• Het kapucijnaapje van tieneridool Justin Bieber, dat vorige week in beslag werd genomen op het vliegveld in München, krijgt waarschijnlijk onderdak bij Stichting AAP in Almere. Dat zei directeur David van Gennep van de apenopvang woensdag.

    De douane pakte het 14 weken oude diertje af, omdat Bieber niet over de juiste papieren beschikte. Volgens Van Gennep moet het dier 4 weken in quarantaine en is Almere een van de weinige locaties waar een jong kapucijnaapje terecht kan. Stichting AAP heeft goede connecties met het asiel waar het aapje nu verblijft.

    De komende weken blijft het beestje nog wel in Duitsland, omdat Bieber de gelegenheid heeft gekregen de papieren alsnog in orde te maken. De kans dat de Amerikaanse popster dat voor elkaar krijgt, is volgens Van Gennep echter zeer klein.

    Overigens is de directeur niet heel blij dat het vermoedelijke nieuwe thuis van het aapje bekend is geworden. Het asiel in München ontving al bedreigingen van zogeheten 'Beliebers'. Van Gennep hoopt dat deze ,,hardcore fans' zich in Nederland koest houden en begrijpen dat een aapje tussen zijn soortgenoten thuishoort.

    ,,In de natuur zou hij 1 tot 1,5 jaar bij zijn moeder blijven. Dat is nodig om zich volledig te ontwikkelen', legt Van Gennep uit. ,,Hij zal best een kooi met een gouden randje hebben gekregen en alle liefde die de heer Bieber hem kon geven, maar op deze manier zal hij zich nooit volwaardig kunnen ontwikkelen.'

    De directeur heeft er dan ook geen goed woord voor over dat de popster het diertje als huisdier hield. ,,Zo'n aapje gaat in de loop der tijd gedragsproblemen vertonen. En ik heb begrepen dat meneer Bieber ook niet zo'n aangenaam heerschap is. Je zou bijna denken dat bij hem hetzelfde is gebeurd in zijn jeugd, waardoor hij ook een gedragsprobleem heeft ontwikkeld.'



    Whahahahahah ik moest lachen om deze zin: Zo'n aapje gaat in de loop der tijd gedragsproblemen vertonen. En ik heb begrepen dat meneer Bieber ook niet zo'n aangenaam heerschap is. Je zou bijna denken dat bij hem hetzelfde is gebeurd in zijn jeugd, waardoor hij ook een gedragsprobleem heeft ontwikkeld.' xD LFMAO

    DarkSavior schreef:
    Justin Bieber, je hebt het weer geflikt. Ik dacht dat het niet erger kon en toch maak je het elke keer erger. Je hebt gewoon een talent in een vreselijke mongool zijn. Gefeliciteerd.


    Mongool? Serieus? -.-‘


    ff serieus tegenwoordig let iedereen zeer erg op Justin. (Heb het niet over jou maar in het algemeen) Wat hij ook doet iedereen heeft altijd zijn commentaar en negatieve opmerkingen over Justin. Hij is ook maar een mens hij wilt ook zijn leven leven. Hij experimenteert ook met zijn leven, dat hij jong in de muziekwereld terecht kwam, is ook een van de redenen dat Justin nou niet met zijn leven heef geëxperimenteerd en ja hij heeft een aap gekocht moest hij dat nou weten dat dat niet goed is voor het aapje? En ja je kan je mening zeggen dat mag hier in Nederland, maar dat je dan mongool gaat zeggen vind ik wel erg laag. Weet je überhaupt wel wat mongool is?
    En nee ik probeer Justin niet te verdedigen ik vind het ook geen goed idee dat hij een aapje gekocht heeft, ik vind het alleen niet zo’n fijne gedachten dat je mongool zei.

    Zoek het eendjestopic maar alvast op ._.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Senzafine schreef:
    (...)
    Hij is 19. Dan hoor je te weten dat een jong aapje hebben niet goed is ._.


    Ik weet dat hij 19 is :) En dat hoef je niet altijd te weten , ik wist dat zelf ook niet dat dat niet mag en ik ben 17 :O

    .

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 20:01 ]

    Dan ga ik hem toch opzoeken? Ik woon toch in Almere dus niet echt een probleem. Leuk als gastheer Bieber dan ook komt kijken -_-(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    RockMeBieber schreef:
    (...)

    Mongool? Serieus? -.-‘ [IMAGE]
    ff serieus tegenwoordig let iedereen zeer erg op Justin. (Heb het niet over jou maar in het algemeen) Wat hij ook doet iedereen heeft altijd zijn commentaar en negatieve opmerkingen over Justin. Hij is ook maar een mens hij wilt ook zijn leven leven. Hij experimenteert ook met zijn leven, dat hij jong in de muziekwereld terecht kwam, is ook een van de redenen dat Justin nou niet met zijn leven heef geëxperimenteerd en ja hij heeft een aap gekocht moest hij dat nou weten dat dat niet goed is voor het aapje? En ja je kan je mening zeggen dat mag hier in Nederland, maar dat je dan mongool gaat zeggen vind ik wel erg laag. Weet je überhaupt wel wat mongool is?
    En nee ik probeer Justin niet te verdedigen ik vind het ook geen goed idee dat hij een aapje gekocht heeft, ik vind het alleen niet zo’n fijne gedachten dat je mongool zei.

    Ja, gewoon wel

    Nou, ik vind zijn gedrag totaal niet acceptabel en dat zal ik ook zeker uiten. Daarbij heeft het woord "mongool" meerdere betekenissen en wordt het in deze context maar al te vaak als een scheldwoord gebruikt.
    En ja, er is nu eenmaal altijd negatief commentaar op hem, omdat sommige mensen hem niet geweldig vinden en het niet eens zijn met wat hij doet.

