• Het kapucijnaapje van tieneridool Justin Bieber, dat vorige week in beslag werd genomen op het vliegveld in München, krijgt waarschijnlijk onderdak bij Stichting AAP in Almere. Dat zei directeur David van Gennep van de apenopvang woensdag.

    De douane pakte het 14 weken oude diertje af, omdat Bieber niet over de juiste papieren beschikte. Volgens Van Gennep moet het dier 4 weken in quarantaine en is Almere een van de weinige locaties waar een jong kapucijnaapje terecht kan. Stichting AAP heeft goede connecties met het asiel waar het aapje nu verblijft.

    De komende weken blijft het beestje nog wel in Duitsland, omdat Bieber de gelegenheid heeft gekregen de papieren alsnog in orde te maken. De kans dat de Amerikaanse popster dat voor elkaar krijgt, is volgens Van Gennep echter zeer klein.

    Overigens is de directeur niet heel blij dat het vermoedelijke nieuwe thuis van het aapje bekend is geworden. Het asiel in München ontving al bedreigingen van zogeheten 'Beliebers'. Van Gennep hoopt dat deze ,,hardcore fans' zich in Nederland koest houden en begrijpen dat een aapje tussen zijn soortgenoten thuishoort.

    ,,In de natuur zou hij 1 tot 1,5 jaar bij zijn moeder blijven. Dat is nodig om zich volledig te ontwikkelen', legt Van Gennep uit. ,,Hij zal best een kooi met een gouden randje hebben gekregen en alle liefde die de heer Bieber hem kon geven, maar op deze manier zal hij zich nooit volwaardig kunnen ontwikkelen.'

    De directeur heeft er dan ook geen goed woord voor over dat de popster het diertje als huisdier hield. ,,Zo'n aapje gaat in de loop der tijd gedragsproblemen vertonen. En ik heb begrepen dat meneer Bieber ook niet zo'n aangenaam heerschap is. Je zou bijna denken dat bij hem hetzelfde is gebeurd in zijn jeugd, waardoor hij ook een gedragsprobleem heeft ontwikkeld.'



    Whahahahahah ik moest lachen om deze zin: Zo'n aapje gaat in de loop der tijd gedragsproblemen vertonen. En ik heb begrepen dat meneer Bieber ook niet zo'n aangenaam heerschap is. Je zou bijna denken dat bij hem hetzelfde is gebeurd in zijn jeugd, waardoor hij ook een gedragsprobleem heeft ontwikkeld.' xD LFMAO

    Ik hoop zo dat hij nog eens zó hard op zijn bek terecht komt, dat hij zijn neus nooit meer verwaand in de neus zal steken. Wat heb ik toch een hekel aan zulke lui!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Iedereen weet toch dat apen in het wild thuis horen? Die beestjes zijn niet geschikt als huisdieren en bovendien is het nog eens hartstikke illegaal ook. Daarbij vind ik ook dat het zijn eigen schuld dat zijn aapje 'afgepakt' is. Hij wist dat hij geen papieren had (omdat het eigenlijk gewoon verboden is wat hij doet, ook al had hij het dier gekregen van iemand) en dan gaat hij het nog gezellig de grens over laten steken? Hij dacht zeker omdat hij beroemd was dat ze dit wel door de vingers zouden zien? Maar goed, laat hem maar doen, misschien leert hij er dan eindelijk eens wat van.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ziamlatte schreef:
    Iedereen weet toch dat apen in het wild thuis horen? Die beestjes zijn niet geschikt als huisdieren en bovendien is het nog eens hartstikke illegaal ook. Daarbij vind ik ook dat het zijn eigen schuld dat zijn aapje 'afgepakt' is. Hij wist dat hij geen papieren had (omdat het eigenlijk gewoon verboden is wat hij doet, ook al had hij het dier gekregen van iemand) en dan gaat hij het nog gezellig de grens over laten steken? Hij dacht zeker omdat hij beroemd was dat ze dit wel door de vingers zouden zien? Maar goed, laat hem maar doen, misschien leert hij er dan eindelijk eens wat van.


    Dit ^(Y)

    Ik heb medelijden met dat aapje..


    26 - 02 - '16

    RockMeBieber schreef:
    (...)

    Daar ben ik zeer mee eens eigenlijk. Het is inderdaad niet goed voor het aapje, alleen vind ik dat ze wel overdreven reageren. Ik bedoel mensen die puppy's als huisdieren hebben zijn ook misschien net nog maar 14 weken oud of misschien zelfs jonger dat is dan ook niet goed voor de puppy's. Justin wou graag een aapje en ik vind dat hij heus wel de recht ervoor heeft om een aapje te kopen :) Verder vind ik dat de fans zich aanstellen ze hoeven niet boos te worden omdat Molly (zo heet Justin Bieber's aapje) afgepakt is.

    Wel wil ik graag Molly ontmoeten en een foto samen met hem maken :) lijkt me wel schattig zo'n klein aapje van Justin lolol

    Puppy's mogen al na zes weken uit het nest, omdat in de zes tot tien weken na de geboorte de puppy begint aan zijn/haar levensfase, waarin hij/zij de wereld gaat verkennen, als ik het goed onthouden heb, en dit het perfecte moment is om aan zijn/haar nieuwe baasje te wennen.
    Wij hebben onze hond pas na elf weken gekocht en juist omdat wij haar zo "laat" gekocht hebben, hebben wij veel problemen in haar ontwikkeling gehad, omdat zij in het begin juist uitviel naar mensen (hierbij moet ik wel zegen dat wij een herder hebben en deze honden uiterst erg gericht zijn op hun baasje).


    Hoe dan ook, ik vond het al zielig toen Nick Jonas een hond kocht en hij nam die niet eens altijd mee op tournee.
    Nu willen mensen ineens hun baby of zelfs het hele circus meenemen, doe even normaal.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Al berooft dat kutkind een bank, die gestoorde Beliebers van hem verdedigen het toch wel. It's a sad world after all.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Al berooft dat kutkind een bank, die gestoorde Beliebers van hem verdedigen het toch wel. It's a sad world after all.

    +1. Wedden dat mensen hier over gaan flippen? Weet je meten wie de gestoorde beliebers zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Britannic schreef:
    (...)
    Puppy's mogen al na zes weken uit het nest, omdat in de zes tot tien weken na de geboorte de puppy begint aan zijn/haar levensfase, waarin hij/zij de wereld gaat verkennen, als ik het goed onthouden heb, en dit het perfecte moment is om aan zijn/haar nieuwe baasje te wennen.
    Wij hebben onze hond pas na elf weken gekocht en juist omdat wij haar zo "laat" gekocht hebben, hebben wij veel problemen in haar ontwikkeling gehad, omdat zij in het begin juist uitviel naar mensen (hierbij moet ik wel zegen dat wij een herder hebben en deze honden uiterst erg gericht zijn op hun baasje).


    Hoe dan ook, ik vond het al zielig toen Nick Jonas een hond kocht en hij nam die niet eens altijd mee op tournee.
    Nu willen mensen ineens hun baby of zelfs het hele circus meenemen, doe even normaal.


    Kan je niet gewoon in een normale grootte typen? Dit leest echt irritant.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    +1. Wedden dat mensen hier over gaan flippen? Weet je meten wie de gestoorde beliebers zijn.

    Vast en zeker. Maar als zij dat soort achterlijke, niet-geconstrueerde verdedigingen gaan roepen puur omdat ze elke avond aan dat joch denken voor ze gaan slapen, mag ik ook zeggen wat ik ervan denk. Dat kind is volledig ontspoort maar in hun ogen blijft hij een heilige saint. Het is zielig gewoon.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Vast en zeker. Maar als zij dat soort achterlijke, niet-geconstrueerde verdedigingen gaan roepen puur omdat ze elke avond aan dat joch denken voor ze gaan slapen, mag ik ook zeggen wat ik ervan denk. Dat kind is volledig ontspoort maar in hun ogen blijft hij een heilige saint. Het is zielig gewoon.

    Ik ben het helemaal met je eens :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Vast en zeker. Maar als zij dat soort achterlijke, niet-geconstrueerde verdedigingen gaan roepen puur omdat ze elke avond aan dat joch denken voor ze gaan slapen, mag ik ook zeggen wat ik ervan denk. Dat kind is volledig ontspoort maar in hun ogen blijft hij een heilige saint. Het is zielig gewoon.

    Stiekem mis ik de fans in dit topic. Kon leuk worden...


    Take me to wonderland

    Hij is inderdaad volledig ontspoort net als veel meer van die jonge kindsterretjes! Denkt dat ie net een beetje meer is als de rest, maar feitelijk is het gewoon een domme drol die zijn neus in de lucht steekt van eigenwijsheid--'


    ~

    Ik vind het gewoon jammer dat ik in elk fandom terug moet zien dat als de idool iets doet, waarbij hij/zij bestraft wordt, er altijd haat komt richting de gene die straf uitdeelde. Ik vind gewoon dat negen van de tien keer zo'n vermaning echt wel mag. Gewoon onzin dat er altijd zo gehaat moet worden door die die-hards.


    26 - 02 - '16