• One Direction, de bekendste boyband van de wereld. Miljoenen op de bank, en geen zorgen… Op één ding na:
    De jongens zoeken een zesde bandlid. Over de hele wereld word er besproken wie het kan zijn en iedereen staat te wachten. Uiteindelijk word er besloten dat er een wedstrijd komt waar alleen niet-bekende personen aan mogen mee doen. Zie het als een Go1Den wedstrijd.
    Het begint klein. Elk land krijgt het recht om een wedstrijd te houden en er mag maar één iemand naar de volgende ronde. De wedstrijden kunnen uit vanalles bestaan, maar wel iedereen krijgt een eerlijke kans. De volgende ronde is in de bekende plekken: Rusland, China, Amerika, Engeland, Argentinië. Ook vanuit daar kunnen er maar twee personen winnen. Uiteindelijk zijn er dus acht winnaars. Deze gaan naar The Directioners University. Ze lopen een week mee met One Direction, zien hoe ze zijn, leren over hun manier van leven en treden los van elkaar op. Ze komen achter dingen die een normale fan nooit te weten zou of kan komen. Maar wat de finalisten niet weten is dat ze elk moment van de dag in de gaten worden. De finale komt op tv en iedereen kan mee kijken. One Direction zelf zit in de jury, samen met Simon Cowell en Paul hun manager. Maar is dat wel zo handig, want wat als er onderling dingen worden gezegd die niet waar zijn of de jongens allemaal een favoriet hebben die ze stiekem helpen. De show duurt precies een week. Elke dag kun je de finalisten volgen via een camera, ze moeten een soort blog bij houden. Elke dag moeten ze een nieuwe opdracht voltooien, om in de avond te presenteren. Dat kan zingen zijn, maar het kan ook dansen zijn. De indeling mogen ze niet zelf maken, die maakt de jury.

    Regels:
    - Minstens 4 hele regels
    - 16+ toegestaan
    - 5 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    - Alleen nessje en Magicales maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - Één rol per persoon
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten

    Rollen:
    One Direction
    -Niall James Horan ~ nessje
    -Louis William Tomlinson ~ Magicales
    -Liam James Payne ~ Caleo
    -Harry Edward Styles ~ Mufinn
    -Zayn Jawaad Malik ~ Sidestap

    Kandidaten:
    - Fay Emma Janssen ~ WindySky
    - Tiffany Luna Newman ~ Arriver
    - Kyra Luca Davis ~ Sempar
    - Lucy Alexandra Knight ~ Lavinga
    - Kyle Nathan Jones ~ Quin98
    - Brody Matthew Jase ~ MindBreaker
    - Angel McTrold ~ ThisIsMeNow
    - Chiara Bella Love ~ DamnBieber
    - Ebba Libby Montesha ~ Catford
    - Victoria Rose Green ~ Pebble

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Het begin;

    De kandidaten hebben zich allemaal verzameld bij het gebouw waar alles zich af gaat spelen.
    De jongens zijn daar met z'n alle naartoe om hun ontmoeten en natuurlijk ook andersom.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 15:49 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Sidestap --> Blog]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    Het deed me zo goed om Zayn weer te zien lachen. Daar deed ik het voor, 'ik lach je niet uit, ik lach je toen.' Zei ik onschuldig. 'Het is Pretty Pretty Princess voor jou' Ik schoot in de lach en knikten. Dat was waar ook. En eerlijk. Hij deed die naam eer aan, want gedragen als een prinsesje kon hij zeker. 'Mijn lieve pretty pretty princess dan.' Grijnsde ik. Ik duwde mijn neus in Zayn zijn sleutelbeen en snoof zijn geur op. Ik wist niet waarom, maar dat deed ik wel vaker. Ookal kwam het misschien über gay over. -wat we heel goed bij me pasten, het stelde me altijd nog net iets meer op mijn gemak. Daarbij rook hij altijd zo lekker. 'Zullen we hieruit glippen en het eerste, beste vliegtuig naar de Noordpool nemen? Ijsberen zijn leuk' ik giechelde zachjes. 'Maar het is daar zo koud.' Jammerde ik en keek Zayn weer aan. 'En kou is niet goed voor je haar.' Glimlachte ik onschuldig. Maar verder wilde ik hier maar al te graag weg. 'Wist je trouwens dat ijsberen linkshandig zijn?'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Goed zo' De glimlach rond mijn lippen werd wat groter en toen Harry opkeek, liet ik hem met één arm los. De andere had ik nog altijd om hem heen geslagen. 'Maar het is daar zo koud' jammerde Harry. Daar had ie wel een punt. 'Daar heb je gelijk in' mompelde ik. 'En kou is niet goed voor je haar' glimlachte Harry. 'Oké, geen Noordpool. We gaan Californië!' zei ik gelijk en ik fronste even. 'Maar hoe glippen we ongezien weg? We kunnen de Geheime Dienst bellen. Of MI6' grijnsde ik naar Harry. 'Wist je trouwens dat ijsberen linkshandig zijn?' vroeg hij. 'Echt waar? Maar zijn ze dan niet rechtshandig? Om dat is veel logischer en wat zit je nou te vertellen, ijsberen kunnen helemaal niet schrijven' merkte ik in het midden van mijn zin op. Harry was raar, maar dat waren we allemaal en daarom klikte het zo goed tussen ons vijven. Normaal waren we niet, en dat zouden we nooit worden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ben er weer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics. Ik reageer zo.]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Waar is iedereen nou precies?]

    Fay Emma Janssen
    Een beetje schuchter keek ik om me heen, op zoek naar bekende gezichten. Of nou ja, ik bedoelde de gezichten van mijn favoriete band, One Direction. Ik was echt zo blij dat ik één week met hun mocht doorbrengen, maar toch vond ik het nog steeds heel raar. Van mezelf vond ik dat ik helemaal niet zo goed kon zingen en dansen, dus ik vond het raar dat ik al twee rondes van de wedstrijd had gewonnen. Echt ik hield enorm veel van mijn vriendinnen en was super blij dat ze me hadden opgegeven.
    Aangekomen bij het goede gebouw, tenminste dat denk ik, ga ik naar binnen. Ik zag al wat koffers staan, maar voor de rest is er niemand te bekennen.
    'Hallo!' schreeuwde ik, terwijl ik ook mijn grote paarse koffer er neer zette.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Harry en Zayn zijn in het gebouw]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    Hoe graag ik ook met Zayn en de rest weg wilde glippen en niets liever wilde dan ons schuil houden in Californië. We wisten allebei dat, dat niet kon. 'Maar hoe glippen we ongezien weg? We kunnen de Geheime Dienst bellen. Of MI6' ik schudden lachend mijn hoofd. 'Ja, of we gaan lopend.' zei ik om de sacasme er even in de houden en Zayn duidelijk te maken dat hij onzin uitkraamde. Speels tikte ik op zijn neus en zuchten. 'Linkshandig of rechtshandig, heeft niet alleen met schrijven te maken, slimpie.' Grijns ik. 'Wat dacht je van, dat ze hun vis vangen met links.' ik lachte onschuldig mijn tanden bloot. Vroeg me niet waarom ik dit wist, maar het was gewoon een feit. Ik zuchten en ging weer normaal staan, maar liet Zayn nog altijd niet los. Gewoon omdat ik wist dat we zo toch echt terug moesten naar de rest en ik daar best tegenop zat. Ik was zo bang voor de veranderingen die dit alles ging brengen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Ja, of we gaan lopend' zei Harry sarcastisch. 'Dan is het niet spannend meer. Je moet wel een beetje meedenken, Styles' zei ik, het sarcasme volledig negerend. Ik zelf vond het erg logisch, om wij waren toch dé Harry Styles en dé Zayn Malik? 'Linkshandig of rechtshandig, heeft niet alleen met schrijven te maken, slimpie' grijnsde Harry. 'Met tekenen wel. En ijsberen tekenen niet, of heb ik wat gemist?' mompelde ik. 'Wat dacht je van, dat ze hun vis vangen met links' lachte hij. 'Tss, betweter' zei ik dramatisch, om daarna overdreven de andere kant op te kijken. 'Nogmaals. Ik stel voor om naar Californië te vluchten' grinnikte ik. 'Maar dan ontvoeren we Lou, Li en Nialler natuurlijk ook, om hun kan ik niet missen. En Hatchi gaat ook mee' besloot ik maar. Ik kon gewoon voelen dat Harry niet terugwilde, en ik wilde zelf ook niet terug. Een zesde bandlid. Hoe komen ze er op? Dan is het geen Ziounarry meer. Dan is het gewoon "One Direction, de wereldberoemde band". En wat nou als diegene alle lol bederft? Nu was ik ook bang, bang voor de toekomst. We waren net op zo'n hoog niveau, en door dit zakken we weer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry stukjes
    'Tss, betweter.' In grinnikte zachtjes en knikte onschuldig. Maar ik wist dat ik gewoon gelijk had. En wat het teken van Zayn betreft. Ik tekende ook niet en was toch echt rechtshandig. Ik knikte langzaam. Ik wilde ook met zijn vijven naar Californië vluchten. Ver weg van de boze buitenwereld en al helemaal ver weg van deze stomme wedstrijd. Mijn vingertoppen tekende willekeurige lijnen over Zayn zijn borstkas en wist dat ik me een stuk in moest gaan houden als hier straks een lading mensen liepen. Ik hield ervan om aan de jongens te zitten en te frunniken, maar ik was er al een paar keer op gewezen dat ik mijn handen thuis moest houden voor de rest van de wereld en aangezien dit programma ook de rest van de wereld was, mocht het dus helemaal niet meer. Oke, nu klonk het net of ik ze aanranden ofzo.
