• Zo zien rode halfwassen eruit.(:

    Welcome in the House of Night.



    People are getting marked to become a vampire.
    The House of Night.
    Who will survive the change from half grown to vampire?
    Who will die because their body rejects the change?
    Who will become a redhalf grown?


    Mensen worden over de hele wereld gemerkt en gaan naar het huis van de Nacht.
    Daar leren ze alles over het verleden, het heden, en de toekomst.
    De verandering van halfwas naar vampier duurt een paar jaar.
    Maar als je lichaam de verandering afstoot ga je dood, en word je een rode halfwas.
    Rode halfwassen zijn anders. Ze hebben meer bloeddorst, zijn sterker en kunnen 's nachts beter zien.
    In de zon worden ze levend verbrand, en het liefst zijn ze onder de grond.
    En dat is nog niet het grootste probleem, in een Huis van de Nacht gebeuren vreemde dingen die niemand kan verklaren.
    Het Duister hangt buiten de school rond.
    Zal iedereen de verandering overleven en de vreemde dingen?


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Affiniteit *hoeft niet per sé*:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Rode halfwas/Gewone halfwas:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 6/7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik en Ewijn maken als enigste topics aan.
    - Als je hier iets wilt zeggen moet je dit erachter en ervoor zetten: () {} []


    Regels House of Night:

    - Als de avondklok ingaat, moet je op je eigen kamer of in de woonkamer.
    - Jongens en meisjes mogen niet bij elkaar op de kamer of in de woonkamer komen.
    - Niet met elkaar vechten.
    - Je mag overdag niet naar buiten als je merkteken niet verborgen is.
    - Je mag als halfwas geen mensenbloed drinken.
    - Geen spullen van andere stelen.

    Hogepriesteres: Camile Auracle - Glucio.

    Meisjes 7/7 VOL:

    - Jada Stone - MinnieMouseX
    - Katherine - emsie22
    - Rosemary Annabelle Nixon - Pebble
    - Marylou “Lou” Dianna Sagittarius - Rider
    - Audrey Walker - SPECS
    - Aurelia Luena Miller - Stuttgart
    - Aubree “Bree” Sogna - DreamerN


    Jongens 6/6 VOL:

    - Thom Dave Dyro - Winterwolves
    - Hayden Morran Ewijn
    - Brian O'Conner - Cinder
    - Dave Mason Shader - Winterwolves
    - Vincent Derek Twain/Poseidon - DreamerN
    - Philip Laurence Lee - Pebble


    OPGELET: Iedereen mag maar één affiniteit hebben.


    Begin: Iedereen wordt gemerkt en komt naar het Huis van de Nacht.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 18:38 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Thom Dave Dyro ll Emoties

    Ik kan haar zien nadenken, maar ik wacht af wat ze gaat zeggen.
    Ze frunnikt even een paar seconden aan de armbandjes rond haar linkerpols.
    'Oké, zou je mij dan misschien de weg kunnen wijzen? Ik zou het natuurlijk begrijpen als je geen tijd of zin hebt, maar ik zou het echt heel erg op prijs stellen.' Ze kijkt me vragend en tegelijkertijd hoopvol aan.
    Ik grinnik zachtjes en kijk haar aan.
    ‘Hmm, daar moet ik misschien nog een nachtje over nadenken,’ zeg ik plagend. Maar dan zeg ik: ‘Ik zal je de weg wel wijzen.’
    Ik heb mijn spullen al op mijn kamer gezet dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
    Ik begin de andere kant op te lopen dan Lou en wacht dan even tot ze naast me loopt.
    ‘Zo, waar ben jij gemerkt?’ Vraag ik, omdat ik niets anders weet te zeggen.

    Dave Mason Shader ll Aarde

    'Ehm, is goed. Ik weet alleen niet of er veel bijzonders op tv is. Maar we moeten denk ik wat doen, totdat de lessen beginnen. Maar over het feit dat je al een halfwas bent, waarom ben je dan naar dit huis van de nacht gekomen?' Vraagt hij.
    Ik grinnik even en zie dat hij benieuwd is waarom ik van school ben verandert, en zeker een vampierschool.
    Ik leg de afstandsbediening weg en begin te vertellen:
    ‘Nou, ik vind niet dat het mijn schuld is, maar goed. Ik raakte in ruzie met een jongen over iets wat ik niet meer weet, maar uiteindelijk duwde hij mij. Maar dat pikte ik niet en duwde hem terug. Uiteindelijk raakten we in een gevecht en na een tijdje kwam de hogepriesteres om ons uit elkaar te halen. Toen ben ik van school getrapt, en nu ben ik hier.’ Eindig ik. Dan bedenk ik me opeens iets.
    ‘O ja, de ruzie ging eigenlijk om een meisje wat we allebei leuk vonden, maar aan het eind van de ruzie scholden we elkaar gewoon uit en hadden we het niet meer over haar, we hadden het over van alles, behalve over haar. Daarom was ik vergeten waar de ruzie omging.’ Zeg ik tegen hem.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    {Is Rosemary nog aanwezig ? XD }


    Credendo Vides

    [Ik reageer morgen, sorry! Heb het druk gehad met huiswerk, proefwerken en rijlessen! Heb maandag mijn rijbewijs gehaald, dus ik heb weer wat tijd over! Haha.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Hayden Morran

    Dave grinnikt even om mijn vraag. Ik vraag me af waarom hij grinnikte, wat was er grappig aan het feit dat je van een school veranderd ben? Ik zou zoiets helemaal niet fijn vinden. Maar hij legt de afstandbediening weg, voordat hij begint met vertellen:
    ‘Nou, ik vind niet dat het mijn schuld is, maar goed. Ik raakte in ruzie met een jongen over iets wat ik niet meer weet, maar uiteindelijk duwde hij mij. Maar dat pikte ik niet en duwde hem terug. Uiteindelijk raakten we in een gevecht en na een tijdje kwam de hogepriesteres om ons uit elkaar te halen. Toen ben ik van school getrapt, en nu ben ik hier.’ Eindigt hij. Hij is even stil en lijkt dan nog iets te bedenken, want hij gaat verder met zijn verhaal.
    ‘O ja, de ruzie ging eigenlijk om een meisje wat we allebei leuk vonden, maar aan het eind van de ruzie scholden we elkaar gewoon uit en hadden we het niet meer over haar, we hadden het over van alles, behalve over haar. Daarom was ik vergeten waar de ruzie omging.’
    Ik ben even stil na zijn verhaal. 'Dat was nou niet bepaald handig,' zeg ik daarna droogjes. Ik weet eigenlijk niet wat ik hier verder op kan zeggen.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 20:31 ]


    Stenenlikker

    Rosemary Abelle Nixon II Affiniteit voor zintuigen.
    Rustig om alles op me in te laten werken, liep ik door de gangen. Ze leken allemaal op elkaar en er was niemand te bekennen, dus de kans was groot dat ik zou verdwalen. Een kort gevoel van paniek vloog door me heen, maar ik duwde het gauw weg. Ik zou vast wel ergens uitkomen, niet? Een korte zucht verliet mijn lippen en ik haalde een hand door mijn lichtblonde krullen.
    Ik schrok op uit mijn gedachten van een tik op mijn schouder en draaide me geschrokken om. Een lange jongen stond voor mijn neus. Hoe had ik hem niet aan kunnen horen komen? Hij leek van mijn leeftijd, maar ik was altijd al slecht geweest in gokken. Mijn grote, amandelvormige groene ogen vonden zijn prachtige blauwe. 'Hé, weet jij misschien waar ik iemand kan vinden die me mijn rooster en kamernummer kan geven?'
    Zijn stem weerklonk in de gangen en echode even, voordat de stilte weerklonk. Ik dacht even na, waar was ook alweer het kantoor waar ik de hoogpriesteres kon vinden?
    'Ben je ook nieuw?' vroeg ik, duidelijk naar de bekende weg. Ik schraapte mijn keel zacht en probeerde mijn fout te herstellen. 'Wel, ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ik wel weet waar je heen moet.' Ik glimlachte voorzichtig naar de jongen. Eigenlijk wilde ik zelf ook wel de hoogpriesteres spreken, over het incident dat net voorbij kwam. Ik had de jongen in de ziekenzaal zijn eigen voorhoofd laten zien, dat is toch vreemd? Een normaal mens kan dat niet en zelfs een halfwas niet, toch? Opnieuw sprong er een vonk paniek door me heen, maar ik liet er niets van merken. Ik stak mijn hand uit naar de jongen en vond zijn ogen opnieuw. 'Ik ben Rosemary,' stelde ik me voor. Mensen leren kennen kon nooit kwaad toch?

