• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Omg, sommige mensen zouden verboden moeten worden om een tattoe te laten zetten. Een man die heel zijn lichaam vol tattoeëert met Miley Cyrus. oO


    Take me to wonderland

    Morgen school met een Biologie Rep. en een Duits So ._.
    Do.not.want


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heel even in een zwart gat terecht gekomen toen ik merkte dat school en mijn vaste ritme weer op me te wachten stonden. Dan maar weer denken aan de leuke dingen zoals dat ik naar Rome ga over twee weken.


    I still think of the guitar bible.

    Buikpijn :c


    Take me to wonderland

    Morgen weer weg van huis, naar mn kamertje. school(huil) leren(nerd)( geen zin in) en ben vrijdag weer thuis, om het hele weekend weer te leren. volop toetsen:( hoop dat ik het haal,

    Moet vroeg opstaan, maar ben nog niet moe/ kan niet slapen(6)


    Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone

    Zo ongelooflijk moe. T_T


    Your make-up is terrible

    Buh, ik voel me beroerd. :c


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Daar gaan we dan, wish me luck.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb zo'n zin om te shoppen, en ik ga maar even goed nadenken over mijn tattoo die ik wil. Heb er nu het geld voor :3


    -

    Nog een halfuur *zwijmel*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waarom ben ik zo vroeg opgestaan?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hopelijk kan ik er vandaag een luie dag van maken. D:


    Take me to wonderland

    Tot nu toe valt de dag wel mee. Het scheelt echt dat het al dinsdag is. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Argh, rijles was dramatisch.


    You are beautiful, you are love.

    Telenet, ik haat je.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.