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 20:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DamnBieber schreef:
    Dan ga ik hem toch opzoeken? Ik woon toch in Almere dus niet echt een probleem. Leuk als gastheer Bieber dan ook komt kijken -_-(cat)



    ff serieus hoeveel dieren had Justin? Hij heeft een vlinderhond genaamd Sam hij had een slang genaamd Johnson en hij had een hamster. Welke dieren heeft hij nog meer? En deze vraag spookt al een tijdje in mijn hoofd heeft hij Sam nog?

    Nee. Gewoon nee!
    Hoe beroemd je ook bent, aapjes zijn geen huisdier!!


    26 - 02 - '16

    Senzafine schreef:
    Waarom koopt hij dan ook in hemelsnaam een aap? -zonder geldige papieren dat het arme diertje legaal is gekocht-
    Arm beest.


    Ex astris, sciencia

    RockMeBieber schreef:
    (...)

    Ooow awh nu ik erover na denk echt zielig voor het aapje. Maar hoe moet Justin dat nou weer weten hahaha. Hij dacht vast: “I love monkey’s so i’m gonna buy a monkey and call him Molly” -.-‘ maar ja het is Justin’s leven ik hoef hem niet beoordelen op zijn gedrag alhoewel ik me soms best wel aan hem irriteer
    Btw: Je hebt mij iets nieuws geleerd over honden wist ik nog niet (Y)

    Dat beest heet Mally en Bieber heeft hem voor zijn verjaardag gekregen :') Waarom weet ik dit. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    RockMeBieber schreef:
    (...)

    Daar ben ik zeer mee eens eigenlijk. Het is inderdaad niet goed voor het aapje, alleen vind ik dat ze wel overdreven reageren. Ik bedoel mensen die puppy's als huisdieren hebben zijn ook misschien net nog maar 14 weken oud of misschien zelfs jonger dat is dan ook niet goed voor de puppy's. Justin wou graag een aapje en ik vind dat hij heus wel de recht ervoor heeft om een aapje te kopen :) Verder vind ik dat de fans zich aanstellen ze hoeven niet boos te worden omdat Molly (zo heet Justin Bieber's aapje) afgepakt is.

    Wel wil ik graag Molly ontmoeten en een foto samen met hem maken :) lijkt me wel schattig zo'n klein aapje van Justin lolol


    Het verschil tussen een puppy en een kapucijnaapje is dat het bij de wet verboden is om een aap als huisdier te hebben. Zelfs verzorgers van dierentuinen mogen een verstoten aap niet meer in huis hebben. Zonder papieren is dit illegaal en kan deze overdreven puber een gevangenisstraf krijgen. Een puppy is anders dan een aapje, men maakt niet voor niets wetten. En sowieso Bieber moet al gestraft worden voor het feit dat hij dit arme beestje Molly noemt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bedankt dat jullie me tante beledigen.(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja, gewoon wel

    Nou, ik vind zijn gedrag totaal niet acceptabel en dat zal ik ook zeker uiten. Daarbij heeft het woord "mongool" meerdere betekenissen en wordt het in deze context maar al te vaak als een scheldwoord gebruikt.
    En ja, er is nu eenmaal altijd negatief commentaar op hem, omdat sommige mensen hem niet geweldig vinden en het niet eens zijn met wat hij doet.


    Als je Justin Bieber voor mongool uitmaakt als scheldwoord vind ik het niet zo erg (Alhoewel ik in principe mongool, kanker, tyfus etc. liever niet aan hoor maar goed). Je mag hem schelden zo vaak en zo veel als je wilt,(In je gedachten of gewoon hardop zolang ik het maar niet te lezen krijg) maar hem uiten als een verstandelijke beperking of andere soorten
    ziektes vind ik zeer laag en niet kunnen. En ja idd je mag je mening uiten en ik accepteer dat gewoon, alleen werd ik een beetje boos toen je mongool zei, dat vind ik nooit leuk tegen wie je het ook zegt. Zelfs als je het tegen mijn aartsvijand dat zou zeggen zal ik het niet leuk vinden. “Mongool” ligt heel gevoelig bij me..En ik bedoel echt niets verkeerds mee.. Ik vertelde wat ik dacht.

    En btw: Niet eens zijn met wat hij doet, kom op, die mensen die er niet mee eens zijn in wat hij ook doet zijn schijnheilig alsof ze zelf nooit fouten maken -.-‘. Just saying..

    Boira schreef:
    (...)

    Het verschil tussen een puppy en een kapucijnaapje is dat het bij de wet verboden is om een aap als huisdier te hebben. Zelfs verzorgers van dierentuinen mogen een verstoten aap niet meer in huis hebben. Zonder papieren is dit illegaal en kan deze overdreven puber een gevangenisstraf krijgen. Een puppy is anders dan een aapje, men maakt niet voor niets wetten. En sowieso Bieber moet al gestraft worden voor het feit dat hij dit arme beestje Molly noemt.


    Wahahahahah gestraft worden omdat hij het aapje Molly noemxD LMFAO hij heet Mally nog erger xD. Ja sorry wist dit echt niet, maar idd nu ik het weet vind ik dat Bieber dat niet moest doen, maar best wel schattig zo’n aapje als huisdier

    Doo schreef:
    (...)
    Dat beest heet Mally en Bieber heeft hem voor zijn verjaardag gekregen :') Waarom weet ik dit. (cat)




    Hahahaha hoe weet je dat idd lol. Dus het is Justin Bieber’s schuld niet. Ohh heb wat ontdekt. Hij kréég het voor zijn verjaardag dus Justin Bieber is onschuldig (dance)