• Verhaallijn:

    Verschillende tieners gaan naar een speciaal Internaat toe omdat ze er door de maatschappij, school en/of ouders verstoten zijn. Ze denken allemaal dat het gewoon een strenge school is voor tieners met een strafblad en houden hun gaven geheim -- tenminste voor zolang dat duurt...
    Ondertussen gebeurt er van alles en moeten ze voorkomen dat de boel uit de hand loopt. En uiteraard ligt er een vijand op de loer.

    Het speelt zich af in Amerika, in regenachtig Washington. In het heden.

    !!!alle personages kunnen gaves hebben, en zijn ook onsterfelijk/immortal!!!

    je mag zo veel en vaak schrijven als jij zelf wil (:


    Regels:
    - Om en nabij 10 regels per post [dus meer mag minder ook zolang het niet maar twee zinnen zijn bijvoorbeeld.] Meer mag uiteraard, alleen geen complete boeken neerzetten haha.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit!
    -als je voor een keer voor een tijdje niet kunt RP'en laat dit dan even weten in het rollentopic of stuur een PB naar mij.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het rollentopic.
    Dus niet onnodig spammen.
    • Schelden en 16+ is toegestaan.
    Ga alleen niet personages van de ander de grond in boren als de ander te kennen geeft dit niet leuk te vinden.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    Zo kunnen anderen rekening met je houden.
    • Let op spelling en interpunctie.
    Het is niet prettig voor de ander als je post vol spellingsfouten staat.
    • Alleen Frozeniax [ik dus] maak de topics aan!
    Dit is voor het overzicht.
    ________________________________________________________________________________________________

    Het is een nieuw jaar op Bradfords Boarding School op Vashon Island, Verenigde Staten. Iedereen is terug van vakantie en schrijft zich in, keert terug en gaat settelen.

    hier begint dus de RPG mee.

    het gebouw zelf is groot, oud van buiten én van binnen. heeft veel donkere hoeken en gangetjes. een enorm antiek hekwerk staat eromheen gebouwd.]

    Enjoy!

    ________________________________________________________________________________________________________________________

    voor de personages kun je terug gaan naar het rollentopic of hieronder even snel blikken:

    Engelen:
    --Raven Elizabeth Pike [Raz/Shadow] Engel, bliksemsturing, shaduwzielen >> Frozeniax
    --Maria Cecilia Preska, Engel, genezer >> MissCastle
    --Catherin, Symphaty, Engel >> xMerlex

    --Adam Dawson, Engel, Illusion >> Nosh

    Supernatural
    --Whitley Sophia Measen [Weather] Supernatural, besturen van het weer >> WhitCullen
    --Scarlet Darcy Reed [Untouchable] Supernatural, energie uitzuiger >> ShatterMe
    --Lesley Jennifer Sewart ,supernatural, afpakken van gaves >> lilangel

    --Jack Parker,Supernatural, kijkt door je heen >> EstherPierce
    --Jase Layton Miller [Wraith] ,supernatural, verblinden van zintuigen >> Rayvenious

    --Misago Nakajima [Arashi] , supernatural, bliksemsturing >> KellyBelly

    Demonen
    -- [komt er nog een bij!]
    --Jenna Jones, Demon,Ziener[toekomst] >> EstherPierce
    --Quirino Cameron LaRosa [Mastermind] Demon, telepathie >> Irrevocable--
    --Beau Dean Davis, demon, sympathy >> ALLSTARSx
    --Matthew Elliot Jaculus, demoon/engel hij is een 'mol' in de school, kan dode/levenloze voorwerpen tot leven laten komen >> Nyan



    Leraren:
    --Headmaster Cole [Lily] supernatural, sturing van licht >> Silas
    --Iseabail Leslee MacPherson (Ms. MacPherson) [Glide] Engel, levitatie >> Irrevocable

    --Tyler Alfie Samuels [Ty] Engel, sturing van 4 elementen >> ALLSTARSx
    --Firtha Fiducia Filomena Kendrick ( Ms. Kendrick); supernatural; Healer >> chrizzreader
    --Paradis Louise Loverwoods (Ms. Loverwoods) Demon, 'hartenbreekster' >> Nyan

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 17:38 ]


    Legends say that when you can't sleep at night, you're awake in someone else's dream..

