• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

    4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || JeanneDArc
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 5 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen. Ik controleer het!
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> || of spoiler.
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.
    7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.
    8. Naam verandering zo snel mogelijk doorgeven zodat ik dit kan aanpassen.
    9. Je bespeelt niemand zijn personage(s), tenzij afgesproken met die gene.


    Rollen verdeling topic. Speeltopic 1. Speeltopic 2.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 19:16 ]

    Anna Sharp

    'Je kleren,' suste ik. 'Doe ze aan.' 'Moment, we zijn nog even bezig,' riep ik toen naar Kayleigh. Snel deden we allebei onze kleren aan en ik opende de deur. Gregory liep eerst naar buiten en daarna kwam ik. 'Hij had een vervelende wond op zijn .. nou ja, op een vervelende plek en aangezien mijn moeder geneeskunde kent, vroeg hij aan mij of ik er even naar wou kijken, hij was namelijk erg beschaamd,' legde ik gauw uit en we liepen snel de kamer uit. Ik voelde dat Gregory daar niet echt blij mee was, maar ik had geen ander plan. Ik bedoel, het was vrij plausibel.
    De jongensbadkamer was ook zo goed als uitgestorven en ontzettend vuil, zoals jongens kunnen zijn. Snel deed ik de deur daar weer op slot en ik ging weer op het plateau naast de wasbak zitten. 'Nice,' zei ik vervolgens. 'Nu hebben we meer om uit te doen.' Ik grinnikte even.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -Gregory McEwan-
    Anna loste de situatie luchtig op , om me daarna mee te sleuren naar de jongensbadkamer. Snel deed ze de deur op slot en ging op het plateau zitten.
    "Nice" zei ze vervolgens." Nu hebben we meer om uit te doen!" ze grinnikte.
    "Ah, wat een perv ben jij zeg cupcake!" grinnikte ik , terwijl mijn handen al onder haar T- shirt kropen. Ze grinnikte e n ik deed hetzelfde als zij bij mij gedaan had, de ellenlange kusjesweg om haar wat te plagen, om vervolgens even speels in haar borst en kont te knijpen, naar haar gevoelige plekje gaan? Nee dat durfde ik nog net niet.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp

    Gregory kneep in mijn bil en borsten. Ik grinnikte even als hij een pad van kusjes aflegt. Ik trok mijn t-shirt uit en trok dat van Gregory ook uit. Ik zag hoe Gregory gebiologeerd naar mijn borsten staarde. 'You like'm?' vroeg ik hem. Ik had me lang verheugd op dit moment, maar ik was toch wel een beetje onzeker. Ik hechtte altijd veel waarde aan de opinie van anderen. Met mijn voeten trok ik Gregory nog dichterbij en drukte een zuigzoen in zijn nek.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -Gregory McEwan-
    Ik staarde even naar Anna's mooie, volle borsten.
    "You like'm?" vroeg ze droogjes.
    "No, I don't like them, I adore them." antwoorde Ik droogjes terug, waarna ik rilde door de zuigzoen, hé , irritant als je daardoor kippenvel kreeg!
    Anna leek het te voelen en grinnikte. Ze leek helemaal niet onzeker over haar lichaam of zenuwachtig.
    Ik beet haar speels in haar oor als wraak en bloosde toen ik mijn kleine Greggy voelde groeien.

    Ja ik weet het, droog stukje.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp

    Langzaam voelde ik Gregory's geslacht groeien. Ik beet zachtjes op de plaats waar ik zojuist een zuigzoen had geplaatst omdat mijn mond er nog was. Ik liep met mijn vingers op en neer op zijn borstkast en buik. Hij zag er gespierd uit, maar dat wist ik al. Ik wilde het gewoon aanraken. Ik ging langzaam op en neer met mijn bekken zodat mijn geslacht langs dat van Gregory schuurde. Ik zag hoe Gregory rood werd. 'Ocharm,' lachte ik. 'Ik moet je niet zo plagen.' Ik sprong langs hem heen en ging de douche in. Ik ging achter het schot staan zodat Gregory mij niet kon zien. Ik deed mijn rok en bikinibroekje uit en hing ze over het schot heen zodat Gregory ze kon zien. Ik kon zijn ademhaling horen en even later hoorde ik wat geritsel. Toen kwam Gregory ook naakt de douche binnen. Hij drukte mij tegen de muur en aaide mijn haren langs mijn gezicht mijn handpalmen. Even keken we elkaar uitgebreid. Mijn ademhaling versnelde nu ook. Toen dook hij naar voren en kuste me uitgebreid.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Niet vervelend bedoelt, maar wil je mijn personage niet bespelen.. Sorry

    Zo erg had ik 'r toch niet bespeeld Bieberen?

    DJeez , ik ben hier echt niet goed in !

    -Gregory Mcewan-
    Ik drukte Anna tegen de muur en kuste haar, we waren allebei naakt. Ik hoopte maar dat er nu niemand meer zou komen storen.
    De warme douchestralen maakten dat het nog warmer werd.
    Anna en ik stonden nu wel heel erg dicht bij elkaar , dichter kon haast niet
    "Als je je maagdelijkheid nog wilt behouden, gelieve het dan nu te zeggen;" hijgde ik tussen een kus door in Anna's oor.
    Ik had een condoom meegesmokkeld in mijn broekzak, zodat ik hem snel kon pakken als het zover was, veiligheid voor alles weet je wel?
    Ik keek Anna nog even aan.
    "Ben jij ook zo geil?" hijgde ik, en knabbelde zachtjes aan haar oor.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Hiya peepz, iemand nog zin om verder te rpg 'en ?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik ben er uit; ik sluit de RPG. De algemene reden is bekend bij iedereen neem ik aan.
    Het was leuk om te doen en ik zal zeker die ervaring meenemen (: