• Mijn meester lacht zoals een vampier uit Twilight (Aro).
    Hij is super vaak ziek!
    En ik kreeg nachtmeriie over hem en toen kreeg hij rode ogen!


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Ik zeg ook hij lijkt op een vampier niet dat hij een vampier is!
    Dit is geen 1 april grap.
    Ik open wel geen topics meer ik krijg toch lullige reacties behalve van sommige...


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    BreeXLove schreef:
    Ik zeg ook hij lijkt op een vampier niet dat hij een vampier is!
    Dit is geen 1 april grap.
    Ik open wel geen topics meer ik krijg toch lullige reacties behalve van sommige...

    Dat gebeurt inderdaad helaas iets te vaak op Q, maar ik ga maar niet verder op de sfeer in aangezien de meningen daar over zijn verdeeld. ;p Trek je er niks van aan. Als je een topic wilt openen, gewoon doen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Audacity schreef:
    (...)

    Bij sommige mensen knelt hun ego de hersenen gewoon een beetje af. Ze zijn vast vergeten hoe zij waren als tienjarige.

    Toen ik tien was, gebruikte ik tienduizend smileys, breezertaal en vele afkortingen. Alleen omdat iedereen het gebruikte, werd het niet afgekraakt.
    Dit meisje heeft een goede spelling, gebruikt maar één uitroepteken in de titel en haar bericht bevat geen smileys, maar een grappige mededeling. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    BreeXLove schreef:
    Ik zeg ook hij lijkt op een vampier niet dat hij een vampier is!
    Dit is geen 1 april grap.
    Ik open wel geen topics meer ik krijg toch lullige reacties behalve van sommige...

    Trek het je niet aan, het is het internet maar. Laat je niet tegenhouden om een grappig iets te vermelden in een topic!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oke, Ik wil later schrijver worden dus moet wel goede spelling gebruiken. :)


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    BreeXLove schreef:
    Oke, Ik wil later schrijver worden dus moet wel goede spelling gebruiken. :)

    Trust me, op mijn tiende had ik niet zo'n goede spelling als jij.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 19:23 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Toen ik tien was, gebruikte ik tienduizend smileys, breezertaal en vele afkortingen. Alleen omdat iedereen het gebruikte, werd het niet afgekraakt.
    Dit meisje heeft een goede spelling, gebruikt maar één uitroepteken in de titel en haar bericht bevat geen smileys, maar een grappige mededeling. (cat)



    Volgens mij deed ik dat nog toen ik dertien was...

    BreeXLove schreef:

    Oke, Ik wil later schrijver worden dus moet wel goede spelling gebruiken. :)


    Dan zit je hier wel goed, Quizlet zit vol met toekomstige schrijfsters. Laat je niet afschrikken door de berichten in dit topic hoor, niet iedereen begreep je en er zitten er altijd wel een paar bij die dan lullig moeten doen.


    i put the fun in funeral

    Licet schreef:
    Kijk uit! Straks gaan hij nog welke nacht aan je bed staan, kijkend hoe je slaapt.


    HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Goeie!!!!!
    Enne, schatteke van dit topicje. Het maakt me geen .... uit of het een 1 april grap is, het klinkt precies zo als mijn AK leraar


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    BreeXLove schreef:
    Oke, Ik wil later schrijver worden dus moet wel goede spelling gebruiken. :)


    Dan zit je hier goed :Y)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Deceiver schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Goeie!!!!!
    Enne, schatteke van dit topicje. Het maakt me geen .... uit of het een 1 april grap is, het klinkt precies zo als mijn AK leraar



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)



    oh my gosh..... dafu is dat?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Licet schreef:
    (...)


    Zo erg is het nu ook weer niet. :') Vreemde opmerkingen heb jij soms.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Zo erg is het nu ook weer niet. :') Vreemde opmerkingen heb jij soms.


    Haha sorry, ik kwam hem tegen op geenstijl, en ik vond het wel een passende reactie :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)



    Dat is die ene van MBH, die was soms behoorlijk irritant. Sorry, moest even.


    Physics is awesome

    Barnabas schreef:
    Stelletje oude wijven, jezus. Laat dit kind lekker een topic maken over haar leraar, waarom altijd de "my god, stupiiiiiiiid, facepaaaalm!" reacties? Ik vond het wel komisch, aangezien ik ook altijd dacht dat mijn wiskunde leraar op een alien leek. Jullie verzieken de boel zélf. Reageer eens een keer normaal, in plaats van met z'n allen stoer doen en haar uit te lachen.
    Jullie hebben het altijd over dat pesten gemeen is, maar iemand uitlachen van TIEN jaar is wel oké.
    Sinds wanneer dacht iedereen die zulke reacties had, dat pesten gemeen is? (duivel)


    Some people are art and do art at the same time