Mickey gericht was. Zachtjes begon ik heen en weer te wiebelen en zette voor de zekerheid de kom naast me neer. 'Nee, misschien niet. Maar ik meen het wel als je alles hebt veranderd en dat natuurlijk positief.' zei ik met een engelenglimlach waarna ik naar zijn woorden luisterde. 'Ik ben heel erg blij om dat te horen, want van mij kom je ook niet zo snel meer af. Maar dat is goed om te horen, en dat snap ik. Vind het al goed om te weten dat het wel een rol speelt. Je reactie op die alles vind ik ook meer dan logisch, aangezien hier ook iemand dit die er heel erg van moest wennen. Het is ineens een aardige verandering en met het weer hebben we geluk. Het zeggen word voor mij ook moeilijk, want zou het ook niet weten. Dat komt later pas, dus het antwoord houden we nog van elkaar tegoed. En ben het helemaal met je eens en dankjewel. Maar over jou zangkunsten kan ik wel wat zeggen, want die zijn echt, maar ook echt geweldig. Je gaat het ver schoppen. Daar valt niet over te twijfelen.' ratelde ik op mijn beurt op. Het was echt geweldig twee van die stuiterballen die niet tegen suiker konden. Mijn lepel deed ik weer in mijn kom en pakte mijn glas. 'Ik heb zeker ook geen spijt dat ik hier ben.' zei ik voor een slok van mijn sinaasappelsap nam. Een zachte grinnik verliet mijn mond toen Mickey zo de lepel met inhoud in zijn shirt kieperde. Maar mijn gegrinnik was ook snel weer gestopt en at rustig verder zonder er iets over te zeggen. Uiteindelijk sprong ik van het aanrecht toen zijn hoofd knalrood werd. Bijna gelijk nam ik weer plaats op zijn schoot, om hem makkelijker aan te kunnen kijken en omdat het kon mijn lippen tegen zijn wang te drukken. 'Maak je niet druk. Normaal ben ik degene met die acties en daarbij kan je alles hebben, want je blijft toch net zo leuk.' zei ik met een glimlach.


    Mickey Smith
    Ik grijnsde vrolijk toen hij zei dat ik het nog ver kon schoppen. "Dank je." zei ik voor ik mijn lepel en alles erop in mijn shirt kieperde. Ik werd knal rood en pakte snel mijn lepel weer op voor ik snel door ging met geconcentreerd eten. Ik hoorde hem wat grinniken door mijn actie, waardoor ik nog veel roder wordt dan ik al was. Toen ik klaar was met eten zette ik mijn kom en lepel weg voor ik rustig begon te drinken. Niet veel later zat Louis op mijn schoot. Ik glimlachte en rustig verliet het rood mijn wangen. Ik zette mijn glas weg en sloeg mijn armen om hem heen. Hij was echt een schatje. Ik drukte zacht een kusje op zijn lippen. "Leuk om te weten. Ik denk dat straks heel het huis ons zo zat is dat ze ons er letterlijk uit trappen. Maar dat maakt me echt niks uit. Zo lang ik maar bij jou ben is het goed." Ik kuste hem nog een keertje, man dat was erg verslavend. Opeens hoorde ik een gil door de keuken gaan. Ik zag Danielle staan met bakspullen. Ze riep om Niall. "Danielle? Morgen Louis en ik straks helpen met versieren? Dat zou wel heel leuk zijn.Ik zou ook wel helpen bakken, maar ik denk niet dat dat een slim plan is. Ik laat namelijk alles verbranden en zeker nu ik heb gegeten is mijn concentratie boog nog kleiner dan die van een goudvis. Komt door de suiker, he. Sorry, ik ben weer aan het ratelen. Dat gebeurt wel vaker. Sorry." Ik sloeg mijn handen weer voor mijn mond. Ik keek even naar Louis. Mijn handen verplaatste ik naar zijn nek. "Jij bent veels te verslavend." zei ik voor ik hem dichter naar me toe trok. Mijn lippen plantte ik weer op de zijnen. Mijn tong ging zacht over zijn lippen. Ze waren zo zoet en zacht. Ja wij waren echt zo klef. Maar wat the hell. Het maakte me niks uit.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Als het liedje klaar is leun ik met mijn handen op mijn ellebogen en zucht diep. Komop Niall, je ging hier het beste ervan maken, Toby zal elke aflevering afwachtend bekijken. "Niall" schreeuwt een meisjes stem "kom is" met een nepglimlach op mijn mond loop ik naar de keuken waar het gegil vandaan komt en ik zie Danielle "ja Daan wat is er?" ik kijk haar vragend en afwachtend aan. Wacht het leek erop alsof ze iets ging bakken, een soort taart.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Danielle Peazer

    Ineens begint een jongen tegen me te praten. Het gekke is dat ik ze nog niet eerder had opgemerkt. Mijn mond zakt een beetje open als ik de jongen bezig zie met Louis. En Eleanor dan? Had ik iets gemist? Nog een tijdje staar ik de twee verbijsterd aan. Pas als ze weer in een zoen belanden en Niall aan komt lopen, scheur ik mijn blik los.
    'Eh,' stamel ik. Ik schud mijn hoofd om mezelf te herpakken. 'Ik wilde vragen of je wil helpen met bakken.' Ik houd de kom met beslag omhoog. Ik glimlach vaagjes en kijk over mijn schouders naar Louis en de jongen die erg veel op Luke lijkt, maar ik weet zeker dat het Luke niet is.
    'Hé,' roep ik om ze te onderbreken. 'Louis kan jij me even iets uitleggen?' Ik zet de spullen neer en zet mijn handen in mijn zij. 'Waar is Eleanor?' Ik houd mijn hoofd schuin en knijp mijn ogen tot spleetjes. 'Ik wist niet dat jij opeens een nieuwe liefde had,' mompel ik. Ik kijk even om me heen en dan weer naar Niall. 'Laat maar. Niall help me alsjeblieft.' Ik houd hem de mixer voor en kijk hem met smekende ogen aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall Horan.

