• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:40 ]

    Ik vind van wel, want ook melk kan gaan klonteren en dan gaat alle dikke shizzle onderin zitten en alle dunne bovenin en dan is het dus niet lekker.


    26 - 02 - '16

    Neeee het is echt niet lekker als je melk schudt. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Natuurlijk moet je melk schudden, net als karnemelk, yoghurt en vla. Anders krijg je klonten en bovenop alleen heel waterig spul.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Sinds wanneer zitten er klonten in melk o.O
    Voor mijn gevoel is het dan al gewoon bedorven


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nee, maar ik drink volgens mij alleen maar houdbare melk, denk dat 't een ander verhaal is dan met verse. Ik schud het iig nooit en heb d'r nooit wat van gemerkt :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    (A) gestemd op schudden, lekker soppig xD


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    LunarFlower schreef:
    Sinds wanneer zitten er klonten in melk o.O
    Voor mijn gevoel is het dan al gewoon bedorven


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Svale schreef:
    Natuurlijk moet je melk schudden, net als karnemelk, yoghurt en vla. Anders krijg je klonten en bovenop alleen heel waterig spul.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hashirama schreef:
    Nee, maar ik drink volgens mij alleen maar houdbare melk, denk dat 't een ander verhaal is dan met verse. Ik schud het iig nooit en heb d'r nooit wat van gemerkt :'D.


    comfort in c h a o s

    Ik schud ook altijd. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Ik drink geen melk.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Svale schreef:
    Natuurlijk moet je melk schudden, net als karnemelk, yoghurt en vla. Anders krijg je klonten en bovenop alleen heel waterig spul.


    Ik weet niet wat voor melk jij drinkt maar ik heb nog nóóit waterig spul op melk gezien.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik weet niet wat voor melk jullie drinken, maar ik heb nog nóóit melk geschud en het heeft altijd goed gesmaakt. Zonder klonten of weet ik veel wat. :'DD


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    MILKSHAKE! :')


    From these ashes, I will rise

    Melk hoef je niet te schudden, net als yoghurt en vla. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."