• One Direction, de bekendste boyband van de wereld. Miljoenen op de bank, en geen zorgen… Op één ding na:
    De jongens zoeken een zesde bandlid. Over de hele wereld word er besproken wie het kan zijn en iedereen staat te wachten. Uiteindelijk word er besloten dat er een wedstrijd komt waar alleen niet-bekende personen aan mogen mee doen. Zie het als een Go1Den wedstrijd.
    Het begint klein. Elk land krijgt het recht om een wedstrijd te houden en er mag maar één iemand naar de volgende ronde. De wedstrijden kunnen uit vanalles bestaan, maar wel iedereen krijgt een eerlijke kans. De volgende ronde is in de bekende plekken: Rusland, China, Amerika, Engeland, Argentinië. Ook vanuit daar kunnen er maar twee personen winnen. Uiteindelijk zijn er dus acht winnaars. Deze gaan naar The Directioners University. Ze lopen een week mee met One Direction, zien hoe ze zijn, leren over hun manier van leven en treden los van elkaar op. Ze komen achter dingen die een normale fan nooit te weten zou of kan komen. Maar wat de finalisten niet weten is dat ze elk moment van de dag in de gaten worden. De finale komt op tv en iedereen kan mee kijken. One Direction zelf zit in de jury, samen met Simon Cowell en Paul hun manager. Maar is dat wel zo handig, want wat als er onderling dingen worden gezegd die niet waar zijn of de jongens allemaal een favoriet hebben die ze stiekem helpen. De show duurt precies een week. Elke dag kun je de finalisten volgen via een camera, ze moeten een soort blog bij houden. Elke dag moeten ze een nieuwe opdracht voltooien, om in de avond te presenteren. Dat kan zingen zijn, maar het kan ook dansen zijn. De indeling mogen ze niet zelf maken, die maakt de jury.

    Regels:
    - Minstens 4 hele regels
    - 16+ toegestaan
    - 5 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    - Alleen nessje en Magicales maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - Één rol per persoon
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten

    Rollen:
    One Direction
    -Niall James Horan ~ nessje
    -Louis William Tomlinson ~ Magicales
    -Liam James Payne ~ Caleo
    -Harry Edward Styles ~ Mufinn
    -Zayn Jawaad Malik ~ Sidestap

    Kandidaten:
    - Fay Emma Janssen ~ WindySky
    - Tiffany Luna Newman ~ Arriver
    - Kyra Luca Davis ~ Sempar
    - Lucy Alexandra Knight ~ Lavinga
    - Kyle Nathan Jones ~ Quin98
    - Brody Matthew Jase ~ MindBreaker
    - Angel McTrold ~ ThisIsMeNow
    - Chiara Bella Love ~ DamnBieber
    - Ebba Libby Montesha ~ Catford
    - Victoria Rose Green ~ Pebble

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Het begin;