    "eh"stameld ze en ik volg haar blik even, wist ze het dan nog niet? "Ik wilde vragen of je wil helpen met bakken" zegt ze en houd een kom met beslag omhoog. "hé Louis kan jij me even iets uitleggen?" ze zet alles terug en zet haar handen in haar zij "waar is Eleanor? Ik wist niet dat jij opeens een nieuwe liefde had" mompeld ze en kijkt weer naar mij "Laat maar. Niall help me alsjeblieft" smekend kijkt ze me aan. Een klein glimlachje komt om mijn mondhoeken en ik knik "waarom ook niet, ik heb niets beters te doen" zucht ik. "wat voor taart wil je maken?" ik kijk haar afwachtend aan en gebaar snel dat ik het haar zo wel vertellde wat er met Louis en Mickey was. Over het algemeen kon voedsel me weer blij maken of mijn gitaar, maar niet zo blij als Toby. Mijn glimlach vertrekt weer ik kon echt alleen maar aan hem denken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Danielle Peazer

    Ik knik even en glimlach. Ik lach zachtjes. 'Gezellig.' Ik schuif de kom naar hem toe. 'Iets te drinken,' vraag ik hem en kijk Niall vragend aan. Ik kijk hem dankbaar aan, als hij een gebaar maakt. 'Een Xfactor taart,' grinnik ik zachtjes en kijk hem aan. 'Oké zullen we ondertussen een spel doen,' vraag ik Niall met een lachje en trek de koelkast open. 'We doen om de beurt iemand na en dan moet de ander raden wie het is?' Ik grijns even en kijk Niall vragend aan. 'Ik begin wel,' lach ik. Ik pak twee glazen en schenk voor ons beiden wat in. 'Oké, wie doe ik na?' Ik zet een serieuze blik op en kijk Niall aan.
    'It's a no from me,' zeg ik doodserieus. Dan schiet ik in de lach. 'Nee, grapje. Laat maar. Stom spel. Wist je wel wie het was?' Ik grinnik even en kijk hem vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [sorry was eten en voor intakegesprek dingen doen]

    Niall Horan.

    "Gezellig" glimlacht ze "Iets te drinken?" ze kijkt me vragend aan en ik schud mijn hoofd "Neen dankje". "een Xfactor taart" ze grinnikt "oke zullen we ondertussen een spel doen?" vraagt ze en trekt de koelkast open. grinnikend knik ik "Oke ik begin wel wie doe ik na" ze kijkt serieus waardoor ik al begin te grinniken. Danielle die serieus was zag er gewoon lachwekend uit. "It's a no from me" en begint te lachen "nee grapje, Laat maar. Stom spel wist je wel wie het was?" ik knik "Uncle Simon I guess" ik glimlach "And now, life from the studio's One Direction" speel ik en grijns even. "dus wat voor een taart wordt het, appel, kers, rijst, chjoco ehm roep maar" lach ik vrolijker dan net.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    Ik wuifde het bedankje weg en maakte een gebaar dat het de waarheid was. Rustig wiebelde ik nog steeds heen en weer terwijl ik mijn glas langzaam leegdronk. Je merkte gewoon dat de suiker zijn werk begon te doen en het kon ook nooit lang duren oor ik het huis weer door zou rennen. Door mijn gegrinnik door zijn actie werd hij nog roder en ik haalde kort mijn hand door zijn haar. Het was niet bedoeld als uitlachen, maar na mijn woorden toen ik niet veel later op zijn schoot zat, zou hij dat ook wel doorhebben. Ik kroop dicht tegen Mickey aan en glimlachte toen ik zijn armen om me heen voelde. Deze jongen betekende nu al heel veel voor me. De kriebels werden dan ook steeds erger, voor zover dat nog kon toen hij een kusje op mijn lippen drukte. 'Altijd toch? Dat maakt mij dus ook echt niets uit. Zolang ik ook maar bij jou ben, dus beter gezegd precies hetzelfde.' Mijn hand plaatste ik tegen zijn wang en kuste hem zachtjes terug. Een gil liet me weer opkijken en had ergens wel kunnen weten dat Danielle was. Mijn blik ging terug naar Mickey die rustig tegen haar begon te ratelen en een grijns verscheen op mijn gezicht waarna ik ook even met puppy-ogen naar Danielle keek. Maar haar reactie op ons twee liet me toch weer even in elkaar krimpen. Blijkbaar wist toch nog niet iedereen het en verwachtte ik ook een hele preek. Daarom keek ik weer naar Mickey en glimlachte door zijn woorden. 'Dat ben jij al, dus dat kan nooit,' grinnikte ik en kuste hem weer terug. Het kon me echt allemaal niet meer schelen. Maar voor ik de mogelijkheid om iets te doen, begon Danielle alweer. Een klein kusje drukte ik nog op Mickey zijn lippen voor ik haar aankeek. 'Nu je ons toch onderbreekt, wat niet te vaak moet gebeuren wel.' Mompelde ik en haalde mijn schouders op. 'Om eerlijk te zijn, heb ik geen idee. Ik ben bezig geweest met oefenen voor de show en zit nu hier boor mijn ontbijt.' zei ik en hield haar eerder woorden maar achterwegen. 'Een nieuwe liefde zeker, maar niet opeens, en later komt de uitleg nog wel van wat je nog wilt weten.'

    ( Als het meezit klopt het zo. Ik ga eerst even overschakelen naar mijn laptop, want die lange stukken typen op mijn telefoon typen is niet.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer