• Paranormal Academy, een doodnormaal schoolgebouw maar de binnenkant zit vol met kinderen die hun paranormale gave's willen ontwikkelen, de ene kan in de toekomst kijken en de ander kan geesten zien. Er zitten niet veel kinderen op deze school want niet iedereen is paranormaal begaafd. Ook krijg je hier geen gewone lessen zoals wiskunde of Nederlands, je krijgt hier les over het omgaan met kineses en hoe je kwade geesten het best kunt verjagen.

    Paranormale kinderen.
    MAXIMAAL 15.

    ~Ralph Cramer || Hydrokinese || Paranormaal
    ~June Lacey Smith || Krachtuitschakeling. || Lilangel
    ~Dane Evan Richmond || Telekinese || Lilangel
    ~Aline Roslyn Evanlyn Rhine. || Umbrakinese || hateandlove
    ~Juliano Cisneros || Superieure ogen & oren. || Paranormaal
    ~Lyra Symphonique Jestera || Pijnigen met een blik || kwijt
    ~Alex Remy Deamons || Electrokinese || Ninuturu
    ~Aryna Yannah Zenith || Voorspellende dromen || Krielkip
    ~Yurian Lucardo Deamons || Helende krachten || Kellybelly
    ~Emily Johnsonn || Geesten verschijningen || Skoupa
    ~Jeannette Dubois || Kirin

    Invullijstje.

    Naam:
    Leeftijd: (Docenten boven de 30, leerlingen 13 t/m. 18)
    Gave:
    Docent/leerling:
    Uiterlijk (FOTO SVP) :
    Innerlijk:
    Vak ( Alleen voor docenten) :
    Extra:


    Regels.

    ~Schelden mag maar niet te erg ivm te jonge kinderen..?
    ~Er zijn NPC's die iedereen kan besturen. ( =Non-player characters)
    ~Nieuwe topics mogen alleen door lilangel of paranormaal
    ~Je mag alleen jezelf en NPC's besturen, andere alleen met toestemming van diegene.
    ~OOC ( = Out of character ) reacties tussen haakjes of in het overlegtopic.
    ~Have fun :D

    NPC's.

    ~Schoolhoofd V. Cramer.
    ~Docente Amber Berreta || Docente Kineses.
    ~Docent Johan de Jong || Docent Zintuigen.
    ~Docent Gino Greco || Docent Kookkunsten & blikkunsten.
    ~Docente Lisa Janssen. || Docente geesten verschijningen.

    Waar begint het?

    Iedereen pakt zijn koffers uit en Ralph heet ze welkom, Schoolhoofd van Cramer word waarschijnlijk het meeste door mij gespeeld maar goed, Ik leid iedereen rond en je kunt overleggen in het praattopic over met wie je je kamer wilt delen en relaties etc. OOC doen we met haakjes.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=149566
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=149396

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 10:33 ]


    Giovanni

    Lisa Janssen, docente Geestverschijningen
    Ik heb haar ge-NPC-t xD als een vriendelijke, overbezorgde, honingzoete vrouw van 33 jaar. Of dat ook zo is, geen idee.. Maar NPC is door iedereen bespeelbaar dus tja.

    'Het begin van een nieuw schooljaar.' In het nog lege lokaal met de docenten zat een vrouw, met lange, golvende blonde haren en bruine ogen, waar de pretlichtjes in schitterden van plezier. Ze keek haar collega's aan, pakte een wit krijtje en schreef op het bord: Welkom leerlingen!
    'Hebben jullie er zin in?' vroeg Lisa uitdagend en ze zette lachend haar handen in haar zij. 'Ik wel namelijk!'

    Ach ach, wat was het mooi om al die kinderen weer te zien. Jong of oud, nieuw of bekend, ze waren er allemaal weer. Lisa glimlachte opnieuw, wandelde naar de deur en ging ervoor staan om hem open te houden. Een eindeloze stroom zinnetjes als 'Hallo!' 'Welkom!' en 'Fijne reis gehad?' vielen als een waterval uit haar mond terwijl ze de binnendruppelende leerlingen gadesloeg. Ze moest natuurlijk wel een betrouwbare en vriendelijke indruk maken, als lerares en toekomstige mentor. Het zou echt sneu zijn voor die kinders om een mentor te krijgen die niet om ze gaf. Dus, zij gaf het goede voorbeeld. Al snel zat het lokaal vol en sloot ze de deur.* Als er leerlingen te laat zouden zijn, was dat jammer. Maar ach, het was de eerste schooldag, ze moesten (opnieuw) wennen aan het schoolleven, en bovendien moesten de nieuwelingen zich ook op hun gemak voelen, dus zou zij het door de vingers zien. Zij wel. Of de anderen dat ook deden, was maar de vraag.

