• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 18:14 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Niall James Horan

    Ik zucht zacht als ze beide niet kwamen. Ik was nou niet een bepaald goede coach voor ze... Ik had van te voren al getwijfeld maar uiteindelijk maar toch ja gezegd, maar ik wist dat ik niet streng kon zijn dus dat was een zwakte punt. Zuchtend loop ik naar buiten en plof neer op een van de stoelen. Ik mistte Toby verschrikkelijk, ik hoopte dat het hier wel een beetje leuk werd en Zayn en Harry waren denk niet meer boos erover maar nog. Ik zie een jongen van de kandidaten lopen en glimlach even, als je het een glimlach kan noemen, het was meer een grimas. Hoe zet je je goed voorschut op tv? Nou kijk nar mij en je weet het. Ik zucht weer diep en pak mijn mobieltje om een paar oude foto;s op te zoeken van Toby en mij op te zoeken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luke Smith
    Ik bleef springen. De camera's waren al lang weer weg. Na zo veel sprongen waren ze denk ik verveeld geworden ofzo. Opeens waren ze weer terug. Ik keek verward rond en zag Niall binnen komen. Alleen was verward rondkijken boven een zwembad niet handig. Ik viel als een baksteen omlaag en kwam hard neer in het zwembad met een grote plons. Ik kwam boven en schudde mijn haar uit waarna ik mijn pet en board snel op het droge legde. Gelukkig was mijn telefoon water dicht en kon mijn board ook wel tegen wat water. Ik klom het bad uit en schudde me uit als een natte puppy. "Hey" zei ik vrolijk tegen Niall, die niet zo vrolijk keek. "Wat is er?" vroeg ik bezorgt terwijl ik mijn shirt uit deed om die uit de wringen, waardoor mijn tatoos nu duidelijk zichtbaar waren. Ik was echt helemaal doorweekt. Ik zou zo dus weer naar mijn kamer moeten om iets droogs aan te trekken.


    Bowties were never Cooler

    ( Was er eigenlijk nog iets waar ik op moest reageren?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NIall Horan

    Ik vervloek de camera's en zie dat Luke in het water valt, normaal zou ik keihard lachen maar mijn stemming was er niet. "hey " zegt hij vrolijk "wat is er?" bezorgd kijkt hij me aan "Toby is weg, er is iets met zijn moeder" zeg ik zachtjes. Ik zucht weer even en kijk hem aan."en daarbij heb ik geen idee waar mijn kandidaten zijn want ik heb ze verwaarloosd. ' Ik bijt op de binnen kant op mijn wang. Hij ging nu vast zeggen dat het aan mezelf lag, en dat was het ook. Ik was gewoon niet een coach, kritiek geven vond ik moeilijk omdat ik er zelf ook slecht tegen kon. Bij de audities zorgde ik ervoor dat ik aleen bij de goede hoefde te praten en liet de rest komentaar geven zodat ik dat niet hoefde te doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Holly, Mickey komt eraan, maar nu even niet want ik zit op m'n mobiel]


    Bowties were never Cooler

    ( Okeey dankjewel en maak niet uit^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Seaver schreef:
    -Holly Renée McDawn
    Ik keek even fronsend naar de deur. Eleanor wilde weg gaan. Ik snapte het ergens wel, maar wilde eigenlijk niet dat ze weg ging. Ik vond haar eigenlijk wel aardig en nou ja, ze moest zich niet zo weg laten jagen. Ik slikte moeilijk en keek even van Mickey naar Louis. Een duet klonk niet verkeerd, maar ik wist niet of ik het wel moest doen. Bruises was een heel leuk liedje, dus die konden we wel doen, maar ik wist niet geheel zeker of zijn stem bij de mijne paste. Ik dacht even goed na voordat ik mijn mond open deed. "Ik denk toch dat ik nu eerst zelf een liedje wil zingen. Een duet kan denk ik later ook nog wel." Mijn stem klonk zacht, vooral omdat ik het eigenlijk helemaal niet zeker wist. Landslide was een heel mooi liedje en het leek me ook heel leuk om te zingen. En anders kon one more night ook heel goed. Maar een duet? Ik had nog nooit echt een duet gezongen. Een keer eerder, maar dat telde niet. Ik haalde mijn hand door mijn haar. "Ik denk dat ik voor nu toch liever zelf een liedje zing."


