• hey iedereen :)

    ik heb een kannaal op youtube, en ik zat daarnet te denken ik wil een cover van little things maken. Dus ik pak dewebcam maak hem vast aan mijn laptop en gaan naar youtube uploaden. Omdat ik geen programma heb om filmpjes te maken, doe ik het rechtstreeks op youtube maar telkens als ik de titel heb veranderd, er een bechrijving heb nijgevoegd en het dan wil uploaden, dan wil die dat niet doen en zegt die dat het filmpje verwijderd is.... :(

    nu is mijn vraag aan jullie:

    weten jullie een site waarop ik fimpjes kan maken en direct over zetten naar yt??????
    en het liefst gratis


    bedankt alvast voor jullie hulp!!!!


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Als je een filmpje gewoon opslaat al; .AVI, .MKV, .MOV, .MP4, DivX, of .FLV. Dan kun je ze gewoon op Youtube uploaden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Als je een filmpje gewoon opslaat al; .AVI, .MKV, .MOV, .MP4, DivX, of .FLV. Dan kun je ze gewoon op Youtube uploaden.

    ik kan het nergens opslaan .....


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik zou het niet online doen. Download Windows Movie Maker, dat is gratis. De versie die ik gebruik kan het rechtstreeks naar Youtube openen, maar het programma kan niet alle soorten files aan, wat wel irritant is.