• Zo zien rode halfwassen eruit.(:

    Welcome in the House of Night.



    People are getting marked to become a vampire.
    The House of Night.
    Who will survive the change from half grown to vampire?
    Who will die because their body rejects the change?
    Who will become a redhalf grown?


    Mensen worden over de hele wereld gemerkt en gaan naar het huis van de Nacht.
    Daar leren ze alles over het verleden, het heden, en de toekomst.
    De verandering van halfwas naar vampier duurt een paar jaar.
    Maar als je lichaam de verandering afstoot ga je dood, en word je een rode halfwas.
    Rode halfwassen zijn anders. Ze hebben meer bloeddorst, zijn sterker en kunnen 's nachts beter zien.
    In de zon worden ze levend verbrand, en het liefst zijn ze onder de grond.
    En dat is nog niet het grootste probleem, in een Huis van de Nacht gebeuren vreemde dingen die niemand kan verklaren.
    Het Duister hangt buiten de school rond.
    Zal iedereen de verandering overleven en de vreemde dingen?


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Affiniteit *hoeft niet per sé*:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Rode halfwas/Gewone halfwas:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 6/7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik en Ewijn maken als enigste topics aan.
    - Als je hier iets wilt zeggen moet je dit erachter en ervoor zetten: () {} []


    Regels House of Night:

    - Als de avondklok ingaat, moet je op je eigen kamer of in de woonkamer.
    - Jongens en meisjes mogen niet bij elkaar op de kamer of in de woonkamer komen.
    - Niet met elkaar vechten.
    - Je mag overdag niet naar buiten als je merkteken niet verborgen is.
    - Je mag als halfwas geen mensenbloed drinken.
    - Geen spullen van andere stelen.

    Hogepriesteres: Camile Auracle - Glucio.

    Meisjes 7/7 VOL:

    - Jada Stone - MinnieMouseX
    - Katherine - emsie22
    - Rosemary Annabelle Nixon - Pebble
    - Marylou “Lou” Dianna Sagittarius - Rider
    - Audrey Walker - SPECS
    - Aurelia Luena Miller - Stuttgart
    - Aubree “Bree” Sogna - DreamerN


    Jongens 6/6 VOL:

    - Thom Dave Dyro - Winterwolves
    - Hayden Morran Ewijn
    - Brian O'Conner - Cinder
    - Dave Mason Shader - Winterwolves
    - Vincent Derek Twain/Poseidon - DreamerN
    - Philip Laurence Lee - Pebble


    OPGELET: Iedereen mag maar één affiniteit hebben.


    Begin: Iedereen wordt gemerkt en komt naar het Huis van de Nacht.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 18:38 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ewijn schreef:
    (...)

    Yaay, want ik zit op jou te wachten.


    Ja, ik zag het net pas.:$
    Ik zal er nu aan beginnen.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    {Iemand voor Poseidon ?
    Ga morgen of begin komende week beginnen aan een post voor Bree (: }


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    {Iemand voor Poseidon ?
    Ga morgen of begin komende week beginnen aan een post voor Bree (: }


    [Ik wil wel, Thom slaapt toch bij je op de kamer.xD]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Dave Mason Shader - Aarde

    Ik kijk verveeld voor me uit, en laat mijn hoofd een beetje achterover hangen. Ik ben hier nog maar net, en ik verveel me nu al. Dat verspelt niet veel goeds.
    'Hoi, ben jij ook nieuw hier?' Vraagt een stem opeens. 'Ik ben trouwens Hayden.' Verbaasd kijk ik om me heen. Dan zie ik een jongen staan van ongeveer mijn leeftijd. Hij heeft donkerblond, halflang haar, en is slank gebouwd. In een oogopslag zie ik dat hij kleiner is dan mij.
    'Ja, ik ben nieuw. Ik ben hier nu misschien tien minuten, en ik verveel me nu al,' ik zucht, maar glimlach dan. 'Ik ben Dave.'
    Ik ga zo zitten dat ik hem kan aankijken, en zie zijn merkteken op zijn voorhoofd. Het is nog een beetje rood.
    'Wat vind jij tot nu toe van het Huis van de Nacht?' Vraag ik dan. Ik heb eigenlijk nooit iets tegen het Huis van de Nacht gehad, maar veel interesse heb ik er ook niet in getoond.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 19:47 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    (wiehoe, vannacht ga ik terug vliegen, dus vanaf morgen kan ik weer posten c: )

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 12:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (wiehoe, vannacht ga ik terug vliegen, dus vanaf morgen kan ik weer posten c: )


    [Ghehe, oké. Goeie reis!(:]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    {Oeh, de ijscoman kwam langs :)}