    Mickey Smith
    Ik knikte. Eigenlijk had ze wel gelijk. Maar ik had geen idee wat ik dan moest zingen. Ja, Disney, maar welke? Ik keek naar Louis en bleef rustig met zijn haar spelen. "Zullen we gaan ontbijten? Ik heb trek en moet mijn medicijnen innemen met eten." Ik haalde nu een hand door mijn haren. Ik sloot mijn ogen. Niet veel later vlogen ze opeens open. Ik had het. "Lou, ik weet wat ik wil zingen." zei ik plots. Ik begon zacht te neuriën. Beauty and the Beast. Het was een heel oud liedje, maar zo mooi. Niet veel later drukte ik een kusje op zijn wang. "Kom, we gaan eten" Ik sprong op, zonder na te denken dat hij nog op mijn schoot zat en schudde mijn haar even uit. Ik grabbelde druk in mijn tas naar mijn pillen en haalde er ook mijn borstel uit. Ik borstelde snel mijn haar uit en sprong weer op. "Kom dan. Ik heb honger." Mijn maag rammelde duidelijk. Ja, ik had een veels te snelle spijsvertering. Ik was net een hobbit.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Ik leunde iets naar achteren en luisterde naar de woorden van zowel Holly als Mickey. Eerste wilde ik horen wat ze allebei zelf te zeggen hadden voor ik mijn mond zelf open zou trekken. De keuzes zelf zouden me niet heel veel uitmaken, want kon overal wel mee werken. Het lag echt aan allebei wat de keuze zou worden en dan zouden we daar wat van maken. Ik wilde niemand ergens tot dwingen, zodat ze iets zonder plezier moesten doen. Mijn blik ging van Holly naar Mickey en weer terug waarna ik Mickey losliet en iets ging verzitten. 'En wat zou je dan liever willen zingen? Landslide of one more night?' vroeg ik aan Holly naar haar beslissing. Ergens had ik wel een idee, maar wilde het zeker weten. De blik van Mickey voelde ik op me branden en keek daardoor met een glimlach weer naar hem. 'Een ontbijt klinkt niet verkeerd. En daarbij kan ik ook wel wat suiker gebruiken.' Ter bevestiging rammelde mijn maag ook nog eens en liet me weer tegen hem aanvallen. 'Wat wil je--' Ik stopte met praten toen hij zachtjes begon te neuriën. Het liedje herkende ik gelijk, want het was het favoriete nummer van mijn zusje en bij mij viel die zeker ook in de smaak. 'Daar kan je heel veel mee bereiken bij mij en laten we maar gaan.' Het eerste was nog doelend op het liedje. Ik wilde opstaan bij zijn woorden, maar nog voor ik kon knipperen lag ik al languit op de grond. Ik draaide me om. 'Je had ook kunnen vragen of ik weg wilde.' lachte ik en bleef gewoon liggen tot de woorden 'Kom dan.' Ik krabbelde overeind en klom bij hem op zijn rug. 'Breng me maar. Ik heb nog geen suiker op.' Zei ik onschuldig en drukte nu een kusje bij hem op zijn wang.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danielle Peazer

    Ik kijk om me heen en zie Luke en Niall. Niall lijkt niet zo vrolijk en Luke is zo te zien in het zwembad gevallen. Vanachter mijn zonnebril kijk ik naar de twee en luister ik naar het gesprek. Ik zucht even. Waar was Liam eigenlijk? Ik ta op en loop naar binnen. Vlug schenk ik wat drinken in en loop weer naar buiten. Ik plof naast Niall op de ligstoel en kijk hem aan. 'Hé Niall, hé Luke,' begroet ik ze. Ik kijk beide even aan en glimlach even aan. 'Wat is er Niall?' Ik kijk hem vragend aan en probeer zijn mondhoeken in een glimlach te duwen. Ik kijk Niall bezorgd aan. Ik kende hem als een vrolijke jongen die altijd at, nu zag hij er neit zo vrolijk uit, dus dat was al genoeg om bezorgd te zijn. Daarna kijk ik naar Luke. 'Weet jij waar Liam is,' vraag ik hem. Vervolgens kijk ik weer naar Niall. 'Wil je wat drinken? Of eten? Misschien helpt het? Jij ook Luke?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan.

    Ik zie dat Danielle erbij komt zitten "hé Niall, Hé Luke" begroet hij en ik glimlah moeilijk "Wat is er Niall?" en kijkt me vragend aan terwijl ze mijn mond hoeken in een lach probeerd te duwen. Daarna wend ze zich naar Luke "Weet jij waar Liam is?" vraagt ze en kijkt weer naar mij. "wil je wat drinken? Of eten? Misschien helpt het? Jij ook Luke?" ik schud mijn hoofd. "ik heb geen trek of dorst" mompel ik onduidelijk. "Toby moest weg, er is iets met zijn moeder" zeg ik zacht. De enigste manier om me op te vrolijken was Nando's of Toby. "en ik heb geen idee waar mijn kandidaten zijn" zuchtend kijk ik rond. "ik ben een slechte coach" mompel ik, het was zo saai en stil zonder Toby. Oke de rest was ook lief en aardig maar nog. ik wou een onvergetelijke tijd hier met Toby krijgen, dat iedereen hem gewoon accepteerde en we als een stel rond konden lopen. Nu ging het niet omdat Toby er niet was en omdat daarbij ik niet wilde uitlokken dat de rest boos of bozer op me werd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    NIall Horan

    Ik vervloek de camera's en zie dat Luke in het water valt, normaal zou ik keihard lachen maar mijn stemming was er niet. "hey " zegt hij vrolijk "wat is er?" bezorgd kijkt hij me aan "Toby is weg, er is iets met zijn moeder" zeg ik zachtjes. Ik zucht weer even en kijk hem aan."en daarbij heb ik geen idee waar mijn kandidaten zijn want ik heb ze verwaarloosd. ' Ik bijt op de binnen kant op mijn wang. Hij ging nu vast zeggen dat het aan mezelf lag, en dat was het ook. Ik was gewoon niet een coach, kritiek geven vond ik moeilijk omdat ik er zelf ook slecht tegen kon. Bij de audities zorgde ik ervoor dat ik aleen bij de goede hoefde te praten en liet de rest komentaar geven zodat ik dat niet hoefde te doen


    Luke Smith
    Ik keek hem aan en legde mijn hand op zijn schouder. het was misschien zijn schuld, hij voelde zich toch al zo rot. Dan ging ik hem niet de grond in boren. Zo was ik niet. "Het komt wel goed joh. In een paar weken is Toby weer terug. Je kanidaten hangen hier vast wel rond, dus ga die eerst maar zoeken. Ze zullen je toch nodig hebben voor een liedje voor in de show..." Bij die woorden herrinderde ik me dat Liam mij nog geen liedje had gegeven. "Dat zeggende moet ik naar Liam. Hij is trouwens gewoon op onze kamer, Danielle. Doei baai!" Ik pakte mijn pet en skateboard van de rand van het zwembad en rende al druipend naar binnen. Ik liet een nat spoor achter, maar dat kon me weinig schelen. Al snel stond ik weer in de kamer van Liam en mij, nogsteeds druipend van het zwembadwater. "Sorry, ik ga wel eerst een handdoek halen." Ik liep de kamer weer uit en ging naar de badkamer waar ik mijn natte kleren uit deed en me afdroogde. Ik bond een handdoek om mijn middel en liep zo weer terug mijn kamer in. Mijn natte kleren liet ik op de badkamer liggen, behalve mijn telefoon, die ik nu op mijn bed gooide. voor ik opzoek ging naar schoon ondergoed en en borstel.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:50 ]


    Bowties were never Cooler

    Magicales schreef:
    Louis Tomlinson
    Ik leunde iets naar achteren en luisterde naar de woorden van zowel Holly als Mickey. Eerste wilde ik horen wat ze allebei zelf te zeggen hadden voor ik mijn mond zelf open zou trekken. De keuzes zelf zouden me niet heel veel uitmaken, want kon overal wel mee werken. Het lag echt aan allebei wat de keuze zou worden en dan zouden we daar wat van maken. Ik wilde niemand ergens tot dwingen, zodat ze iets zonder plezier moesten doen. Mijn blik ging van Holly naar Mickey en weer terug waarna ik Mickey losliet en iets ging verzitten. 'En wat zou je dan liever willen zingen? Landslide of one more night?' vroeg ik aan Holly naar haar beslissing. Ergens had ik wel een idee, maar wilde het zeker weten. De blik van Mickey voelde ik op me branden en keek daardoor met een glimlach weer naar hem. 'Een ontbijt klinkt niet verkeerd. En daarbij kan ik ook wel wat suiker gebruiken.' Ter bevestiging rammelde mijn maag ook nog eens en liet me weer tegen hem aanvallen. 'Wat wil je--' Ik stopte met praten toen hij zachtjes begon te neuriën. Het liedje herkende ik gelijk, want het was het favoriete nummer van mijn zusje en bij mij viel die zeker ook in de smaak. 'Daar kan je heel veel mee bereiken bij mij en laten we maar gaan.' Het eerste was nog doelend op het liedje. Ik wilde opstaan bij zijn woorden, maar nog voor ik kon knipperen lag ik al languit op de grond. Ik draaide me om. 'Je had ook kunnen vragen of ik weg wilde.' lachte ik en bleef gewoon liggen tot de woorden 'Kom dan.' Ik krabbelde overeind en klom bij hem op zijn rug. 'Breng me maar. Ik heb nog geen suiker op.' Zei ik onschuldig en drukte nu een kusje bij hem op zijn wang.


    Mickey Smith
    Ik grijnsde toen hij zei dat ontbijt hem goed in de oren klonk. Na mijn ingeving en geneurie zei hij dat ik er veel mee kon berijken bij hem. Ik grijnsde. hier ging ik gebruik van maken. "hiermee?" vroeg ik onschuldig voor ik hem een zuigzoen in zijn nek gaf. Daarna sprong ik zonder na te denken op, waardoor ik hem ongemerkt op de grond kieperde. Toen ik mijn spullen had zag ik hem liggen. "Kom dan. Ik heb honger." zei ik grijnzend en ik stak mijn hand uit om hem op te helpen. "Weet ik toch." Blijkbaar had hij toch andere plannen want al snel zat hij op mijn rug. Ik grinnekte en legde mijn handen onder zijn kont neer, wat ik geensins erg vond. Ik kneep even in zijn kont voor ik hem nog iets verder omhoog hees en begon te lopen. "Kom je ook, Holly?" vroeg ik vrolijk. Op de gang waren allemaal natte voetafdrukken die leidden naar Luke's kamer. Ik grinnekte. Die was vast in het zwembad gevallen. Voorzichtig liep ik de trap af, want die was spekglad door het water. Toen we uiteindelijk dan toch in de keuken waren zette ik Louis op het aanrecht en draaide ik snel drie rondjes op zoek naar de koelkast. ik vond hem en trok hem open om er melk en sinasappelsap uit te halen. "Wat wil je voor ontbijt?" vroeg ik vrolijk terwijl ik half dansend half stuiterend door de keuken een pak cornflakes, gesuikerde choco crispies, een kom en een glas voor mezelf uit de keukenkastjes toverde, terwijl ik alle, maar dan ook echt alle, deurtjes open liet staan die ik lang kwam.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Ik hoefde niet op te kijken om te weten dat er een grijns op zijn gezicht te vinden was. Toch keek ik op en kreeg gelijk het idee dat ik mijn net uitgesproken woorden beter voor me had kunnen houden. Een zachte piep verliet mijn mond en beet gelijk op mijn lip toen hij een zuigzoen in mijn nek gaf. Dat was mijn een van zwakste plek en kon je echt heel veel mee bereiken. 'Hoe?' piepte ik dan ook zachtjes. Daarna toen ik op de grond lag, had ik ook door dat Mickey het zelf niet doorhad. 'Ben al onderweg.' grinnikte ik en pakte toch zijn hand vast om overeind te komen. 'Wat weet je nu niet?' Deze jongen wist al heel veel. Mijn armen sloeg ik om zijn nek toen ik eenmaal op zijn rug zat. 'Je bent geweldig.' fluisterde ik in zijn oor en drukte mijn lippen tegen zijn wang. Mijn zachte lach vulde daarna de kamer en schudde lachend mijn hoofd. 'Ja, kom gezellig mee' zei ik tegen Holly en hield Mickey stevig vast toen hij begon te lopen. Voor het eerst in dit hele gebeuren trok ik mijn mond open om zacht te zingen terwijl mijn blik de gangen doorging. Toch vroeg ik me af wat er was gebeurd dat alles nat was, maar ergens had ik wel een idee bij het gegrinnik van Mickey. Toen ik uiteindelijk op het aanrecht zat, volgde ik nauwkeurig de bewegingen van Mickey en hield me al snel weer stil. 'Ik weet wel wat ik wil, maar dat is geen ontbijt.' antwoordde ik waarna ik onze stuiterbal naar me toetrok en een kus op zijn lippen plaatste. 'Maar misschien kies ik toch wel voor hetzelfde als jou.' Ik had geen zin om verder te zoeken en in de kastjes te zien stond er ook niet veel bijzonders. Je kon wel gelijk zien wie er nu in de keuken bezig waren geweest en wat er allemaal in huis was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan.

    Het komt wel goed joh. In een paar weken is Toby weer terug. Je kanidaten hangen hier vast wel rond, dus ga die eerst maar zoeken. Ze zullen je toch nodig hebben voor een liedje voor in de show..." ik zucht `Toby heeft me nodig, en ik kan hem niet eens steunen` zeg ik zacht. Hij zegt dat hij naar Liam gaat en ik knik. `ik ehm ik wil even alleen zijn` zeg ik zacht tegen Danielle. Piekerend over Toby loop ik naar een van de piano´s die in de woonkamer stond geparkeerd en begin te spelen en te zingen. Tranen borrelen op en lopen langzaam van mijn wangen af. Ik wou gewoon dat Toby hier is, hem kussen en knuffelen en dat alles gewoon goed kwam.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 20:17 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wat heb ik gemist?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."