    Maar ik vond de jongens hun aanrakingen gewoon prettig, voelde vertrouw en gaf me vaak de rust terug. Gewoon al door even een knuffel of een hand die ik kon vastpakken. Ik beet onwetend op mijn onderlip en zuchten. 'Is hier een kantine ofzo. Ik wil drinken.' Zuchten ik uiteindelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    De glimlach die voor enkele seconden was verdwenen, kwam weer op mijn gezicht. Harry begon weer eens met allerlei figuren te tekenen over mijn shirt, maar dit keer zei ik er niks van. Het was niet vervelend, maar zo aangenaam was het ook weer niet. Ik liet hem maar, want hij zag er echt erg tegen op en als ik nu tegen hem ging zeuren verpestte ik het nog meer. Als het zesde bandlid erbij kwam, ging ik mooi weer kinderachtig doen en zou ik mezelf wel weer thuis opsluiten. Sinds wanneer hebben wij niks meer over One Direction te zeggen? 'Is hier een kantine ofzo. Ik wil drinken' zuchtte Harry na een tijdje. 'Ik denk het wel. Kom' knikte ik, waarbij ik Harry meesleurde aan zijn rechterarm. Na een aantal verkeerde deuren te zijn ingelopen, kwamen we eindelijk aan bij een zaal met allerlei tafeltjes, stoelen etc. Mooi zo, gevonden. Er stond een snoepautomaat, waarbij ik gelijk in mijn zak graaide naar wat geld. Godzijdank had ik wat muntgeld er nog in, en liep naar de automaat toe om het erin te duwen en de cijfers van de kitkat indrukte. De kitkat pakte ik onderaan uit de automaat, en maakte hem open. Ik liep weer naar Harry toe en ging naast hem staan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    Meteen sleurde Zayn me mee de gangen door en elke keer dat hij een verleerde deur opentrok grijsde ik licht. Toch hadden we snel gevonden, wat we zochten en Zayn ging voor de snoepautomaat. Ik graaide in mijn zak voor geld en toverde een flesje cola uit een automaat. Dat zou wel helpen tegen de dorst. Ik keek naar de kitkat van Zayn en keek een idee. Ik worp wat kleingeld in de snoepautomaat en drukte op het knopje van een klein zakje chips. Voor Louis omdat Niall zo moeilijk had gedaan met delen. Niall was een schat, mar wat eten betreft kon hij zij dcht aanstellen. 'Zullen we terug naar de jongens?' Vroeg ik twijfelend. Ja, jongens ja, want voor de kanidaten zou ik niet gaan. Ik vond alleen niet dat we de rest hierbij in de steek konden laten. He was vastniet dat hun er wel in zaten. Ik speelde met het flesje in mijn handen en zuchten. Ik betrapte mezelf er de laatste tijd steeds vaker op dat ik de band liever kwijt dan rijk was, maar het geit dat ik niet zonder mijn vier beste vrieden kon, maakte de keuze om eruit te stappen onmogelijk. Maar nu begon de twijfel toch echt toe te slaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Iemand Brody meeten?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ebba Montesha.
    Oke, volgens mij liep ik hier al zo'n half uurtje alleen maar rondjes, maar het gebouw of weet ik veel wat waar ik moest zijn kon ik gewoon niet vinden. Ik was dan ook wel niet zo heel goed met kaarten en had eigenlijk ook geen idee waar ik nu was. Waarom moest ik ook alweer gaan lopen? Ik slaakte een zachte zucht en keek verslagen om me heen. Alleen een paar huizen, wat bomen en een bankje. Mijn tas achter me aan slepend liep ik naar het bankje, om daar vervolgens op te gaan zitten. Uit mijn jaszak viste ik een pakje sigaretten, haalde er eentje uit, hing deze tussen mijn lippen om 'm daarna met een aansteker aan te steken. Al wat meer relaxt leunde ik ietsjes achterover om van mijn sigaret te genieten, ik zou zometeen wel die weg zoeken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you