• Paranormal Academy, een doodnormaal schoolgebouw maar de binnenkant zit vol met kinderen die hun paranormale gave's willen ontwikkelen, de ene kan in de toekomst kijken en de ander kan geesten zien. Er zitten niet veel kinderen op deze school want niet iedereen is paranormaal begaafd. Ook krijg je hier geen gewone lessen zoals wiskunde of Nederlands, je krijgt hier les over het omgaan met kineses en hoe je kwade geesten het best kunt verjagen.

    Paranormale kinderen.
    MAXIMAAL 15.

    ~Ralph Cramer || Hydrokinese || Paranormaal
    ~June Lacey Smith || Krachtuitschakeling. || Lilangel
    ~Dane Evan Richmond || Telekinese || Lilangel
    ~Aline Roslyn Evanlyn Rhine. || Umbrakinese || hateandlove
    ~Juliano Cisneros || Superieure ogen & oren. || Paranormaal
    ~Lyra Symphonique Jestera || Pijnigen met een blik || kwijt
    ~Alex Remy Deamons || Electrokinese || Ninuturu
    ~Aryna Yannah Zenith || Voorspellende dromen || Krielkip
    ~Yurian Lucardo Deamons || Helende krachten || Kellybelly
    ~Emily Johnsonn || Geesten verschijningen || Skoupa
    ~Jeannette Dubois || Kirin

    Invullijstje.

    Naam:
    Leeftijd: (Docenten boven de 30, leerlingen 13 t/m. 18)
    Gave:
    Docent/leerling:
    Uiterlijk (FOTO SVP) :
    Innerlijk:
    Vak ( Alleen voor docenten) :
    Extra:


    Regels.

    ~Schelden mag maar niet te erg ivm te jonge kinderen..?
    ~Er zijn NPC's die iedereen kan besturen. ( =Non-player characters)
    ~Nieuwe topics mogen alleen door lilangel of paranormaal
    ~Je mag alleen jezelf en NPC's besturen, andere alleen met toestemming van diegene.
    ~OOC ( = Out of character ) reacties tussen haakjes of in het overlegtopic.
    ~Have fun :D

    NPC's.

    ~Schoolhoofd V. Cramer.
    ~Docente Amber Berreta || Docente Kineses.
    ~Docent Johan de Jong || Docent Zintuigen.
    ~Docent Gino Greco || Docent Kookkunsten & blikkunsten.
    ~Docente Lisa Janssen. || Docente geesten verschijningen.

    Waar begint het?

    Iedereen pakt zijn koffers uit en Ralph heet ze welkom, Schoolhoofd van Cramer word waarschijnlijk het meeste door mij gespeeld maar goed, Ik leid iedereen rond en je kunt overleggen in het praattopic over met wie je je kamer wilt delen en relaties etc. OOC doen we met haakjes.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=149566
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=149396

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 10:33 ]


    Giovanni

    Alex Remy Deamons

    Yurian en ik stappen de bus uit, we hadden een paar bussen gemist het is een wonder dat we deze te pakken kregen. Yurian pakt mijn arm vast en kijkt me aan
    "We moeten een beetje opschieten," zegt hij, en hij tilt zijn koffer op maar ook de mijne. Ik loop te trillen op mijn benen het lijkt wel alsof ik er geen controle meer over heb. Hij kijkt mij aan en knikt dan even naar me. Yurian begint richting het gebouw te sprinten, ik slik een paar keer en eindelijk komen mijn benen in beweging, ik sprint achter hem aan, Yurian heeft er een heekel aan om te laat te komen en hij is verassend snel met 2 koffers. We hadden ook eigenlijk geen reden om te laat te komen, en ik ben echt zenuwachtig als de pest. Als ik hem eindelijk hem ingehaald zegt hij "Oh Alex, ik weet zeker dat mensen ons door elkaar gaan halen," en hij laat een lachje horen, gelijk is een deel van mijn zenuwen weg hij kon me altijd zo goed geruststellen, hij geeft mij mijn koffer. Hij loopt als eerst naar binnen en ik volg hem op de voet. We kijken beide een beetje verdwaalt rond. "Ehm Lex, weet jij nog waar we heen moeten?" vraagt hij lachend en kijkt mij aan. Mijn benen beginnen weer met knikken, als we maar niet in de problemen raken ik zie het al voor me gelijk strafwerk.... "Nee ik heb geen idee" zeg ik lichtelijk in paniek "Laten we gewoon maar een paar deuren open trekken?" zeg ik schouder ophalend.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Skoupa schreef:
    Ben er, kan ik inspringen?


    [als jij nou even naar June of Dane gaat ben jij erin en heb ik iets te doen(A). goed idee? ^^]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    [mehh :( hij loopt dood of niet soms? niemand reageert meer.. :(]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    [mehh :( hij loopt dood of niet soms? niemand reageert meer.. :(]


    [viel mij ook al op :( maar ikzelf wacht eigenlijk op Ralph/Giovanni/Paranormaal totdat hij antwoord, want daar "speel" ik op het moment tegen.]


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    [Ik kan niet meer reageren.. Mijn beide karakters hebben een post en wachten op een reactie.. Aryna heeft iemand nodig die ze aanstaart (niet perse nodig), maar er moeten wel mensen reageren op Lisa's babbeltje, anders gaat het niet echt..]

    June Lacey Smith

    Ik kijk een beetje gedachteloos rond tot er een meisje was dat me doordringend aanstaarde. Wie was dat meisje? Kende ik haar? vragend kijk ik haar aan. Even kijkt ze weg om me vervolgens weer aan te kijken. Ik frons even, misschien had ik ergens een vlek ofzoiets. Onderzoekend keek ik naar mijn kleren, daar was niks te zien. Met een hand ga ik door mijn haar, ook dat zat goed. Ik kijk weer op naar het meisje en zie dat ze nog steeds naar me kijkt. Ik krijg er een beetje een vreemd gevoel van, waarom keek ze me zo doordringend aan?

    [dat meisje is Aryna]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    [hehe, jullie zijn geen "alleen" spelers he? Normaal ben ik het gewend om alleen te spelen, ik kan dat gewoon xD, nu ben ik blij dat mijn persoontje een tweeling is en ik niet alleen hoef te spelen :D]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Mensen moeten bij ook ff reageren want ik ben net tegen iemand opgebotst] (puh)


    Zien zonder gezien te worden.