• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

    4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || JeanneDArc
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 5 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen. Ik controleer het!
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> || of spoiler.
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.
    7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.
    8. Naam verandering zo snel mogelijk doorgeven zodat ik dit kan aanpassen.
    9. Je bespeelt niemand zijn personage(s), tenzij afgesproken met die gene.


    Rollen verdeling topic. Speeltopic 1. Speeltopic 2.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 19:16 ]

    Thomas Eliot Flow
    Kayleigh schudde haar hoofd."Nee niet echt.Ik zie ze wel als ik op mijn kamer ben.En ik heb er al eentje ontmoet,die Milou..Apart meisje."zei ze .
    "Thomas,wil je vertellen wat er is of niet?Ik bedoel ,anders zit het je de hele tijd dwars ofzo?"Vroeg Kay en ik zuchtte even zacht.
    "Mijn ouder gaan scheiden."rolt er vlug over mijn lippen.Ik kuch even om een brok in mijn keel te vermijden."En euhm. Wat is je mening over bisexueele mensen?" vroeg ik er dan achterna
    Hoe rappler dit gesprek voorbij was ,hoe beter.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ruben Sabastian Martens

    Ik liep verder door het gebouw heen. Had ik nu maar een plattegrond, dat had ik het kantoor van mevr. Sharp zo gevonden maar ja, die had ik niet. Of als ik nou eens iemand tegen kwam aan wie ik de weg kon vragen zou ook handig zijn maar het leek hier wel verlaten. Ik schraapte mijn keel. 'hallo? is daar iemand?' riep ik. Nu maar hopen dat er een reactie zou komen. Ik liep nog een klein stukje verder en keek bewonderend om me heen. Ik vond dit een erg mooi gebouw.

    [sorryy beetje inspiratieloos]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    sorreeh, ik heb het heel druk met school gehad enzo......
    Weet iemand wat de laatste post van mevrouw Sharp was, met Milou?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    JeanneDArc schreef:
    sorreeh, ik heb het heel druk met school gehad enzo......
    Weet iemand wat de laatste post van mevrouw Sharp was, met Milou?

    Milou Miller "Maar goed, wat ook de reden mag zijn van je te laat zijn, ik ben in ieder geval veel strenger dan mevrouw Smith, de vertrouwenspersoon op school. Mocht je ergens mee problemen hebben, dan kun je bij haar terecht, zijn er problemen veroorzaakt dóór jou, dan zie je mij weer gauw genoeg. En geloof me, mevrouw Smith mag dan wel streng over komen, maar zij is ontzettend aardig vergeleken met mij. Enfin, zou je je dossier nog even kunnen controleren en dan mag je nog vragen stellen als je die hebt." Zegt mevrouw Sharp. Ik lees mijn dossier zorvuldig door, en ik verbaas me erover hoeveel ze van me weten. "ja, alles klopt." Zeg ik. "wanneer beginnen de lessen?"
    Dat was jouw laatste post, Patholoog heeft hierna niet meer gereageerd via sharp.

    Bieberen schreef:
    (...)
    Milou Miller "Maar goed, wat ook de reden mag zijn van je te laat zijn, ik ben in ieder geval veel strenger dan mevrouw Smith, de vertrouwenspersoon op school. Mocht je ergens mee problemen hebben, dan kun je bij haar terecht, zijn er problemen veroorzaakt dóór jou, dan zie je mij weer gauw genoeg. En geloof me, mevrouw Smith mag dan wel streng over komen, maar zij is ontzettend aardig vergeleken met mij. Enfin, zou je je dossier nog even kunnen controleren en dan mag je nog vragen stellen als je die hebt." Zegt mevrouw Sharp. Ik lees mijn dossier zorvuldig door, en ik verbaas me erover hoeveel ze van me weten. "ja, alles klopt." Zeg ik. "wanneer beginnen de lessen?"
    Dat was jouw laatste post, Patholoog heeft hierna niet meer gereageerd via sharp.


    Oké, dan zal ik dat zo doen. Op MissAlice kan ik nog altijd moeilijk reageren, ze heeft zo'n korte stukjes met weinig bruikbare inhoud.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kayleigh Sarah Sue
    Hij zucht zachtjes "Mijn ouder gaan scheiden." rolt er vlug over zijn tong, vervolgens kucht hij even. Ik maakte een klein 'aw' geluidje, ik heb medelijden met m! ''En euhm. Wat is je mening over bisexueele mensen?" vroeg hij erachter. Ik haalde mijn schouders op, alle mensen zijn gelijk dus ook bisexueele mensen. ''Iedereen is gelijk, en iedereen verdient dezelfde kansen. Dus ook die mensen. En ik zou er geen enkel probleem van maken als mensen dat zijn, het zijn en blijven ook mensen.'' Ja, dat was zeker waar. Ik stond op en gooide snel mijn hand door mijn haar, ''ga je mee naar binnen? het word wel erg warm hier buiten,''

    Thomas Eliot Flow
    Een klein 'aw' geluidje komt uit haar mond en ik kijk haar even aan.
    Daarna haalde ze even haar schouders op. ''Iedereen is gelijk, en iedereen verdient dezelfde kansen. Dus ook die mensen. En ik zou er geen enkel probleem van maken als mensen dat zijn, het zijn en blijven ook mensen.'' antwoorde ze en een klein glimlachje verscheen op mijn gezicht.
    Dat ging beter dan ik had verwacht.
    ''ga je mee naar binnen? het word wel erg warm hier buiten,'' vroeg ze me dan en ik knikte"Is goed ,daar is het wat frisser"zei ik grijnzend,nu kon ik wel een drankje gebruiken.
    Ik stond op en deed eerst mijn shirt en schoenen weer aan en wacht dan op Kay.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mikayla Fay Wilson
    "Euhm,met jou erbij zijn we in totaal met 8 leerlingen."antwoordt hij. Hij loopt door de gangen van het gebouw. Ik volg nu al niet meer. Het zal waarschijnlijk heel lang duren alvorens ik hier kan rond lopen zonder te verdwalen. Na even wandelen stopt hij. "De eerste deur is de meiden slaapkamer de andere is voor de jongens."legt hij me uit. "Bedankt", zeg ik hem. Wat moet ik nu doen? Ik twijfel om hem te vragen waar de rest is. Ik vind het nogal moeilijk om een gesprek aan te gaan met vreemde mensen. Ik spreek mezelf moed in. Dit moet ik gewoon doen, hoe sneller, hoe beter. "Weet jij waar de anderen zijn? Dan kan ik ze ontmoeten", vraag ik hem. Hopelijk heeft hij de twijfel in mijn stem niet opgemerkt.


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Ik heb de regels aangepast, en iedereen dient zich hier aan te houden, en dan bedoel ik grootendeels regel 3.
    Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 5 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen. Ik controleer het!
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> || of spoiler.
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.
    7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.
    8. Naam verandering zo snel mogelijk doorgeven zodat ik dit kan aanpassen.

    Katherine Sharp

    'Maandag,' antwoordde ik. 'Je rooster vind je op je kamer, anders nog iets?' Ik sloeg mijn benen over elkaar en leunde naar achteren terwijl ik haar afwachtend aan keek. Ik dacht even na over diegene die nog gingen komen, alleen Ruben ging nog komen. Dan had ik iedereen wel gehad. Vorig jaar had ik gewoon iedereen toegesproken, maar nu moest ik iedereen na gaan. Ach, het waren er maar drie, dus het ging vrij vlot. Ik glimlachte nog eens naar haar.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 19:33 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kayleigh Sarah Sue
    '"Is goed, daar is het wat frisser" zei hij grijnzend, wat me kort liet lachen. Hij stond op en deed zijn shirt en schoenen aan, en wachtte daarna op mij. "Dus eerst wat te drinken halen?" Ik liep over het gras heen, naar het pad. Waarna ik vervolgens de deur opengooide, en een koele wind me tegemoet kwam. Het tempratuur verschil was duidelijk te merken, het was niet voor niets zomer, toch?
    Ik slofte naar de keuken, waar ik de koelkastdeur opengooide, en er een blik in wierp. "Wat wil je? Er staat van alles, fanta, cola, 7-up, ice tea, red bull,"

    Ethan Jacob Turner
    "Bedankt" zei ze,maar leek ergens over te twijfelen.
    Net als ik weg ging gaan richting de woonkamer vroeg ze nog iets.
    "Weet jij waar de anderen zijn? Dan kan ik ze ontmoeten" vroeg ze me en ik draaide me weer om en keek haar even aan om vervolgens mijn schouders op te halen.
    "Ze kunnen overal zijn,woonkamer,keuken ,tuin."som ik op. Bij sommige weet je echt totaal niet waar ze uithangen,of tenminste dat wil je niet weten.

    Thomas Eliot Flow
    "Dus eerst wat te drinken halen?" vroeg ze en liep alvast het pad op richting het huis en ik volgde haar.
    "Ja is goed,nu heb ik wel zin in een drankje."grinnik ik.Kay zwaait de deur open en direct komt een fris windvlaagje on tegemoet.
    We liepen naar de keuken en ik leun wat tegen het keuken aanrecht en kijk naar Kayleigh die de koelkast open had gegooid en naar de drankjes keek.
    "Wat wil je? Er staat van alles, fanta, cola, 7-up, ice tea, red bull," somde ze op.
    "Doe maar een cola."zei ik. en liep naar haar toe.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Patholoog, wat bedoel je toch met weinig bruikbare inhoud? Ik doe namelijk wel echt mijn best om de stukjes lang te maken hoor !
    Ik wil gewoon niemands karakter bespelen weet je.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    -Greg McEwan-
    "Dus Anna , we zetten de emmer hier op de deur..." Ik gniffelde al bij het vooruitzicht, ik kon me al helemaal voorstellen hoe ze zouden reageren als ze de emmer over hen heenkregen. LACHEN !
    Anna keek echter verveeld. Ik vroeg me af of ze dit wel leuk vond.
    "Hee Anna, als je dit niet leuk vind , hoeven we niet te wachten tot iemand dit over zich heen krijgt" zei ik meelevend , terwijl ik haar over haar wang wrijf.
    Anna glimlacht en ik weet dat ze liever iets anders gaat doen.
    "Even zwemmen?" stel ik voor, terwijl ik de emmer behendig even weghaal, zodat anna aan haar zwemgrief kan.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Waaw, deze was echt goed. Het was alsof je mijn gedachte had gelezen. Lol. Enfin, hoi.
    Deze post was wel goed, btw. Dank je!


    Anna Sharp

    'Even zwemmen?' stelt Gregory voor. Ik knik kleintjes. Ik wilde hem niet kwetsen, ik was er nog steeds geen voorstander van om andere te plagen met grappen, maar het betekende heel veel voor Greg, dus werkte ik wel mee. 'Ja, een korte opfrissende duik kan geen kwaad,' zei ik met een kleine glimlach. Ik had mijn bikini al aan onder mijn kleren. 'Ik heb mijn bikini al aan, heb jij je zwemkleren ook al aan? Oh, wacht, ik moet wel nog even een handdoek pakken. En mijn haren borstelen. En mijn lenzen inzetten, in plaats van mijn bril.' Ik grinnikte even. 'Ga je mee?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt