• Het kapucijnaapje van tieneridool Justin Bieber, dat vorige week in beslag werd genomen op het vliegveld in München, krijgt waarschijnlijk onderdak bij Stichting AAP in Almere. Dat zei directeur David van Gennep van de apenopvang woensdag.

    De douane pakte het 14 weken oude diertje af, omdat Bieber niet over de juiste papieren beschikte. Volgens Van Gennep moet het dier 4 weken in quarantaine en is Almere een van de weinige locaties waar een jong kapucijnaapje terecht kan. Stichting AAP heeft goede connecties met het asiel waar het aapje nu verblijft.

    De komende weken blijft het beestje nog wel in Duitsland, omdat Bieber de gelegenheid heeft gekregen de papieren alsnog in orde te maken. De kans dat de Amerikaanse popster dat voor elkaar krijgt, is volgens Van Gennep echter zeer klein.

    Overigens is de directeur niet heel blij dat het vermoedelijke nieuwe thuis van het aapje bekend is geworden. Het asiel in München ontving al bedreigingen van zogeheten 'Beliebers'. Van Gennep hoopt dat deze ,,hardcore fans' zich in Nederland koest houden en begrijpen dat een aapje tussen zijn soortgenoten thuishoort.

    ,,In de natuur zou hij 1 tot 1,5 jaar bij zijn moeder blijven. Dat is nodig om zich volledig te ontwikkelen', legt Van Gennep uit. ,,Hij zal best een kooi met een gouden randje hebben gekregen en alle liefde die de heer Bieber hem kon geven, maar op deze manier zal hij zich nooit volwaardig kunnen ontwikkelen.'

    De directeur heeft er dan ook geen goed woord voor over dat de popster het diertje als huisdier hield. ,,Zo'n aapje gaat in de loop der tijd gedragsproblemen vertonen. En ik heb begrepen dat meneer Bieber ook niet zo'n aangenaam heerschap is. Je zou bijna denken dat bij hem hetzelfde is gebeurd in zijn jeugd, waardoor hij ook een gedragsprobleem heeft ontwikkeld.'



    Whahahahahah ik moest lachen om deze zin: Zo'n aapje gaat in de loop der tijd gedragsproblemen vertonen. En ik heb begrepen dat meneer Bieber ook niet zo'n aangenaam heerschap is. Je zou bijna denken dat bij hem hetzelfde is gebeurd in zijn jeugd, waardoor hij ook een gedragsprobleem heeft ontwikkeld.' xD LFMAO

    RainbowDash schreef:
    (...)

    rijst? Hoe kun je rijsten? (cat)

    Waarom slaat het nergens op? Ik neem aan dat ie langs de douane een land binnengaat, nietwaar? Of doet meneer ook dat illegaal?


    Boira schreef:
    (...)

    *Helemaal.

    Naar mijn mening wel want jij vond dat zijn comment nergens op sloeg, dat deed hij wel.


    Achja fouten. Dat krijgen mensen met dyslectie toch? En ik ben sowieso geen nederlands dus die laatste letter was gewoon een vergissing. (cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oké. Klopt, 19-jarige maken fouten. Ik ben verdomme nog niet eens 16 en ik wéét dat je een Aap níét als huisdier neemt. En als je 'm krijgt, ga niet lopen droogkloten bij de douane. Fouten maken tot daaraan toe.

    Je ziet trouwens wel hoe verschrikkelijk sommige fans van Justin Bieber alles wat hij doet -en verkeerd doet- verdedigen alsof het hun verloren zoon is. Ik durf te wedden dat als hij high het podium oploopt ze gewoon zeggen dat het een 'foutje' was.
    Oh, om even misverstanden te voorkomen, ik heb het niet over iédere fan. Ik haat vooroordelen, dit bovenste gaat over de über-Beliebers.

    Ik vind het eigenlijk ook helemaal niet grappig dat dat aapje nu gedragsstoornissen krijgt.

    Licet schreef:
    Kunnen ze meteen ook Justin opvangen?


    Tijd voor koffie.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Nope, maar de slaafse devotie van zijn fans en hun bereidheid zijn meest idiote acties (Het laten wachten van fans om te gamen, het laten wachten van fans in de sneeuw, aapjes zonder papieren de EU in smokkelen) te verdedigen is vermakelijk


    Oke het is nu officieel ik heb een tijdje onder een steen geleefd -.-
    In de kou laten staan? van dat gamen wist ik wel maar ff serieus in de kou laten staan? Whutthefuck..:8

    Ik wil alleen even erop aanmerken dat het niet zo zielig was dat mensen een topic gingen openen over mensen in India of Pakistan die apen laten dansen en die zijn nog jongen!! Dan dit?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    RockMeBieber schreef:
    (...)

    Oke het is nu officieel ik heb een tijdje onder een steen geleefd -.-
    In de kou laten staan? van dat gamen wist ik wel maar ff serieus in de kou laten staan? Whutthefuck..:8

    Hij heeft zijn fans in een concert een keer twee uur laten wachten, omdat hij aan het gamen was. Meisjes werden schreeuwend de zaal uitgetrokken, omdat Justin niet was geweest, maar ze toch écht naar huis moesten van hun ouders.


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Oké. Klopt, 19-jarige maken fouten. Ik ben verdomme nog niet eens 16 en ik wéét dat je een Aap níét als huisdier neemt. En als je 'm krijgt, ga niet lopen droogkloten bij de douane. Fouten maken tot daaraan toe.

    Je ziet trouwens wel hoe verschrikkelijk sommige fans van Justin Bieber alles wat hij doet -en verkeerd doet- verdedigen alsof het hun verloren zoon is. Ik durf te wedden dat als hij high het podium oploopt ze gewoon zeggen dat het een 'foutje' was.
    Oh, om even misverstanden te voorkomen, ik heb het niet over iédere fan. Ik haat vooroordelen, dit bovenste gaat over de über-Beliebers.

    Ik vind het eigenlijk ook helemaal niet grappig dat dat aapje nu gedragsstoornissen krijgt.

    (...)


    Dit!(Y)

    Kwijt schreef:
    (...)
    Hij heeft zijn fans in een concert een keer twee uur laten wachten, omdat hij aan het gamen was. Meisjes werden schreeuwend de zaal uitgetrokken, omdat Justin niet was geweest, maar ze toch écht naar huis moesten van hun ouders.


    :O
    Whuttefuck!! dat meent hij niet!
    *kruipt onder haar steen vandaan* Oke Justin, waar is de oude Justin gebleven?

    Kwijt schreef:
    (...)
    Hij heeft zijn fans in een concert een keer twee uur laten wachten, omdat hij aan het gamen was. Meisjes werden schreeuwend de zaal uitgetrokken, omdat Justin niet was geweest, maar ze toch écht naar huis moesten van hun ouders.

    Ahw, he's such an angel. Kan niks verkeerd doen...


    Take me to wonderland

    Trouwens voor mensen die dat misschien zullen denken. Ik ben een Belieber dat wel maar niet zo'n eentje die Justin meteen verdedig. Soms doe ik dat maar als Justin dan echt ook iets stoms gedaan heeft dat een facepalm waard is wil ik zeggen dat ik hem NIET verdedig. ff serieus twee uur te laat? fans in de kou laten staan? staan te gamen in plaats van een concert te geven? Justin wordt wakker!!! amen...

    Itami schreef:
    Kan dat kind geen hond nemen?
    Ik vermaak me kostelijk dat Justin steeds negatief in de pers terecht komt. c:


    Glenn toch:P

    RockMeBieber schreef:
    Trouwens voor mensen die dat misschien zullen denken. Ik ben een Belieber dat wel maar niet zo'n eentje die Justin meteen verdedig. Soms doe ik dat maar als Justin dan echt ook iets stoms gedaan heeft dat een facepalm waard is wil ik zeggen dat ik hem NIET verdedig. ff serieus twee uur te laat? fans in de kou laten staan? staan te gamen in plaats van een concert te geven? Justin wordt wakker!!! amen...


    Daar lijkt het nu toch aardig op (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Daar lijkt het nu toch aardig op (cat)


    Ik verdedig hem niet (: ik vertel alleen maar mijn mening. Ik vind dat Justin zich niet zo moet gedragen..

    Justin ff serieus wordt toch volwassen man..

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 22:28 ]

    Een vriend van mijn vader had vroeger ook zo'n aapje (toen was het nog legaal in België) maar inderdaad, die krijgen gedragsproblemen. Dat beest trok altijd aan de haren van de mensen en was eigenlijk niet handelbaar. En over het illigaal zijn van aapjes houden in de US: in sommige Staten is het legaal en in andere illegaal.

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 22:38 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson



    Oja, daar komt-ie.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hij moet zijn verantwoordelijkheid is nemen. Zeker omdat hij een bepaalde invloed heeft op sommige mensen. Hij moest die aap niet aannemen voor zijn verjaardag zonder de vereisten papieren. Zijn bekendheid stijgt naar zijn kop.


    I still think of the guitar bible.