    De kandidaten hebben zich allemaal verzameld bij het gebouw waar alles zich af gaat spelen.
    De jongens zijn daar met z'n alle naartoe om hun ontmoeten en natuurlijk ook andersom.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 15:49 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Zoals ik al zei. Raar kind' mompelde ik. Niet bepaald onder de indruk van haar woorden, trok ik één wenkbrauw op. 'Wil je iets dat ik voor je zing of zo? Dan kan je horen dat ik heus kan zingen' vroeg ze. 'Als je jezelf al helemaal geweldig vindt, maakt het niet meer uit hoe je zingt. Als ik ergens een hekel aan heb, zijn dat wel mensen die helemaal vol van zichzelf zijn' snoof ik. 'Oké. Sorry dat ik van de ene keer mijn excuses aanbied, de andere keer fel reageer en de andere keer glimlach. Stemmingswisselingen, ik moet mijn pillen nog nemen' verontschuldigde zich ze. 'Ach, ik wil toch nog een kans wagen of is dat niet meer mogelijk?' grijnsde Lucy, waarbij ze even met haar wenkbrauwen wiebelde. 'Néé. Mijn stem had je niet, heb je niet en zal je ook nooit krijgen. Waarschijnlijk die van geen één van de anderen, dus ik snap niet waarom je eigenlijk zo doet. Dan heb ik nog liever dat je weer de bitch gaat uithangen in plaats van alles goed te praten. De eerste indruk is altijd belangrijk' gromde ik, totaal niet overtuigd over haar woorden. Ze begon ineens I'll Always Love You te zingen. Toch kon ik niet ontkennen dat ze mooi kon zingen, maar nooit zo goed als Whitney. Oké, niemand zal ooit zo goed als Whitney Housten worden. 'Wie zegt dat ik jullie niet goed genoeg vind? Als jullie niet konden zingen waren jullie niet beroemd of er moest iets magisch zijn gebeurd' zei ze. 'Slijmen ook nog. Jij durft' Ik trok mijn beanie even af, om een hand door mijn zwarte haar te halen en hem daarna weer op te zetten. Eigenlijk snapte ik geen eens waarom ik dat deed, maar het voelde vertrouwd aan dus deed ik het maar gewoon. 'Jij hebt wel telkens een excuus voor je achterlijke gedrag he? Volgens mij spoor jij gewoon niet helemaal' was Harry's verklaring. 'En daar sluit ik me volledig bij aan' knikte ik, terwijl ik naar Harry keek. 'Je hebt gelijk, mate' was ik het met hem eens.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 8:28 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ZiamStorason schreef:
    (...)

    (Brody wil wel)

    [Ik vind het goed.]

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 20:26 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Iemand die Fay wil meeten die ook in het gebouw is [of is iedereen daar nu al?]]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kyle Nathan Jones

    Ik was een stukje het gebouw ingelopen omdat ik niet de hele tijd bij de deur wil blijven staan. Als ik even rondkijk zie ik Niall in een stoel zitten, iedereen was een beetje aan het praten dus besluit ik maar naar hem toe te lopen. Ik loop rustig naar hem toe en stop al ik bij hem ben. 'Heey ik ben Kyle' stel ik me aan Niall voor en glimlach even. Ik heb echt zin om met dit alles te beginnen, ik hou echt heel vele van zingen en dit is echt een hele grote kans, ik hoop echt dat ik het haal al is dat een kleine kans, ik bedoel kijk naar al die kandidaten die hebben het ook voor niets tot hier gehaald, ach ja ik ga gewoon me best doen en misschien lukt het me wel.

    [Is het goed als ik Fay ook naar Kyle en Niall toe stuur?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    (ik vindt het goed)

    Fay Emma Janssen
    Wat verder het huis in hoor ik allerlei stemmen. Als ik verschillende mensen in het oog krijg en daarbij ook mijn idolen, ontneemt me dat even de adem en blijf ik stil staan. Dit is echt onwerkelijk. Ze zitten allemaal apart door de ruimte heen in groepjes met onbekende mensen te praten. Mijn oog valt op mijn favoriete blondine, Niall. Hij is echt mijn favoriet, al zijn ze alle vijf even geweldig. Ik moet al mijn lef bij elkaar zoeken om op hem af te stappen. Daarbij staat er al een jongen bij hem, die ik niet ken. Als ik eindelijk durf stap ik op de twee af.
    'Hallo.' Het komt er niet heel zelfverzekerd uit, eerder alsof ik echt heel verlegen ben. Oké, dat is misschien ook wel een beetje, maar ik heb juist met mezelf afgesproken dat ik wat minder verlegen ging doen. 'Ik ben Savanna. Alles goed met jullie?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    ( Magicales -> Vindicatif)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [WindySky ---> SunnySpring]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Ik zal de aankomende weken afwezig zijn, vanwege mijn examens.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    {Waarom is er geen leven meer in dit topic, is er iets mis? :(}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [ idk, vindt het echt jammer:(]

    [Ik ben een week op vakantie]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Hm, het is dood]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [jup]