• Het kapucijnaapje van tieneridool Justin Bieber, dat vorige week in beslag werd genomen op het vliegveld in München, krijgt waarschijnlijk onderdak bij Stichting AAP in Almere. Dat zei directeur David van Gennep van de apenopvang woensdag.

    De douane pakte het 14 weken oude diertje af, omdat Bieber niet over de juiste papieren beschikte. Volgens Van Gennep moet het dier 4 weken in quarantaine en is Almere een van de weinige locaties waar een jong kapucijnaapje terecht kan. Stichting AAP heeft goede connecties met het asiel waar het aapje nu verblijft.

    De komende weken blijft het beestje nog wel in Duitsland, omdat Bieber de gelegenheid heeft gekregen de papieren alsnog in orde te maken. De kans dat de Amerikaanse popster dat voor elkaar krijgt, is volgens Van Gennep echter zeer klein.

    Overigens is de directeur niet heel blij dat het vermoedelijke nieuwe thuis van het aapje bekend is geworden. Het asiel in München ontving al bedreigingen van zogeheten 'Beliebers'. Van Gennep hoopt dat deze ,,hardcore fans' zich in Nederland koest houden en begrijpen dat een aapje tussen zijn soortgenoten thuishoort.

    ,,In de natuur zou hij 1 tot 1,5 jaar bij zijn moeder blijven. Dat is nodig om zich volledig te ontwikkelen', legt Van Gennep uit. ,,Hij zal best een kooi met een gouden randje hebben gekregen en alle liefde die de heer Bieber hem kon geven, maar op deze manier zal hij zich nooit volwaardig kunnen ontwikkelen.'

    De directeur heeft er dan ook geen goed woord voor over dat de popster het diertje als huisdier hield. ,,Zo'n aapje gaat in de loop der tijd gedragsproblemen vertonen. En ik heb begrepen dat meneer Bieber ook niet zo'n aangenaam heerschap is. Je zou bijna denken dat bij hem hetzelfde is gebeurd in zijn jeugd, waardoor hij ook een gedragsprobleem heeft ontwikkeld.'



    Whahahahahah ik moest lachen om deze zin: Zo'n aapje gaat in de loop der tijd gedragsproblemen vertonen. En ik heb begrepen dat meneer Bieber ook niet zo'n aangenaam heerschap is. Je zou bijna denken dat bij hem hetzelfde is gebeurd in zijn jeugd, waardoor hij ook een gedragsprobleem heeft ontwikkeld.' xD LFMAO

    DamnBieber schreef:
    Bedankt dat jullie me tante beledigen.(cat)


    Ik geef alleen mijn mening (cat)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    RockMeBieber schreef:
    (...)
    En btw: Niet eens zijn met wat hij doet, kom op, die mensen die er niet mee eens zijn in wat hij ook doet zijn schijnheilig alsof ze zelf nooit fouten maken -.-‘. Just saying..

    Ik koop tenminste geen aap zonder de nodige papieren en eis dat mensen uit een restaurant worden getrapt zodat mijn crew er kan zitten :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RockMeBieber schreef:
    (...)



    Hahahaha hoe weet je dat idd lol. Dus het is Justin Bieber’s schuld niet. Ohh heb wat ontdekt. Hij kréég het voor zijn verjaardag dus Justin Bieber is onschuldig (dance)

    Dat het een cadeau is neemt niet weg dat hij zijn verantwoordelijkheid had moeten nemen door of de juiste papieren aan te vragen of het beestje af te staan. Ik weet niet of het houden van een aap in de VS verboden is, maar zo ja, dan had hij daar ook misschien rekening mee moeten houden. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    DarkSavior schreef:
    Justin Bieber, je hebt het weer geflikt. Ik dacht dat het niet erger kon en toch maak je het elke keer erger. Je hebt gewoon een talent in een vreselijke mongool zijn. Gefeliciteerd.

    Hier moest ik toch echt even om lachen. Droogkloot x')

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik koop tenminste geen aap zonder de nodige papieren en eis dat mensen uit een restaurant worden getrapt zodat mijn crew er kan zitten :Y)



    Whahahahah heeft JB dat echt gedaan? Gekke Justin..
    Er zijn echt die mensen die doen alsof ze nooit fouten maken en ondertussen zijn ze kritiek aan het geven over anderen. Ja dág daar kan ik echt niet tegen.. Iedereen maakt fouten daar zijn we mensen voor, we zijn heus geen inter-gelaïciseerde robbots die zo geprogrammeerd zijn dat ze never nooit fouten maken xD en btw: Justin is nog 19, jong en nog niet verstandig (Sorry Justin i’m just saying) Lol xD

    Doo schreef:
    (...)
    Dat het een cadeau is neemt niet weg dat hij zijn verantwoordelijkheid had moeten nemen door of de juiste papieren aan te vragen of het beestje af te staan. Ik weet niet of het houden van een aap in de VS verboden is, maar zo ja, dan had hij daar ook misschien rekening mee moeten houden. (cat)


    Oké daar geef ik je zwaar gelijk in. Idd Justin waar zat je met je verstand? xD

    Ben jij serieus 17? Ik vraag me af hoe jij ooit verantwoordelijkheid gaat nemen voor dingen die je doet, want dat hoort zo, of je nou beroemd bent of niet.
    Daarbij heeft Justin een hele fanbase meisjes vanaf 10 jaar, dat brengt een nog grotere verantwoordelijkheid met zich mee om eens het goede voorbeeld te tonen. Natuurlijk maakt iedereen fouten, maar sommige dingen die hij doet zijn geen fouten meer maar moedwillige besluiten die een negatieve uitwerking hebben op andere en daar kan je gewoon niet onderuit komen omdat hij 'nog maar 19 is en beroemd'. Iedereen moet gevolgen dragen, of je nou 15, 19 of 40 bent.


    Your make-up is terrible

    Er valt altijd wat de discussiëren als het over Bieber gaat(cat)

    RockMeBieber schreef:
    (...)


    Whahahahah heeft JB dat echt gedaan? Gekke Justin..
    Er zijn echt die mensen die doen alsof ze nooit fouten maken en ondertussen zijn ze kritiek aan het geven over anderen. Ja dág daar kan ik echt niet tegen.. Iedereen maakt fouten daar zijn we mensen voor, we zijn heus geen inter-gelaïciseerde robbots die zo geprogrammeerd zijn dat ze never nooit fouten maken xD en btw: Justin is nog 19, jong en nog niet verstandig (Sorry Justin i’m just saying) Lol xD

    Natuurlijk maak ik fouten. Ik ben 18, dus volgens jou zou ik nog een stuk onverstandiger zijn dan Justin. Nou, volgens mij ben ik verstandiger dan Justin. Ik ga niet vet asociaal eisen dat mensen moeten oprotten, zodat mijn crew er kan zitten. Hij heeft absoluut geen manieren en denkt dat hij echt alles is. Daarom heb ik een hekel aan hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Even tussendoor.... Waarom is die aap nu pas afgepakt terwijl hij het ruim een maand geleden gekregen heeft.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Natuurlijk maak ik fouten. Ik ben 18, dus volgens jou zou ik nog een stuk onverstandiger zijn dan Justin. Nou, volgens mij ben ik verstandiger dan Justin. Ik ga niet vet asociaal eisen dat mensen moeten oprotten, zodat mijn crew er kan zitten. Hij heeft absoluut geen manieren en denkt dat hij echt alles is. Daarom heb ik een hekel aan hem.
    Oow dat van die alles herken ik wel.(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Michonne schreef:
    Ben jij serieus 17? Ik vraag me af hoe jij ooit verantwoordelijkheid gaat nemen voor dingen die je doet, want dat hoort zo, of je nou beroemd bent of niet.
    Daarbij heeft Justin een hele fanbase meisjes vanaf 10 jaar, dat brengt een nog grotere verantwoordelijkheid met zich mee om eens het goede voorbeeld te tonen. Natuurlijk maakt iedereen fouten, maar sommige dingen die hij doet zijn geen fouten meer maar moedwillige besluiten die een negatieve uitwerking hebben op andere en daar kan je gewoon niet onderuit komen omdat hij 'nog maar 19 is en beroemd'. Iedereen moet gevolgen dragen, of je nou 15, 19 of 40 bent.


    Ja ik ben 17 en ik ben wel verantwoordelijk in dingen die ik doe ja. En ik geef je wel gelijk in wat je zegt, ik leef alleen al een tijdje onder een steen, weet dus niet wat voor geks en onverantwoordelijke dingen Justin uitgespookt heeft. En idd Justin moet een goede voorbeeld geven aan zijn fans, straks gaan ze ook zo “raar” doen.

    RockMeBieber schreef:
    Er valt altijd wat de discussiëren als het over Bieber gaat(cat)


    Nope, maar de slaafse devotie van zijn fans en hun bereidheid zijn meest idiote acties (Het laten wachten van fans om te gamen, het laten wachten van fans in de sneeuw, aapjes zonder papieren de EU in smokkelen) te verdedigen is vermakelijk


    quidquid excusatio prandium pro

    DamnBieber schreef:
    Even tussendoor.... Waarom is die aap nu pas afgepakt terwijl hij het ruim een maand geleden gekregen heeft.

    Ik denk dat dat is omdat het nu bij de douane pas is opgevallen dat hij de juiste papieren er niet voor had.

    DamnBieber schreef:
    Even tussendoor.... Waarom is die aap nu pas afgepakt terwijl hij het ruim een maand geleden gekregen heeft.


    Omdat de politie je niet op straat gaat vragen of je de juiste papieren hebt. Als je echter illegaal probeert dieren over landsgrenzen heen te smokkelen gaat dat opvallen.


    quidquid excusatio prandium pro