• Hi,

    Sorry ik heb besloten toch nog even te wachten met het verhaal, toch bedank ik iedereen die moeite heeft gedaan :)

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 16:51 ]


    You're nothing without a dream.

    Rol: Vriendin Liam/Niall/
    Volledige Naam: Clarisse Infelia Bond
    Bijnaam: Claire, Bond, Feli
    Geboortedatum: 12-6-1995, nu zeventien dus. Geboren in Ierland, Dublin
    Uiterlijk :


    Michelle Trachtenberg
    Claire heeft donkerbruine haren tot ongeveer haar borsten, ze knipt zelden haar haar, alleen als het echt moet. Claire heeft niet een grote lengte, rond de één meter vierenzestig. Ondanks haar lengte draagt ze zelden haar hoge hakken, alleen als ze daarvoor in de stemming is. Haar stijl is casual en is niet echt van de jurken en rokken. Het liefst draagt ze skinny jeans, een topje, blazer en dan haar Converse of Vans schoenen. Claire heeft een bril, maar heeft negen van de tien keer lenzen in. Een bril vindt ze zo raar en die draagt ze dan ook alleen thuis. Ze vindt alleen haar ogen leuk aan haar hele lichaam, ook al heeft ze een goed postuur. Claire heeft drie tattoo's. Eén op haar linkerpols, met een oneindigheidteken en de tekst 'Infinity and Beyond.' De ander op haar rechter onderarm die 'I'll Always Love You.' zegt, die staan voor haar ouders. De laatste heeft ze achter haar oor laten zetten, dat is een muzieknoot. Muziek betekent veel voor haar, ze heeft dan zo nu en dan haar depressieve momenten, dan luistert ze naar haar favoriete muziek.
    Karakter: Claire is een aardig en leuk meisje om om mee te gaan. Ze noemt zichzelf dan ook nogal impulsief, wat ze niet helemaal is. Soms zegt ze dan een geheim van iemand die het haar is toevertrouwt is, maar meer niet. Ze heeft pillen voor haar stemmingswisselingen en agressieproblemen, ze wordt zelf gek van de hoeveelheid pillen ze moet nemen. Door haar stemmingswisselingen kan ze soms raar overkomen, de ene keer heel erg vrolijk, de andere keer reageert ze fel. Als je haar eenmaal kent, wen je er wel aan. Haar agressieproblemen zijn niet echt een groot probleem, maar samen met haar stemmingswisselingen is het gevaarlijk. Soms kan het uit de hand lopen en kan ze zichzelf niet tegenhouden. Dan kan het wel eens voorkomen dat ze voorwerpen door de kamer gaan gooien. Later koelt ze wel af, maar daar moet je wel geduld voor hebben. Ze heeft over het algemeen een leuk karakter, maar hier en daar een duister iets.
    Claire kan drie instrumenten bespelen, piano, gitaar en een beetje drum. In het verleden heeft ze geprobeerd om op boksen te gaan voor haar agressieproblemen, zodat die wat minder voorkwamen, maar dat is niet gelukt. Toch doet ze het nog steeds voor haarzelf, haar agressieproblemen zijn wel wát minder geworden door het boksen. Instrumenten bespelen is haar passie, zingen kan ze wel, maar durft daarvoor niet uit de kast te komen. Haar stem is zuiver, maar niet perfect.
    Ze kan goed met mensen omgaan en probeert dan ook altijd haar best te doen om iemand te troosten als diegene somber is. Claire drinkt af en toe wat alcohol, maar nooit veel dat ze dan de volgende dag niet meer weet wat er is gebeurd. Claire heeft nooit echt geluk in de liefde gehad, ze heeft nog geen vriend gehad en dus ook nog nooit gezoend. Claire vindt het maar goed en speciaal. Anderen vinden haar maar raar dat ze nog nooit een vriend heeft gehad. Ze zegt altijd dat ze wacht voor haar ware.
    Familie: Ze had altijd een goede band met haar ouders, haar ouders steunden haar door dik en dun, maar haar ouders zijn in 2010 gestorven aan een ongeluk toen ze op wintersport waren. Daar was ze natuurlijk kapot van. Ze is enigskind en woont nu op zichzelf in hartje London. Claire heeft vaak contact met haar familie, tantes en ooms die in Ierland wonen. Ongeveer vijfenzeventig procent van haar familie woont in Ierland, in Dublin. Ze gaat daar regelmatig naartoe als ze vakantie heeft van school. Ze heeft één beste vriendin, Emily, die haar steunde tijdens haar depressieve tijd. Emily houdt zich altijd aan haar beloftes en beschouwt Claire dan ook altijd als haar onbiologische zus.
    Verleden:
    Toen ze weer thuis in Engeland was, had ze een depressieve tijd. Een tijd dat ze niet naar school ging en weigerde te eten. Toentertijd bleef Emily altijd bij haar en weigerde ook naar school te gaan. Ongeveer drie maanden na de dood van haar ouders, ging ze weer naar school, onder toezicht van Emily. Op school werd ze altijd gepest door haar Ierse accent, daarna maakten mensen het nog erger door haar te pesten, omdat ze een bril kreeg toen ze veertien was. Toen was Claire nog nooit depressief geweest, haar eerste depressieve tijd was toen ze haar ouders verloor.
    Muziek speelt een grote rol in haar leven, tijdens haar depressieve tijd had Emily als idee dat muziek wel zou helpen. Emily had toen twee grote stereo's mee naar huis genomen en de muziek gespeeld die veel betekent voor haar, Avril Lavigne, The Script en Ed Sheeran. Dat was de eerste keer in drie maanden toen Claire weer lachte en plezier maakte. Een dag later had ze de tattoo 'I'll Always Love You' gezet. Die heeft ze expres heel groot laten zetten, haar ouders waren alles voor haar.
    Extra: Mensen maken grappen over haar achternaam. Als ze zichzelf voorstelt aan iemand voor het eerst zegt ze altijd ''Bond, Claire Bond.'' Mensen denken dan altijd dat het een grap is, maar het dan ook echt haar achternaam.
    Waarschuwen: Ja, graag.
    - 'Emily' is Phoebe Tonkin

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 16:21 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    (...)

    DAT IS AVRIL. Nu ga ik mijn rol maken


    haha, klopt, was ik er vergeten bij te zetten.


    26 - 02 - '16

    Mijn rol is klaar.. Denk ik. Misschien wordt 'ie nog wat uitgebreider ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mason schreef:
    Hi,

    Sorry ik heb besloten toch nog even te wachten met het verhaal, toch bedank ik iedereen die moeite heeft gedaan :)


    Jammer
    Als het toch gaat doen.... Ik ben er!!!


    live your life, it is beautiful as it is!

    Ach, ik heb de mijne toch al af (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    maakt niet uit neemje tijd en laat het me weten als ik erin zit xxx :):):):):):)