• Sylvesti schreef op 16 maart 2013 - 20:06:
    Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    ik kreun zacht als hij mijn boxer uittrekt en eindelijk de mijne vrijlaat als het ware. Ik kreun luid als ik zijn tong erover voel gaan. Man dat voelt goed. Als zijn tanden erover gaan kreun ik nog wat harder en ik begin wat te kronkelen van genot. Opeens is hij verdwenen. Ik keek hem met grote puppy ogen smekend aan. Waarom stopte hij nou?


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Als hij me met puppy ogen smekend aan kijkt begin ik te gniffelen "had ik even zin in" lachend ga ik weer verder met zijn lengte en speel met zijn ballen en masseer ze. Zodra ik merk dat hij weer begint te kronkelen dat hij bijna op zijn hoogte punt is stop ik weer en ik grinnik even. Ik wist dat dit hem alleen maar meer zou opwinden. Daarbij vond ik het gewoon eens leuk om hem te plagen en de leiding te nemen die hij meestal nam. ik had er nooit problemen mee maar een ker een verandering was leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grijnsde toen hij zei dat hij er zin in had. Dus het werd zo'n middag. "gemenerd" zei ik voor er weer een luide kreun uit mijn keel kwam. Hij gaat verder met me te plagen, terwijl ik blijf kreunen en kronkelen. Elke keer als ik weer bijna kom stopt hij. Ik vond het echt leuk dat hij eens de leiding nam, maar dit was echt heel erg frustrerend. In de volgende pauze drukte ik smekend mijn heupen omhoog. Ik wilde meer, ookal wist ik dat hij me dat toch neit ging geven, hoe bloed geil ik nu ook was.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Hij grijnsde "gemenerd" lachend steek ik mijn tong uit. Ik zag dat hij frustreerd raakte en duwde zijn heupen smekend omhoog. Hij wilde meer, grijnzend omsluit ik met mijn handen zijn stijve en ga langzaam heen en weer terwijl ik mijn tong er langzaam over heen laat glijden. Dit keer laat ik hem wat langer kronkelen en als ik het merk dat hij het neit meer inhoud stop ik pas. "tsja je weet wie je de leiding geeft" niet dat hij mij zo vaak nou geplaagd heeft ofzo maar ach een keer kon geen kwaad. Al hoopte ik neit op een revanche want als er iets was waar ik niet tegen kon tijdens seks was het dit wel wat ik deed bij hem Bij de tweede keer stop ik zijn stijve in mijn mond en laat hem in mijn mond klaar komen "zo dat was leuk" grinnik ik en druk mijn lippen op de zijne in de hoop dat hij vergeet om mij terug te plagen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Als hij met zijn handen begint houd ik het dan opzich nog wel vol, maar zodra zijn tong er weer bij komt lig ik weer te kronkelen op het bed. Dit keer gaat het wat langer door, maar hij laat me nogsteeds niet klaarkomen. Ik grijnsde bij zijn opmerking. "Pas maar op, want je weet wie normaal de leiding heeft." Ik zou hem niet echt terug pakken ofzo, maar hem een beetje schrik aanjagen mocht wel. Niet veel later neemt hij hem in zijn mond. Nog geen minuut later kon ik daar klaar. Ik glimlach wat scheef naar hem. "Voor jou ja, maar nu is het mijn beurt." Ik geef hem een kus terug en draai ons dan om, waardoor hij op zijn rug ligt. Ik voel even met mijn wang hoe koud mijn vingers zijn. Heel erg. Mooizo. Ik leg mijn wijsvinger op zijn borst en laat die zo langzaam naar beneden glijden. Ik was wel blij dat zijn boxer al uit was zeg, want zo kon mijn vinger makkelijk doorglijden van zijn borst, naar zijn buik en over zijn stijve en zijn ballen waar ik rustig patroontjes op begon te tekenen. Met mijn andere hand draaide ik met mijn wijsvinger rondejes rond een van zijn tepels. "Heb je het een beetje koud schat?" vroeg ik poeslief. Anders ging ik misschien nog wel een ijsklontje halen. Gewoon om hem te plagen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Pas maar op, want je weet wie normaal de leiding heeft." nep overdreven angstig kijk ik hem aan. Als hij klaar gekomen is en ik het wittig goedje doorgeslikt heb zegt hij dat het zijn beurt is. Hij draait ons om zodat ik op mijn rug lig en legt zijn hand op zijn wang waardoor ik hem niet begrijpend aan kijk. Hij legt zijn wijsvinger op mijn borst en laat hem langzaam omlaag glijden waardoor ik meer opgewonden raak en overal kippenvel krijg. Toen hij over mijn eikel ging kreunde ik even en voel dat hij patroontjes op mijn ballen begon te tekenen en ik slaak weer een kreun terwijl mijn ademhaling ongelijk en snel gaat. Met zijn andere vinger draait hij rondjes om mijn tepel "heb je het een beetje koud schat?" vraagt hij en glimlachend schud ik mijn hoofd` nope over mijn temperatuur geen zorgen, ik ben net een kacheltje door jou` grinnik ik. De kippenvel was eerder van genot, oke zijn vingers waren echt ijskoud maar ikw as zo warm van binnen dat de kou niet doordringt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grijnsde en haalde mijn vingers van zijn huid. "Dan ben ik zo terug. Blijven liggen." Ik drukte een kus op zijn eikel en trok een laken onder zijn kont vandaan voor ik met het laken om mijn middel naar beneden verdween. Daar pakte ik een glas en deed at vol ijsklontjes. Ja, ik ging toch wel een beetje wraak nemen. Met het glas achter mijn rug liep ik terug naar onze kamer. Daar deed ik de deur dicht en op slot voor ik het laken liet vallen en weer tussen Niall's benen ging zitten. het glas met ijsklontjes zette ik naast me neer. "Misschien zo wel" Ik pakte een ijsklontje en begon ermee achtjes rond zijn tepels te draaien.