    || Iemand voor Beau? ||

    Paradis Louise Loverwoods ||Lerares drankjes
    Hmmm,ik begon me af te vragen of ik hier als eerste was,want er was hier bijna geen leven te bekennen,als ik het hoekje om ga ,bots ik tegen iemand op en val ik bijna achterover,maar ik kan net nog mijn evenwicht houden.
    "Hey, gaat het?" vroeg de mannelijke stem en ik keek op. Mister Samuels ,of beter bekend als Ty had me bijna omver gelopen aan zijn blik leek hij me niet te herkennen.
    Ik kan hem best wel gelijk geven aangezien ik vorig jaar zo'n kort retrokapsel had en geen kleedjes droeg.
    Ik grinnik even en kijk hem aan."Herken je me niet meer Ty?"zeg ik grijnzend.
    Ik had hem in mijn laatste jaar dat ik hier leerlinge was van hem nog les gekregen,hij was toen iets van 22 en ik juist 19 dacht ik.
    "Ja ,het gaat wel en met jouw?"antwoorde ik dan op zijn vraag en stelde dezeelfde vraag dan terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Van mijn mag er wel iemand naar Misa gaan hoor ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [dat is wel moeilijk als ze nog op haar kamer aan het opruimen is. Als je haar naar de voortuin stuurt, komt ze zo haar docent wiskunde (Fi) tegen]


    Who wants to live forever? Who dares to love forever? -- Queen

    chrizzreader schreef:
    [dat is wel moeilijk als ze nog op haar kamer aan het opruimen is. Als je haar naar de voortuin stuurt, komt ze zo haar docent wiskunde (Fi) tegen]


    [Hem. Ik zal hem wel even naar buiten sturen.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oei faal, sorry!]


    Who wants to live forever? Who dares to love forever? -- Queen

    Tyler Alfie Samuels.

    "Herken je me niet meer Ty?" Zegt ze. Fronsend kijk ik haar aan. Mijn vragende gezicht veranderd in een en al vriendelijkheid als ik door heb wie het is. "Natuurlijk wel ms. Loverwoods," zeg ik grijnzend. "Ja ,het gaat wel en met jouw?" Vraagt ze me. "Ook wel, vakantie is heerlijk. Maar thuis voelt beter." Zeg ik lachend. Het leeftijdsverschil is niet erg groot en dit zorgde er dus mede voor dat ik goed met haar overweg kan.
    "Heb je nog nieuwe recepten voor die drankjes van je?" Vraag ik lachend. Ik weet dat Paradis een goede docente is, maar soms heb ik zo mijn twijfels. Dit neemt niets af van het teit dat we goede vrienden zijn. Ik kijk om me heen. Dit gebouw is niets veranderd, evenals de docenten. Grijnzend staar ik Paradis aan.

    Misago Nakajima -Arashi- -Supernatural

    Wanneer mijn kamer een beetje aan kant is kijk ik tevreden rond. Het is al een hele verbetering vergeleken met vijf minuten geleden. Ik pak nog even de laatste dingen uit mijn koffer en berg die op. Als dat gedaan is kijk ik even in de spiegel die ik aan de muur gehangen heb en haal mijn hand even door mijn haar, ik trek nog even een gekke bek, lach nog even en besluit dan maar naar beneden te gaan. Ik ga richting buiten en kijk rond, ik zie een klein bankje vlak bij het huisje, in het zicht van iedereen, en ik ga erop zitten.
    Ik kijk in het rond met een klein voldaan glimlachje op mijn gezicht. Ik vond dit gebouw een beetje eng maar ook wel leuk. Ouderwets en mysterieus. Iets waar ik altijd wel naar toegetrokken ben. Ik ben ook graag in het donker buiten omdat dan weinig mensen mijn zullen zien. Ik ben liever wat meer uit het zicht van andere mensen. Op sommige momenten vind ik het juist weer wel leuk tussen de mensen. Mijn humeur is gewoon erg wisselend als het om mensen om me heen gaat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    chrizzreader schreef:
    [oei faal, sorry!]


    [Geeft niet ;) ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Firtha Fiducia Filomena Kendrick

    Het nieuwe schooljaar begint weer bijna en ik zitin de vensterbank van mijn kamer. Toen ik zelf op Bradfords zat had een kamer aan de achterzijde, met uitzicht op de tuin, maar sinds ik teruggekomen ben om les te geven heb ik een kamer aan de voorzijde bij de andere docenten. Gelukkig heeft ook deze kamer een brede vensterbank, waarin je kan zitten om naar buiten te kijken. Het bijzondere is dat veel mensen nooit naar boven kijken, dus als je op de bovenste verdieping van een gebouw zit, kan je alle mensen bespioneren.
    Dit jaar waren opvallend veel nieuwe leerlingen, die zenuwachtig naar het oude, voor hen afschrikwekkende, gebouw staarden. Ik zag hoe een jongen de grote poort uitkwam, het zag eruit alsof ook hij nieuw was. Hij gaat op een bankje zitten en dan zie ik zijn gezicht. Dat verbaasde me wel even, want hij was duidelijk niet Amerikaans. Of zijn ouders waren dat in elk geval niet, meer Aziatisch, Japans waarschijnlijk. Dan doet hij iets, waardoor ik nog verbaasder wordt: hij kijkt naar boven. Niet gewoon een blik naar de hemel, die al redelijk donker is, maar echt een bewuste blik naar de ramen van het gebouw.
    Misschien moet ik toch maar eens naar beneden gaan om de nieuwe leerlingen - oké, vooral deze nieuwe leerling - welkom te heten.


