• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

    4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || JeanneDArc
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 5 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen. Ik controleer het!
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> || of spoiler.
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.
    7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.
    8. Naam verandering zo snel mogelijk doorgeven zodat ik dit kan aanpassen.
    9. Je bespeelt niemand zijn personage(s), tenzij afgesproken met die gene.


    Rollen verdeling topic. Speeltopic 1. Speeltopic 2.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 19:16 ]

    Hoe ver zijn ze al gekomen, vind jij?

    voor MissAlice, dus voor de rest, leef maar gerust verder.]
    Anna Sharp

    'Douchen? Als in wij twee samen in één douche?' vroeg Greg met een subtiele wenkbrauw. 'Ik weet het niet, Mister McMuffin. Wat denk je zelf?' vroeg ik met een brede grijns op mijn gezicht. Ik legde mijn handpalm op zijn zachte wang en ging langzaam op en neer met mijn duim. Zijn wang voelde nat aan waardoor het wat stroef ging, maar de zon maakte de wang langzaam droog. Ik ging recht staan en trok mijn bikinibroekje en topje recht. Afwachtend keek Gregory met aan van onder en ik lachte even naar hem, waarna ik sierlijk het water in dook en naar de overkant zwom, waar ik op Gregory wachtte.

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 14:16 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zoals ik al zei: nog niet verder dan een tongkus tot nu toe, maar ben bereid daar verandering in te brengen hahahahahahahah!

    -Gregory McEwan-
    'Ik weet het niet, Mister McMuffin. Wat denk je zelf?' antwoordde ze , breed grijnzend. Dat was dus een ja neem ik aan.
    Ze wreef nog even over mijn wang en dook toen sierlijk het water in. Ze glimlachte en zwom naar de overkant , waar ze me opwachtte. Ik besloot haar even te plagen en te doen alsof ik het niet doorhad, maar opeens werd ik het water in getrokken, ik schrok en kreeg een hele slok water binnen, toen ik boven kwam keek ik recht in de ogen van een grijnzende Anna.
    "Oh wacht maar schatje, ik krijg jou nog wel!" grijnsde ik, waarna ik een wilde achtervolging begon.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp

    Toen ik merkte dat Gregory niet kwam, besloot ik onder water terug te zwemmen en ik trok hem in het water. 'Oh wacht maar schatje, ik krijg jou nog wel,' grijnsde Gregory tegen mij. Snel zwom ik weg -baantje 3- toen ik doorkreeg dat Gregory 'ik krijg je NU' bedoelde. Ik tikte gauw de overkant aan en dook weer in het water, waar ik hoopte dat Greg me niet zou vinden, op richting baantje 4. Toen ik merkte dat ik onder Greg door was gedoken, kwam ik weer boven om adem te halen. 'Lieverdje, hier ben ik!' riep ik tegen hem om hem te plagen en ik zwom gauw verder tot aan de kant, waar ik op hem wachtte.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    wow ik heb wat gemist, kennelijk m'n abo verwijderd op dit topic waardoor ik niks door had, oeps.

    Kayleigh Sarah Sue
    Ik haalde er een blikje cola en sinas uit, en gaf deze aan Thomas en opende de mijnes. Ik zette het blikje op het aanrecht, en sprong erop. Ik legde mijn benen zo dat ik half liggen/zittend op het aanrecht zat. "Heb jij al van die nieuwe mensen gezien, of ben je nog niet op je kamer geweest?" Vannuit het raam kon ik zo de tuin in kijken, waar Anna en Gregory samen "bezig" waren. Mijn shirt en broekje waren nog half nat, door mijn bikini. Mede daardoor zal straks wel op het houten aanrecht een afdruk staan van mijn kont, but who cares. Ik keek op de grote klok, die 4 uur aangaf.
    Het was al laat, nouja 'laat', voor mijn gevoel tenminste. "Trouwens, heb jij mijn agenda nog ergens gezien? Ik ben m kwijt sinds ik hier ben.."

    Thomas Elliot Flow
    Kay haalde 2 blikjes uit en gaf de cola aan me ,die ik direct opendeed en een slok ervan nam.
    "Heb jij al van die nieuwe mensen gezien, of ben je nog niet op je kamer geweest?" vroeg Kay me dan en ik schudde mijn hoofd."Nope,ik heb nog geen nieuwbies tegen gekomen."zeg ik. Kay had daarnet gezegt ,dat ze wel iemand had tegen gekomen,dus hoef ik dezelfde vraag niet terug te stellen aan haar.
    Het was nu iets van 4 uur zo te zien.
    "Trouwens, heb jij mijn agenda nog ergens gezien? Ik ben m kwijt sinds ik hier ben.." vroeg ze dan en ik haal mijn schouders op.
    "Nope ,die heb ik niet gezien. Waar heb je het ,voor het laats gelegd?"vraag ik haar dan.

    Ethan Jacob Turner
    Blijkbaar hadden we hun momentje vertoord,maar ah ,ze hadden nog genoeg tijd om klef te doen.
    Ik zat me in het gras en kijk naar Kai die wat zit te spelen ,van een tak.
    "Wat is je gave eigenlijk?"vroeg ik Mikayla dan terwijl ik Kai op pak en op mijn schoot zet.
    Ik kijk haar eventjes aan en ondertussen treel ik Kai's kopje wat.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Verlenging, voor speciaal voor MissAlice. (:
    Ik ben eens benieuwd wat ik ervan ga kunnen maken.


    Patholoog schreef:
    Anna Sharp

    Toen ik merkte dat Gregory niet kwam, besloot ik onder water terug te zwemmen en ik trok hem in het water. 'Oh wacht maar schatje, ik krijg jou nog wel,' grijnsde Gregory tegen mij. Snel zwom ik weg -baantje 3- toen ik doorkreeg dat Gregory 'ik krijg je NU' bedoelde. Ik tikte gauw de overkant aan en dook weer in het water, waar ik hoopte dat Greg me niet zou vinden, op richting baantje 4. Toen ik merkte dat ik onder Greg door was gedoken, kwam ik weer boven om adem te halen. 'Lieverdje, hier ben ik!' riep ik tegen hem om hem te plagen en ik zwom gauw verder tot aan de kant, waar ik op hem wachtte.


    Toen ik zag dat Gregory aan de andere kant bleef hangen, zwom ik terug -baantje 5-, tikte de rand en herhaalde het principe -baantje 6&7-. 'Nog drie baantjes,' hijgde ik toen ik weer terug aan de overkant bij hem was. Ik keek Gregory afwachtend aan, maar hij reageerde niet. Ik porde hem onder water in zijn buik. 'Kom, Mister McLazy, zwem de laatste baantjes nog even met mij mee, des te eerder kunnen we...' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en gaf hem daarna een kusje op zijn wang.

    @MissAlice, beter? :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oehh veeeel beter! Thnx!


    -Gregory McEwan-
    Anna haalde me uit m'n gedachten met een kusje, ik zwom het laatste stukje mee, zo'n drie baantjes. Daarna klom ik uit het water.
    "Zullen we mylady?" vroeg ik lachend , terwijl ik Anna uit het water trok.
    Ik droogde mezelf af, en deed een subtiele wenkbrauwwiebel, ik voelde het kriebelen , ik was doodzenuwachtig!
    Ik nam Anna's hand en drukte een kusje op haar lippen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp - helderziende.

    Gregory nam mijn hand en een grote hoeveelheid spanning vloog direct mijn arm in. Dat was een van de 'bijverschijnselen' van mijn gave. Ik kon soms gevoelens van anderen via aanraking overkrijgen, maar het grootste gedeelte kreeg ik toch via mijn gedachten binnen. Gregory drukte een kusje op mijn lippen. Ik maakte mijn hand los uit zijn hand en sloeg een handdoek om me heen. 'Meisjes of jongens?' vroeg ik hem en Gregory trok zijn schouders op. 'Goed,' antwoordde ik toen. 'We kijken wel waar niemand is.' Ik glimlachte kleintjes. 'Maar dan pakken we eerst onze spullen, goed?' We waren ondertussen al binnen, voor de meisjes slaapkamer. Gregory knikte en ik drukte hem een kusje op zijn wang. Ik ging naar binnen en pakte uit mijn kast schoon ondergoed en wat kleren. Ik keek om me heen en ik zag dat niemand in de slaapkamer was. Ik liep terug naar Gregory. 'Hier is niemand,' zei ik. 'Als je snel je spullen gaat pakken, dan kunnen we hier...' Ik grijnsde breed. '.. aan de gang gaan.' Dat is toch een normale Nederlandse uitdrukking, of is het Limburgs Gregory draaide zich om om naar zijn slaapkamer te gaan. Net op tijd pakte ik zijn arm. Hij stopte en ik trok hem naar me toe. Ik legde mijn armen op zijn schouders zodat ik kortbij hem stond. 'Als je bang bent.. We hoeven nog niet helemaal te gaan.. We kunnen het bij douchen laten als je bang bent..' fluisterde ik tegen hem.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -Gregory McEwan-
    'Als je bang bent.. We hoeven nog niet helemaal te gaan.. We kunnen het bij douchen laten als je bang bent..' fluisterde Anna.
    "Waarom denk je dat ik bang ben?" vroeg ik. Oh ja, juist, helderziend....
    "Ik ben gewoon zenuwachtig omdat het m'n eerste keer word." bloosde ik toen. Zo , dat was er ook weer uit.
    Ik keek Anna aan, ze keek me even aan en leek het toen te snappen.
    "Greg toch! Dat is het voor mij toch ook !" lachte ze. Ik stond een beetje ongemakkelijk naar mijn voeten te staren.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp

    'Greg toch, dat is het voor mij toch ook,' lachte ik. 'Kom, ga je spullen halen, ik wacht hier wel,' zei ik met de handdoek nog steeds om me heen geslagen. Gregory rende weg en binnen een paar tellen was hij terug. Ik pakte zijn hand en samen liepen we naar de badkamer, waar ik de deur achter ons dicht trok. 'Je kunt nu nog weg gaan,' fluisterde ik erotisch in zijn oor, maar Gregory grijnsde alleen maar breed. Hij drukte me tegen de badkamermuur en drukte een gepassioneerde kus op mijn lippen. Gretig beantwoordde de kus. Met mijn linkerarm drukte ik Gregory tegen me aan en met mijn rechterhand maakte ik de strik van mijn bikinitopje los, die ik onder de handdoek vandaan trok. Grijnzend liet ik hem aan Gregory zien, maar ik hield de handdoek om me heen geslagen. Gregory grijnsde terug en ik liet de handdoek vallen.

    Badam, tsj. Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hahahah omg lol nu moet ik beginnen en djeezz ik kan dit echt niet...

    -Gregory McEwan-
    Snel pakte ik mijn spullen en liep terug naar Anna, ze pakte mijn hand en samen liepen we richting badkamer. Anna sloot de deur en fluisterde in mijn oor dat ik nu nog wegkon, maar ik wou niet weg, ook al was ik superzenuwachtig. Ik drukte haar grijnzend tegen de muur en begon haar passioneel te kussen. Ze trok me dicht tegen zich aan en opeens bengelde haar bikinitopje voor mijn neus. Ik grijnsde en Anna liet de handdoek vallen.
    Ik begon te blozen toen ik Anna zo halfnaakt voor me zag staan.
    " Ik weet echt niet wat ik moet doen nu!" fluisterde ik tegen haar, voor ik haar weer begon te kussen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp

    'Ik weet echt niet wat ik moet doen nu,' fluisterde Gregory tegen mij en begon me toen te kussen. Ik duwde hem zachtjes weg. 'Kijk, luister en shut up,' grinnikte ik en duwde Gregory nu tegen de muur. 'Ik zal je de dos en don'ts leren..' Ik drukte gretig mijn lippen op de zijne en Gregory beantwoordde de kus gretig. '.. van een vrouw,' hijgde ik en ik kuste hem weer. 'Eerst, behandel een vrouw als een prinses, heb respect voor haar, zorg dat ze zich speciaal voelt.' Ik legde mijn hand op Gregory's kont en kneep er even in. 'Ten tweede, laat haar gillen, kronkelen, smeken, verlangend naar meer.' Ik kuste hem op zijn wang en daalde toen snel af in een pad van kusjes naar zijn schouder en hief toen mijn hoofd op naar zijn oor. 'Ten laatste, geniet ervan.' Ik likte zijn oorlelletje en liet mijn hand langs zijn geslacht glijden, waarna ik naast de wasbak op het plateau ging zitten.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 21:19 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kayleigh Sarah Sue
    "Nope ,die heb ik niet gezien. Waar heb je het ,voor het laats gelegd?" vroeg hij en ik haalde mijn schouders op. ''Dat is het probleem, dat weet ik dus niet.''
    ''Ik loop even naar mijn kamer toe denk ik, wat anders aan doen en andere lingerie,'' ik sprong van het aanrecht en haalde mijn hand door mijn haar. ''Tot straks, denk ik. Tenzij ik een newbie zie.'' grijnzend verliet ik de keuken, en sloot de keukendeur achter me dicht. Ik zuchtte kort en zette stappen voort naar de slaapkamer. Aangezien het koude, sinas blikje nog in mijn hand was, en mijn iphone in mijn andere hand, duwde ik met mijn kont de deur open naar 'mijn' slaapkamer.
    Ik liep snel naar het kleine tafeltje dat er stond, en zette daar mijn drinken op en legde mijn iphone op de stoel. Ik gooide mijn kast open, en greep snel naar een setje kleding en uit de onderste lade, een setje lingerie. Ik gooide de broek en het 'shirtje' over mijn schouder, en liep naar de badkamerdeur. Nouja, poging tot. Ik ramelde kort aan de deurklink, en kwam tot de conclusie dat deze op slot zat. ''Anna, ben jij hier?''

    Oh jezus, dat word nog wat.
    Lieverds, ik reageer sewwens wel effe XXX


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    -Gregory McEwan-
    "Anna? Ben jij hier?" Mijn lippen rukten zich los van Anna.
    "Fuck!" zei ik paniekerig, wat als Kay ons hier samen zou zien? Ik wist niet echt veel van Kay, niemand eigenlijk, maar iets maakte dat ik toch liever niet had dat ze me in m'n nakie zag.
    Anna keek naar de deur, waarvan de klink hevig bewoog.
    "Errm, ja ik ben hier!" zei Anna.
    "Fijn , doe je de deur even open? Ik zou ook graag douchen!" zei Kay's stem
    Ik keek Anna even sensueel aan: " We doen strakjes verder oké Cupcake? Maar nu moet ik me verstoppen! Any suggestions?" vroeg ik terwijl Kay aan de deur stond te wachten.


    Sorry als ik te veel jullie karakters bespeeld heb , haha ik denk niet dat Kay graag heeft dat Greg haar zet douchen ,dus we moeten hem daar wegkrijgen, liefst zonder dat Kay het merkt Xxx


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing