• One Direction, de bekendste boyband van de wereld. Miljoenen op de bank, en geen zorgen… Op één ding na:
    De jongens zoeken een zesde bandlid. Over de hele wereld word er besproken wie het kan zijn en iedereen staat te wachten. Uiteindelijk word er besloten dat er een wedstrijd komt waar alleen niet-bekende personen aan mogen mee doen. Zie het als een Go1Den wedstrijd.
    Het begint klein. Elk land krijgt het recht om een wedstrijd te houden en er mag maar één iemand naar de volgende ronde. De wedstrijden kunnen uit vanalles bestaan, maar wel iedereen krijgt een eerlijke kans. De volgende ronde is in de bekende plekken: Rusland, China, Amerika, Engeland, Argentinië. Ook vanuit daar kunnen er maar twee personen winnen. Uiteindelijk zijn er dus acht winnaars. Deze gaan naar The Directioners University. Ze lopen een week mee met One Direction, zien hoe ze zijn, leren over hun manier van leven en treden los van elkaar op. Ze komen achter dingen die een normale fan nooit te weten zou of kan komen. Maar wat de finalisten niet weten is dat ze elk moment van de dag in de gaten worden. De finale komt op tv en iedereen kan mee kijken. One Direction zelf zit in de jury, samen met Simon Cowell en Paul hun manager. Maar is dat wel zo handig, want wat als er onderling dingen worden gezegd die niet waar zijn of de jongens allemaal een favoriet hebben die ze stiekem helpen. De show duurt precies een week. Elke dag kun je de finalisten volgen via een camera, ze moeten een soort blog bij houden. Elke dag moeten ze een nieuwe opdracht voltooien, om in de avond te presenteren. Dat kan zingen zijn, maar het kan ook dansen zijn. De indeling mogen ze niet zelf maken, die maakt de jury.

    Regels:
    - Minstens 4 hele regels
    - 16+ toegestaan
    - 5 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    - Alleen nessje en Magicales maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - Één rol per persoon
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten

    Rollen:
    One Direction
    -Niall James Horan ~ nessje
    -Louis William Tomlinson ~ Magicales
    -Liam James Payne ~ Caleo
    -Harry Edward Styles ~ Mufinn
    -Zayn Jawaad Malik ~ Sidestap

    Kandidaten:
    - Fay Emma Janssen ~ WindySky
    - Tiffany Luna Newman ~ Arriver
    - Kyra Luca Davis ~ Sempar
    - Lucy Alexandra Knight ~ Lavinga
    - Kyle Nathan Jones ~ Quin98
    - Brody Matthew Jase ~ MindBreaker
    - Angel McTrold ~ ThisIsMeNow
    - Chiara Bella Love ~ DamnBieber
    - Ebba Libby Montesha ~ Catford
    - Victoria Rose Green ~ Pebble

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Het begin;

    De kandidaten hebben zich allemaal verzameld bij het gebouw waar alles zich af gaat spelen.
    De jongens zijn daar met z'n alle naartoe om hun ontmoeten en natuurlijk ook andersom.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 15:49 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics ;D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Mijn topics (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [mijn topics]

    [Begin?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het begin;

    De kandidaten hebben zich allemaal verzameld bij het gebouw waar alles zich af gaat spelen.
    De jongens zijn daar met z'n alle naartoe om hun ontmoeten en natuurlijk ook andersom.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson
    Ik hield Niall goed in de gaten. Nou ja, beter gezegd de zak chips die hij in zijn handen had. Ik had honger en wist dat het mijn leven zou kosten, maar daar kon ik meeleven. Of levende ik niet meer als ik uiteindelijk het eten in handen had, al was dat weer een heel ander verhaal. En om eerlijk te zijn, snapte ik mijn eigen gedachten niet meer. Alleen wist ik dat ik het eten in handen moest krijgen, al was het voor de andere nu waarschijnlijk lekker rustig. Nu irriteerde ik niemand met mijn hyperactieve gedrag. 'Jongens het was leuk jullie gekend te hebben.' Zei ik uiteindelijk en griste toen de zak chips bij Niall uit zijn handen. Heel snel ging ik naast een van de andere lopen zonder te kijken wie het was. 'Bescherm me alsjeblieft.' Piepte ik angstige tegen niemand in het bijzonder en stopte toen de chips in mijn mond.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    quin98 schreef:
    [mijn topics]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Niall James Horan
    Ik werk nog een handje chips naar binnen. Zoals altijd heb ik honger, en ik ben niet van plan mijn eten te delen. Met Louis die me in de gaten houd probeer ik normaal te blijven. Ineens verdwijnt de zak uit mijn handen en boos kijk ik om me heen. Louis verraadt zich zelf door weg te rennen en hulp te vragen. Als hij chips in mijn mond stopt ren ik naar hem toe. "Louis William Tomlinson! Jij bent dood! Hoor je me?! Dood!" Ik ren naar hem toe en spring op hem. Ik klim op zijn rug en laat hem op de grond vallen. Netjes pak ik de chips uit zijn handen en ga op hem zitten. "Hopelijk ga je dood door mijn gewicht." Grijns ik terwijl ik tevreden chips in mijn mond stop.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mijn topics]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Eerst ben ik even douchen, en daarna reageer ik. Ben net thuis, ik kon niet reageren i.v.m dat ik in de trein zat]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mijn topics]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Louis Tomlinson
    Mijn ogen worden groot bij het horen van de stem van Niall. Desondanks stopte ik toch nog een handje chips in mijn mond, maar kroop wel iets dichter naar de andere toe. Als het om eten ging, was ik toch best bang voor onze blonde Ier. Het dichter naar andere toekruipen had geen zin, want voor ik kon knipperen lag ik al languit op de grond met Niall bovenop me, en het ergste was misschien wel zonder de chips. Een pijnlijke kreun verliet mijn mond en probeerde me iets om te draaien. 'Dan moet je heel lang hier blijven zitten, maar dan nog steeds niet door je gewicht.' Zei ik tegen Niall en keek naar de andere. 'Hazz? Zayn? Liam? Iemand help alsjeblieft.' Vroeg ik met een licht smekende ondertoon en een paar puppy-ogen. Het was niet vervelend, maar leuk was het ook niet en Niall kennende ging hij ook niet van mijn rug af. Ik trok een bedenkelijk gezicht en griste opnieuw de zak chips uit Niall zijn handen. Ruzie had ik toch al en ook had ik nog honger. Ik stopte nog een handje in mijn mond en gaf netjes de zak terug.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall James Horan
    "Dan moet je heel lang hier blijven zitten, maar dan nog steeds niet door je gewicht." Ik schud mijn hoofd. "Zeker wel." Mompel ik terwijl ik snel weer wat chips in mijn mond prop. "Hazz? Zayn? Liam? Iemand help alsjeblieft." Ik kijk de jongens streng aan. "Doe dat maar niet." Waarschuw ik ze allemaal. Anders liggen er zo meteen 4 jongens onder me, wat heel fout klinkt... Ik kijk toe hoe Louis de zak pakt, chipt eruit haalt en hem weer terug geeft. Ik pak hem aan en kijk even verbaasd. "Deed je dat echt?" Als ik hem zie kauwen krijg ik het antwoord. Ik buig naar hem toe en geeft tikjes op zijn wang. "Spuug uit!" Beveel ik hem terwijl ik blijf porren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik knikte nadat Niall zijn hoofd schudde en probeerde iets anders te gaan liggen. Ik ging nog geeneens proberen om op te staan. 'Zeker niet, Nialler' zei ik en stopte zelf ook nog wat chips in mijn mond. Na zijn volgende woorden wierp ik hem een dodelijke blik toe. 'Dat doen ze wel, want anders zie je helemaal geen eten meer en die ook niet meer.' Ik pakte de zak uit zijn handen, vouwde deze dicht en ging daar zelf bovenop liggen. Het gekraak onder me liet me onschuldig de blonde jongen aankijken. 'Al van gedachten veranderd?' Vroeg ik grijnzend en zijn verbaasde blik zorgde ervoor dat deze breder werd. 'Ja, dat deed ik echt.' Mompelde ik met volle mond en grinnikte zacht toen hij tikjes op mijn wang gaf. Rustig at ik de rest van de chips op. 'Never.' Mompelde ik. Daarna opende ik mijn mond die ondertussen al leeg was en haalde mijn schouders op. 'Oeps..Het was te laat ook.' Daarna richtte ik mijn blik weer op de andere. 'Jongens help nou alsjeblieft. Ik wil dit overleven.'


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'