• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 18:14 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Iemand voor Liz?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Niall heeft ze geroepen maar ik kan niet verder rpg'en aangezien ik nu dus nog steeds neit weet of Niall goed gekeurd is en ik al dik twee weken wacht op antwoord-.-]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [-]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 11:59 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    IrishNialler schreef:
    [Niall heeft ze geroepen maar ik kan niet verder rpg'en aangezien ik nu dus nog steeds neit weet of Niall goed gekeurd is en ik al dik twee weken wacht op antwoord-.-]
    ll 2 weken? Hier overdrijf je wel echt mee hoor. Ongeveer 4 dagen ik ga er nu na kijken. ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Ik zal proberen zo snel mogelijk weer te reageren -als er al ergens op te reageren valt-, maar mijn ouders vinden dat ik met Pasen niet zo veel op mijn laptop moet zitten en meer met hun met doen. En daar geef ik ze ook wel een beetje gelijk in. Dus ik reageer misschien dinsdag/woensdag pas weer.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kyra Luca Graig

    Weer kijk ik Harry met een opgetrokken wenkbrauw aan. Wat heeft die gast? 'Okéééé.' mompel ik nog even in mezelf en laat me door hem naar de studio trekken. Mijn gezicht verrekt heel even als hij mij arm vast pakt. Ik kan er slecht tegen als iemand dat doet. Ik pak de koptelefoon en zet die op. 'M-maar welk liedje?' vraag ik voorzichtig, bang dat hij weer zo raar reageert. Ik denk even terug aan de vorige keer dat we in de studio waren. Harry zei dat ik weer Cher Lloyd moest doen. Ik haalde even diep adem en begin te zingen. 'Yo, my best friend, best friend til the very end
    Cause best friends, best friends don't have to pretend.
    You need a hand, and i'm right there right beside you.
    You in the dark, i'll be the bright light to guide you.
    'Member the times, times, times sneaking of the house.
    All of the times, times, times that you had the doubts.
    And don't forget all the trouble we got into.
    We got something you can't undo, do.'
    Ik vind het altijd leuk om te beginnen met een rap stukje. Ik zet de koptelefoon weer op zijn plaats en loop naar Harry toe. 'En?' glimlach ik.

    [filmpje doorspoelen tot 1:10 (:]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 14:48 ]


    Do what people say you can't.

    [Iemand voor Luke?]

    Luke Smith
    Mijn hand deed best veel pijn. ik nam dus maar twee asperines in en liep daarna met mijn board naar de gang. Naar het skatepark had ik nu nog maar weinig zin in, maar sprongen oefenen kon hier ook. Zeker de trap op en af en over het zwembad heen. Ik legde mijn board neer en sprong erop. Ik draaide wat simpele rondjes en sprong een paar keer om nieuwe balans te vinden zo zonder 1 hand. Daarna begon ik was kleine sprongen op en af traptreden te maken en ook wat flips erin te stoppen. Saltos enzo konden pas echt met grote sprongen. Met dit soort kleine kutsprongetjes was dat gewoon te risicovol. Ik reed dus gewoon verder en deed wat meer sprongen voor ik toch maar eens richting het zwembad vertrok om daar de grote sprongen te oefenen. Ik sprong een paar keer normaal over het zwembad. Ik begon zacht te zingen. Ondertussen werden mijn sprongen hoger en moeilijker. Ik maakte flips met mijn board en af en toe een salto. Ondertussen bleef ik zingen. het hielp me concentreren, aangezien mijn brein altijd met twee dingen bezig moest zijn om optimaal te presteren.


    Bowties were never Cooler

    ll Hij is goedgekeurdll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [???]


    Bowties were never Cooler

    [Iemand voor El of Daan? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Luke kan je altijd anar toe. Las ze willen gaan zwemmen ofzo]


    Bowties were never Cooler

    [Daan ligt aan het zwembad? (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Daar is Luke nu aan het skaten en zingen]


    Bowties were never Cooler

    (oke dankje)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ïemand voor Niall*


    Change is for weirdos ~ Niall Horan