    Lichtjes heupwiegend liep Lisa naar een leeg, leerlingloos tafeltje voorin de klas en plofte neer op de tafel, sloeg haar benen over elkaar, trok haar gebreide vestje recht. Nu ze in de belangstelling ging staan, moest ze er wel goed uitzien. Vluchtig stopte ze een plukje van haar blonde haar achter haar oor en kuchte om de aandacht te trekken.
    'Hallo studenten!' glunderde Lisa, 'Een heel hartelijk welkom op onze school! Neem plaats, er zijn genoeg stoelen en bankjes in het lokaal. Hopelijk gaan jullie een goed verblijf tegemoet en leren jullie geweldige nieuwe dingen bij, of verbeteren jullie je vaardigheden! Want dat is waarom jullie hier zijn, toch?' Ze knipoogde, grijnsde en ging weer verder met babbelen:
    'Om jullie gave te trainen! Ik zal mezelf eventjes voorstellen: Ik ben Lisa Janssen, docente Geestverschijningen. Een aantal van jullie gaan me zeker vaker zien en van sommige word ik mentor. Maar ik ben natuurlijk niet alleen, want hier achter mij staan nog een heleboel andere collega's van me die zich vast ook heel graag willen voorstellen.'
    Lisa draaide haar bovenlijf een stukje om en keek de docenten achter haar afwachtend aan.


    *Als je nog niet gepost hebt lijkt het in mijn ogen handig om óf te doen dat je al het lokaal binnen bent gewandeld voordat Lisa de deur dichtdeed óf je te laat bent ;) Ik weet niet of iedereen het hiermee eens is, maar zo blijft er wel vaart in het topic.

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 14:27 ]

    {Ik heb al een eeerste post geschreven. Iemand waarop ik in kan spelen?}


    Tijd voor koffie.

    {Ik heb al een eeerste post geschreven. Iemand waarop ik in kan spelen?}


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    {Ik heb al een eeerste post geschreven. Iemand waarop ik in kan spelen?}


    [ Je kan naar dane of june gaan haha verveel me ^^]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Kwijt schreef:
    {Ik heb al een eeerste post geschreven. Iemand waarop ik in kan spelen?}

    Haha of naar Aline of Aryna (daar kan je ook op in spelen :P)


    Zien zonder gezien te worden.

    Yurian Lucardo Deamons

    Veel te laat komen Alex en ik de bus uit. Stelletje sukkels zijn wij toch ook. Ik pak de arm van mijn broer beet en kijk hem aan.
    "We moeten een beetje opschieten," zeg ik en dan pak ik zijn, en mijn eigen koffer op. Ik kijk Alex aan en knik dan even naar hem. Dan begin ik richting het gebouw te sprinten met onze koffers in de hand. Ik háát het om laat te zijn. We zijn eigenlijk haast nooit laat, en als dat wel zo is hebben we een goede reden. Maar zelfs voor deze laatheid hebben we geen goede reden.
    "Oh Alex, ik weet zeker dat mensen ons door elkaar gaan halen," zeg ik met een lachje en ik geef hem zijn koffer. Dan loop ik naar binnen, want de deur stond op een kiertje. Ik kijk rond en weet nu even niet waar we heen zouden moeten. "Ehm Lex, weet jij nog waar we heen moeten?" vraag ik lachend en ik kijk mijn broertje aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Er is volgens mij al iemand die op.Aryna ingespeeld heeft :P)

    Krielkip schreef:
    (Er is volgens mij al iemand die op.Aryna ingespeeld heeft :P)


    echt, waar dan?:$


    Zien zonder gezien te worden.

    [Misschien is het leuk om het karakter van Lisa als een Hippie te maken?

    ]


    Giovanni

    [ @hateandlove: Ik dacht dat dit stukje over Aryna ging:

    Toen ik opkeek, zag ik een meisje die mij raar aankeek.


    @Paranormaal: Hahaha ja dat is best komisch xD Alleen dan klopt mijn post niet helemaal, ik kan het wel aanpassen ;) ]

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 14:25 ]

    Ben er, kan ik inspringen?


    "Stay Strong"

    [Ik denk van wel.. Je staat namelijk ook in 't lijstje..]

    Krielkip schreef:
    [ @hateandlove: Ik dacht dat dit stukje over Aryna ging: (...)

    @Paranormaal: Hahaha ja dat is best komisch xD Alleen dan klopt mijn post niet helemaal, ik kan het wel aanpassen ;) ]


    Ehm.. ne daar moet gewoon iemand zijn personage invullen :P


    Zien zonder gezien te worden.

    [Oh lol, want Aryna keek daadwerkelijk iemand raar aan x) ]

    Skoupa schreef:
    Ben er, kan ik inspringen?


    [natuurlijk kan je inspringen, begin maar gewoon (: ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.