• Verhaallijn:

    Verschillende tieners gaan naar een speciaal Internaat toe omdat ze er door de maatschappij, school en/of ouders verstoten zijn. Ze denken allemaal dat het gewoon een strenge school is voor tieners met een strafblad en houden hun gaven geheim -- tenminste voor zolang dat duurt...
    Ondertussen gebeurt er van alles en moeten ze voorkomen dat de boel uit de hand loopt. En uiteraard ligt er een vijand op de loer.

    Het speelt zich af in Amerika, in regenachtig Washington. In het heden.

    !!!alle personages kunnen gaves hebben, en zijn ook onsterfelijk/immortal!!!

    je mag zo veel en vaak schrijven als jij zelf wil (:


    Regels:
    - Om en nabij 10 regels per post [dus meer mag minder ook zolang het niet maar twee zinnen zijn bijvoorbeeld.] Meer mag uiteraard, alleen geen complete boeken neerzetten haha.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit!
    -als je voor een keer voor een tijdje niet kunt RP'en laat dit dan even weten in het rollentopic of stuur een PB naar mij.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het rollentopic.
    Dus niet onnodig spammen.
    • Schelden en 16+ is toegestaan.
    Ga alleen niet personages van de ander de grond in boren als de ander te kennen geeft dit niet leuk te vinden.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    Zo kunnen anderen rekening met je houden.
    • Let op spelling en interpunctie.
    Het is niet prettig voor de ander als je post vol spellingsfouten staat.
    • Alleen Frozeniax [ik dus] maak de topics aan!
    Dit is voor het overzicht.
    ________________________________________________________________________________________________

    Het is een nieuw jaar op Bradfords Boarding School op Vashon Island, Verenigde Staten. Iedereen is terug van vakantie en schrijft zich in, keert terug en gaat settelen.

    hier begint dus de RPG mee.

    het gebouw zelf is groot, oud van buiten én van binnen. heeft veel donkere hoeken en gangetjes. een enorm antiek hekwerk staat eromheen gebouwd.]

    Enjoy!

    ________________________________________________________________________________________________________________________

    voor de personages kun je terug gaan naar het rollentopic of hieronder even snel blikken:

    Engelen:
    --Raven Elizabeth Pike [Raz/Shadow] Engel, bliksemsturing, shaduwzielen >> Frozeniax
    --Maria Cecilia Preska, Engel, genezer >> MissCastle
    --Catherin, Symphaty, Engel >> xMerlex

    --Adam Dawson, Engel, Illusion >> Nosh

    Supernatural
    --Whitley Sophia Measen [Weather] Supernatural, besturen van het weer >> WhitCullen
    --Scarlet Darcy Reed [Untouchable] Supernatural, energie uitzuiger >> ShatterMe
    --Lesley Jennifer Sewart ,supernatural, afpakken van gaves >> lilangel

    --Jack Parker,Supernatural, kijkt door je heen >> EstherPierce
    --Jase Layton Miller [Wraith] ,supernatural, verblinden van zintuigen >> Rayvenious

    --Misago Nakajima [Arashi] , supernatural, bliksemsturing >> KellyBelly

    Demonen
    -- [komt er nog een bij!]
    --Jenna Jones, Demon,Ziener[toekomst] >> EstherPierce
    --Quirino Cameron LaRosa [Mastermind] Demon, telepathie >> Irrevocable--
    --Beau Dean Davis, demon, sympathy >> ALLSTARSx
    --Matthew Elliot Jaculus, demoon/engel hij is een 'mol' in de school, kan dode/levenloze voorwerpen tot leven laten komen >> Nyan



    Leraren:
    --Headmaster Cole [Lily] supernatural, sturing van licht >> Silas
    --Iseabail Leslee MacPherson (Ms. MacPherson) [Glide] Engel, levitatie >> Irrevocable

    --Tyler Alfie Samuels [Ty] Engel, sturing van 4 elementen >> ALLSTARSx
    --Firtha Fiducia Filomena Kendrick ( Ms. Kendrick); supernatural; Healer >> chrizzreader
    --Paradis Louise Loverwoods (Ms. Loverwoods) Demon, 'hartenbreekster' >> Nyan

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 17:38 ]


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    Mijn toppics


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    [Mijn Topic's.:3]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    (Mijn topics)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Mijn topics, zet mij er maar weer tussen. Ik ga het proberen ;) )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    || mijn topics, dus als ik het goed begrijp komt iedereen nu aan? Moeten ze ergens verzamelen? Zijn er okk kamerindelingen? ||

    ALLSTARSx schreef:
    || mijn topics, dus als ik het goed begrijp komt iedereen nu aan? Moeten ze ergens verzamelen? Zijn er okk kamerindelingen? ||


    hmmm... niet echt. ieder ene eigen dorm room. anders gaat dat natuurlijk fout ;)

    ieder komt apart aan zeg maar. dus gene speciale bijeenkomst ofzo ;)

    vraagje: wat bedoelen jullie met mij topics? :$


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    Frozeniax schreef:
    (...)

    hmmm... niet echt. ieder ene eigen dorm room. anders gaat dat natuurlijk fout ;)

    ieder komt apart aan zeg maar. dus gene speciale bijeenkomst ofzo ;)

    vraagje: wat bedoelen jullie met mij topics? :$


    [Serieus? Mijn topics...
    Dat is zodat je hem in "Historie van ..." hebt staan.
    Kan ik weer in de lijst komen? ]

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 17:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Frozeniax schreef:
    (...)

    hmmm... niet echt. ieder ene eigen dorm room. anders gaat dat natuurlijk fout ;)

    ieder komt apart aan zeg maar. dus gene speciale bijeenkomst ofzo ;)

    vraagje: wat bedoelen jullie met mij topics? :$


    || oh, oke, en mijn topics betekent dat het in je topic-history komt te staan
    Oh en misschien iemand voor Beau ?
    ||

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 17:51 ]

    Paradis Louise Loverwoods ||Lerares drankjes
    Tevreden loop ik met mijn hoge pumps het oude bekende schhoolgebouw binnen. Mijn tweede jaar hier als lerares.
    Als ik een ruit passeer en mezelf erin zie ,chek ik nog even mijn outfit.
    Die zat gewoon perfect,ik glimlach en loop de gangen in richting mijn lokaal,waar ik bijna altijd zat,ik hield van alle kleurtjes van vloeistoffen die in de flesjes gegoten zat,bijna iedere kleur kon je er vinden.
    Als ik er ben ,neem ik mijn sleutels en open ik de deur en loop dan het lokaal binnen. Ik ben benieuwd welke nieuwelingen er zullen zijn.
    Een hand gaat door mijn bruine lokken en ik kijk even of ik geen dooie haarpunten heb,dat deed ik vaak als ik niets te doen had.
    Misschien moest ik eens de mede leerkrachten opzoeken.Ik liep het lokaal weer uit en liep door de gangen ,die het getik van mijn hakken lieten weerkaatsen.
    Waar 'o waar zijn ze?

    Matthew Elliot Jaculus
    Met grote ogen kijk ik naar het grote oude schoolgebouw voor me,ik had het eigenlijk iets meer moderner voorgesteld dan het in werkelijkheid bleek te zijn.
    Met mijn versleten Vans slenter ik het schoolgebouw binnen en ga door de gangen. Eerst moest ik mijn kamer sleutels gaan halen ,en dan kan ik daar mijn valiezen droppen,voordat ik hier alles ging bestuderen.
    Met mijn groene ogen kijk ik rond,er hangden hier verschillende schilderijen of beeldjes ,die van pas konden komen later. Bij de gedachten alleen al komt er een grijns op mijn onschuldige gezicht te staan.
    LAs ik de bali vind zeg ik mijn naam en krijg ik mijn akmer sleutels ,waarna ik dan de gang in ga en op zoek ga naar mijn kamer.
    Als ik die vind ,ga ik binnen en gooi mijn valiezen op het bed ,om daarna mijn kamer weer uit ta gaan om de school te gaan verkennen.


    (Wie wil er met Paradis of Matthew praten ? ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    || ik kan mijnleraar, Tyler er we naartoe sturen? ||

    (Is goed :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Misago Nakajima -Arashi- -Supernatural

    Ik kijk naar het grote gebouw voor me, ik bekijk het volledig en neem het in me op. Het ziet er zó oud uit. Ik pak mijn koffer op en loop naar de deur, ik open die en stap naar binnen. In de gang ziet het er nét zo oud uit als de buitenkant is. Er gaat even een korte rilling over me heen, ik zet door en loop in de richting van de trappen. Ik ga naar de balie die zich ernaast bevind en zie dat ik mijn sleutel kan pakken. Ik pak die en kijk naar het nummer dat erop staat en ik kijk rond. Dan loop ik naar boven en vind daar al snel mijn kamer. Ik breng de sleutel in het slot en ga naar binnen. Een muffe lucht komt naar me toe en ik kijk in de ronde. Donker... Ik leg mijn koffer op het bed en loop meteen door naar de gordijnen, met een ruk open ik ze en moet even hoesten als ik de hoeveelheid stof inadem. Ik open het raam en haal de lucht van buiten naar binnen. Dan draai ik me om naar binnen en kijk rond. Stoffig, vies, en onopgeruimd. Aan de slag dan maar en ik begin een beetje op te ruimen. Voor ik naar de andere ga ruim ik eerst even op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tyler Alfie Samuels.

    Grijnzend loop ik het oude schoolgebouw binnen. Hoelang gaf ik hier al les? Vier, vijf jaar? Grinnikend denk ik terug aan mijn eerste les. Het was chaos geweest. Ik zeg de baliemedewerker gedag en loop verder naar mijn lokaal. Ik pak behendig mijn sleutels uit mijn rugzak die ik vervolgens omdraai in het slot. Met een zachte 'klik' gaat de deur open en fluitend loop ik naar binnen. Alles is nog precies zo als ik het achter had gelaten. De Engelse souvenirs op mijn bureau kijken mij vrolijk aan. Ik had altijd al een passie voor Engelse literatuur gehad en ik was dan ook vastbesloten om Engels leraar te worden, wat ik nu dus ben. Ik stal alles alvast op mijn bureau uit en loop dan door mijn lokaal heen. Ik focus me op het waterkraantje achterin de klas. Langzaamaan zweeft het water mijn kant op. Ik open mijn mond en gauw slik ik het water door. Rond mijn achttiende was ik erachter gekomen dat ik een gave had, ik kon alle elementen besturen. Vandaag de dag gebruikte ik mijn gave nog steeds. Ik draai me om en loop het lokaal uit. Het is wel handig als ik collega's ga zoeken. Het verbaast me dat als ik door de lege gangen loop ik dus waarschijnlijk een van de eersten ben. Ik ben namelijk altijd te laat, nu dus niet. Ik loop de hoek om en bots tegen iemand op. Ik houd mijn evenwicht en kijk naar de vrouw voor me. Al snel neem ik aan dat het een leerkracht is. "Hey, gaat het?" Vraag ik.

    Beau Dean Davis.

    Enthousiast loop ik naar het grote gebouw. Bewonderend blijf ik even staan waarna ik mijn weg vervolg. Ik ga langs de balie om mijn sleutels op te halen. Terwijl ik wacht op de baliemedewerker kijk ik naar mijn rode allstars, mijn lievelingsschoenen. "Wat is je naam?" Hoor ik. Vriendelijk kijk ik de baliemedewerker aan. "Beau Dean Davis." Zeg ik. Ik krijg de sleutels en snel loop ik verder. Ik kom een jongen tegen, waarschijnlijk een leerling. Ik mompel een "hi," waarna ik snel door naar mijn kamer loop. Ik kijk de kamer rond en kom tot de conclusie dat ik het hier wel vol ga houden. Ik open mijn koffers en begin met alles uit te pakken. Voordat ik wegging had mijn moeder me nog oo het hart gedrukt dat ik me geen zorgen moest maken. Ze kent me te goed. Ik maak me altijd zorgen, overal en om iedereen. Ik ben dan ook een perfectionist. Alles moet gaan zoals ik dat wil en als ik iets doe dan doe ik het goed, anders krijg ik het gevoel dat er iets ergs gaat gebeuren. Ik verken de kamer en schuif mijn lege koffers onder mijn bed. Zo kan ik er ook niet over struikelen, ik ben ook erg klunzig. Vrolijk loop ik de kamer uit om door de school te dwalen.

    Scarlet Darcy Reed

    Daar stond ik dan, voor het schoolgebouw dat een tijdje mijn thuis zou zijn. Het zag er mooi oud uit, net zoals ik er van hou. Misschien zou ik me eindelijk ergens thuis voelen? De kans is waarschijnlijk wel klein dat het zo is. Ik zou me nooit ergens thuis kunnen voelen, want ik was een freak. De twijfel kwam eindelijk of ik er goed aan had gedaan om hier in te schrijven. Het was waarschijnlijk wel beter dan de gesloten instelling waar ik in was geweest. Ik voelde een koude rilling over mijn ruggengraat lopen toen ik er aandacht. Ik duwde al snel alle herinneringen die naar boven wouden komen terug in het doosje die ik ervoor had gemaakt.
    Voor ik mezelf nog iets kon wijsmaken liep ik het schoolgebouw binnen naar de balie. Ik probeer vriendelijk te glimlachen naar de vrouw die achter de balie staat, maar ik voelde dat ik precies grimaste. Ik zei met een zachte stem mijn naam en pakte voorzichtig mijn sleutels van de kamer aan. Ondanks dat ik handschoenen aan had was ik nog steeds bang dat ik in contact kwam met iemands huid. Ik vroegg waar ik mijn kamer kon vinden en ze zegt vriendelijk de weg. Het was raar dat er mensen vriendelijk tegen me deden. Kwam waarschijnlijk omdat ze niet wisten dat ik een freak was. Ik volgde haar instructies op en liep naar mijn kamer waar ik me direct op mijn bed liet vallen en in het niets begon te staren.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    (Hee, mijn personages komen vanavond; moet nu even weg! Ciao! ;) )

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 18:42 ]


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..