• Het kapucijnaapje van tieneridool Justin Bieber, dat vorige week in beslag werd genomen op het vliegveld in München, krijgt waarschijnlijk onderdak bij Stichting AAP in Almere. Dat zei directeur David van Gennep van de apenopvang woensdag.

    De douane pakte het 14 weken oude diertje af, omdat Bieber niet over de juiste papieren beschikte. Volgens Van Gennep moet het dier 4 weken in quarantaine en is Almere een van de weinige locaties waar een jong kapucijnaapje terecht kan. Stichting AAP heeft goede connecties met het asiel waar het aapje nu verblijft.

    De komende weken blijft het beestje nog wel in Duitsland, omdat Bieber de gelegenheid heeft gekregen de papieren alsnog in orde te maken. De kans dat de Amerikaanse popster dat voor elkaar krijgt, is volgens Van Gennep echter zeer klein.

    Overigens is de directeur niet heel blij dat het vermoedelijke nieuwe thuis van het aapje bekend is geworden. Het asiel in München ontving al bedreigingen van zogeheten 'Beliebers'. Van Gennep hoopt dat deze ,,hardcore fans' zich in Nederland koest houden en begrijpen dat een aapje tussen zijn soortgenoten thuishoort.

    ,,In de natuur zou hij 1 tot 1,5 jaar bij zijn moeder blijven. Dat is nodig om zich volledig te ontwikkelen', legt Van Gennep uit. ,,Hij zal best een kooi met een gouden randje hebben gekregen en alle liefde die de heer Bieber hem kon geven, maar op deze manier zal hij zich nooit volwaardig kunnen ontwikkelen.'

    De directeur heeft er dan ook geen goed woord voor over dat de popster het diertje als huisdier hield. ,,Zo'n aapje gaat in de loop der tijd gedragsproblemen vertonen. En ik heb begrepen dat meneer Bieber ook niet zo'n aangenaam heerschap is. Je zou bijna denken dat bij hem hetzelfde is gebeurd in zijn jeugd, waardoor hij ook een gedragsprobleem heeft ontwikkeld.'



    Whahahahahah ik moest lachen om deze zin: Zo'n aapje gaat in de loop der tijd gedragsproblemen vertonen. En ik heb begrepen dat meneer Bieber ook niet zo'n aangenaam heerschap is. Je zou bijna denken dat bij hem hetzelfde is gebeurd in zijn jeugd, waardoor hij ook een gedragsprobleem heeft ontwikkeld.' xD LFMAO

    DamnBieber schreef:
    Even tussendoor.... Waarom is die aap nu pas afgepakt terwijl hij het ruim een maand geleden gekregen heeft.


    Omdat hij langs de Douane kwam zonder (goede) papieren. Van te voren wist men niet dat hij geen papieren had, neem ik aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Omdat de politie je niet op straat gaat vragen of je de juiste papieren hebt. Als je echter illegaal probeert dieren over landsgrenzen heen te smokkelen gaat dat opvallen.
    Hij heeft een tour en rijst ongeveer 6-7 keer per maand dus wat je nu zegt slaat nergens op.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Natuurlijk maak ik fouten. Ik ben 18, dus volgens jou zou ik nog een stuk onverstandiger zijn dan Justin. Nou, volgens mij ben ik verstandiger dan Justin. Ik ga niet vet asociaal eisen dat mensen moeten oprotten, zodat mijn crew er kan zitten. Hij heeft absoluut geen manieren en denkt dat hij echt alles is. Daarom heb ik een hekel aan hem.


    Neeeee ik zei niet dat je onverstandiger dan Justin bent absoluut niet gekkie (lol) Justin is raar. (Woow een fan van JB geeft dat toe, het kan niet gekker) En OMFG ik ben dus echt een tijdje van de wereld geweest. Ik wist niet dat hij zo was.. Hij mag niet doen en denken dat hij alles is -.-‘ daar kan ik niet tegen. En ik snap dat je dan een hekel aan hem hebt door zijn gedrag. De Beliebers (fans van JB) zien deze kant van hem niet, ik bijvoorbeeld zag deze ruwe kant aan Justin niet, omdat ik dan ook echt sinds 2009 fan van hem ben heb ik hem zien opgroeien en dan zie je alleen de leuke kant van hem. Maar sorry hoor Justin moet zich echt gedragen..

    DamnBieber schreef:
    (...)Hij heeft een tour en rijst ongeveer 6-7 keer per maand dus wat je nu zegt slaat nergens op.


    *reist
    Een aap smokkelen naar de EU is nou eenmaal illegaal, Alwin kan daar niets aan veranderen hoor (cat)

    Sorry, kon het niet laten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Pantheon schreef:
    Nee. Gewoon nee!
    Hoe beroemd je ook bent, aapjes zijn geen huisdier!!


    Tell me about it, stud.

    Hoezo niet genoeg plek voor dat kleine aapje? De Kemphaan is goed genoeg hoor, zoveel apen hebben ze ook weer niet, zag ik Maandag.
    Maar nee, nu komen zeker al die fans helemaal naar Almere om te kijken naar dat aapje? Alsof het niet druk genoeg was met de Primark erbij. D:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Boira schreef:
    (...)

    *reist
    Een aap smokkelen naar de EU is nou eenmaal illegaal, Alwin kan daar niets aan veranderen hoor (cat)

    Sorry, kon het niet laten.
    Jij veranderd wel erg van onderwerp want daar had ik het hellemaal niet over(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Kan dat kind geen hond nemen?
    Ik vermaak me kostelijk dat Justin steeds negatief in de pers terecht komt. c:


    Take me to wonderland

    DamnBieber schreef:
    (...)Jij veranderd wel erg van onderwerp want daar had ik het hellemaal niet over(cat)


    *Helemaal.

    Naar mijn mening wel want jij vond dat zijn comment nergens op sloeg, dat deed hij wel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    DamnBieber schreef:
    (...)Hij heeft een tour en rijst ongeveer 6-7 keer per maand dus wat je nu zegt slaat nergens op.


    rijst? Hoe kun je rijsten? (cat)

    Waarom slaat het nergens op? Ik neem aan dat ie langs de douane een land binnengaat, nietwaar? Of doet meneer ook dat illegaal?


    quidquid excusatio prandium pro

    Kunnen ze meteen ook Justin opvangen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Kunnen ze meteen ook Justin opvangen?


    Hahaha, ik wil Bieber niet in mijn stad :'D


    SLOAN.

    Thefuck.


    -

    Licet schreef:
    Kunnen ze meteen ook Justin opvangen?


    hahhahaha :P

    ugh waarom nemen mensen apen als huisdier, dat vind ik echt zielig voor die beestjes :/


    As travars