    [Sorry dat het uitliep, ik had het ineens heel erg druk, dus kon niet eerder posten.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    {where are all those people? Of heeft iedereen het te druk met school enz.?}

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 19:19 ]


    Stenenlikker

    (Ik heb gewoon niemand om tegen te prate :()


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Poseidon Zodiac Twaine ~ 18 ~ Water ~ in het huis

    Het meisje draaide zich iets wat geschrokken om en direct zag ik dat haar ogen mij vonden in plaats van eerst door de gang te zoeken, maar ik was nou eenmaal ook niet makkelijk over het hoofd te zien.
    "Ben je ook nieuw ?"
    Ergens was ik wel teleurgesteld, als zij dus ook nieuw was kon ze me waarschijnlijk niet goed helpen, maar ach, iets beters had ik momenteel toch niet.
    Dus ik knikte maar, maar ze ging met een schraap van haar keel alweer verder. "Wel, ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ik wel weet waar je heen moet."
    Er verscheen een kleine glimlach op haar gezicht nadat ze dat gezegd had en ik vroeg me af wat er in haar hoofd omging.
    Maar aan haar informatie had ik dus niet heel erg veel, tenzij ze de weg weet naar een punt die het wel weet.
    Tot die tijd vond ik het prima, ze lijkt me een leuke meid om mee te hangen al was ze een beetje verdwaald over gekomen voor ik haar op der schouder tikte.
    Even viel er een stilte, waarna ze haar hand uitstak en haar ogen de mijne vonden. "Ik ben Rosemary." Stelde ze zichzelf voor met enkel haar voornaam.
    Ik nam haar hand aan en schudde die zacht. "Mijn naam is Vincent Twaine." Benieuwd of ze wel eens van me gehoord had, ik ben tenslotte een meervoudig olympisch winnaar, ze zou vast wel van me gehoord hebben.
    "Maar ik ga mijn naam denk ik laten veranderen naar Poseidon Zodiac Twaine." Murmelde ik erachteraan, niet schelend of ze het hoorde of niet.
    "Wel, welke kant moeten we op ?" Vroeg ik waarna ik mijn ogen door de twee gangen liet glijden.

    {Wow, dit is wel een korte :S }

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 23:28 ]


    Credendo Vides

    Silverton schreef:
    (Ik heb gewoon niemand om tegen te prate :()


    [Ik kan Philip naar je toesturen, of jij naar hem?
    Morgen schrijf ik een post met Rosemary, ben namelijk vroeg uit en heb denk ik wel tijd over om een stukje te schrijven (: ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 23:09 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Stuur maar ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ^[Oh en Cinder --> Silverton]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Gosh, ik heb geen inspiratie. Ik ben met de post bezig, maar ik denk dat die morgen pas online komt...]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [No problem ik moet toch leren *sigh*]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ewijn ---> Cuthalion


    Stenenlikker

    Hailoow?
    p.s. I'm sorry voor bumpen, maar tis niet leuk als dit nu al uit sterft. En ja, ik weet, er is onderhand al een nieuwe door een ander gestart...

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 20:43 ]


    Stenenlikker