    Who wants to live forever? Who dares to love forever? -- Queen

    Paradis Louise Loverwoods ||Lerares drankjes
    "Natuurlijk wel ms. Loverwoods," zei hij grijnzend als hij het door heeft,waardoor ik even terug grijns.
    Ik ga even met mijn hand door mijn haar en kijk hem dan afwachtend aan.
    "Ook wel, vakantie is heerlijk. Maar thuis voelt beter." antwoorde hij dan op mijn vraag en ik glimlach even.
    'Heb je nog nieuwe recepten voor die drankjes van je?" vroeg hij dan lachend en ik grinnik even.
    "Ja ik heb er een paar ,maar de meeste zijn nog geheim."zeg ik grijnzend,ik heb een drankje gewonden die als je het ovr een voorwerp giet voor enkele minuten enorm verkleint. Die drankjes zijn altijd geweldig,maar jammer genoeg ik het maar voor een korte tijd.
    "En heb jij nog nieuwe engelse souviniertjes?"vraag ik hem dan geïntereseerd.
    Hij is eigenlijk geen haar veranderd ,van innerlijk en uiterlijk ,net zoals dit gebouw.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [begin jij of ik?]


    Who wants to live forever? Who dares to love forever? -- Queen

    chrizzreader schreef:
    [begin jij of ik?]

    [Tegen mij? Zo ja, het is een rpg, dus we zien het wel ;) Ik wacht even tot er meer gereageerd hebben]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tyler Alfie Samuels.

    "En heb jij nog nieuwe engelse souviniertjes?" Vraagt ze dan.
    "Ben je gek? Natuurlijk!" Zeg ik quasi-verontwaardigd. Ik weet nog dat ik vorig jaar werd aangesproken door de directie van deze school. Blijkbaar vonden ze mijn bureau niet een goede werkplek, omdat ik er allemaal souvenirs op had gezet. Ik grinnik. Paradis en ik hadden daar enorm om moeten lachen.
    "Kom." Zeg ik waarna ik haar pols beetpak en haar, voorzichtig meetrek naar mijn lokaal. Trots laat ik mijn bureau zien. Ineens zie ik dat het smartboard aanstaat. Huh? Die stond net helemaal niet aan. Ik loop naar de computer en zet het smartboard uit. Een van mijn vele favoriete high-tech stuff. Het was niet meer zo bijzonder maar ik was opgegroeid in de tijd van krijtborden. Ik zucht even en kijk dan naar Paradis.

    Paradis Louise Loverwoods ||Lerares drankjes
    'Ben je gek? Natuurlijk!" zei hij quasi-verontwaardigd,waarndoor ik even grinnik.
    "Kom." zei hij ,waarna hij mijn pols beet nam en me voorzichtig achter hem meetrok om naar zijn lokaal te gaan.
    Eenmaal in zijn lokaal laat hij trots zijn bureau zien.Terwijl hij naar zijn computer keek,bekeek ik eens zijn nieuwe spulletjes.
    De engelse boeken trokken me het meest aan,er had eentje een ouder leren kaft,waarin te letters erin gedrukt zaten.Ik liet mijn vingers eens over de kaft glijden en evenhet boek op een willekeurige bladzijde. Hmm,oude boeken,die zijn nog steeds de leukste.
    Ik hoor hem zuchten en ik draai me om,om hem vervolgens aan te kijken."De volgende keer moet je een engelse muffin voor me mee nemen."zeg ik lachend. Hmm ,ik hield wel van zoeteheid met een klein zuurtje in zoals die cranberry's.
    Ik verwater al bij de gedachte.
    Hij had echt veel spulletjes van Engeland,maar ik denk toch dat niemand echt mijn record van spullen kan verbreken als je naar mijn verschillende flessjes kijkt ,die overal keurig op een rekje staan.
    "Heb je deze boeken al gelezen?"vraag ik dan terwijl ik wijs naar het oude boek,die daarnet mijn aandacht trok.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH