• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    PUKKELxDING schreef:
    Jij f^%^#$%#$%#ing kutjoch! Mij uitmaken voor achterbaks, zeggen dat ik in mijn eigen wereldje leef en dat jij helemaal niet met andere meiden flirt terwijl ik het met mijn eigen ogen zag afgelopen zaterdag. En dan vind mijn beste vriendin nu een brief van jou aan een of ander meisje die je van een datingsite hebt geplukt, met de datum van gister erop. Heb je ENIG idee hoe FAKKIN veel pijn je haar daarmee doet? Vieze vuile leugenaar, bah. Jij verdient haar niet, jij verdient niemand, jij !@##%$$%@#%#@$@##. Laat mijn beste vriendin met rust en kom gewoon nooit meer terug bij de groep! ROT OP!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    I want you to hold me, love me, kiss me, make love to me. I want you. Only you.

    Zul je net zien dat hij of een vriendin heeft, of gay is. *zucht*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik voel me echt bagger.


    Your make-up is terrible

    Roane schreef:
    (...)

    XD you just made me laugh XD


    Life is hard and then we die

    Killed schreef:
    I want you to hold me, love me, kiss me, make love to me. I want you. Only you.

    Zul je net zien dat hij of een vriendin heeft, of gay is. *zucht*

    Als hij gay is, stuur hem dan naar mij, want ik val alleen maar op hetero's. -.-


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Als hij gay is, stuur hem dan naar mij, want ik val alleen maar op hetero's. -.-

    Haha, ahhw, dat klinkt echt zielig. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)XD you just made me laugh XD


    Dat was wel zo'n beetje de bedoeling, maar ik ben alsnog blij dat het gelukt is :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    WANNEER IS HET ZOMERVAKAAANTIE
    o hallo capslocktoets, heee.


    i put the fun in funeral

    Puritatem schreef:
    (...)
    Haha, ahhw, dat klinkt echt zielig. :x

    Ik ben zo zielig. :c

    Splih! Mijn beste vriendin heeft weer een berichtje achtergelaten! Ik moet haar nog tot zaterdag missen. D: Ik ging de eerste dag al dood. :')

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 22:19 ]


    Take me to wonderland

    Your love is heavenly, baby


    26 - 02 - '16

    Itami schreef:
    (...)
    Als hij gay is, stuur hem dan naar mij, want ik val alleen maar op hetero's. -.-


    Als hij gay blijkt te zijn, zal ik aan je denken, hem in een grote doos stoppen in een sexy pakje en naar jou opsturen. ^_^

    Voordat ik hem inpak, natuurlijk eerst even jou stalken voor je adres, zodat het wel een verrassing blijft dat een onwijs lekker ding op de post naar jou is (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Itami schreef:
    (...)
    Ik ben zo zielig. :c

    Splih! Mijn beste vriendin heeft weer een berichtje achtergelaten! Ik moet haar nog tot zaterdag missen. D: Ik ging de eerste dag al dood. :')

    Ghehe, ach arm jochie. Je hebt het ook zo moeilijk. Ooit vind je wel een knap, lief, schattig, gay-ish iemand. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gatverre. Waarom is weheartit gebombardeerd met Justin Bieber plaatjes?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Puritatem schreef:
    (...)
    Ghehe, ach arm jochie. Je hebt het ook zo moeilijk. Ooit vind je wel een knap, lief, schattig, gay-ish iemand. :Y)

    Let's hope so...

    Aagt!! Telenet, ik haat je! Je werkt meer niet dan wel. -.-


    Take me to wonderland

    Tortura schreef:
    Gatverre. Waarom is weheartit gebombardeerd met Justin Bieber plaatjes?

    Niet alleen met JB.. 1D is er ook nog steeds. :']


    Don't walk. Run, you sheep, run.