    Hayden Morran

    De zwartharige jongen, die op de bank zit, kijkt verbaasd om als hij mijn stem hoort. 'Ja, ik ben nieuw. Ik ben hier nu misschien tien minuten, en ik verveel me nu al.' Hij zucht, maar glimlacht daarna. Ik grinnik zachtjes, maar snap zijn irritatie daarom. Je vervelen is nooit fijn, al helemaal niet op een plek die je niet kent.
    'Ik ben Dave,' vervolgt de jongen, die dus blijkbaar Dave heet. Hij draait zich om, zodat hij mij beter kan bekijken en daardoor kan ik hem zelf ook beter bekijken. Ook bij hem zie ik het merkteken op zijn voorhoofd. Iedereen hier heeft een merkteken, natuurlijk, maar ik blijf me er toch telkens weer even over verbazen als ik weer het merkteken op iemands hoofd zie.
    'Wat vind jij tot nu toe van het Huis van de Nacht?' vraagt Dave na een tijdje.
    'Hmm, ik weet niet zo. Ook ik ben hier pas net en ik heb nog niet zoveel meegekregen. Al is het idee dat ik, wij, nu halfwassen zijn wel even wennen. En ik vind deze kamer, woonkamer geloof ik, niet zo geweldig qua inrichting. Mij te zwart-wit. Mag wel wat meer kleur in. Wat vindt jij?' Ik kijk om me heen om de kamer verder in me op te nemen. Wat ik net zei, is gebaseerd op mijn eerste indruk en ik blijf erbij. Het is te te te, ik zucht. Ik weet het woord niet meer, iets waar ik me flink aan kan ergeren.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 18:21 ]


    Stenenlikker

    amy66 -> MinnieMouseX


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Rosemary Abelle Nixon II Affiniteit voor zintuigen.
    Ik kon opmerken aan het gezicht van de jongen dat hij duidelijk geschrokken was. 'Ik denk het,' bracht hij aarzelend uit, reagerend op mijn gemompel. Hij grinnikte even zachtjes, maar de grijns op zijn gezicht verdween al snel. 'Halfwassen? Wacht, wat?' riep hij verbaasd, waardoor ik wat achteruit deinsde.
    'Ja, halfwassen. We zijn beiden gemerkt door een vampier. We veranderen langzaam in vampiers,' antwoordde ik, nog altijd rustig. 'Daarom zijn we hier gebracht. We moeten in de buurt blijven van volwassen vampiers, anders zet ons lichaam de verandering af en gaan we dood. Er bestaat altijd een kleine kans dat we de verandering niet overleven...' Ik had naar mijn handen gekeken terwijl ik praatte, maar nu vonden mijn grote, lichtgroene ogen de zijne. Wat verlegen liet ik ze over zijn gezicht glijden en beet ik op mijn lip, om vervolgens mijn blik weer naar mijn in elkaar gehaakten handen te laten glijden.
    'Ik weet dat het misschien ontzettend raar klinkt en dat je dit alles misschien wel helemaal niet wilt, maar we hebben geen andere keuze meer. Dit is nu ons leven en we zullen er mee om moeten gaan. Ik heb dit alles ook niet gewild.' En ik had er geen woord van gelogen.
    Thuis had ik een prima leven. Ik had twee beste vriendinnen, ouders die van me houden, goede punten op school en was niet onpopulair bij de jongens op school. Nu was dit allemaal weg en zat ik hier opgesloten, tussen vreemden. Ik zou mijn ouders niet vaak meer zien, net als mijn twee beste vriendinnen en Seth, een jongen van school waar ik al een tijdje over liep te dromen. Een korte zucht rolde geleidelijk over mijn roze lippen, waarna ik mijn schouders op haalde. 'Wel, het zal hier wel niet zo slecht zijn, niet? We zullen er maar aan moeten wennen.' Ik stond op van zijn bed, waar ik bij het voeteneind was gaan zitten en legde mijn hand op de leuning. 'Ik ga maar eens terug naar mijn kamer. Waarschijnlijk beginnen ook voor ons vannacht de lessen en ik wil niet in slaap vallen op mijn eerste nacht.' Een glimlach ontstond op mijn gezicht en ik knikte naar de jongen, waarna ik me omdraaide en de zaal uitliep, de deur achter me dichttrekkend.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 20:09 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    DreamerN schreef:
    {Iemand voor Poseidon ?
    Ga morgen of begin komende week beginnen aan een post voor Bree (: }


    [ Ik heb Rosemary? En anders ook Philip...]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    [ Ik heb Rosemary? En anders ook Philip...]


    {Oké, Poseidon is net aangekomen en dan laat ik hem wel naar binnen lopen, op zoek naar de persoon voor zijn kamer en rooster.}


    Credendo Vides

    (Iemand die Lou wilt meeten? Ik kan vanaf nu weer zo goed als iedere dag reageren c: )


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (Iemand die Lou wilt meeten? Ik kan vanaf nu weer zo goed als iedere dag reageren c: )


    [Thom kan wel.(:]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    (...)

    [Thom kan wel.(:]


    (Key c: Waar is ie? Lou loopt net de school weer in na een telefoontje en probeert zich te herinneren waar de slaapkamers ook alweer waren. Zal zij naar Thom toe komen of hij naar haar?)


    Happy Birthday my Potter!

    DreamerN schreef:
    (...)

    {Oké, Poseidon is net aangekomen en dan laat ik hem wel naar binnen lopen, op zoek naar de persoon voor zijn kamer en rooster.}


    [Sounds fine (: Dan zal ik Rosemary op hem afsturen, aangezien Philip slaapt >.<]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel