• One Direction, de bekendste boyband van de wereld. Miljoenen op de bank, en geen zorgen… Op één ding na:
    De jongens zoeken een zesde bandlid. Over de hele wereld word er besproken wie het kan zijn en iedereen staat te wachten. Uiteindelijk word er besloten dat er een wedstrijd komt waar alleen niet-bekende personen aan mogen mee doen. Zie het als een Go1Den wedstrijd.
    Het begint klein. Elk land krijgt het recht om een wedstrijd te houden en er mag maar één iemand naar de volgende ronde. De wedstrijden kunnen uit vanalles bestaan, maar wel iedereen krijgt een eerlijke kans. De volgende ronde is in de bekende plekken: Rusland, China, Amerika, Engeland, Argentinië. Ook vanuit daar kunnen er maar twee personen winnen. Uiteindelijk zijn er dus acht winnaars. Deze gaan naar The Directioners University. Ze lopen een week mee met One Direction, zien hoe ze zijn, leren over hun manier van leven en treden los van elkaar op. Ze komen achter dingen die een normale fan nooit te weten zou of kan komen. Maar wat de finalisten niet weten is dat ze elk moment van de dag in de gaten worden. De finale komt op tv en iedereen kan mee kijken. One Direction zelf zit in de jury, samen met Simon Cowell en Paul hun manager. Maar is dat wel zo handig, want wat als er onderling dingen worden gezegd die niet waar zijn of de jongens allemaal een favoriet hebben die ze stiekem helpen. De show duurt precies een week. Elke dag kun je de finalisten volgen via een camera, ze moeten een soort blog bij houden. Elke dag moeten ze een nieuwe opdracht voltooien, om in de avond te presenteren. Dat kan zingen zijn, maar het kan ook dansen zijn. De indeling mogen ze niet zelf maken, die maakt de jury.

    Regels:
    - Minstens 4 hele regels
    - 16+ toegestaan
    - 5 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    - Alleen nessje en Magicales maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - Één rol per persoon
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten

    Rollen:
    One Direction
    -Niall James Horan ~ nessje
    -Louis William Tomlinson ~ Magicales
    -Liam James Payne ~ Caleo
    -Harry Edward Styles ~ Mufinn
    -Zayn Jawaad Malik ~ Sidestap

    Kandidaten:
    - Fay Emma Janssen ~ WindySky
    - Tiffany Luna Newman ~ Arriver
    - Kyra Luca Davis ~ Sempar
    - Lucy Alexandra Knight ~ Lavinga
    - Kyle Nathan Jones ~ Quin98
    - Brody Matthew Jase ~ MindBreaker
    - Angel McTrold ~ ThisIsMeNow
    - Chiara Bella Love ~ DamnBieber
    - Ebba Libby Montesha ~ Catford
    - Victoria Rose Green ~ Pebble

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Het begin;

    De kandidaten hebben zich allemaal verzameld bij het gebouw waar alles zich af gaat spelen.
    De jongens zijn daar met z'n alle naartoe om hun ontmoeten en natuurlijk ook andersom.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 15:49 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (Mag ik Harry dan?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (Mag ik Harry dan?)[/quote

    De speelster van Harry wil hem nog.. Dus dat gaat denk ik niet..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik heb er een ideetje bij gekregen en hij zal zo snel mogelijk opnieuw beginnen ;)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Hersheys -> Essink.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik denk dat dit niet meer gaat werken :-(

    SunnySpring --> MyGlasses]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Jammer.]


    Reality's overrated.

    ( Ik ben het eens met Lake)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    24121993 schreef:
    ( Ik ben het eens met Lake)


    [(A)
    Tja... En toen...]


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    [(A)
    Tja... En toen...]


    ( Om eerlijk te zijn..Ik heb echt geen idee. Ik zou zeggen we gaan het proberen en zien wie ook inspringt, maar denk dat -dat ook niet gaat werken)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [idk. Er werd gezegd dat er een idee was en we verder gingen. Maar dat is nooit gebeurt ;o]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ( Jammer genoeg niet D; )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ben ermee bezig, serieus.. Hebben jullie tot morgen geduld? Dan maak ik het helemaal af en kijk ik even of het zal gaan werken, okay?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Ik ben ermee bezig, serieus.. Hebben jullie tot morgen geduld? Dan maak ik het helemaal af en kijk ik even of het zal gaan werken, okay?


    [Is goed Ness!]


    Reality's overrated.

    okay, ik ga evn in het kort vertellen wat ik er nu van gemaakt heb.

    Alles is hetzelfde met die wedstrijd enzo, maar in plaats van dat er een bandlid bij komt.. Gaat er eentje uit de band gezet worden, daarmee worden ze weer opnieuw 5. Management weet al wie dit is, maar de jongens en de rest van de wereld niet. Het is dus niet de bedoeling om 6 bandleden te krijgen..

    Dit is best stom omdat ik hier zolang over heb gedaan.. Maar het was niet het idee waardoor ik niet verder kon, maar door iets anders. Hoe dan ook, who's in?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    okay, ik ga evn in het kort vertellen wat ik er nu van gemaakt heb.

    Alles is hetzelfde met die wedstrijd enzo, maar in plaats van dat er een bandlid bij komt.. Gaat er eentje uit de band gezet worden, daarmee worden ze weer opnieuw 5. Management weet al wie dit is, maar de jongens en de rest van de wereld niet. Het is dus niet de bedoeling om 6 bandleden te krijgen..

    Dit is best stom omdat ik hier zolang over heb gedaan.. Maar het was niet het idee waardoor ik niet verder kon, maar door iets anders. Hoe dan ook, who's in?
    Ik


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,