• Mijn meester lacht zoals een vampier uit Twilight (Aro).
    Hij is super vaak ziek!
    En ik kreeg nachtmeriie over hem en toen kreeg hij rode ogen!


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Laxus schreef:
    Leuk toch.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Laxus schreef:
    Leuk toch.


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Sinds wanneer is een geintje, trollen? Ik kan er echt niet tegen dat dat woord tegenwoordig zo verkeerd wordt gebruikt. Ik wed dat je het ook nog eens vernederlands uitspreekt. Which makes it even worse, omdat het een Engels woord is.

    Implying it's a joke...please let it be a joke.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Wat een fantasie haha, misschien moet je een verhaal daarover schrijven :P


    Life is hard and then we die

    Was dit, heel toevallig, een één april grap?


    Do what people say you can't.

    Kijk uit! Straks gaan hij nog welke nacht aan je bed staan, kijkend hoe je slaapt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mijn meester lacht zoals een vampier uit Twilight (Aro).
    Hij is super vaak ziek!
    En ik kreeg nachtmeriie over hem en toen kreeg hij rode ogen!



    Some people are art and do art at the same time

    Semper schreef:
    Was dit, heel toevallig, een één april grap?


    Ik denk het wel, nu ik de datum zie van wanneer het topic is geopend.


    Physics is awesome

    Rybak schreef:
    (...)

    Ik denk het wel, nu ik de datum zie van wanneer het topic is geopend.

    Haha, straks komt er een post dat het een dikke 1 april grap is. c:


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zie niet in wat de "grap" zou moeten zijn. Volgens mij snappen sommige mensen echt niks meer van 1 april.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Stelletje oude wijven, jezus. Laat dit kind lekker een topic maken over haar leraar, waarom altijd de "my god, stupiiiiiiiid, facepaaaalm!" reacties? Ik vond het wel komisch, aangezien ik ook altijd dacht dat mijn wiskunde leraar op een alien leek. Jullie verzieken de boel zélf. Reageer eens een keer normaal, in plaats van met z'n allen stoer doen en haar uit te lachen.
    Jullie hebben het altijd over dat pesten gemeen is, maar iemand uitlachen van TIEN jaar is wel oké.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Stelletje oude wijven, jezus. Laat dit kind lekker een topic maken over haar leraar, waarom altijd de "my god, stupiiiiiiiid, facepaaaalm!" reacties? Ik vond het wel komisch, aangezien ik ook altijd dacht dat mijn wiskunde leraar op een alien leek. Jullie verzieken de boel zélf. Reageer eens een keer normaal, in plaats van met z'n allen stoer doen en haar uit te lachen.
    Jullie hebben het altijd over dat pesten gemeen is, maar iemand uitlachen van TIEN jaar is wel oké.

    Hm, agreed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Barnabas schreef:
    Stelletje oude wijven, jezus. Laat dit kind lekker een topic maken over haar leraar, waarom altijd de "my god, stupiiiiiiiid, facepaaaalm!" reacties? Ik vond het wel komisch, aangezien ik ook altijd dacht dat mijn wiskunde leraar op een alien leek. Jullie verzieken de boel zélf. Reageer eens een keer normaal, in plaats van met z'n allen stoer doen en haar uit te lachen.
    Jullie hebben het altijd over dat pesten gemeen is, maar iemand uitlachen van TIEN jaar is wel oké.


    Bij sommige mensen knelt hun ego de hersenen gewoon een beetje af. Ze zijn vast vergeten hoe zij waren als tienjarige.


    i put the fun in funeral

    Sunlights schreef:
    (...)



    Mijn leraren lijken allemaal op aliens, maar volgens mij komen ze gewoon van mars ofsow! Mars is de lerarenplaneet!!!

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 19:10 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen