• Welk meisje is er nou niet fan geweest van totally spies?* **

    Dit het Totally spies rpg, het verhaal is waarschijnlijk al bekent, voor de mensen die het niet weten;
    Drie meisjes uit Beverly Hills, zijn uitgekozen om spion te worden bij WHOOP. WHOOP wordt geleid door Jerry, die ook de begeleider is van de drie dames. WHOOP moet de wereld beschermen tegen onrecht in de wereld. Behalve dat de de meisjes bezig zijn met spionnen werk hebben ze ook nog een privéleven.
    We gaan uit van seizoen 3, ze wonen in de villa, in de Beverly Hills. Ze zitten op de Beverly Hills High school.


    Regels:
    -Alleen bestaande personages
    -Je bericht moet minimaal een halve regel lang zijn
    -Mensen die zichzelf ervaren Rpg'ers noemen moeten weg blijven >>>> Dit is cynisch, maar ik was even vergeten dat niemand dat begrijpt, natuurlijk mag je wel meedoen al ervaren RPG'er, ik bedoel er alleen maar mee dat het niet een hele profesionele rpg wordt, dat is gewoon niet wat ik wil met een RPG. Het is meer voor mensen die een beetje lol willen en willen posten wanneer ze willen, hoevaak ze willen, hoelang ze willen en meestal ook wat ze willen. Zo duidelijk....?
    -16+ toegestaan
    -Je mag niet te veel afwijken van de verhaallijn, van de orginele serie, dus geen nieuwe mensen, geen kinderen, niet opeens verhuizen.
    -We gaan uit van een personage per persoon, tenzij er niet genoeg aanmeldingen zijn


    Personages,
    -Sam, Gereserveerd, Whitegamma
    -Alex, BlackAlpha
    -Britney
    -Clover,
    -Jerry,
    -Mandy,
    -Tim Scam,
    -Helga von Guggen
    -Boogie Gus,
    -Terence
    -Myrna Beesbotten,
    -Gladis
    -David xBenno
    -Arnold


    (stel dat er nog meer mensen mee willen doen, dan kunnen we wat minder belangrijke personages, die hierboven niet genoemd staan een niets belangrijkere rol geven)

    *Ga nou niet zeggen dat je er niet fan van was, daar voor is het topic niet bedoelt
    ** Ik weet niet of dit al bestaat


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 12:47 ]


    ©1998

    ALLSTARSx schreef:
    Inderdaad beetje raar. Ik snap niet echt waar dat op slaat maar oké.
    Niet dat ik zin had om mee te doen.


    Ja, ik heb zowat nooit kritiek of zoiets, maar dit slaat nergens op.
    En als je zoiets neer zet, heb je een minieme kans dat er nog mensen mee gaan doen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    (...)

    Ja, ik heb zowat nooit kritiek of zoiets, maar dit slaat nergens op.
    En als je zoiets neer zet, heb je een minieme kans dat er nog mensen mee gaan doen.


    Ja precies dat.
    Waarom zou je onervaren rpg'ers willen? Niet dat-dat erg is maar gemixt is handig kan je elkaar tips geven bijv.

    Dit is ook tegen de regels -_-


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oh, en zie hier wat een arrogantie hier op Q rond loopt. Ik vind dat ze hartstikke gelijk heeft, zij is een van de weinige die onervaren RPG'ers tenminste een kans geeft. De rest komt allemaal van 'alleen ervaren RPG'ers'.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Toen ik pas geleden een RPG aanmaakte voor elk soort RPG'er was er anders geen animo voor.


    26 - 02 - '16

    Naam: David.


    When people see good, they expect good. I don't want to live up to anyone's expectations.

    Oke, the fuck?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    xBenno schreef:
    Naam: David.


    -I fucking died-


    ars moriendi

    Patholoog schreef:
    Oh, en zie hier wat een arrogantie hier op Q rond loopt. Ik vind dat ze hartstikke gelijk heeft, zij is een van de weinige die onervaren RPG'ers tenminste een kans geeft. De rest komt allemaal van 'alleen ervaren RPG'ers'.

    'Moeten weg blijven' vind ik het arrogantste. Afgezien daarvan is beiden fout; zorg dat je nieuwe mensen hebt zodat die kunnen leren, en ervaren mensen om de nieuwere te begeleiden.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    (...)
    'Moeten weg blijven' vind ik het arrogantste. Afgezien daarvan is beiden fout; zorg dat je nieuwe mensen hebt zodat die kunnen leren, en ervaren mensen om de nieuwere te begeleiden.


    Dat vind ik ook arrogant. Bovendien mag je niet eens topics aanmaken die voor bijvoorbeeld alleen voor 'jantje pietje en klaasje' bedoeld zijn.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 21:44 ]


    26 - 02 - '16

    Posts van minstens een halve regel vind ik ook best onzinnig eigenlijk. Hoe wil je minder dan een halve regel schrijven? Oké, nu ik erover nadenk heb ik een keer een post met alleen 'godverdomme' gemaakt, maar dat was een grapje.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Patholoog schreef:
    Oh, en zie hier wat een arrogantie hier op Q rond loopt. Ik vind dat ze hartstikke gelijk heeft, zij is een van de weinige die onervaren RPG'ers tenminste een kans geeft. De rest komt allemaal van 'alleen ervaren RPG'ers'.
    Wil je het asjeblieft met een ander word aanduiden? Want niet allemaal zijn zo.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Dit is ook tegen de regels -_-


    Helemaal niet. Hoe raar het ook is, je mag best een RPG voor onervarenen oprichten. Aangezien er duizenden worden opgericht voor alleen ervarenen.


    Tijd voor koffie.