• Ik ben door mijn leesvoer heen en nu zoek ik dus nieuw voor. Ik wil graag wat meer Harry Potter stories lezen, dus bij deze.
    Het maakt me niet echt uit waar het verhaal over gaat, maar ik zou wel graag willen dat er originele Harry Potter personen in zitten. De hoofd persoon hoeft dat echt niet te zijn. Ik lees trouwens ook drarry. ^^


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Hij is wel een beetje lang: the marauders


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    -Cover=link
    -Laat je vooral niet afschrikken door de ''Ft. Harry Potter'' want Draco heeft absoluut de hoofdrol opgeist :)













    You made me change.
    Nobody ever could.
    And I'd rather be loved by you than serve The Dark Lord.
    And you're the only who knows me that way.
    Let's keep it with that.

















    If this love is Forbidden. Then, can we still be in love?
    It brings us so many Complications and we have to fight.
    But we can't be without each other and we will fight Together Till The End.



    IIIIII

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 19:56 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik heb 31 HP fanfics. :Y) Volgens mij zit er ook wel overal tenminste één bestaand personage in, al is het niet altijd per se iemand die heel erg veel in de boeken voorkomt. Drarry heb ik niet, maar wel Perciver, heel veel Perciver. Hier staan al mijn verhalen zo overzichtelijk mogelijk op een rijtje.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Harry Potter fanfictie
    x Komt niet overeen met de feiten




    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoeners binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?

    - HP fanfictie
    - Nederlands geschreven
    - Start uiterlijk 15 april, waarschijnlijk wel eerder. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Square schreef:
    Ik heb 31 HP fanfics. :Y) Volgens mij zit er ook wel overal tenminste één bestaand personage in, al is het niet altijd per se iemand die heel erg veel in de boeken voorkomt. Drarry heb ik niet, maar wel Perciver, heel veel Perciver. Hier staan al mijn verhalen zo overzichtelijk mogelijk op een rijtje.


    Lieve schat elke hp fan die hp fanfics op Q leest kent jou hp fanfics....zo niet dan zijn ze gek en blind.x)


    You were born original, don't die as a copy.



    Raindrops [Lily Luna Potter]

    Lily is vurig, slim, vriendelijk, avontuurlijk, moedig en ze lijkt sprekend op haar grootmoeder Lily Evans. Haar leven verloopt soepel en ze geniet voluit van haar schooltijd. Ze heeft een geweldige familie en haar beste vriend is haar neef Hugo Weasley. Ze zijn samen opgegroeid en beleven samen de gekste dingen. Maar dit jaar gaan er dingen veranderen op school. Lily's broers zijn van school, Scorpius Malfoy, de jongen die ze absoluut niet uit kan staan is blijven zitten en haar vriendje Aiden gedraagt zich vreemd.





    Love isn't perfect [A Sirius Black story]

    Sirius komt eindelijk het meisje van zijn dromen tegen. Ze is perfect en met haar is hij gelukkiger dan wanneer dan ook. Maar is ze wel juist voor hem? Is ze wel wie ze zegt dat ze is? Of is alles duisterder dan het op het eerste oog lijkt?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Someone Lovely

    'Ik neem aan dat je volbloed bent?' vroeg Lucius Malfoy.
    'Voor zover ik weet wel.' antwoordde ik.
    Verlegen keek ik naar de grond.
    'Ik ken mijn ouders niet.'

    Patholoog presenteert:
    Someone Lovely
    (Voorheen: My Unknown Father.)


    Een windvlaag, veroorzaakt door het gewaad van de leraar, streek langs mijn gezicht. Voorzichtig keek ik naar mijn aangewezen partner. Draco Malfoy, dat was zijn naam. Het enige wat ik van hem wist, was dat hij arrogant was, tenminste dat had ik ooit eens gehoord.
    ‘Dus, hoe heet jij?’ vroeg hij.
    ‘Lily Sharp.’ antwoordde ik.
    ‘Draco Malfoy.’ zei hij, terwijl wij de hand schudden.
    ‘Mister Malfoy en miss..’ vroeg de leraar.
    ‘Miss Sharp. Lily Sharp.’
    ‘Mister Malfoy, and Miss Sharp stilte. Goed, sla jullie boek open op –’
    Ik stak mijn vinger op.
    ‘Ja, miss Sharp.’
    ‘Wat is eigenlijk uw naam?’ vroeg ik.
    ‘Professor Snape.’ antwoordde hij verbaasd.
    ‘Aangenaam.’ zei ik glimlachend, niet wetend dat ik in de afgelopen tien minuten een begin had gemaakt voor twee hechte banden.


    Leeswaarschuwing:
    Onderstaande hoofdstukken bevatten details van de plot en/of de afloop van het verhaal.
    Overige waarschuwingen:
    Gebaseerd op de boeken van J.K. Rowling. De verhaallijn kan afwijken, en/of veranderd worden.
    Als je begint met lezen: In het begin gebruik ik de Nederlandse namen, maar later stap ik over. Dit ga ik nog veranderen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben ook nog bezig met het maken van een hp story, ik zal je wel zeggen wanneer 'ie online komt.


    26 - 02 - '16

    War at school - DM



    Emily's ouders zijn beide DeathEaters. Verstoten, doordat ze totaal verschillend is, beland ze bij de familie Smith. Al snel daarna wordt ze naar Hogwarts gestuurd. Na een paar jaar verdwijnen er leerlingen. Het gerucht gaat dat die opzoek zijn naar de gruzielementen. Gryffindor, Ravenclaw en Hufflepuff zijn het erover eens dat er een groep moet komen die zichzelf traint om te vechten, zodat ze zich kunnen voorbereiden op de finale. Emily vertegenwoordigt Hufflepuff en heeft dan ook bijna geen tijd meer over voor haar vriendinnen. Ook haar echte vader probeert hopeloos contact te maken met Emily. Maar wat moet je doen als je ouders nog je enige uitweg te zijn om te overleven? Wat als de volgelingen van the Dark Lord je dood willen? Wat als je moet samenwerken met je grootste vijand om te overleven?

    SPECS schreef:
    (...)

    Lieve schat elke hp fan die hp fanfics op Q leest kent jou hp fanfics....zo niet dan zijn ze gek en blind.x)


    Dat is dan wel wat zielig voor de HP fans die mijn verhalen niet kennen. Ik heb medelijden met ze. x') En ach, ik kan toch desondanks wel reclame maken? Misschien zijn er nog nieuwe Q'ers of mensen die HP pas net gelezen hebben. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lees the Potter van Square :)
    Die is echt goed!


    Zien zonder gezien te worden.