• Welk meisje is er nou niet fan geweest van totally spies?* **

    Dit het Totally spies rpg, het verhaal is waarschijnlijk al bekent, voor de mensen die het niet weten;
    Drie meisjes uit Beverly Hills, zijn uitgekozen om spion te worden bij WHOOP. WHOOP wordt geleid door Jerry, die ook de begeleider is van de drie dames. WHOOP moet de wereld beschermen tegen onrecht in de wereld. Behalve dat de de meisjes bezig zijn met spionnen werk hebben ze ook nog een privéleven.
    We gaan uit van seizoen 3, ze wonen in de villa, in de Beverly Hills. Ze zitten op de Beverly Hills High school.


    Regels:
    -Alleen bestaande personages
    -Je bericht moet minimaal een halve regel lang zijn
    -Mensen die zichzelf ervaren Rpg'ers noemen moeten weg blijven >>>> Dit is cynisch, maar ik was even vergeten dat niemand dat begrijpt, natuurlijk mag je wel meedoen al ervaren RPG'er, ik bedoel er alleen maar mee dat het niet een hele profesionele rpg wordt, dat is gewoon niet wat ik wil met een RPG. Het is meer voor mensen die een beetje lol willen en willen posten wanneer ze willen, hoevaak ze willen, hoelang ze willen en meestal ook wat ze willen. Zo duidelijk....?
    -16+ toegestaan
    -Je mag niet te veel afwijken van de verhaallijn, van de orginele serie, dus geen nieuwe mensen, geen kinderen, niet opeens verhuizen.
    -We gaan uit van een personage per persoon, tenzij er niet genoeg aanmeldingen zijn


    Personages,
    -Sam, Gereserveerd, Whitegamma
    -Alex, BlackAlpha
    -Britney
    -Clover,
    -Jerry,
    -Mandy,
    -Tim Scam,
    -Helga von Guggen
    -Boogie Gus,
    -Terence
    -Myrna Beesbotten,
    -Gladis
    -David xBenno
    -Arnold


    (stel dat er nog meer mensen mee willen doen, dan kunnen we wat minder belangrijke personages, die hierboven niet genoemd staan een niets belangrijkere rol geven)

    *Ga nou niet zeggen dat je er niet fan van was, daar voor is het topic niet bedoelt
    ** Ik weet niet of dit al bestaat


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 12:47 ]


    ©1998

    Alexandera (Alex) Vasaquez


    ©1998

    Wtf is dit nou weer? 'Ervaren RPG's moeten weg blijven?' Het leek mij nog wel leuk. Maar ja. Laat dan maar hè? -.-

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 15:44 ]


    26 - 02 - '16

    -Mensen die zichzelf ervaren Rpg'ers noemen moeten weg blijven.
    Haha sorry, ik had geen intenties om mee te doen maar;
    What the hell? :'D Dus je verwacht dat je met alleen beginnelingen een succesvolle RPG kan maken met +/- 15 rollen die je moet vullen? Succes ermee. <'3


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    -Mensen die zichzelf ervaren Rpg'ers noemen moeten weg blijven.
    Haha sorry, ik had geen intenties om mee te doen maar;
    What the hell? :'D Dus je verwacht dat je met alleen beginnelingen een succesvolle RPG kan maken met +/- 15 rollen die je moet vullen? Succes ermee. <'3

    + Het zou je juist helpen als je ervaren RPG'ers mee laat doen. Kun je wat van leren, weet je wel? Maar goed, als je onervaren en noobish wilt blijven, zodat mensen zich aan je irriteren tijdens het RPG'en, go ahead. :Y)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 16:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Apocalyptic schreef:
    -Mensen die zichzelf ervaren Rpg'ers noemen moeten weg blijven.
    Haha sorry, ik had geen intenties om mee te doen maar;
    What the hell? :'D Dus je verwacht dat je met alleen beginnelingen een succesvolle RPG kan maken met +/- 15 rollen die je moet vullen? Succes ermee. <'3


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    brb laughing.

    Je wilt geen ervaren RPG'ers? Oeh, succes met je RPG dan want dat gaat nog wat worden.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 16:51 ]

    Ben al weg...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Awh, hier was ik vroeger zo'n grote fan van! Maar ja, ik zie mezelf wel redelijk als een iets ervaardere Rpg'er (niet om op te scheppen) Dus, cya.


    Tijd voor koffie.

    Apocalyptic schreef:
    -Mensen die zichzelf ervaren Rpg'ers noemen moeten weg blijven.
    Haha sorry, ik had geen intenties om mee te doen maar;
    What the hell? :'D Dus je verwacht dat je met alleen beginnelingen een succesvolle RPG kan maken met +/- 15 rollen die je moet vullen? Succes ermee. <'3


    Do what people say you can't.

    Apocalyptic schreef:
    -Mensen die zichzelf ervaren Rpg'ers noemen moeten weg blijven.
    Haha sorry, ik had geen intenties om mee te doen maar;
    What the hell? :'D Dus je verwacht dat je met alleen beginnelingen een succesvolle RPG kan maken met +/- 15 rollen die je moet vullen? Succes ermee. <'3


    hahahah, Stiekem ben ik nu heel vriendloos aan het lachen xd. Maar het is wel waar (cat)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Inderdaad beetje raar. Ik snap niet echt waar dat op slaat maar oké.
    Niet dat ik zin had om mee te doen.

    Apocalyptic schreef:
    -Mensen die zichzelf ervaren Rpg'ers noemen moeten weg blijven.
    Haha sorry, ik had geen intenties om mee te doen maar;
    What the hell? :'D Dus je verwacht dat je met alleen beginnelingen een succesvolle RPG kan maken met +/- 15 rollen die je moet vullen? Succes ermee. <'3


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wow, fantastische regel...
    -loopt topic weer uit-


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Wow, fantastische regel...
    -loopt topic weer uit-


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!