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan.

    Hij grijnst even en stopte met zijn bewegingen "Dan ben ik zo terug. Blijven liggen." niet begrijpend kijk ik hem aan en kreun zachtjes als hij een kus op mijn eikel drukte en de deken om zijn middel deed en weg loopt. Afwachtend bleef ik liggen terwijl verschillende gedachtes door me heen schoten. Met iets achter zijn rug kwam hij binnen en met een opgetrokken wenkbrauw volg ik em. Hij deed de deur op slot en ging weer tussen mijn benen zitten. "Misschien zo wel" ineens voel ik iets ijskouds bij mijn tepel en zag een ijsklontje waardoor ik zachtjes grinnikte. Op een een of andere manier wond dit me nog meer op en kreunde ik weer "komop Lex, ik plaag je nooit meer" smeek ik hem, ik zette mijn puppy ogen op, niet dat het nut had want hij was een van de weinige die er tegen kon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grijnsde toen hij kreunde. "Maar blijkbaar mag ik het wel, want je lijkt het wel lekker te vinden." het ijsklontje was inmiddels bijna gesmolten dus ik liet deze op zijn borst liggen en pakte de volgende. Deze begon ik heel licht over zijn stijve te halen, waarbij ik elke keer het blokje eventjes op het puntje van zijn eikel liet rusten. Ik grijnsde lichtjes terwijl ik het deed. Ik mocht hem plagen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik hooraar half wat jij zegt. Ik kreubn als hij over mijn stijve ga en sidder. Kk sllaak weer een kreun en mijn lihaam begint behint te trillen terwijl er een heerkijk gevoel door mijn lihaam gaaat. Uk leun op mijn ellebogen en sla mijn hoofd aar achreren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grijns breed en haal het ijsklontje weg als hij begint te trillen. Ik geef nog een kusje op zijn eikel en lik dan aan het klontje. "Nog even niet, liefje." Ik ging met het ijsklontje over zijn lippen. "Je moet wat meer geduld hebben." Ik kuste zijn koude lippen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Hij grijnst en haalt het ijsklontje weg waardoor mkjn trillen afneemt. Ik kreun als hij mijn eikel kust en bloedgeil sn smekend kijk ik hem aan. 'nog even niet liefje'ik grom zachtjes daarna gonf hij over mijn lippen en zei dat ik geduld moest hebben en kuste me. Ruw trek jk hdm naar me toe en begin hem te zoenen. 'niet flauw doen Lex jik wilt het net zo graag'hikg ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grijns en zoen hem wild terug. "Ik mag toch wel een beetje plagen?" vraag ik onschuldig terwijl ik weer naar beneden kruip. Ik grabbel naar het glas en haal er nog 5 uit. Ik leg er een op elk van zijn tepels en op elk van zijn ballen. Een neem ik er in mijn mond voor ik zijn lengte in mijn mond neem. Ik begin zacht te bewegen waardoor hij steeds even het ijsklontje raakt en dan weer niet.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Hij grjinst"ik mag toch wel een beetje plagen?" standvastig schud ik mijn hoofd "je weet dat ik daar niet tegen kan" Hij kruipt naar beneden en ik zie de ijsklontjes waardoor ik hem smekend en pruilend aan kijk. Op mijn tepels en ballen legt hij er een waardoor ik weer een kreuntje slaak. Mijn ademhaling was steeds ongelijker en sneller. Daarna neemt hij er een in zijn mond en neemt daarna mijn stijve erin waardoor ik even naar adem hap en een paar kreunen slaak van genot. Zacht begint hij te bewegen en ik slaak kreunen als het ijs mijn stijve aanraakt, telkens kort maar het wond me op. Langzaam begin ik weer te trillen als een rietje en kreun hard


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik ga rustig verder met waar ik mee bezig ben terwijl de ijsklontjes smelten. Nu mocht hij wel komen. Ik had hem lang genoeg geplaagd. Daarbij wilde ik hem niet zo erg plagen en uitputten dat hij niet nog een rondje aan zou kunnen, maar dan wel samen. Samen klaarkomen was namelijk nog heel erg veel fijner dan dit zo. Ik zoog nog wat harder. Mijn handen stonden naast zijn heupen terwijl ik doorging.


    Bowties were never Cooler